Heb net casseine op, daar word ik altijd een beetje emotioneel vanquote:Op zondag 16 juni 2013 20:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Srs brah. Van welke planeet kom jij?
aanleiding oorzaakquote:Op zondag 16 juni 2013 20:33 schreef no1uknow het volgende:
straatsoldaat is zo'n paupertje die van alles de schuld buiten zichzelf legt
Je bedoelt dat je een overdosis oestrogeen hebt binnen gekregen?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:34 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Heb net casseine op, daar word ik altijd een beetje emotioneel van
krijg je van die goedkope soja plantaardige eiwitten van jequote:Op zondag 16 juni 2013 20:34 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Heb net casseine op, daar word ik altijd een beetje emotioneel van
B&F vriendquote:Op zondag 16 juni 2013 20:39 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
krijg je van die goedkope soja plantaardige eiwitten van je
Zou best kunnen, ik voel me altijd kut op rustdagenquote:Op zondag 16 juni 2013 20:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je een overdosis oestrogeen hebt binnen gekregen?
quote:Op zondag 16 juni 2013 20:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
dat you?
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=154803883
Lol gasten, waar ben ik?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zou best kunnen, ik voel me altijd kut op rustdagen
Lolquote:Op zondag 16 juni 2013 20:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dat is vaak weer een gevolg van.
Elke vrouw aan wie ik ooit mijn hart heb gegeven heeft deze gebroken. Deels mijn eigen schuld omdat toen nog in seks na het huwelijk geloofde en de vrouwen in kwestie niet.
Nu kijk ik alleen nog maar naar uiterlijk en dat heeft echt geholpen maar vind het hele idee van een "scharrel" nog steeds triest.
quote:Op zondag 16 juni 2013 20:48 schreef fathank het volgende:
Ipv je geld aan supps en roids te spenderen zou ik eens een psych overwegen aassoldaat
En dat die vrouwen zo zijn is ook weer een gevolg van?!?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Elke vrouw aan wie ik ooit mijn hart heb gegeven heeft deze gebroken. Deels mijn eigen schuld omdat toen nog in seks na het huwelijk geloofde en de vrouwen in kwestie niet.
Nu kijk ik alleen nog maar naar uiterlijk en dat heeft echt geholpen maar vind het hele idee van een "scharrel" nog steeds triest.
schijnt dat ie wel een opgerolde broek heeftquote:Op zondag 16 juni 2013 21:11 schreef VMSDKR het volgende:
StraatSoldaat, ben je nog maagd maatie? DM me, we kunnen hier samen over praten.
gelukkig ben jij de grootste slet,maar vrouwen klagen niet over je.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:14 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
schijnt dat ie wel een opgerolde broek heeft
wil je mij ontmaagden? :$:$:$quote:Op zondag 16 juni 2013 21:11 schreef VMSDKR het volgende:
StraatSoldaat, ben je nog maagd maatie? DM me, we kunnen hier samen over praten.
ik hoor dat 1e keer egt pijn doet :S :$quote:Op zondag 16 juni 2013 21:18 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
hihi details via dm niet iedereen hoeft te ewten tog ;$
geef je grenzen aan by my en alles komt goed sal je geen pijn doen.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
ik hoor dat 1e keer egt pijn doet :S :$
Bedankt dat je dag 22 van mijn nofap wat makkelijker maaktquote:Op zondag 16 juni 2013 21:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik zal je eens pounden met mijn 12 cm clit.
dat is de reden dat je je zo kut voeltquote:Op zondag 16 juni 2013 21:22 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Bedankt dat je dag 22 van mijn nofap wat makkelijker maakt
Ik denk dat je je witte leger eens uit het kamp moet laten joh, zou een stuk helpen.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:22 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Bedankt dat je dag 22 van mijn nofap wat makkelijker maakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |