Zo praat een vrouwquote:Op zondag 16 juni 2013 14:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
"Wie wil er nog een biertje?"
Spatieloos: Ohja ik lekker! Doe maar een heinken, amstel of jupiler.. hmm dommelsch is ook wel lekker. Wist je dat bier wordt gemaakt van plantjes en dat er beestje in zitten? Raar he, hahahaha? Er zijn ook mensen verslaafd aan bier, super zielig! Maarja, gelukkig kunnen zij goedkoop bier kopen. Wist je dat 't goedkoopste biertje 70 cent kost?? Echt goedkoop he!!"
Dit dus. GROLSCHquote:Op zondag 16 juni 2013 14:33 schreef nodig het volgende:
[..]
Zo praat een vrouw
Man:
''Wie wil er nog een biertje?''
Spatieloos:
Ze verkopen hier geen bier
''Hoezo niet daar is de tap?!''
Spatieloos:
Heineken kan je geen bier noemen
Ja, ik snap nog steeds niet die Heineken haat, ik vind het ook niet echt bepaald lekker, maar dat het slootwater is vind ik nou ook niet echt origineel!quote:Op zondag 16 juni 2013 14:33 schreef nodig het volgende:
[..]
Zo praat een vrouw
Man:
Spatieloos:
Spatieloos:
Laat ik dat maar niet doenquote:Op zondag 16 juni 2013 14:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Slechte zaak. Nodig me eens een keertje uit, dan breng ik daar wel verandering in.
Jupiler kan ook nogquote:Op zondag 16 juni 2013 14:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hertog-Jan!
Grolsch is ook wel goed hoor.
Was een voorbeeld héquote:Op zondag 16 juni 2013 14:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, ik snap nog steeds niet die Heineken haat, ik vind het ook niet echt bepaald lekker, maar dat het slootwater is vind ik nou ook niet echt origineel!
Nee. Het is nogal onbeleefd om hem te negeren als die tegen me praat.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wil je hem ook negeren, alsjeblieft?
Mag je mij niet? YES!!quote:Op zondag 16 juni 2013 14:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij niet zoals LETMEIN die het zo serieus neemt. Ik mag jou wel.
Nee, niemand zegt dat ooit over HJ!quote:Op zondag 16 juni 2013 14:35 schreef nodig het volgende:
[..]
Was een voorbeeld héHad ook HJ kunnen staan of wat dan ook
Was een grapje omdat hij zei dat ie zich in die onderwerpen ging verdiepenquote:Op zondag 16 juni 2013 14:33 schreef nodig het volgende:
[..]
Zo praat een vrouw
Man:
Spatieloos:
Spatieloos:
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij niet zoals LETMEIN die het zo serieus neemt. Ik mag jou wel.
jaquote:Op zondag 16 juni 2013 14:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tof dat je eigenlijk van twee dingen wat afweet zo.
Ik ken anders best wat mensen die dat feitje over beestjes op de hop helemaal humor vinden en dan helemaal plat liggen van het lachenquote:Op zondag 16 juni 2013 14:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Was een grapje omdat hij zei dat ie zich in die onderwerpen ging verdiepen
Wist je dat de mier 100x zijn eigen gewicht kan tillen?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ken anders best wat mensen die dat feitje over beestjes op de hop helemaal humor vinden en dan helemaal plat liggen van het lachen
wist je dat ijsbeervaders hun kinderen opetenquote:Op zondag 16 juni 2013 14:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wist je dat de mier 100x zijn eigen gewicht kan tillen?
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
Met of zonder saus?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:38 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
wist je dat ijsbeervaders hun kinderen opeten
Hamsters ook, ik had een hamster die dat deed :/quote:Op zondag 16 juni 2013 14:38 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
wist je dat ijsbeervaders hun kinderen opeten
Hoezo? Moet je afwassen?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:39 schreef LETMEIN het volgende:
Je zou morgen maar weer eens vroeg op moeten staan![]()
Als ze nuchter zijn?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ken anders best wat mensen die dat feitje over beestjes op de hop helemaal humor vinden en dan helemaal plat liggen van het lachen
Dat soort humor dus jaquote:Op zondag 16 juni 2013 14:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wist je dat de mier 100x zijn eigen gewicht kan tillen?
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |