quote:Op zondag 16 juni 2013 13:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Gaan we het over tieten hebben ja?
Je vraagt niet naar een meisje haar tietenquote:
Oh bedankt voor de tip, normaal gesproken zou ik dat ook niet doen, maar xcachet.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je vraagt niet naar een meisje haar tieten
knuffeeelquote:Op zondag 16 juni 2013 13:57 schreef Crack_ het volgende:
IK zit in een 'hou me vast' mood.
Knuffelie <3
quote:Op zondag 16 juni 2013 13:57 schreef Crack_ het volgende:
IK zit in een 'hou me vast' mood.
Knuffelie <3
Lang leve vriendloos zijn, dan heb je daar ook geen last vanquote:Op zondag 16 juni 2013 13:57 schreef Crack_ het volgende:
Ik kan er niet tegen als vrienden verdrietig zijn. Zo kutje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
quote:Op zondag 16 juni 2013 13:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Lang leve vriendloos zijn, dan heb je daar ook geen last van![]()
![]()
![]()
ohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Geen enkele vriend(in)?
Baby darling doll face honey
quote:Op zondag 16 juni 2013 13:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Lang leve vriendloos zijn, dan heb je daar ook geen last van![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoiquote:
Gast. Ga naar buitenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou ja wel kennis-achtige vrienden, maar geen echte goede vrienden.
Oh, doe je zelf je best wel?quote:Op zondag 16 juni 2013 13:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou ja wel kennis-achtige vrienden, maar geen echte goede vrienden.
doe je geen school?quote:Op zondag 16 juni 2013 13:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja en dan naar de speeltuin met 7 jarige zeker?
Nu even niet, ik heb vakantie en ik weet gewoon niet waar ik mensen kan ontmoeten.quote:
Je hebt ook speeltuinen voor 16+ maar dan heet dat volgens mij andersquote:Op zondag 16 juni 2013 13:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja en dan naar de speeltuin met 7 jarige zeker?
Ja dat nieuwe mensen ontmoeten is wel moeilijk. Kan ik zelf ook echt nietquote:Op zondag 16 juni 2013 14:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nu even niet, ik heb vakantie en ik weet gewoon niet waar ik mensen kan ontmoeten.
Maar volgend jaar nieuwe klas nieuwe kansen
Wat is er moeilijk aan?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat nieuwe mensen ontmoeten is wel moeilijk. Kan ik zelf ook echt niet.
Kan me het niet voorstellenquote:Op zondag 16 juni 2013 14:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Genoeg mensen die dat ontzettend grappig vinden anders.
Wie dan?quote:
De kroeg?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:00 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je hebt ook speeltuinen voor 16+ maar dan heet dat volgens mij anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |