Tuurlijk, je kan op een groot forum als dit niet alles tegenhouden. Maar door er geen platvorm voor te bieden voorkom je dat je bijna professionele mods nodig hebt om de boel te kunnen runnen.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:29 schreef MarMar het volgende:
Er zijn toch wel wat grens- en over-de-grens gevallen af en toe in LIF hoor.. meisjes die 50 kilo wegen en naar de 45 willen en dan bijna 1.80 blijken te zijn.. ik heb ze gezien.
Mjah true, meestal worden ze dan wel snel afgekapt en gewezen op het feit dat ze toch echt professionele hulp nodig hebben, soms zelfs met succes.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Tuurlijk, je kan op een groot forum als dit niet alles tegenhouden. Maar door er geen platvorm voor te bieden voorkom je dat je bijna professionele mods nodig hebt om de boel te kunnen runnen.
Ik ben er op zich niet op tegen dat er over gepraat wordt of zou worden, maar dan niet destructief, en dat gebeurt vaak wel.
lolquote:Op zondag 16 juni 2013 19:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd het hele filmpje niet te lachen. Is me goed gelukt.
Leuk op een verjaardag na 192 glazen bier, niet in een metro.quote:
Hij klinkt net als die vent van realiteittijd met Gataar rijschool.quote:
Tijd?quote:Op zondag 16 juni 2013 19:36 schreef Bendoe het volgende:
Er komt nu een documentaire op 2 over over overgewicht die predikt dat het niet onze eigen schuld is. Jimmies are rustled.
ja zit nu te kijken.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:36 schreef Bendoe het volgende:
Er komt nu een documentaire op 2 over over overgewicht die predikt dat het niet onze eigen schuld is. Jimmies are rustled.
tuurlijk welquote:Op zondag 16 juni 2013 18:54 schreef MarMar het volgende:
[..]
Te dun is misschien sneller gevaarlijk, maar van beide kan je gewoon dood gaan en doodgaan doe je niet meer of minder op een van beide manieren.
Nu. Heb hem nog niet gezien, maar de trailer net impliceerde dat stoffen als suiker ons verslaafd maken en we er blijkbaar niks aan kunnen doen.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:39 schreef MarMar het volgende:
[..]
Tijd?
Je kan aanleg hebben wat je wilt... maar wat je daar mee doet is altijd je eigen verantwoordelijkheid.
Ik kom uit een familie van big momma's en dan bedoel ik ook echt big.. zou wel een makkelijk excuus zijn.. maar daar ben ik simpelweg te trots voor.
Ja pff, dan kan je er ook niets aan doen dat je rooktquote:Op zondag 16 juni 2013 19:55 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Nu. Heb hem nog niet gezien, maar de trailer net impliceerde dat stoffen als suiker ons verslaafd maken en we er blijkbaar niks aan kunnen doen.
Suiker is verslavend ja en suikerverslaving mag wat mij betreft ook serieuzer genomen worden.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:55 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Nu. Heb hem nog niet gezien, maar de trailer net impliceerde dat stoffen als suiker ons verslaafd maken en we er blijkbaar niks aan kunnen doen.
Suiker, reclame, supersizen, smaakstoffen --> overeten --> teveel energie inname tov verbruik (uit totaal carbs, vet, proteine) --> grote obesitas epidemie.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:55 schreef Bendoe het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |