Jongens ook hoor!quote:Op zondag 16 juni 2013 14:12 schreef Crack_ het volgende:
Meisjes zijn wel vaak gewoon schapen trouwens. Durven niks te zeggen en lullen de ander gewoon na. Fucking schapen zijn 't. MEHH
Daarom homo.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:12 schreef Crack_ het volgende:
Meisjes zijn wel vaak gewoon schapen trouwens. Durven niks te zeggen en lullen de ander gewoon na. Fucking schapen zijn 't. MEHH
Joh, haar opmerking was niet serieus, neem de mijne dat ook nietquote:
jaa leukquote:Op zondag 16 juni 2013 14:12 schreef nodig het volgende:
Is iemand mijn splinternieuwe UI nog opgevallen ofwat?
haha ik heb een neef die elk woord van jouw zin herhaalt met 'he' erachterquote:Op zondag 16 juni 2013 14:12 schreef Crack_ het volgende:
En vaak zijn de verhalen ook niet om aan te horenquote:Op zondag 16 juni 2013 14:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik hoef geen cam, maar je moet sowieso wel een mic hebben.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:13 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja, maar geen cam en geen mic want desktop![]()
Binnenkort heb ik wel laptop dus dan zou het kunnen
Ja, geloof je meteen.quote:
Ja, dan moet ik dat ff fixenquote:Op zondag 16 juni 2013 14:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik hoef geen cam, maar je moet sowieso wel een mic hebben.
Noem je ons nou simpel!quote:Op zondag 16 juni 2013 14:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, geloof je meteen.
Weet het zelf alleen niet zo goed want ik ga niet echt veel met mannen om.
Mannen lijken altijd wel wat simpeler over te komen. Worden ook niet zo dramatisch snel boos als vrouwen.. of lijkt dat?
Mannenquote:Op zondag 16 juni 2013 14:12 schreef Crack_ het volgende:
brak brak in z'n trainingspak pak kijk eens hoe wp hakt hakt lekker uit z'n dak tot in de vroege morgenquote:
Als een jongen ontiegelijk boos op iemand is en in zichzelf zegt ik ga nooit meer met hem om dan is een dag later alles weer normaal en is er nooit wat gebeurdquote:Op zondag 16 juni 2013 14:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, geloof je meteen.
Weet het zelf alleen niet zo goed want ik ga niet echt veel met mannen om.
Mannen lijken altijd wel wat simpeler over te komen. Worden ook niet zo dramatisch snel boos als vrouwen.. of lijkt dat?
WAT EEN KUTWIJFquote:Op zondag 16 juni 2013 14:15 schreef Crack_ het volgende:
Ik ging dus ooit op wintersport. En zo'n griet gaat ook altijd mee en ik vind haar zo'n irritant wijf.
Zij is echt draaaaaaaaaaaaaaaaaaaaama.
Ze vroeg of de taken eerlijk verdeeld waren. Ik zeg letterlijk dit: ja vind ik wel op één ding na.. wij hebben allemaal een keer af gewassen en jij nog niet.. dus als jij dat vanavond zou willen doen?
Haar reactie "OHJA HOOR, NU BEN IK WEER DEGENE DIE NIKS HEEFT GEDAAN HIER. IK HEB DIT EN DIT GEDAA NMAAR NEE HOOR, IK HEB WEER NIKS GEDAAN IN DIT HUIS!"
Godverdetering. En gewoon 5 keer herhalen dat ik zou hebben gezegd dat ze niks had gedaan![]()
![]()
. En vervolgens de badkamer slopen. Echt jonge, fucking irritant wijf. Vraag het dan gewoon niet.
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:15 schreef Crack_ het volgende:
Ik ging dus ooit op wintersport. En zo'n griet gaat ook altijd mee en ik vind haar zo'n irritant wijf.
Ze vroeg of de taken eerlijk verdeeld waren. Ik zeg letterlijk dit: ja vind ik wel op één ding na.. wij hebben allemaal een keer af gewassen en jij nog niet.. dus als jij dat vanavond zou willen doen?
Haar reactie "OHJA HOOR, NU BEN IK WEER DEGENE DIE NIKS HEEFT GEDAAN HIER. IK HEB DIT EN DIT GEDAA NMAAR NEE HOOR, IK HEB WEER NIKS GEDAAN IN DIT HUIS!"
Godverdetering. En gewoon 5 keer herhalen dat ik zou hebben gezegd dat ze niks had gedaan![]()
![]()
. En vervolgens de badkamer slopen. Echt jonge, fucking irritant wijf. Vraag het dan gewoon niet.
hahahhhahahahahaquote:Op zondag 16 juni 2013 14:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
brak brak in z'n trainingspak pak kijk eens hoe wp hakt hakt lekker uit z'n dak tot in de vroege morgen
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
brak brak in z'n trainingspak pak kijk eens hoe wp hakt hakt lekker uit z'n dak tot in de vroege morgen
ik was al brak voordat het casual wasquote:
Oh ik begin weer mensenhaat te krijgen.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:15 schreef Crack_ het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |