Geslaagdquote:
Gesloegdtquote:
Ziet er goed uit hoorquote:
Diep van binnen een klein beetjequote:
Hebben jullie paarden?quote:Op zondag 16 juni 2013 13:34 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ziet er goed uit hoorAl onze paarden zijn best dik
Ja, we hebben er 50quote:Op zondag 16 juni 2013 13:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hebben jullie paarden?
Ik bedoelde niet vet van dik. Maar vet van cool
Het was geen grap...quote:
Ze zijn van mijn oudersquote:Op zondag 16 juni 2013 13:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wow dan ben jij vast rijk, mag ik geld?
Jaa!quote:Op zondag 16 juni 2013 13:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wow Nice![]()
Heb je wel eens paardgereden?
Gaan we keer samen?quote:Op zondag 16 juni 2013 13:37 schreef Drabit het volgende:
[..]
Jaa!Maar ik vond het niet erg leuk meer dus ik ben er mee gestopt. Maar ik denk dat ik in de vakantie wel weer een keer ga rijden. Heb toch tijd zat.
Ruimte tussen voor en achterpotenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Leuk!quote:
Zo lekkerquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 13:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ruimte tussen voor en achterpotenNee hij is niet bijzonder lang hoor. Kan ook aan het punt van de foto liggen :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verwachtte dat je boos ging worden omdat ik poten zij ipv benen. Zoals elk paardenmeisjequote:Op zondag 16 juni 2013 13:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee hij is niet bijzonder lang hoor. Kan ook aan het punt van de foto liggen :p
quote:Op zondag 16 juni 2013 13:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik verwachtte dat je boos ging worden omdat ik poten zij ipv benen. Zoals elk paardenmeisje
Ik had m bijna een jaar hij is pas 4. Rivaldo en nee woon ik nietquote:Op zondag 16 juni 2013 13:38 schreef Drabit het volgende:
xcachet is jouw paard nieuw? Hoe heet hij? Woon je in Rotterdam?
Waarom?quote:Op zondag 16 juni 2013 13:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had m bijna een jaar hij is pas 4. Rivaldo en nee woon ik niet
Hij staat nu te koop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |