en nu is ze sad?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:01 schreef Crack_ het volgende:
Ben godverdomme voor dat wijf nog naar Londen gegaan omdat ze daar een halfj aar stage liep.
Wie is dat dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:01 schreef Crack_ het volgende:
Ben godverdomme voor dat wijf nog naar Londen gegaan omdat ze daar een halfj aar stage liep.
Zij? Nee ik.quote:
oohquote:Op zondag 16 juni 2013 14:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zij? Nee ik.
Zij doet geen kut voor me behalve dus achter mn rug om praten hoe stom ze me vindt. Echte vriendin dus.
Ik wil een naam horenquote:Op zondag 16 juni 2013 14:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja zo'n ex-vriendin van hier. Real life gewoon.
Ik had dus eerst ook een vriendengroep, en ik was blij en gelukkig enzo, totdat ze veranderden, allemaal blowers geworden, en ze zijn gewoon allemaal haters/klootzakken, altijd mij een beetje voor gek zetten. Ben blij dat ik geen vrienden meer met ze ben.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zij? Nee ik.
Zij doet geen kut voor me behalve dus achter mn rug om praten hoe stom ze me vindt. Echte vriendin dus.
Dumpen en schijt hebben.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zij? Nee ik.
Maar aan de andere kant is dat ook mooi. Nieuwe kansen.quote:
oke, :|quote:Op zondag 16 juni 2013 14:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik had dus eerst ook een vriendengroep, en ik was blij en gelukkig enzo, totdat ze veranderden, allemaal blowers geworden, en ze zijn gewoon allemaal haters/klootzakken. Ben blij dat ik geen vrienden meer met ze ben.
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik had dus eerst ook een vriendengroep, en ik was blij en gelukkig enzo, totdat ze veranderden, allemaal blowers geworden, en ze zijn gewoon allemaal haters/klootzakken, altijd mij een beetje voor gek zetten. Ben blij dat ik geen vrienden meer met ze ben.
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant is dat ook mooi. Nieuwe kansen.
Sws met die studie; allemaal jongensquote:Op zondag 16 juni 2013 14:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant is dat ook mooi. Nieuwe kansen.
Hm, sinds ik in Den Haag woon eigenlijkquote:Op zondag 16 juni 2013 14:02 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ooh
kende je haar al lang en deed ze eerst wel lief? :S
Dat was op school, en is nog maar sinds kort dat we geen 'vrienden' meer zijn. En nu is toch iedereen uit mijn klas van school, dus ik wacht gwn tot volgend jaar en hopen dat ik nu wel coole mensen leer kennen.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:04 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
oke, :|
maar waarom heb je op school geen vrienden gemaakt?
Neeeeee joh. Met internetvrienden bedoel ik mensen die mijn msn/fb/whapp etc. hebben. En daarvoor moet je bij mij heel wat vertrouwen voor winnenquote:
quote:
Bij mij ookquote:Op zondag 16 juni 2013 14:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Neeeeee joh. Met internetvrienden bedoel ik mensen die mijn msn/fb/whapp etc. hebben. En daarvoor moet je bij mij heel wat vertrouwen voor winnen
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jezus wat ben jij een irritant kutventje
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jezus wat ben jij een irritant kutventje
quote:
Ja, maar ik vind het wel gewoon kutquote:Op zondag 16 juni 2013 14:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dumpen en schijt hebben.
Kende ook zo'n meisje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |