Geslaagdquote:
Gesloegdtquote:
Ziet er goed uit hoorquote:
Diep van binnen een klein beetjequote:
Hebben jullie paarden?quote:Op zondag 16 juni 2013 13:34 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ziet er goed uit hoorAl onze paarden zijn best dik
Ja, we hebben er 50quote:Op zondag 16 juni 2013 13:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hebben jullie paarden?
Ik bedoelde niet vet van dik. Maar vet van cool
Het was geen grap...quote:
Ze zijn van mijn oudersquote:Op zondag 16 juni 2013 13:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wow dan ben jij vast rijk, mag ik geld?
Jaa!quote:Op zondag 16 juni 2013 13:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wow Nice![]()
Heb je wel eens paardgereden?
Gaan we keer samen?quote:Op zondag 16 juni 2013 13:37 schreef Drabit het volgende:
[..]
Jaa!Maar ik vond het niet erg leuk meer dus ik ben er mee gestopt. Maar ik denk dat ik in de vakantie wel weer een keer ga rijden. Heb toch tijd zat.
Ruimte tussen voor en achterpotenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Leuk!quote:
Zo lekkerquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 13:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ruimte tussen voor en achterpotenNee hij is niet bijzonder lang hoor. Kan ook aan het punt van de foto liggen :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verwachtte dat je boos ging worden omdat ik poten zij ipv benen. Zoals elk paardenmeisjequote:Op zondag 16 juni 2013 13:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee hij is niet bijzonder lang hoor. Kan ook aan het punt van de foto liggen :p
quote:Op zondag 16 juni 2013 13:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik verwachtte dat je boos ging worden omdat ik poten zij ipv benen. Zoals elk paardenmeisje
Ik had m bijna een jaar hij is pas 4. Rivaldo en nee woon ik nietquote:Op zondag 16 juni 2013 13:38 schreef Drabit het volgende:
xcachet is jouw paard nieuw? Hoe heet hij? Woon je in Rotterdam?
Waarom?quote:Op zondag 16 juni 2013 13:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had m bijna een jaar hij is pas 4. Rivaldo en nee woon ik niet
Hij staat nu te koop
Noem me geen paardenmeisjequote:Op zondag 16 juni 2013 13:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik verwachtte dat je boos ging worden omdat ik poten zij ipv benen. Zoals elk paardenmeisje
Maar je houd van paarden toch?quote:Op zondag 16 juni 2013 13:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Noem me geen paardenmeisje![]()
Ga mensen niet afzeiken als ze zelf niks met paarden hebben
Ongeluk gehad. Dierenarts is godse duur. En hij heeft iets waardoor hij alleen maar stijgert tijdens het rijden.quote:
Houden van is wel een grote termquote:Op zondag 16 juni 2013 13:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar je houd van paarden toch?
Als je maar blijft zittenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:39 schreef Drabit het volgende:
[..]
Leuk!Ik ben niet goed in paardrijden hoor
wulpsquote:
Wat voor een behang heb je?quote:Op zondag 16 juni 2013 13:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Houden van is wel een grote term![]()
Rij al 2 maanden niet meer..
Hij maakt toch geen kans bij jequote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 13:49 schreef zwerty het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)-etalage-binnen.html
quote:Op zondag 16 juni 2013 13:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij maakt toch geen kans bij je
Geen. Witte muren. Alleen prijzenkast hihahoquote:Op zondag 16 juni 2013 13:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat voor een behang heb je?
Oh ik dacht misschien paardenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geen. Witte muren. Alleen prijzenkast hihaho
quote:Op zondag 16 juni 2013 13:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Gaan we het over tieten hebben ja?
Wijze les van VA. Amenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als je elke keer dat je vriendin met andere jongens omgaat paranoia word dat ze vreemdgaat ben je gewoon heel onzeker. Kan je ontkennen of niet
quote:Op zondag 16 juni 2013 13:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als je elke keer dat je vriendin met andere jongens omgaat paranoia word dat ze vreemdgaat ben je gewoon heel onzeker. Kan je ontkennen of niet
90Zquote:
Vertrouwen hebben heet datquote:Op zondag 16 juni 2013 13:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ik dacht misschien paarden
Gaan we het over tieten hebben ja?
Je vraagt niet naar een meisje haar tietenquote:
Oh bedankt voor de tip, normaal gesproken zou ik dat ook niet doen, maar xcachet.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je vraagt niet naar een meisje haar tieten
knuffeeelquote:Op zondag 16 juni 2013 13:57 schreef Crack_ het volgende:
IK zit in een 'hou me vast' mood.
Knuffelie <3
quote:Op zondag 16 juni 2013 13:57 schreef Crack_ het volgende:
IK zit in een 'hou me vast' mood.
Knuffelie <3
Lang leve vriendloos zijn, dan heb je daar ook geen last vanquote:Op zondag 16 juni 2013 13:57 schreef Crack_ het volgende:
Ik kan er niet tegen als vrienden verdrietig zijn. Zo kutje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
quote:Op zondag 16 juni 2013 13:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Lang leve vriendloos zijn, dan heb je daar ook geen last van![]()
![]()
![]()
ohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Geen enkele vriend(in)?
Baby darling doll face honey
quote:Op zondag 16 juni 2013 13:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Lang leve vriendloos zijn, dan heb je daar ook geen last van![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoiquote:
Gast. Ga naar buitenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou ja wel kennis-achtige vrienden, maar geen echte goede vrienden.
Oh, doe je zelf je best wel?quote:Op zondag 16 juni 2013 13:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou ja wel kennis-achtige vrienden, maar geen echte goede vrienden.
doe je geen school?quote:Op zondag 16 juni 2013 13:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja en dan naar de speeltuin met 7 jarige zeker?
Nu even niet, ik heb vakantie en ik weet gewoon niet waar ik mensen kan ontmoeten.quote:
Je hebt ook speeltuinen voor 16+ maar dan heet dat volgens mij andersquote:Op zondag 16 juni 2013 13:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja en dan naar de speeltuin met 7 jarige zeker?
Ja dat nieuwe mensen ontmoeten is wel moeilijk. Kan ik zelf ook echt nietquote:Op zondag 16 juni 2013 14:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nu even niet, ik heb vakantie en ik weet gewoon niet waar ik mensen kan ontmoeten.
Maar volgend jaar nieuwe klas nieuwe kansen
Wat is er moeilijk aan?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat nieuwe mensen ontmoeten is wel moeilijk. Kan ik zelf ook echt niet.
Kan me het niet voorstellenquote:Op zondag 16 juni 2013 14:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Genoeg mensen die dat ontzettend grappig vinden anders.
Wie dan?quote:
De kroeg?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:00 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je hebt ook speeltuinen voor 16+ maar dan heet dat volgens mij anders
en nu is ze sad?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:01 schreef Crack_ het volgende:
Ben godverdomme voor dat wijf nog naar Londen gegaan omdat ze daar een halfj aar stage liep.
Wie is dat dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:01 schreef Crack_ het volgende:
Ben godverdomme voor dat wijf nog naar Londen gegaan omdat ze daar een halfj aar stage liep.
Zij? Nee ik.quote:
oohquote:Op zondag 16 juni 2013 14:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zij? Nee ik.
Zij doet geen kut voor me behalve dus achter mn rug om praten hoe stom ze me vindt. Echte vriendin dus.
Ik wil een naam horenquote:Op zondag 16 juni 2013 14:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja zo'n ex-vriendin van hier. Real life gewoon.
Ik had dus eerst ook een vriendengroep, en ik was blij en gelukkig enzo, totdat ze veranderden, allemaal blowers geworden, en ze zijn gewoon allemaal haters/klootzakken, altijd mij een beetje voor gek zetten. Ben blij dat ik geen vrienden meer met ze ben.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zij? Nee ik.
Zij doet geen kut voor me behalve dus achter mn rug om praten hoe stom ze me vindt. Echte vriendin dus.
Dumpen en schijt hebben.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zij? Nee ik.
Maar aan de andere kant is dat ook mooi. Nieuwe kansen.quote:
oke, :|quote:Op zondag 16 juni 2013 14:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik had dus eerst ook een vriendengroep, en ik was blij en gelukkig enzo, totdat ze veranderden, allemaal blowers geworden, en ze zijn gewoon allemaal haters/klootzakken. Ben blij dat ik geen vrienden meer met ze ben.
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik had dus eerst ook een vriendengroep, en ik was blij en gelukkig enzo, totdat ze veranderden, allemaal blowers geworden, en ze zijn gewoon allemaal haters/klootzakken, altijd mij een beetje voor gek zetten. Ben blij dat ik geen vrienden meer met ze ben.
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant is dat ook mooi. Nieuwe kansen.
Sws met die studie; allemaal jongensquote:Op zondag 16 juni 2013 14:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant is dat ook mooi. Nieuwe kansen.
Hm, sinds ik in Den Haag woon eigenlijkquote:Op zondag 16 juni 2013 14:02 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ooh
kende je haar al lang en deed ze eerst wel lief? :S
Dat was op school, en is nog maar sinds kort dat we geen 'vrienden' meer zijn. En nu is toch iedereen uit mijn klas van school, dus ik wacht gwn tot volgend jaar en hopen dat ik nu wel coole mensen leer kennen.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:04 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
oke, :|
maar waarom heb je op school geen vrienden gemaakt?
Neeeeee joh. Met internetvrienden bedoel ik mensen die mijn msn/fb/whapp etc. hebben. En daarvoor moet je bij mij heel wat vertrouwen voor winnenquote:
quote:
Bij mij ookquote:Op zondag 16 juni 2013 14:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Neeeeee joh. Met internetvrienden bedoel ik mensen die mijn msn/fb/whapp etc. hebben. En daarvoor moet je bij mij heel wat vertrouwen voor winnen
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jezus wat ben jij een irritant kutventje
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jezus wat ben jij een irritant kutventje
quote:
Ja, maar ik vind het wel gewoon kutquote:Op zondag 16 juni 2013 14:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dumpen en schijt hebben.
Kende ook zo'n meisje.
Dat ga ik eens ff informeren danquote:Op zondag 16 juni 2013 14:06 schreef nodig het volgende:
[..]
Vraag maar eens aan sof hoe snel ik privégegevens deel
zo iemand die overal anders doet :S leukquote:Op zondag 16 juni 2013 14:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, sinds ik in Den Haag woon eigenlijk.
En ik heb altijd wel gezegd dat ik haar apart vond want ik wist niet wie zij nu écht was.. ze deed bij iedereen anders.
Maarja, ik vond haar super tof als ik alleen met der was. Met andere mensen was ze echt fucking irritant omdat ze dan die mensen na wilde doen ofzo weet niet.
En toen tijdje terug vond ze dus dat ik stom deed.. maar in plaats van dat aan mij te vertellen praatte ze gewoon 3 weken niet meer tegen me en zei ze het wel tegen de rest van de wereld.. En toen ging ik denken van ja, wat heb ik dan aan haar als vriendin? En als ik een keer mn verhaal aan haar kwijt wilde dan zei ze altijd wat zij dacht dat ik wilde horen.. dus daar heb je gewoon niks aan.
Maarja, ik heb 2 weken terug ofzo nog met der gepraat maar toen begon ze weer over dat het mijn schuld was blabla alles mijn schuld blabla. Kon geen sorry van af oid.. moest allemaal van mijn kant komen.
Dus super kut.. maar beter goede vrienden dan eentje waar je niet op kunt bouwen.
Kwaliteit>kwantiteit natuurlijkquote:Op zondag 16 juni 2013 14:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, sinds ik in Den Haag woon eigenlijk.
En ik heb altijd wel gezegd dat ik haar apart vond want ik wist niet wie zij nu écht was.. ze deed bij iedereen anders.
Maarja, ik vond haar super tof als ik alleen met der was. Met andere mensen was ze echt fucking irritant omdat ze dan die mensen na wilde doen ofzo weet niet.
En toen tijdje terug vond ze dus dat ik stom deed.. maar in plaats van dat aan mij te vertellen praatte ze gewoon 3 weken niet meer tegen me en zei ze het wel tegen de rest van de wereld.. En toen ging ik denken van ja, wat heb ik dan aan haar als vriendin? En als ik een keer mn verhaal aan haar kwijt wilde dan zei ze altijd wat zij dacht dat ik wilde horen.. dus daar heb je gewoon niks aan.
Maarja, ik heb 2 weken terug ofzo nog met der gepraat maar toen begon ze weer over dat het mijn schuld was blabla alles mijn schuld blabla. Kon geen sorry van af oid.. moest allemaal van mijn kant komen.
Dus super kut.. maar beter goede vrienden dan eentje waar je niet op kunt bouwen.
Haha, gewoon jezelf zijn joh.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hier ook ben ik bang
Daarom die nieuwe kans zo belangrijk. Ik wil meteen de tofste zijn daar. Maar laat die meisjes lekker hipsterachtig zijn
Je whapped met etsu.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Neeeeee joh. Met internetvrienden bedoel ik mensen die mijn msn/fb/whapp etc. hebben. En daarvoor moet je bij mij heel wat vertrouwen voor winnen
ik had vroegah ook een konijn. was bij mijn moeder, en ik was met mijn vader op vakantie. toen ging mn konijn dood en ik mocht dat niet weten en kwam pas 1 week later achterquote:Op zondag 16 juni 2013 14:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Lief he!
[..]
Ja, maar ik vind het wel gewoon kut.
Ja. Maar in Den Haag maar twee vrienden waarvan ik er eentje gewoon al ken van vóórdat ik in Den Haag ging wonen.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
zo iemand die overal anders doet :S leuk
je hebt wel meer vrienden toch?
ah okequote:Op zondag 16 juni 2013 14:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat was op school, en is nog maar sinds kort dat we geen 'vrienden' meer zijn. En nu is toch iedereen uit mijn klas van school, dus ik wacht gwn tot volgend jaar en hopen dat ik nu wel coole mensen leer kennen.
slettebakquote:Op zondag 16 juni 2013 14:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha, gewoon jezelf zijn joh.
Ik heb volgend school jaar 5 vriendjes minstens.
Maar anders was je vakantie niet meer leukquote:Op zondag 16 juni 2013 14:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik had vroegah ook een konijn. was bij mijn moeder, en ik was met mijn vader op vakantie. toen ging mn konijn dood en ik mocht dat niet weten en kwam pas 1 week later achter
Yeaquote:Op zondag 16 juni 2013 14:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kwaliteit>kwantiteit natuurlijk
quote:
Laat maar, dat was totoquote:
mijn opleiding is best klein dus ik ken iedereen en iedereen uit m'n klas is zo tofquote:Op zondag 16 juni 2013 14:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja. Maar in Den Haag maar twee vrienden waarvan ik er eentje gewoon al ken van vóórdat ik in Den Haag ging wonen.
Dus in 3 jaar tijd heb ik hier één echte vriendin gemaakt. Dat vind ik wel kut
. Maar zou wel meer vrienden kunnen maken hoor.. maar ik weet niet hoe
. Ik praat wel tegen mensen maar het komt gewoon niet verder dan school of sport of waar ik dan tegen zo'n persoon praat
.
altijd word ik genoemd of erbij gehaald waar ik helemaal niks mee te maken hebquote:Op zondag 16 juni 2013 14:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Laat maar, dat was toto
Spreek je ze ook buiten school?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:09 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
mijn opleiding is best klein dus ik ken iedereen en iedereen uit m'n klas is zo tof![]()
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:09 schreef Spatieloos het volgende:
Hebben mensen hier ook skype?
Lijkt me wel leuk, een grote groepscall met jullie.
BBQquote:Op zondag 16 juni 2013 14:10 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
mja laatst gingen we bbq'en voor iemands flat met bijna de hele klas
Ik vind mensen gewoon asociaalquote:
Mannen net zo goed soms hoorquote:Op zondag 16 juni 2013 14:12 schreef Crack_ het volgende:
Meisjes zijn wel vaak gewoon schapen trouwens. Durven niks te zeggen en lullen de ander gewoon na. Fucking schapen zijn 't. MEHH
Ja, maar geen cam en geen mic want desktopquote:
Jongens ook hoor!quote:Op zondag 16 juni 2013 14:12 schreef Crack_ het volgende:
Meisjes zijn wel vaak gewoon schapen trouwens. Durven niks te zeggen en lullen de ander gewoon na. Fucking schapen zijn 't. MEHH
Daarom homo.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:12 schreef Crack_ het volgende:
Joh, haar opmerking was niet serieus, neem de mijne dat ook nietquote:
jaa leukquote:Op zondag 16 juni 2013 14:12 schreef nodig het volgende:
Is iemand mijn splinternieuwe UI nog opgevallen ofwat?
haha ik heb een neef die elk woord van jouw zin herhaalt met 'he' erachterquote:Op zondag 16 juni 2013 14:12 schreef Crack_ het volgende:
En vaak zijn de verhalen ook niet om aan te horenquote:Op zondag 16 juni 2013 14:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik hoef geen cam, maar je moet sowieso wel een mic hebben.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:13 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja, maar geen cam en geen mic want desktop![]()
Binnenkort heb ik wel laptop dus dan zou het kunnen
Ja, geloof je meteen.quote:
Ja, dan moet ik dat ff fixenquote:Op zondag 16 juni 2013 14:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik hoef geen cam, maar je moet sowieso wel een mic hebben.
Noem je ons nou simpel!quote:Op zondag 16 juni 2013 14:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, geloof je meteen.
Weet het zelf alleen niet zo goed want ik ga niet echt veel met mannen om.
Mannen lijken altijd wel wat simpeler over te komen. Worden ook niet zo dramatisch snel boos als vrouwen.. of lijkt dat?
Mannenquote:Op zondag 16 juni 2013 14:12 schreef Crack_ het volgende:
brak brak in z'n trainingspak pak kijk eens hoe wp hakt hakt lekker uit z'n dak tot in de vroege morgenquote:
Als een jongen ontiegelijk boos op iemand is en in zichzelf zegt ik ga nooit meer met hem om dan is een dag later alles weer normaal en is er nooit wat gebeurdquote:Op zondag 16 juni 2013 14:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, geloof je meteen.
Weet het zelf alleen niet zo goed want ik ga niet echt veel met mannen om.
Mannen lijken altijd wel wat simpeler over te komen. Worden ook niet zo dramatisch snel boos als vrouwen.. of lijkt dat?
WAT EEN KUTWIJFquote:Op zondag 16 juni 2013 14:15 schreef Crack_ het volgende:
Ik ging dus ooit op wintersport. En zo'n griet gaat ook altijd mee en ik vind haar zo'n irritant wijf.
Zij is echt draaaaaaaaaaaaaaaaaaaaama.
Ze vroeg of de taken eerlijk verdeeld waren. Ik zeg letterlijk dit: ja vind ik wel op één ding na.. wij hebben allemaal een keer af gewassen en jij nog niet.. dus als jij dat vanavond zou willen doen?
Haar reactie "OHJA HOOR, NU BEN IK WEER DEGENE DIE NIKS HEEFT GEDAAN HIER. IK HEB DIT EN DIT GEDAA NMAAR NEE HOOR, IK HEB WEER NIKS GEDAAN IN DIT HUIS!"
Godverdetering. En gewoon 5 keer herhalen dat ik zou hebben gezegd dat ze niks had gedaan![]()
![]()
. En vervolgens de badkamer slopen. Echt jonge, fucking irritant wijf. Vraag het dan gewoon niet.
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:15 schreef Crack_ het volgende:
Ik ging dus ooit op wintersport. En zo'n griet gaat ook altijd mee en ik vind haar zo'n irritant wijf.
Ze vroeg of de taken eerlijk verdeeld waren. Ik zeg letterlijk dit: ja vind ik wel op één ding na.. wij hebben allemaal een keer af gewassen en jij nog niet.. dus als jij dat vanavond zou willen doen?
Haar reactie "OHJA HOOR, NU BEN IK WEER DEGENE DIE NIKS HEEFT GEDAAN HIER. IK HEB DIT EN DIT GEDAA NMAAR NEE HOOR, IK HEB WEER NIKS GEDAAN IN DIT HUIS!"
Godverdetering. En gewoon 5 keer herhalen dat ik zou hebben gezegd dat ze niks had gedaan![]()
![]()
. En vervolgens de badkamer slopen. Echt jonge, fucking irritant wijf. Vraag het dan gewoon niet.
hahahhhahahahahaquote:Op zondag 16 juni 2013 14:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
brak brak in z'n trainingspak pak kijk eens hoe wp hakt hakt lekker uit z'n dak tot in de vroege morgen
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
brak brak in z'n trainingspak pak kijk eens hoe wp hakt hakt lekker uit z'n dak tot in de vroege morgen
ik was al brak voordat het casual wasquote:
Oh ik begin weer mensenhaat te krijgen.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:15 schreef Crack_ het volgende:
![]()
Zo ging mijn wintersport ook ongeveer.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:15 schreef Crack_ het volgende:
![]()
Mja, mensen zijn vaak gewoon kut. Ik ben onbewust best kieskeurig met mensen.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind mensen gewoon asociaal.
Luisteren toch niet naar wat je zegt. Altijd maar gelijk krijgen
Zooo vaak als je gewoon verhaal wil vertellen dat mensen meteen gaan zeggen wat je moet doen. Luister nou eens gewoon.
Maar ok. Heb jij wel gewoon vrienden daar?
Dus ik ben goedgekeurdquote:Op zondag 16 juni 2013 14:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, mensen zijn vaak gewoon kut. Ik ben onbewust best kieskeurig met mensen.Maar ok, bedoel je in Utrecht? Er zijn wel wat mensen met wie ik af en toe omga, maar het zijn niet echt vrienden vrienden. Als in beste matties. Die zitten in Ezelldorp.
Heb eigenlijk sinds ik op kamers woon (dit schooljaar) niet echt veel gedaan in Utrecht. Geen zin of geen tijd altijd.
Mja, volgend schooljaar hb ik meer vrije tijd, dus misschien dan.
is je leven ooit gered?quote:
Best goed liedjequote:
jijquote:
Jij bent zelf een kut BETER NOG JE HEBT ER ZELF EENquote:Op zondag 16 juni 2013 14:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij bent soms ook kut, maar je bent wel 'goedgekeurd'.
eerst vond je het niet leukquote:
Ga je Vaderdagcadeau knutselen/quote:Op zondag 16 juni 2013 14:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij bent zelf een kut BETER NOG JE HEBT ER ZELF EEN
Ezell is toch een man of niet?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij bent zelf een kut BETER NOG JE HEBT ER ZELF EEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |