en nu is ze sad?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:01 schreef Crack_ het volgende:
Ben godverdomme voor dat wijf nog naar Londen gegaan omdat ze daar een halfj aar stage liep.
Wie is dat dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:01 schreef Crack_ het volgende:
Ben godverdomme voor dat wijf nog naar Londen gegaan omdat ze daar een halfj aar stage liep.
Zij? Nee ik.quote:
oohquote:Op zondag 16 juni 2013 14:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zij? Nee ik.
Zij doet geen kut voor me behalve dus achter mn rug om praten hoe stom ze me vindt. Echte vriendin dus.
Ik wil een naam horenquote:Op zondag 16 juni 2013 14:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja zo'n ex-vriendin van hier. Real life gewoon.
Ik had dus eerst ook een vriendengroep, en ik was blij en gelukkig enzo, totdat ze veranderden, allemaal blowers geworden, en ze zijn gewoon allemaal haters/klootzakken, altijd mij een beetje voor gek zetten. Ben blij dat ik geen vrienden meer met ze ben.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zij? Nee ik.
Zij doet geen kut voor me behalve dus achter mn rug om praten hoe stom ze me vindt. Echte vriendin dus.
Dumpen en schijt hebben.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zij? Nee ik.
Maar aan de andere kant is dat ook mooi. Nieuwe kansen.quote:
oke, :|quote:Op zondag 16 juni 2013 14:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik had dus eerst ook een vriendengroep, en ik was blij en gelukkig enzo, totdat ze veranderden, allemaal blowers geworden, en ze zijn gewoon allemaal haters/klootzakken. Ben blij dat ik geen vrienden meer met ze ben.
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik had dus eerst ook een vriendengroep, en ik was blij en gelukkig enzo, totdat ze veranderden, allemaal blowers geworden, en ze zijn gewoon allemaal haters/klootzakken, altijd mij een beetje voor gek zetten. Ben blij dat ik geen vrienden meer met ze ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |