he krabs was jij vannacht beetje dronken :Squote:Op zondag 16 juni 2013 14:27 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ooh
nja rare mensen:S
wat voor school doe je eigenlijk?
Waar praten jullie dan overquote:Op zondag 16 juni 2013 14:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Mijn vriendengroep bestaat volledig uit jongens en daar word echt wel gepraat hoor
Hbo voeding & dietetiekquote:Op zondag 16 juni 2013 14:27 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ooh
nja rare mensen:S
wat voor school doe je eigenlijk?
Goed, dan is het niet ergquote:
Oh, tof!quote:Op zondag 16 juni 2013 14:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Mijn vriendengroep bestaat volledig uit jongens en daar word echt wel gepraat hoor
Maar uiteindelijk zijn het een groep mongolen die alleen maar geven om statusquote:Op zondag 16 juni 2013 14:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh, das wel voordeel van grotere groep!
[..]
Oh, ja maar hij ook niet en ik wel. Moet ik dan op de babypistes blijven voor jullie?
hm wel beetje laat op gebleven maar het was opeens 4 uurquote:Op zondag 16 juni 2013 14:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
he krabs was jij vannacht beetje dronken :S
opeensquote:Op zondag 16 juni 2013 14:27 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hm wel beetje laat op gebleven maar het was opeens 4 uur
Toen jullie spontaan uit gingen?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hey zo ging het met ara ook donderdag
Ik ga al die dingen bestuderen zo dat ik mee kan praten!quote:Op zondag 16 juni 2013 14:28 schreef nodig het volgende:
[..]
School, autorijden, bier, meiden, uitgaan ja waar praten mannen over
Hoho, status is dan ook gewoon belangrijk!!!quote:Op zondag 16 juni 2013 14:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk zijn het een groep mongolen die alleen maar geven om status
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:28 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat gaat er vanzelf inzitten als je hem luistertIk ga die songtekst niet leren ofzo
Hoezo?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoho, status is dan ook gewoon belangrijk!!!
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ga al die dingen bestuderen zo dat ik mee kan praten!
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoho, status is dan ook gewoon belangrijk!!!
oh, wist niet dat alle mannen zo zijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:28 schreef nodig het volgende:
[..]
School, autorijden, bier, meiden, uitgaan ja waar praten mannen over
Heb ik ook lang geluisterd, maar vind het toch niet echt een super goede.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:29 schreef nodig het volgende:
Deze is ook emotioneel![]()
Ken de hele tekst uit mijn hoofd
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
okequote:Op zondag 16 juni 2013 14:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hbo voeding & dietetiek.
[..]
Goed, dan is het niet erg/
[..]
Oh, tof!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoezo ik heb gewoon mijn eigen naam hoorquote:Op zondag 16 juni 2013 14:29 schreef supersof het volgende:
krabs waarom heb je opeens een rare naam op fb?
kyle's mom's a bitch, she's a big fat bitch, she's the biggest bitch in the whole wide world, bitchquote:
Geen zorgen was niet serieus, maar ik weet gewoon vaak niet waar ik over moet praten.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:29 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Je moet jezelf niet anders voordoen dan dat je bent hé
"Wie wil er nog een biertje?"quote:Op zondag 16 juni 2013 14:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
"Wie wil er nog een biertje?"
Spatieloos: Ohja ik lekker! Doe maar een heinken, amstel of jupiler.. hmm dommelsch is ook wel lekker. Wist je dat bier wordt gemaakt van plantjes en dat er beestje in zitten? Raar he, hahahaha? Er zijn ook mensen verslaafd aan bier, super zielig! Maarja, gelukkig kunnen zij goedkoop bier kopen. Wist je dat 't goedkoopste biertje 70 cent kost?? Echt goedkoop he!!"
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Spatieloos: Ohja ik lekker! Doe maar een heinken, amstel of jupiler.. hmm dommelsch is ook wel lekker. Wist je dat bier wordt gemaakt van plantjes en dat er beestje in zitten? Raar he, hahahaha? Er zijn ook mensen verslaafd aan bier, super zielig! Maarja, gelukkig kunnen zij goedkoop bier kopen. Wist je dat 't goedkoopste biertje 70 cent kost?? Echt goedkoop he!!"
bij mij staat in die chat:quote:Op zondag 16 juni 2013 14:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hoezo ik heb gewoon mijn eigen naam hoor
Oh, was ik maar zo een held.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:31 schreef supersof het volgende:
[..]
bij mij staat in die chat:
Henk Vierhondertvijftig
Slechte zaak. Nodig me eens een keertje uit, dan breng ik daar wel verandering in.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:30 schreef nodig het volgende:
[..]
Bij ons in de vriendengroep word er niet zoveel over hete mannen gepraat
Ik welquote:Op zondag 16 juni 2013 14:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb ik ook lang geluisterd, maar vind het toch niet echt een super goede.
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Slechte zaak. Nodig me eens een keertje uit, dan breng ik daar wel verandering in.
On Monday she's a bitch,quote:Op zondag 16 juni 2013 14:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
kyle's mom's a bitch, she's a big fat bitch, she's the biggest bitch in the whole wide world, bitch
LALLALALALLALALALALLAAAAAA
oh honderd wel met een d maarja.quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:29 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
okeTof dat je eigenlijk van twee dingen wat afweet zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Baby darling doll face honey
Ja vind het wel goed, alleen niet super goed. En bij mij is dat al heel wat, met mijn kieskeurige smoel.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Heerlijke rustige muziek van Rise Against
Wie doet er irritant dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga jij eens even aan je fopspeen zuigen ipv hele tijd irritant te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |