quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:52 schreef G.R.S. het volgende:
Als ik volgend jaar in een maatje 34 pas, dan trakteer ik jullie allemaal op bier
Als jij volgend jaar in maatje 34 past, gaan we je feeden.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:52 schreef G.R.S. het volgende:
Als ik volgend jaar in een maatje 34 pas, dan trakteer ik jullie allemaal op bier
Ik stuur wel wat bier op naar Spanjequote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:54 schreef MarMar het volgende:
[..]
Als jij volgend jaar in maatje 34 past, gaan we je feeden.
Je broekmaat wordt meer bepaald door je kont (vet dus voornamelijk en spieren als je netjes je squats doet) dan door je bekken en heupbotten.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:55 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik stuur wel wat bier op naar Spanje
[..]
Zeg, brede heupen is toch genetisch bepaald, of lul ik maar wat?
Het is natuurlijk ook niet de enige manier om shredded te worden maar wel een van de meest efficiente.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:31 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zie iedereen in de gym altijd iets doen met dumbells, curlen, en bankdruk, en soms een toestel. zie ze nooit squats of deadlifts doen. Sommige doen wel zittende overhead press o.i.d. Maar ze hebben wel allemaal ripped fysiek.
ZIt denk ik heel dik iemand in anders kan ie nooit zo laag liggenquote:
"Stanceworks"quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:53 schreef Beach het volgende:
[..]
ZIt denk ik heel dik iemand in anders kan ie nooit zo laag liggen
Wat een gruwelijk lelijke bakken zeg.quote:
Hoe neem je dan een verkeersdrempel?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:13 schreef Champy het volgende:
[..]
Wat een gruwelijk lelijke bakken zeg.
Doet me denken aan
[ afbeelding ]
Leuk, maar een goed gestancete auto is niet te vergelijken met die Mickey Mouse-mobiel. Bovendien is je fysiek niet zichtbaar als je autorijdt. Dan moet je je dus op een andere manier manifesteren.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:13 schreef Champy het volgende:
[..]
Doet me denken aan
[ afbeelding ]
daar zijn manieren voorquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:19 schreef VMSDKR het volgende:
Bovendien is je fysiek niet zichtbaar als je autorijdt
Goeie sneeuwschuiver welquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:13 schreef Champy het volgende:
[..]
Doet me denken aan
[ afbeelding ]
Tjik heet Georgina McConnel en ze is pas 19.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:49 schreef Sapstengel het volgende:
Nieuwe gym chick
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Notsrs
Nee joh zijn gewoon hormonen uit de puberteit waardoor ze nu ziek kan gainenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:07 schreef McNulty het volgende:
[..]
Tjik heet Georgina McConnel en ze is pas 19.
Ze is wel zwaar aan het sap ofcourse.
dus ze is pas 6 in die eerste foto? wut?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:07 schreef McNulty het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Nee die klopt niet, moet eigenlijk 2010 zijn. Daar was ze 16.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:09 schreef seto het volgende:
[..]
dus ze is pas 6 in die eerste foto? wut?
Oh wee als je haar niet lekker vindt. Dan ben je een onzekere vent die zich geintimideerd voelt door een krachtige vrouw.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Wanneer 40/50 ben dan zou ik TRT wel overwegen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:13 schreef Pastapipos het volgende:
Misschien dat ik op jaar of 20/21 of zo ook ga juicen. Tegen die tijd ook 5/6 jaar training achter de rug
Trt is test kuur op recept toch?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:16 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wanneer 40/50 ben dan zou ik TRT wel overwegen.
Ik denk dat TRT op die leeftijd best wel de "fountain of youth" van deze tijden kan zijn.
Jep. Arsten zullen echter wel conservatiever zijn in de dosering uiteraard.quote:
Als je tegen die tijd uberhaupt al niet kaal ben.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:30 schreef seto het volgende:
straks vallen je haren uit gek, mij niet gezien
post maar chubby'squote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:49 schreef Sapstengel het volgende:
Nieuwe gym chick
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Notsrs
zij is geen 19!!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:07 schreef McNulty het volgende:
[..]
Nee die datum klopt niet, moet 2010 zijn. 16.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
zij is geen 19!!wil
Je zeggen dat ze 6 is op die eerste pic.
zag het al aapquote:Op zondag 16 juni 2013 00:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee die datum klopt niet, moet 2010 zijn. 16.
smartquote:
Dat kan aardiger.quote:
Zie ik daar nou een kalend plekje boven op je hoofd?quote:Op zondag 16 juni 2013 10:45 schreef Drinky het volgende:
Chilling in the VIP, zo eenzaam hier op grote hoogte
Dat weten wij allang.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:17 schreef ZetaOS het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)aan-achterwerk.dhtml
quote:Op zondag 16 juni 2013 13:17 schreef ZetaOS het volgende:
Was er niet een filmpje van dat die implantaat die verkeerd om in zat?
quote:Op zondag 16 juni 2013 13:17 schreef ZetaOS het volgende:
Was er niet een filmpje van dat die implantaat die verkeerd om in zat?
Die ging ik posten als reactie iddquote:
Dat zijn van die mensen die te lui zijn om van de bank te komen, en geen idee hebben dat krachttraining meer doet (is) dan alleen wat spieren groeien.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:24 schreef MarMar het volgende:
Ik zie trouwens deze steeds voorbij komen op facebook: "Beter 15 dagen per jaar schamen op het strand, dan 365 dagen beulen in de sportschool." Ik denk dat ik maar even een rondje ga ontvrienden
Precies, ik ben nu 37 (vandaag jarigquote:Op zondag 16 juni 2013 13:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat zijn van die mensen die te lui zijn om van de bank te komen, en geen idee hebben dat krachttraining meer doet (is) dan alleen wat spieren groeien.
nu 36/38?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:52 schreef G.R.S. het volgende:
Dat, en om zware gewichten te tillen/pushen moet je mentaal enorm doorzettingsvermogen hebben. Dat vertaald zich ook naar het dagelijkse leven.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:31 schreef MarMar het volgende:
[..]
Precies, ik ben nu 37 (vandaag jarig) en heb me sinds mijn 20e nog niet fitter en sterker gevoeld dan nu. volgens mij was ik ook nog niet eerder zo sterk als nu
Dat dat er dan leuk uitziet in bikini is alleen maar een bijkomstigheid.
Gefeliciteerd trouwens.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:31 schreef MarMar het volgende:
[..]
Precies, ik ben nu 37 (vandaag jarig) en heb me sinds mijn 20e nog niet fitter en sterker gevoeld dan nu. volgens mij was ik ook nog niet eerder zo sterk als nu
wooow...hier moet een verhaal achter zitten, meer info plsquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:49 schreef Sapstengel het volgende:
Nieuwe gym chick
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Notsrs
tevens....wie zou haar clit/mini penis likken?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:49 schreef Sapstengel het volgende:
Nieuwe gym chick
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Notsrs
whehe, da's een betere voor facebookquote:Op zondag 16 juni 2013 13:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat, en om zware gewichten te tillen/pushen moet je mentaal enorm doorzettingsvermogen hebben. Dat vertaald zich ook naar het dagelijkse leven.
En zoals Rip zegt: Strong people are harder to kill than weak people, and more useful in general.
GEFELICITEERD!!!!!quote:Op zondag 16 juni 2013 13:31 schreef MarMar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 juni 2013 13:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
GEFELICITEERD!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat er nog maar vele jaren bij mogen komen en dat aankomend jaar jou shine jaar mag zijn!
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:11 schreef McNulty het volgende:
*Barry White voice*
Oh yeah I'm sexy. Do you wanna give it to me. I know you do. I see the way you look at me!jeeeeetje die vingers ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
Komt hij nog een keer aan met z'n Chris Malinchak.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:18 schreef ManageTheAnger het volgende:
lkkre playlist.
Met special thanks aan Fanta-stick, voor het nummer wat ze laatst postte
Het is een playlist van 50 nummers.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:21 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Komt hij nog een keer aan met z'n Chris Malinchak.
maat 38quote:
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 16 juni 2013 13:31 schreef MarMar het volgende:
[..]
Behalve dan de instelling die mensen hebben: als het afgelopen is en je je streef hebt bereikt is het klaar.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:25 schreef Stereotomy het volgende:
Niks inherent mis met weight watchers. Dat is kcals tellen maar dan met een puntensysteem.
Ik merk ook gewoon dat mijn huid echt egaal is als ik goed eet en train. Mijn zussen vroegen of ik iets van foundation nog gebruikte voor mijn gezicht, toen ik nee zei waren ze verbaast.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:59 schreef MarMar het volgende:
Thxik snap niet zo goed dat werken aan een gezond en sterk lijf (en dus automatisch mooi, want een echt gezond lijf = mooi) leeftijdsgebonden zou moeten zijn.. dat moet je gewoon altijd willen.
Jah same, ik gebruik eigenlijk niets, geen creme, geen foundation.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik merk ook gewoon dat mijn huid echt egaal is als ik goed eet en train. Mijn zussen vroegen of ik iets van foundation nog gebruikte voor mijn gezicht, toen ik nee zei waren ze verbaast.
Ow oke..Ja ik gebruik wel creme(droge huid) en een facewash maar dat is meer om mijn make-up te verwijderen. Heheh dat is wel nice hoor, doe je goed.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:19 schreef MarMar het volgende:
[..]
Jah same, ik gebruik eigenlijk niets, geen creme, geen foundation.
Collega's geloven niet dat ik ouder ben dan een bijna 5 jaar jongere manlijke collega *grinnik*
Mannen ook, laten we eerlijk zijnquote:Op zondag 16 juni 2013 15:44 schreef McNulty het volgende:
Chapeau, op je 37ste nog aan je squatass werken!![]()
Dat zouden meer vrouwen mogen doen.
Omdat we die weren. Voor je het weet zitten ze elkaar allerlei enge tips te geven om magerder te worden.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:32 schreef THEFXR het volgende:
Waarom zie ik nooit anorexia topics in LIF?
vreemd, de andere kant wordt ten overvloede besproken.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Omdat we die weren. Voor je het weet zitten ze elkaar allerlei enge tips te geven om magerder te worden.
Er zijn websites waar mensen met anorexia met elkaar ouwehoeren. Zoek er maar 1 op, dan begrijp je al snel waarom.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vreemd, de andere kant wordt ten overvloede besproken.
Geen idee eigenlijk. Ik ben niet zo bekent met anorexia. Maar het komt er op neer dat ze al snel tips gaan uitwisselen om sneller gewicht te verliezen enzo. Dat kan redelijk snel levensgevaarlijk worden, daar werken we niet aan mee.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:52 schreef seto het volgende:
te dun is denk ik ook gevaarlijker dan te dik
maar dat kan ik mis hebben
Zeggen dat de andere kant wel besproken wordt is niet waar. Er is, voor zover ik weet, niemand op FOK! die zich bewust naar de 500 kilo eet.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vreemd, de andere kant wordt ten overvloede besproken.
Juicyhil tochquote:Op zondag 16 juni 2013 17:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik ben niet zo bekent met anorexia. Maar het komt er op neer dat ze al snel tips gaan uitwisselen om sneller gewicht te verliezen enzo. Dat kan redelijk snel levensgevaarlijk worden, daar werken we niet aan mee.
[..]
Zeggen dat de andere kant wel besproken wordt is niet waar. Er is, voor zover ik weet, niemand op FOK! die zich bewust naar de 500 kilo eet.
goeie policy, dunkt mijquote:Op zondag 16 juni 2013 17:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Omdat we die weren. Voor je het weet zitten ze elkaar allerlei enge tips te geven om magerder te worden.
Krijg je mooi strakke kaaklijn van.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:29 schreef MarMar het volgende:
Er zijn toch wel wat grens- en over-de-grens gevallen af en toe in LIF hoor.. meisjes die 50 kilo wegen en naar de 45 willen en dan bijna 1.80 blijken te zijn.. ik heb ze gezien.
Te dun is misschien sneller gevaarlijk, maar van beide kan je gewoon dood gaan en doodgaan doe je niet meer of minder op een van beide manieren.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:52 schreef seto het volgende:
te dun is denk ik ook gevaarlijker dan te dik
maar dat kan ik mis hebben
dat dan weer welquote:Op zondag 16 juni 2013 18:44 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Krijg je mooi strakke kaaklijn van.
Tuurlijk, je kan op een groot forum als dit niet alles tegenhouden. Maar door er geen platvorm voor te bieden voorkom je dat je bijna professionele mods nodig hebt om de boel te kunnen runnen.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:29 schreef MarMar het volgende:
Er zijn toch wel wat grens- en over-de-grens gevallen af en toe in LIF hoor.. meisjes die 50 kilo wegen en naar de 45 willen en dan bijna 1.80 blijken te zijn.. ik heb ze gezien.
Mjah true, meestal worden ze dan wel snel afgekapt en gewezen op het feit dat ze toch echt professionele hulp nodig hebben, soms zelfs met succes.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Tuurlijk, je kan op een groot forum als dit niet alles tegenhouden. Maar door er geen platvorm voor te bieden voorkom je dat je bijna professionele mods nodig hebt om de boel te kunnen runnen.
Ik ben er op zich niet op tegen dat er over gepraat wordt of zou worden, maar dan niet destructief, en dat gebeurt vaak wel.
lolquote:Op zondag 16 juni 2013 19:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd het hele filmpje niet te lachen. Is me goed gelukt.
Leuk op een verjaardag na 192 glazen bier, niet in een metro.quote:
Hij klinkt net als die vent van realiteittijd met Gataar rijschool.quote:
Tijd?quote:Op zondag 16 juni 2013 19:36 schreef Bendoe het volgende:
Er komt nu een documentaire op 2 over over overgewicht die predikt dat het niet onze eigen schuld is. Jimmies are rustled.
ja zit nu te kijken.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:36 schreef Bendoe het volgende:
Er komt nu een documentaire op 2 over over overgewicht die predikt dat het niet onze eigen schuld is. Jimmies are rustled.
tuurlijk welquote:Op zondag 16 juni 2013 18:54 schreef MarMar het volgende:
[..]
Te dun is misschien sneller gevaarlijk, maar van beide kan je gewoon dood gaan en doodgaan doe je niet meer of minder op een van beide manieren.
Nu. Heb hem nog niet gezien, maar de trailer net impliceerde dat stoffen als suiker ons verslaafd maken en we er blijkbaar niks aan kunnen doen.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:39 schreef MarMar het volgende:
[..]
Tijd?
Je kan aanleg hebben wat je wilt... maar wat je daar mee doet is altijd je eigen verantwoordelijkheid.
Ik kom uit een familie van big momma's en dan bedoel ik ook echt big.. zou wel een makkelijk excuus zijn.. maar daar ben ik simpelweg te trots voor.
Ja pff, dan kan je er ook niets aan doen dat je rooktquote:Op zondag 16 juni 2013 19:55 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Nu. Heb hem nog niet gezien, maar de trailer net impliceerde dat stoffen als suiker ons verslaafd maken en we er blijkbaar niks aan kunnen doen.
Suiker is verslavend ja en suikerverslaving mag wat mij betreft ook serieuzer genomen worden.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:55 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Nu. Heb hem nog niet gezien, maar de trailer net impliceerde dat stoffen als suiker ons verslaafd maken en we er blijkbaar niks aan kunnen doen.
Suiker, reclame, supersizen, smaakstoffen --> overeten --> teveel energie inname tov verbruik (uit totaal carbs, vet, proteine) --> grote obesitas epidemie.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:55 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Het is uiteraard niet zo dat het altijd het geval is, maar heel vaak zit er een psychologische reden achter. Ze onderdrukken er een gevoel mee. In die zin is het vergelijkbaar met drank of drugsverslaving.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:05 schreef MarMar het volgende:
Mjah, dat eten verslavend kan zijn vind ik geen rare conclusie.. dat wil nog niet zeggen dat je er niets aan kan doen.
Ja maar jij omhelst alleen je moeder toch?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:09 schreef StraatSoldaat het volgende:
Het verbaast me echt hoe goed vrouwen hun gewicht kunnen verbergen. Dan lijken ze gewoon dun maar zodra je ze omhelst voel je de vetrollen gewoon
hooooooeiquote:Op zondag 16 juni 2013 20:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja maar jij omhelst alleen je moeder toch?
Nee, ik zie de meeste vrouwen nog steeds als goddeloze hoeren maar in plaats ze te vermijden maak ik er gewoon gebruik van.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja maar jij omhelst alleen je moeder toch?
dat you?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:11 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Nee, ik zie de meeste vrouwen nog steeds als goddeloze hoeren maar in plaats ze te vermijden maak ik er gewoon gebruik van.
0% vet 100% shit idd.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:13 schreef Awesome_ het volgende:
Die 0% vet shit zou echt constitutioneel verboden moeten worden.
Die gasten op misc hebben echt problemen met vrouwen, daar ben ik nog niks mee maar ze hebben op sommige punten wel gelijk. Staan echt verhalen waar ik mij echt bij herken.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
dat you?
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=154803883
Yep. Maar dan moet de hele miljarden marketing business omgegooid worden wat vreselijk veel zal kosten. Dat gaat dus niet gebeuren op korte termijn. Onze gezondheid is nou eenmaal ondergeschikt aan financieen.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:13 schreef Awesome_ het volgende:
Die 0% vet shit zou echt constitutioneel verboden moeten worden.
Ik ben het voor het eerst met je eens Klaagsoldaat. Ieder meisje heeft zijn ''sloot sessions'' wel eens gehad. Maar vreemdgaan is echt no-go. Ook dat die buffe, aesthetic gozertjes daarom kunnen janken snap ik niet, dump the bish.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:15 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Die gasten op misc hebben echt problemen met vrouwen, daar ben ik nog niks mee maar ze hebben op sommige punten wel gelijk. Staan echt verhalen waar ik mij echt bij herken.
Ergste vind ik nog vrouwen die met je proberen vreemd te gaan en waar je zelf achter moet komen via vrienden of facebook
gelukkig zijn mannen wel heiligquote:Op zondag 16 juni 2013 20:15 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Die gasten op misc hebben echt problemen met vrouwen, daar ben ik nog niks mee maar ze hebben op sommige punten wel gelijk. Staan echt verhalen waar ik mij echt bij herken.
Ergste vind ik nog vrouwen die met je proberen vreemd te gaan en waar je zelf achter moet komen via vrienden of facebook
net gezien best interessantquote:Op zondag 16 juni 2013 19:36 schreef Bendoe het volgende:
Maar die auto sowieso, die uitstralingquote:Op zondag 16 juni 2013 20:02 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Als ik geen verkeerdrempels in de straat had hier was ik ook al zo laag.
quote:Op zondag 16 juni 2013 20:27 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Maar die auto sowieso, die uitstraling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Dat is vaak weer een gevolg van.quote:
Srs brah. Van welke planeet kom jij?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dat is vaak weer een gevolg van.
Elke vrouw aan wie ik ooit mijn hart heb gegeven heeft deze gebroken. Deels mijn eigen schuld omdat toen nog in seks na het huwelijk geloofde en de vrouwen in kwestie niet.
Nu kijk ik alleen nog maar naar uiterlijk en dat heeft echt geholpen maar vind het hele idee van een "scharrel" nog steeds triest.
Matte auto's zijn lelluuukkk.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:32 schreef no1uknow het volgende:
Die rat race achtige looks, geweldig. Ik zou ook wel eens een echt mat-zwarte auto willen hebben. Golf 1 en dan mat-zwart
Heb net casseine op, daar word ik altijd een beetje emotioneel vanquote:Op zondag 16 juni 2013 20:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Srs brah. Van welke planeet kom jij?
aanleiding oorzaakquote:Op zondag 16 juni 2013 20:33 schreef no1uknow het volgende:
straatsoldaat is zo'n paupertje die van alles de schuld buiten zichzelf legt
Je bedoelt dat je een overdosis oestrogeen hebt binnen gekregen?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:34 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Heb net casseine op, daar word ik altijd een beetje emotioneel van
krijg je van die goedkope soja plantaardige eiwitten van jequote:Op zondag 16 juni 2013 20:34 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Heb net casseine op, daar word ik altijd een beetje emotioneel van
B&F vriendquote:Op zondag 16 juni 2013 20:39 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
krijg je van die goedkope soja plantaardige eiwitten van je
Zou best kunnen, ik voel me altijd kut op rustdagenquote:Op zondag 16 juni 2013 20:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je een overdosis oestrogeen hebt binnen gekregen?
quote:Op zondag 16 juni 2013 20:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
dat you?
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=154803883
Lol gasten, waar ben ik?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zou best kunnen, ik voel me altijd kut op rustdagen
Lolquote:Op zondag 16 juni 2013 20:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Elke vrouw aan wie ik ooit mijn hart heb gegeven heeft deze gebroken. Deels mijn eigen schuld omdat toen nog in seks na het huwelijk geloofde en de vrouwen in kwestie niet.
Nu kijk ik alleen nog maar naar uiterlijk en dat heeft echt geholpen maar vind het hele idee van een "scharrel" nog steeds triest.
quote:Op zondag 16 juni 2013 20:48 schreef fathank het volgende:
Ipv je geld aan supps en roids te spenderen zou ik eens een psych overwegen aassoldaat
En dat die vrouwen zo zijn is ook weer een gevolg van?!?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
schijnt dat ie wel een opgerolde broek heeftquote:Op zondag 16 juni 2013 21:11 schreef VMSDKR het volgende:
StraatSoldaat, ben je nog maagd maatie? DM me, we kunnen hier samen over praten.
gelukkig ben jij de grootste slet,maar vrouwen klagen niet over je.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:14 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
schijnt dat ie wel een opgerolde broek heeft
wil je mij ontmaagden? :$:$:$quote:Op zondag 16 juni 2013 21:11 schreef VMSDKR het volgende:
StraatSoldaat, ben je nog maagd maatie? DM me, we kunnen hier samen over praten.
ik hoor dat 1e keer egt pijn doet :S :$quote:Op zondag 16 juni 2013 21:18 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
hihi details via dm niet iedereen hoeft te ewten tog ;$
geef je grenzen aan by my en alles komt goed sal je geen pijn doen.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
ik hoor dat 1e keer egt pijn doet :S :$
Bedankt dat je dag 22 van mijn nofap wat makkelijker maaktquote:Op zondag 16 juni 2013 21:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik zal je eens pounden met mijn 12 cm clit.
dat is de reden dat je je zo kut voeltquote:Op zondag 16 juni 2013 21:22 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Bedankt dat je dag 22 van mijn nofap wat makkelijker maakt
Ik denk dat je je witte leger eens uit het kamp moet laten joh, zou een stuk helpen.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:22 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Jij bent echt niet helemaal 100 of wel?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:22 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Nee de positieve effecten zijn te goed. Bankdruk nu 3x5x120quote:Op zondag 16 juni 2013 21:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik denk dat je je witte leger eens uit het kamp moet laten joh, zou een stuk helpen.
Not sure if seriousquote:Op zondag 16 juni 2013 21:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Nee de positieve effecten zijn te goed. Bankdruk nu 3x5x120
Alleen het weekend is lastig
21 dagen geleden zat ik muurvast op 110.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Not sure if serious
anyway is alleen maar placebo
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zou ook nooit kinderen nemen als ik jou was. Vaders hebben over het algemeen lagere test levels.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Alles voor die 5 extra kilo toch bij je oefeningenquote:Op zondag 16 juni 2013 21:44 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Zou ook nooit kinderen nemen als ik jou was. Vaders hebben over het algemeen lagere test levels.
kinderen neem je niet die krijg je zei ons mams altijdquote:Op zondag 16 juni 2013 21:44 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Zou ook nooit kinderen nemen als ik jou was. Vaders hebben over het algemeen lagere test levels.
Je traint een jaar, i call bullshitquote:Op zondag 16 juni 2013 21:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Nice bro. Flinke cut gezet naar wat ik er nog van kan herinneren.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:49 schreef mtchel112 het volgende:
Progress en verkapt kijk mij een nieuwe stringer hebben foton
[ afbeelding ]
Zou zelf nooit tanktops dragen maar oké.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:49 schreef mtchel112 het volgende:
[ afbeelding ]
Respekteer gwn iedereen op de werelt oke?!?!?!quote:
Moet awkward zijn om die samples te krijgen...quote:A prolonged study relating plasma testosterone levels to coitus is reported in one male subject. Testosterone levels in samples taken during and immediately after sexual intercourse were significantly higher than those found under resting conditions. A significant difference was not apparent between testosterone measurements taken before and after orgasm, and coitus did not appear to affect plasma luteinizing hormone levels. A marked nyctohemeral rhythm was observed in testosterone levels which tended to be higher early in the day. Masturbation had no significant effect on plasma testosterone levels in seven subjects.
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:49 schreef mtchel112 het volgende:
[ afbeelding ]
Met een lelijke Busa? Ben geen Antiliaanquote:Op zondag 16 juni 2013 21:56 schreef stinkie het volgende:
Zo pimp je bij de gym pussies [ afbeelding ]
wat doet die muppet, rechtsboven in je foto?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:49 schreef mtchel112 het volgende:
[ afbeelding ]
Geen verlende brug. Elke antiliaan loopt daar een mijl omheenquote:Op zondag 16 juni 2013 21:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Met een lelijke Busa? Ben geen Antiliaan
Het verbaast mij echt dat je geen een of andere 120 kg wegende Oos-Europese Olga bent met bossen okselhaar, ongeschoren bush een vlassige snor en een diepe mannenstem.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
kan je nagaan wat voor "dirty talk" ze in de slaapkamer uitkraamt.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:10 schreef McNulty het volgende:
[..]
Het verbaast mij echt dat je geen een of andere 120 kg wegende Oos-Europese Olga bent met bossen okselhaar, ongeschoren bush een vlassige snor en een diepe mannenstem.
Gvdquote:Op zondag 16 juni 2013 21:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Stop noe jouw vuist in kontquote:Op zondag 16 juni 2013 22:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kan je nagaan wat voor "dirty talk" ze in de slaapkamer uitkraamt.
beroep: Iets met tanden. vind dit ook redelijk verdachtquote:Op zondag 16 juni 2013 22:10 schreef McNulty het volgende:
[..]
Het verbaast mij echt dat je geen een of andere 120 kg wegende Oos-Europese Olga bent met bossen okselhaar, ongeschoren bush een vlassige snor en een diepe mannenstem.
Moet je je zaad eens inleveren in het ziekenhuis. Ik moest verdomme over de administratieve afdeling om dat potje in te leveren. Al die typewijven weten wat wat jij in dat potje hebt zitten dat je probeert warm te houden in je broekzaakquote:Op zondag 16 juni 2013 21:56 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Moet awkward zijn om die samples te krijgen...
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:19 schreef stinkie het volgende:
[..]
Moet je je zaad eens inleveren in het ziekenhuis. Ik moest verdomme over de administratieve afdeling om dat potje in te leveren. Al die typewijven weten wat wat jij in dat potje hebt zitten dat je probeert warm te houden in je broekzaak
en waarom moest dat? graag het hele verhaal.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:19 schreef stinkie het volgende:
[..]
Moet je je zaad eens inleveren in het ziekenhuis. Ik moest verdomme over de administratieve afdeling om dat potje in te leveren. Al die typewijven weten wat wat jij in dat potje hebt zitten dat je probeert warm te houden in je broekzaak
nofap topic loopt storm, iedereen gefaaldquote:
Waarom loop jij altijd te haten op vrouwen die ik lekker vind?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nofap topic loopt storm, iedereen gefaald
ze heeft echt een kut tokkiekop, lichaam is okequote:Op zondag 16 juni 2013 22:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
Waarom loop jij altijd te haten op vrouwen die ik lekker vind?
Controle of ik echt rond kan neuken zonder een hele zwerm koters als resultaat. Als ik straks mijn biceps en abs getrained heb liggen al die chicken natuurlijk voor me klaarquote:Op zondag 16 juni 2013 22:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
[..]
en waarom moest dat? graag het hele verhaal.
Misschien heb je een kutsmaakquote:Op zondag 16 juni 2013 22:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
Waarom loop jij altijd te haten op vrouwen die ik lekker vind?
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:41 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
had die maar een kutsmaak! ghehehheehehe
Jouw 12cm zekerquote:Op zondag 16 juni 2013 23:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
We kunnen hier ook een penis voor je regelen. GYM topic is toch net een cockfest.
Ben nog maagt dan kryg je datquote:Op zondag 16 juni 2013 23:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dat is een clit, geen penis. Know the difference
Idd, mensen die gaan kuren hebben sowieso geen ballen...!quote:Op zondag 16 juni 2013 23:05 schreef StraatSoldaat het volgende:
Er zijn serieus mensen die hun ballen wegen op een keukenweegschaal voor een kuur
na me winny kuur had ik iets grotere balle dan devoor hoorquote:Op zondag 16 juni 2013 23:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Idd, mensen die gaan kuren hebben sowieso geen ballen...!__!!
Ik ook!quote:Op zondag 16 juni 2013 23:07 schreef Levolution het volgende:
[..]
na me winny kuur had ik iets grotere balle dan devoor hoor
doet iedereen, johquote:Op zondag 16 juni 2013 23:05 schreef StraatSoldaat het volgende:
Er zijn serieus mensen die hun ballen wegen op een keukenweegschaal voor een kuur
instant fap.quote:
Logisch, na de kuur lukt dat niet meerquote:Op zondag 16 juni 2013 23:05 schreef StraatSoldaat het volgende:
quote:Op zondag 16 juni 2013 23:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Logisch, na de kuur lukt dat niet meer
grof he had er money op alleen nog spanjequote:
OMDAT ZE HUN BALLEN KWIJT ZIJN, STRAATSOLDAAT!!!! SNAP JE EM OFNIE???quote:Op zondag 16 juni 2013 23:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Logisch, na de kuur lukt dat niet meer
zijn piemel schiet straks nog naar binnen bij het zien van 9 vrouwen daarquote:
Nee die rijden met verlengde achteras manquote:Op zondag 16 juni 2013 21:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Met een lelijke Busa? Ben geen Antiliaan
DAaaaaaaag, lelijk wijf manquote:
dus hij is de maagd en zij niet?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:24 schreef Montelly het volgende:
[..]
DAaaaaaaag, lelijk wijf manDie gast wil maar een ding, en dat is zijn slurfje ergens in stoppen.
17quote:Op zondag 16 juni 2013 23:26 schreef Awesome_ het volgende:
tot welke leeftijd ware jullie nog maagd???
das geheim, he, privacyquote:Op zondag 16 juni 2013 23:26 schreef Awesome_ het volgende:
Hij toch ook?quote:
11 dankzij meneer pastoorquote:Op zondag 16 juni 2013 23:26 schreef Awesome_ het volgende:
moet je perse met meisje gesekst hebben om geen maagd te zijn meer???quote:Op zondag 16 juni 2013 23:26 schreef Awesome_ het volgende:
Als jij vindt dat seks met je huisdier ook telt, vinden wij het best hoorquote:Op zondag 16 juni 2013 23:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
moet je perse met meisje gesekst hebben om geen maagd te zijn meer???
ik snap hier helemaal geen kut vanquote:Op zondag 16 juni 2013 23:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nou, ik had al flitskruitstrijkers,maar mocht nog geen brommer rijden
Soms vraag ik me af of jij geen troll bent.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
moet je perse met meisje gesekst hebben om geen maagd te zijn meer???
privacy, weet jequote:Op zondag 16 juni 2013 23:33 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
ik snap hier helemaal geen kut van
het antwoord op me vraag is gwn een getal
23 (srs)quote:Op zondag 16 juni 2013 23:26 schreef Awesome_ het volgende:
noem zelf ook eens een getalquote:Op zondag 16 juni 2013 23:40 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Bewuste keuze of was je gewoon heel lelijk?
onder de 16quote:Op zondag 16 juni 2013 23:44 schreef Awesome_ het volgende:
kijk zo kan het ook thefxr, ipv cryptogrammen
Hoor ik vaker.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af of jij geen troll bent.
Whehe, nee dat viel wel mee.quote:
Bewuste keuze eigenlijk. Wel met verschillende chicks gezoend, wat handwerk dat soort dingen. Nooit echt de behoefte gehad om met een random chick naar bed te gaan en meer te doen. Uiteindelijk pas gedaan toen ik een serieuze relatie had. Daar was ik eerder niet echt mee bezig, toen was het meer feesten, zuipen enz.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:40 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Bewuste keuze of was je gewoon heel lelijk?
Juist als ik veel feest regel ik veel. Zit nu in me tentamen periode en nu sta ik al een maand droog omdat ik gewoon niet meer uit ben geweest.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whehe, nee dat viel wel mee.
[..]
Bewuste keuze eigenlijk. Wel met verschillende chicks gezoend, wat handwerk dat soort dingen. Nooit echt de behoefte gehad om met een random chick naar bed te gaan en meer te doen. Uiteindelijk pas gedaan toen ik een serieuze relatie had. Daar was ik eerder niet echt mee bezig, toen was het meer feesten, zuipen enz.
Pik je ze op vanuit de kroeg?quote:Op maandag 17 juni 2013 00:48 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Juist als ik veel feest regel ik veel. Zit nu in me tentamen periode en nu sta ik al een maand droog omdat ik gewoon niet meer uit ben geweest.
Ik was trouwens 18, vond het te awkward bij mijn ouders, toen ik op kamers ging eigenlijk meteen. Overigens nog nooit een relatie gehad, alleen scharrels/ons.
wat is een kankerstone, een soort tumor?quote:Op maandag 17 juni 2013 01:22 schreef no1uknow het volgende:
als je kankerstoned bent kan je goed lollen op dit topic
Goed bezig.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:49 schreef mtchel112 het volgende:
[ afbeelding ]
het is geen gedrocht, blindequote:Op maandag 17 juni 2013 01:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik doe niks, ik heb dat gedrocht toch niet gebaard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |