he krabs was jij vannacht beetje dronken :Squote:Op zondag 16 juni 2013 14:27 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ooh
nja rare mensen:S
wat voor school doe je eigenlijk?
Waar praten jullie dan overquote:Op zondag 16 juni 2013 14:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Mijn vriendengroep bestaat volledig uit jongens en daar word echt wel gepraat hoor
Hbo voeding & dietetiekquote:Op zondag 16 juni 2013 14:27 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ooh
nja rare mensen:S
wat voor school doe je eigenlijk?
Goed, dan is het niet ergquote:
Oh, tof!quote:Op zondag 16 juni 2013 14:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Mijn vriendengroep bestaat volledig uit jongens en daar word echt wel gepraat hoor
Maar uiteindelijk zijn het een groep mongolen die alleen maar geven om statusquote:Op zondag 16 juni 2013 14:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh, das wel voordeel van grotere groep!
[..]
Oh, ja maar hij ook niet en ik wel. Moet ik dan op de babypistes blijven voor jullie?
hm wel beetje laat op gebleven maar het was opeens 4 uurquote:Op zondag 16 juni 2013 14:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
he krabs was jij vannacht beetje dronken :S
opeensquote:Op zondag 16 juni 2013 14:27 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hm wel beetje laat op gebleven maar het was opeens 4 uur
Toen jullie spontaan uit gingen?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hey zo ging het met ara ook donderdag
Ik ga al die dingen bestuderen zo dat ik mee kan praten!quote:Op zondag 16 juni 2013 14:28 schreef nodig het volgende:
[..]
School, autorijden, bier, meiden, uitgaan ja waar praten mannen over
Hoho, status is dan ook gewoon belangrijk!!!quote:Op zondag 16 juni 2013 14:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk zijn het een groep mongolen die alleen maar geven om status
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:28 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat gaat er vanzelf inzitten als je hem luistertIk ga die songtekst niet leren ofzo
Hoezo?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoho, status is dan ook gewoon belangrijk!!!
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ga al die dingen bestuderen zo dat ik mee kan praten!
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoho, status is dan ook gewoon belangrijk!!!
oh, wist niet dat alle mannen zo zijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:28 schreef nodig het volgende:
[..]
School, autorijden, bier, meiden, uitgaan ja waar praten mannen over
Heb ik ook lang geluisterd, maar vind het toch niet echt een super goede.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:29 schreef nodig het volgende:
Deze is ook emotioneel![]()
Ken de hele tekst uit mijn hoofd
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ga al die dingen bestuderen zo dat ik mee kan praten!
okequote:Op zondag 16 juni 2013 14:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hbo voeding & dietetiek.
[..]
Goed, dan is het niet erg/
[..]
Oh, tof!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |