Suiker, reclame, supersizen, smaakstoffen --> overeten --> teveel energie inname tov verbruik (uit totaal carbs, vet, proteine) --> grote obesitas epidemie.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:55 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Nu. Heb hem nog niet gezien, maar de trailer net impliceerde dat stoffen als suiker ons verslaafd maken en we er blijkbaar niks aan kunnen doen.
Het is uiteraard niet zo dat het altijd het geval is, maar heel vaak zit er een psychologische reden achter. Ze onderdrukken er een gevoel mee. In die zin is het vergelijkbaar met drank of drugsverslaving.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:05 schreef MarMar het volgende:
Mjah, dat eten verslavend kan zijn vind ik geen rare conclusie.. dat wil nog niet zeggen dat je er niets aan kan doen.
Ja maar jij omhelst alleen je moeder toch?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:09 schreef StraatSoldaat het volgende:
Het verbaast me echt hoe goed vrouwen hun gewicht kunnen verbergen. Dan lijken ze gewoon dun maar zodra je ze omhelst voel je de vetrollen gewoon
hooooooeiquote:Op zondag 16 juni 2013 20:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja maar jij omhelst alleen je moeder toch?
Nee, ik zie de meeste vrouwen nog steeds als goddeloze hoeren maar in plaats ze te vermijden maak ik er gewoon gebruik van.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja maar jij omhelst alleen je moeder toch?
dat you?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:11 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Nee, ik zie de meeste vrouwen nog steeds als goddeloze hoeren maar in plaats ze te vermijden maak ik er gewoon gebruik van.
0% vet 100% shit idd.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:13 schreef Awesome_ het volgende:
Die 0% vet shit zou echt constitutioneel verboden moeten worden.
Die gasten op misc hebben echt problemen met vrouwen, daar ben ik nog niks mee maar ze hebben op sommige punten wel gelijk. Staan echt verhalen waar ik mij echt bij herken.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
dat you?
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=154803883
Yep. Maar dan moet de hele miljarden marketing business omgegooid worden wat vreselijk veel zal kosten. Dat gaat dus niet gebeuren op korte termijn. Onze gezondheid is nou eenmaal ondergeschikt aan financieen.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:13 schreef Awesome_ het volgende:
Die 0% vet shit zou echt constitutioneel verboden moeten worden.
Ik ben het voor het eerst met je eens Klaagsoldaat. Ieder meisje heeft zijn ''sloot sessions'' wel eens gehad. Maar vreemdgaan is echt no-go. Ook dat die buffe, aesthetic gozertjes daarom kunnen janken snap ik niet, dump the bish.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:15 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Die gasten op misc hebben echt problemen met vrouwen, daar ben ik nog niks mee maar ze hebben op sommige punten wel gelijk. Staan echt verhalen waar ik mij echt bij herken.
Ergste vind ik nog vrouwen die met je proberen vreemd te gaan en waar je zelf achter moet komen via vrienden of facebook
gelukkig zijn mannen wel heiligquote:Op zondag 16 juni 2013 20:15 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Die gasten op misc hebben echt problemen met vrouwen, daar ben ik nog niks mee maar ze hebben op sommige punten wel gelijk. Staan echt verhalen waar ik mij echt bij herken.
Ergste vind ik nog vrouwen die met je proberen vreemd te gaan en waar je zelf achter moet komen via vrienden of facebook
net gezien best interessantquote:Op zondag 16 juni 2013 19:36 schreef Bendoe het volgende:
Er komt nu een documentaire op 2 over over overgewicht die predikt dat het niet onze eigen schuld is. Jimmies are rustled.
Maar die auto sowieso, die uitstralingquote:Op zondag 16 juni 2013 20:02 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Als ik geen verkeerdrempels in de straat had hier was ik ook al zo laag.
quote:Op zondag 16 juni 2013 20:27 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Maar die auto sowieso, die uitstraling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Dat is vaak weer een gevolg van.quote:
Srs brah. Van welke planeet kom jij?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dat is vaak weer een gevolg van.
Elke vrouw aan wie ik ooit mijn hart heb gegeven heeft deze gebroken. Deels mijn eigen schuld omdat toen nog in seks na het huwelijk geloofde en de vrouwen in kwestie niet.
Nu kijk ik alleen nog maar naar uiterlijk en dat heeft echt geholpen maar vind het hele idee van een "scharrel" nog steeds triest.
Matte auto's zijn lelluuukkk.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:32 schreef no1uknow het volgende:
Die rat race achtige looks, geweldig. Ik zou ook wel eens een echt mat-zwarte auto willen hebben. Golf 1 en dan mat-zwart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |