jaquote:Op zondag 16 juni 2013 14:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tof dat je eigenlijk van twee dingen wat afweet zo.
Ik ken anders best wat mensen die dat feitje over beestjes op de hop helemaal humor vinden en dan helemaal plat liggen van het lachenquote:Op zondag 16 juni 2013 14:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Was een grapje omdat hij zei dat ie zich in die onderwerpen ging verdiepen
Wist je dat de mier 100x zijn eigen gewicht kan tillen?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ken anders best wat mensen die dat feitje over beestjes op de hop helemaal humor vinden en dan helemaal plat liggen van het lachen
wist je dat ijsbeervaders hun kinderen opetenquote:Op zondag 16 juni 2013 14:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wist je dat de mier 100x zijn eigen gewicht kan tillen?
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
Met of zonder saus?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:38 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
wist je dat ijsbeervaders hun kinderen opeten
Hamsters ook, ik had een hamster die dat deed :/quote:Op zondag 16 juni 2013 14:38 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
wist je dat ijsbeervaders hun kinderen opeten
Hoezo? Moet je afwassen?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:39 schreef LETMEIN het volgende:
Je zou morgen maar weer eens vroeg op moeten staan![]()
Als ze nuchter zijn?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ken anders best wat mensen die dat feitje over beestjes op de hop helemaal humor vinden en dan helemaal plat liggen van het lachen
Dat soort humor dus jaquote:Op zondag 16 juni 2013 14:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wist je dat de mier 100x zijn eigen gewicht kan tillen?
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |