Noem me geen paardenmeisjequote:Op zondag 16 juni 2013 13:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik verwachtte dat je boos ging worden omdat ik poten zij ipv benen. Zoals elk paardenmeisje
Maar je houd van paarden toch?quote:Op zondag 16 juni 2013 13:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Noem me geen paardenmeisje![]()
Ga mensen niet afzeiken als ze zelf niks met paarden hebben
Ongeluk gehad. Dierenarts is godse duur. En hij heeft iets waardoor hij alleen maar stijgert tijdens het rijden.quote:
Houden van is wel een grote termquote:Op zondag 16 juni 2013 13:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar je houd van paarden toch?
Als je maar blijft zittenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:39 schreef Drabit het volgende:
[..]
Leuk!Ik ben niet goed in paardrijden hoor
wulpsquote:
Wat voor een behang heb je?quote:Op zondag 16 juni 2013 13:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Houden van is wel een grote term![]()
Rij al 2 maanden niet meer..
Hij maakt toch geen kans bij jequote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 13:49 schreef zwerty het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)-etalage-binnen.html
quote:Op zondag 16 juni 2013 13:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij maakt toch geen kans bij je
Geen. Witte muren. Alleen prijzenkast hihahoquote:Op zondag 16 juni 2013 13:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat voor een behang heb je?
Oh ik dacht misschien paardenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geen. Witte muren. Alleen prijzenkast hihaho
quote:Op zondag 16 juni 2013 13:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Gaan we het over tieten hebben ja?
Wijze les van VA. Amenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als je elke keer dat je vriendin met andere jongens omgaat paranoia word dat ze vreemdgaat ben je gewoon heel onzeker. Kan je ontkennen of niet
quote:Op zondag 16 juni 2013 13:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als je elke keer dat je vriendin met andere jongens omgaat paranoia word dat ze vreemdgaat ben je gewoon heel onzeker. Kan je ontkennen of niet
90Zquote:
Vertrouwen hebben heet datquote:Op zondag 16 juni 2013 13:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:Op zondag 16 juni 2013 13:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ik dacht misschien paarden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |