Ben nog maagt dan kryg je datquote:Op zondag 16 juni 2013 23:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dat is een clit, geen penis. Know the difference
Idd, mensen die gaan kuren hebben sowieso geen ballen...!quote:Op zondag 16 juni 2013 23:05 schreef StraatSoldaat het volgende:
Er zijn serieus mensen die hun ballen wegen op een keukenweegschaal voor een kuur
na me winny kuur had ik iets grotere balle dan devoor hoorquote:Op zondag 16 juni 2013 23:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Idd, mensen die gaan kuren hebben sowieso geen ballen...!__!!
Ik ook!quote:Op zondag 16 juni 2013 23:07 schreef Levolution het volgende:
[..]
na me winny kuur had ik iets grotere balle dan devoor hoor
doet iedereen, johquote:Op zondag 16 juni 2013 23:05 schreef StraatSoldaat het volgende:
Er zijn serieus mensen die hun ballen wegen op een keukenweegschaal voor een kuur
instant fap.quote:
Logisch, na de kuur lukt dat niet meerquote:Op zondag 16 juni 2013 23:05 schreef StraatSoldaat het volgende:
quote:Op zondag 16 juni 2013 23:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Logisch, na de kuur lukt dat niet meer
grof he had er money op alleen nog spanjequote:
OMDAT ZE HUN BALLEN KWIJT ZIJN, STRAATSOLDAAT!!!! SNAP JE EM OFNIE???quote:Op zondag 16 juni 2013 23:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Logisch, na de kuur lukt dat niet meer
zijn piemel schiet straks nog naar binnen bij het zien van 9 vrouwen daarquote:
Nee die rijden met verlengde achteras manquote:Op zondag 16 juni 2013 21:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Met een lelijke Busa? Ben geen Antiliaan
DAaaaaaaag, lelijk wijf manquote:
dus hij is de maagd en zij niet?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:24 schreef Montelly het volgende:
[..]
DAaaaaaaag, lelijk wijf manDie gast wil maar een ding, en dat is zijn slurfje ergens in stoppen.
17quote:Op zondag 16 juni 2013 23:26 schreef Awesome_ het volgende:
tot welke leeftijd ware jullie nog maagd???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |