SPOILER: Meer webshops...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiscountOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trading marketsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao/TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free registered shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Express shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrackingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trackstatus legendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verpakking en transporthandlingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DouaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)
PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
› GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic , het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.
Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.
› Topicreeks: Android tablet discussie topic
› Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
› Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
› DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)
Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren
• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief
Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
OP Redesign V3.0 by shiznuts![]()
Na veel negatieve reacties even wat lof naar sunsky.
Poos geleden een iphone 5 kabel besteld maar kreeg een micro usb.
Melding van gemaakt en met foto's aangetoont.
Kreeg ik vandaag mijn volgende order binnen met toegevoegd door hun de goede kabel!![]()
![]()
Helemaal vergeten dat ik die tandpastatube-drukkers had besteld, op de envelop stond RC Hobby![]()
Maar die dingen zijn redelijk waardeloos, lang niet strak genoeg voor de 3 verschillende tubes hier, laat gewoon een paar millimeter over waardoor het maar een beetje wordt aangedrukt![]()
$0,99 verspild vieze eBay scammers![]()
ik bestel nooit meer op ebay wort atlijd gescammd daar
![]()
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:27 schreef MacorgaZ het volgende:
Helemaal vergeten dat ik die tandpastatube-drukkers had besteld, op de envelop stond RC Hobby![]()
Maar die dingen zijn redelijk waardeloos, lang niet strak genoeg voor de 3 verschillende tubes hier, laat gewoon een paar millimeter over waardoor het maar een beetje wordt aangedrukt![]()
$0,99 verspild vieze eBay scammers![]()
ik bestel nooit meer op ebay wort atlijd gescammd daar
Bij mij doen ze het trouwens wel goed hoor....![]()
Van de week 'n Shark Watch besteld en nog steeds niet binnen! Schiet ook niet op zeg, de TT klopt niet!
(verkapte tvp)"If you're not a manc, you're a wank"![]()
Ben trouwens benieuwd wanneer de anderen dat bericht dan krijgen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:33 schreef Downstar het volgende:
Ik heb gevoel dat het gewoon een foutje is, en dat je over een tijdje te horen krijgt..
reden, product niet meer beschikbaar
Natuurlijk is $15 voor een trui/vest ook niets, maar $5 is helemaalom uit te proberen...
![]()
net een geschil gestart en geld teruggekregen op Paypal.
Ik had een 9 volt adapter besteld, ik kreeg een 5 volt adapter, terugsturen hoeft niet.
dat was de eerste keer dat er iets fout ging.Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.![]()
Nieuw record, spoilertje voor mijn auto vanuit Taiwan, gespoten aldaar, verzonden met FedEx op 7 juni en gisteren op de 13e al afgeleverd... En zonder douanekosten te hoeven betalen
Don't let my username fool you...![]()
Sorry :$quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:02 schreef Eric_Cantona het volgende:
Van de week 'n Shark Watch besteld en nog steeds niet binnen! Schiet ook niet op zeg, de TT klopt niet!
(verkapte tvp)![]()
Voor Downstar en Shiz![]()
CE sticker, dan moet het wel goed zijn![]()
De mijne kwam in een wit doosje en de kwaliteit is wel ok. Hier en daar zie je wel wat hapjes uit het metaal maar zeker acceptabel. Ik ga hem wel even goed poetsen van binnen, smerig slijpselDe knop is lekker stevig maar jammer genoeg moet je de knop echt aan/uit doen om modes te veranderen.
De 2e lamp was de enige xml lamp die ik de laatste jaren heb gehad, toen zeer goedkoop voor 10 euro gevonden. Ook op de foto gezet omdat ik ze een beetje zit te vergelijken. De nieuwe heeft meer hotspot en zal beter werpen (grotere lens), lichtopbrengst is gelijk.
Het is geen Fenix kwaliteit maar voor 7 euro wel ok![]()
Bij bang good gekocht.![]()
haha nicequote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:30 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
De mijne kwam in een wit doosje en de kwaliteit is wel ok. Hier en daar zie je wel wat hapjes uit het metaal maar zeker acceptabel. Ik ga hem wel even goed poetsen van binnen, smerig slijpselDe knop is lekker stevig maar jammer genoeg moet je de knop echt aan/uit doen om modes te veranderen.
De 2e lamp was de enige xml lamp die ik de laatste jaren heb gehad, toen zeer goedkoop voor 10 euro gevonden. Ook op de foto gezet omdat ik ze een beetje zit te vergelijken. De nieuwe heeft meer hotspot en zal beter werpen (grotere lens), lichtopbrengst is gelijk.
Het is geen Fenix kwaliteit maar voor 7 euro wel ok![]()
Bij bang good gekocht.
hmm ik heb ook nog een extra C8 bij Banggood zon 1,5 week geleden besteld, dus ik ben benieuwd of er nog enig verschil in zit metd ie van Tmart
zal hem eerdaags ook wel krijgen![]()
![]()
Mijn hubsan x4 wordt volgende week verzonden eindelijk, heeft even geduurd maar hij is dus bijna onderweg![]()
![]()
Mja, ik wacht zo al tijden op de UdiRC 817A, telkens wordt de restock datum weer verschoven.![]()
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Waar haal je zoiets??quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:40 schreef Metalfreak het volgende:
Nieuw record, spoilertje voor mijn auto vanuit Taiwan, gespoten aldaar, verzonden met FedEx op 7 juni en gisteren op de 13e al afgeleverd... En zonder douanekosten te hoeven betalen![]()
Dat staat toch bovenin?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 02:36 schreef Brammetjuh94 het volgende:
http://puu.sh/3fUbr.png
Of ze zijn al verstuurd?![]()
Het was feest in china van de week (Dragon Boat) 10,11 en 12 juni was heel china lamquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:02 schreef Eric_Cantona het volgende:
(verkapte tvp)![]()
![]()
Weet je zeker dat het het CE logo is van dat het getest is voor in de EU of is het er te veel op lijkende china export logo.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:30 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
Zie ook onderstaande afbeelding:
Voor het zoeken naar chinese artikelen: www.chinapricefinder.com![]()
Herken sarcasme.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 06:40 schreef mnielsm het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het het CE logo is van dat het getest is voor in de EU of is het er te veel op lijkende china export logo.
Zie ook onderstaande afbeelding:
[ afbeelding ]![]()
Bak een taart en vier het!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:16 schreef badschaap het volgende:
heuj heb net me eerste order bij dx geplaatst!![]()
Die van banggood bedoel jequote:?
is 5de verzonden, normaal heb ik bestellingen van banggood wel rond 8 a 10 dagen later..
Momenteel dus wat langer![]()
![]()
Mezelf maar een cadeautje gegeven:
http://dx.com/p/neodymium-nib-magnet-spheres-6mm-100-pack-13504
Nu maar wachten en spelen met de 20 die ik al heb![]()
![]()
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
HMDI-tje besteld voor $1,50. Kon niet goedkoper vinden
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Die balletjes zijn ook gewoon in Nederland te koop (wel 5mm maar stuk goedkoper)!!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:57 schreef eQuaL het volgende:
Mezelf maar een cadeautje gegeven:
http://dx.com/p/neodymium-nib-magnet-spheres-6mm-100-pack-13504
Nu maar wachten en spelen met de 20 die ik al heb
http://stockfrog.nl/neocube
Je hebt die trouwens ook wel in china shops voor zo'n 7 dollar.![]()
inderdaad erg prijzig!Die 7$ prijzen zijn voor de smallere ( 3 mm etc)quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:15 schreef namemotion het volgende:
[..]
Die balletjes zijn ook gewoon in Nederland te koop (wel 5mm maar stuk goedkoper)!!
http://stockfrog.nl/neocube
Je hebt die trouwens ook wel in china shops voor zo'n 7 dollar.
bijv.
http://www.tinydeal.com/2(...)ng=1&sk=1249835587Og
Hier had die 216 x 5 mm balletjes gehad voor 13$
http://lightake.com/detai(...)51026~C.0o82v2R0se38
was in mijn ogen een veel betere deal geweest![]()
Dan 26$ voor 100 x 6 mm balletjes![]()
![]()
Even een update: Ik heb dus eind mei een mobiele telefoon (Iocean x7) besteld, daarnaast heb ik ook een klein speakertje erbij besteld van 5 euro, uiteraard apart laten verzenden.
4 Juni kreeg ik de eerste update van de X7, hij had het land van origin verlaten. Nu heb ik sinds die tijd geen update meer gekregen, maar valt vandaag wel het pakketje met de speaker op de mat. Betekent dit dat ik vandaag nog een pakketje kan verwachten? of betekent dit automatisch dat mijn pakketje onderschept is?![]()
Chinese post is niet betrouwbaar, en dan doel ik betrouwbaar in de zin als je kan er niet vanop aan om een exacte verzendtijd te geven.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:04 schreef nickhguitar het volgende:
Even een update: Ik heb dus eind mei een mobiele telefoon (Iocean x7) besteld, daarnaast heb ik ook een klein speakertje erbij besteld van 5 euro, uiteraard apart laten verzenden.
4 Juni kreeg ik de eerste update van de X7, hij had het land van origin verlaten. Nu heb ik sinds die tijd geen update meer gekregen, maar valt vandaag wel het pakketje met de speaker op de mat. Betekent dit dat ik vandaag nog een pakketje kan verwachten? of betekent dit automatisch dat mijn pakketje onderschept is?
2 pakketjes die met de zelfde vervoeder worden verzonden op de zelfde dag, kunnen als nog gewoon op 2 verschillende datums aan je worden aangeboden..
alles word gewoon op een bult gegooid, en je mag hopen dat jou pakketje dus boven aan komt te liggen, en zo doende het eerste in het vliegtuig komt.. blijft 1 pakketje dus even liggen dan
kan je dus het ene pakket nu hebben, en het andere dus pas over een week of 2-3..
Recent voorbeeld is mijn Multimeter en thermometer; beide op zelfde dag apart laten verzenden bij tmart.com ; Multimeter vorige week al binnen, thermometer pas vandaag![]()
![]()
Betekent helemaal niets, er zit absoluut geen logica in de werkwijze van de Chinese post bedrijven. Braaf afwachten totdat het pakketje of de brief van de douane aankomt.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:04 schreef nickhguitar het volgende:
4 Juni kreeg ik de eerste update van de X7, hij had het land van origin verlaten. Nu heb ik sinds die tijd geen update meer gekregen, maar valt vandaag wel het pakketje met de speaker op de mat. Betekent dit dat ik vandaag nog een pakketje kan verwachten? of betekent dit automatisch dat mijn pakketje onderschept is?![]()
Wordt de status wel altijd geupdate dan? Of kan het ook zo zijn dat het pakketje er ineens is zonder dat de status is bijgewerkt?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:08 schreef Painore het volgende:
[..]
Betekent helemaal niets, er zit absoluut geen logica in de werkwijze van de Chinese post bedrijven. Braaf afwachten totdat het pakketje of de brief van de douane aankomt.![]()
Ik dacht ik bestel eens een blouse in China voor ¤7,50. Ik had maat L besteld, en de schouder maat zou 45 cm zijn. Ontvang ik het product en is het blijkbaar maar 35/36 cm. );![]()
Zo, mijn gratis OWL Credit Card Size Light & Magnifier en kettinkje met peace-symbol van Banggood zijn binnen![]()
Het kettinkje is zeer klein qua lengte, waarschijnlijk is de lengte gebaseerd op smalle Chinese nekjes en niet op Westerse nekken. Hij past net dicht om mijn nek (die overigens redelijk breed is).
De magnifier is best handig, vergroot best goed en het ingebouwde lampje komt ook wel van pas. Mijn moeder vond hem wel handig, die heeft af en toe moeite met het lezen van kleine lettertjes. Ik heb hem maar aan haar in bruikleen gegeven, zij zal er vaker gebruik van maken dan ik.
Dan even een kleine 'review' van mijn nieuwe accu. Ik meen me te herinneren dat iemand anders in dit topic ook op zoek was naar een goedkope accu, dus ik hoop dat dit andere mensen ter informatie kan dienen.
Het gaat om deze accu:
http://dx.com/p/replaceme(...)17-g18-golden-163924
Dit merk heeft ook (high capacity) accu's voor andere telefoonmerken en -types.
Mijn oude standaard accu had een capaciteit van 1520 mAh en heeft eigenlijk nooit geweldig gepresteerd. Het laatste halfjaar was echter een hel, 2-3x per dag opladen, accu ging soms maar 4-5 uur mee en soms duurde het opladen 10 uur bijna. Ik heb de instellingen altijd zo energiezuinig mogelijk ingesteld (scherm-helderheid praktisch op 0, geen onnodige apps op de achtergrond laten draaien etc.) Ik heb daarnaast altijd gebruik gemaakt van een energiebesparings-app, waardoor de telefoon (o.a.) internet uitschakelt als het scherm geblokkeerd stond.
De nieuwe accu heeft volgens de maker een capaciteit van 2450 mAh. Dit neem ik uiteraard met een korreltje zout, ik meen ergens gelezen te hebben dat iemand hem volledig opgeladen had gemeten op ~2100. In ieder geval nog steeds een flinke verbetering
Ik heb nu een paar dagen mijn nieuwe accu in mijn telefoon en ik heb voor gebruik mezelf goed ingelezen over hoe je het beste met Li-ion accu's kunt omgaan om de levensduur te verbeteren.
Concrete data:
- Mijn telefoon gaat met zwaar gebruik minstens/ruim 24 uur mee![]()
- Bij middelmatig gebruik heb ik tot nu toe 36 (!) uur gehaald zelfs.
- Vroeger viel mijn telefoon best vaak uit zonder reden, tot nu toe geen last meer van gehad, al durf ik niet te garanderen dat het door de nieuwe accu komt.
- Hij is opgeladen in 2-3 uur
Ik ben helemaal in mijn nopjes met mijn nieuwe accu en raad hem ook ten zeerste aan voor deze prijs![]()
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Wordt niet altijd geüpdatet, kan dus voorkomen ja.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:36 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wordt de status wel altijd geupdate dan? Of kan het ook zo zijn dat het pakketje er ineens is zonder dat de status is bijgewerkt?![]()
3gs schermpje is binnen
binnen 11 dagen, en netjes verpakt ook nog
( in doosje, met schuim en alles lekker strak, zodat niks kan bewegen..)
was al even bang dat ze hem gewoon in een bubbel enveloppe zouden sturen![]()
![]()
262 pagina's aan chinese webshop posts! Ik heb heel veel om in te halen hier over.
Is er ergens een overzicht van:
- welke webshops al dan niet betrouwbaar zijn? op basis van vindingen van mensen hier die besteld hebben bijvoorbeeld?
- welke speciale deals ze bieden zoals de 5% korting bij pandawill en hun happy hour deals?
- ik vind pandawill echt vet goedkoop; zit er een addertje onder het gras? zijn er webshops die aan hun prijzen kunnen tippen?
Iemand die over deze twee onderwerpen meer kan vertellen of links kan verschaffen?Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5![]()
Om te beginnen lees even de gehele OP, dus ook alle spoiler gedeeltes. Dan heb je al redelijk antwoord op je vragen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:34 schreef RDMKR het volgende:
262 pagina's aan chinese webshop posts! Ik heb heel veel om in te halen hier over.
- welke webshops al dan niet betrouwbaar zijn? op basis van vindingen van mensen hier die besteld hebben bijvoorbeeld?
- welke speciale deals ze bieden zoals de 5% korting bij pandawill en hun happy hour deals?
Iemand die over deze twee onderwerpen meer kan vertellen of links kan verschaffen?![]()
- Alle shops in de OP zijn betrouwbaar.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:34 schreef RDMKR het volgende:
- ik vind pandawill echt vet goedkoop; zit er een addertje onder het gras? zijn er webshops die aan hun prijzen kunnen tippen?
Iemand die over deze twee onderwerpen meer kan vertellen of links kan verschaffen?
- Er is een speciale spoiler in de OP die aangeeft waar je kortingscodes kunt vinden.
- Er zijn geen addertjes, daarnaast zijn er nog wel goedkopere shops dan Pandawill.![]()
alle in de OP staan de webshops zijn betrouwbaar..quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:34 schreef RDMKR het volgende:
Iemand die over deze twee onderwerpen meer kan vertellen of links kan verschaffen?
speciale deals vind je voornamelijk op de sites zelfs in aparte secties op de site
(groupdeals, summer/winter sale etc)
kortingcoupons staan op verschillende websites, staan er een aantal genoemd in de OP onder kopje discount.. kijk daar even
Daarnaast staan in de OP ook sites waarmee je productprijzen in verschillende shops kunt vergelijken, de bekenste daarvan zal ongetwijfeld www.chinaprices.us zijn.
daar dus even invullen wat je zoekt, en vervolgens kijken of je het ergens anders dan pandawill goedkoper kunt krijgen![]()
![]()
En vergeet EBay niet, ook vaak erg goedkoop!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:43 schreef Downstar het volgende:
[..]
Daarnaast staan in de OP ook sites waarmee je productprijzen in verschillende shops kunt vergelijken, de bekenste daarvan zal ongetwijfeld www.chinaprices.us zijn.
daar dus even invullen wat je zoekt, en vervolgens kijken of je het ergens anders dan pandawill goedkoper kunt krijgen![]()
Wat is een aanrader qua zaklamp (op 18650 cellen). Het liefst 3xXM-L denk ik wegens extreme opbrengst.![]()
3 x XM-L zegt niks, T6 of U2 of U3 of xx?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:33 schreef dynamiet het volgende:
Wat is een aanrader qua zaklamp (op 18650 cellen). Het liefst 3xXM-L denk ik wegens extreme opbrengst.
wat heb je zelf al onderzocht?
Ik kan je een Ultrafire C8 aanraden, is echter geen 3 x T6 bijv. maar is voor de meeste mensen toch wel genoeg, daarnaast levert zoals ik heb vernomen van monkeybrain geen extra lichtopbrengst op maar alleen een bredere beam..
mijn review van de C8 hier:
GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic![]()
Om eerlijk te zijn had ik het idd nog niet zo goed uitgezocht, ik zal de review even lezen. Het lijkt zo op het eerste oog een prima zaklampje.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:37 schreef Downstar het volgende:
[..]
3 x XM-L zegt niks, T6 of U2 of U3 of xx?
Ik kan je een Ultrafire C8 aanraden, is echter geen 3 x T6 bijv. maar is voor de meeste mensen toch wel genoeg, daarnaast levert zoals ik heb vernomen van monkeybrain geen extra lichtopbrengst op maar alleen een bredere beam..
mijn review van de C8 hier:
GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Bedankt![]()
TEST!!!
Ik heb even de Pana 3400 en xstar 2600 zitten testen (alle 6), even een tegenvaller![]()
De cellen zijn 1 uur aangezet in de c8 lamp xml. Pana's staan op 3,60V, de xstar Sanyo's op 3,75V![]()
Dat was even schrikken. Ik lees nu dat de pana's niet heel lang op voltage blijven maar wel zeer lang uitrekken. De Sanyo's zullen als een blok vallen rond de 3,50V, dat is ook mijn ervaring.
Ik moet nu dus even een langdurige test doen om te kijken wat de Pana's doen als ik de lamp minstens 25% langer aanzet dan wanneer de Sanyo's ermee ophouden.
Ik verwachtte dus echt dat de Pana's op 4V zouden zitten, ze zijn immers 25% meer mAhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:42 schreef monkeybrain het volgende:
TEST!!!
[ afbeelding ]
Ik heb even de Pana 3400 en xstar 2600 zitten testen (alle 6), even een tegenvaller![]()
De cellen zijn 1 uur aangezet in de c8 lamp xml. Pana's staan op 3,60V, de xstar Sanyo's op 3,75V![]()
Dat was even schrikken. Ik lees nu dat de pana's niet heel lang op voltage blijven maar wel zeer lang uitrekken. De Sanyo's zullen als een blok vallen rond de 3,50V, dat is ook mijn ervaring.
Ik moet nu dus even een langdurige test doen om te kijken wat de Pana's doen als ik de lamp minstens 25% langer aanzet dan wanneer de Sanyo's ermee ophouden.
Ik verwachtte dus echt dat de Pana's op 4V zouden zitten, ze zijn immers 25% meer mAhben benieuwd monkey naar de uitgebreidere test!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe was het met de warmte na 1 uur aan te hebben gestaan?
zal flink zijn opgelopen denk ik!?![]()
Wel meer lichtopbrengst maar dat is voornamelijk breder dichtbij, geen verre straal (turbolampen met super grote triple lens als uitzondering). De eerste "1000" lumen van 1 led zal veel meer wow effect geven dan de 2e+3e, je oog ervaart dat als 30% extra.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:37 schreef Downstar het volgende:
[..]
3 x XM-L zegt niks, T6 of U2 of U3 of xx?
daarnaast levert zoals ik heb vernomen van monkeybrain geen extra lichtopbrengst op maar alleen een bredere beam..
GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Maar een c8 lijkt mij ook een prima lamp om mee te beginnen, vooral als iemand dynamiet heet en 18650 cellen wilt hebben![]()
![]()
Hehe eindelijk weer eens een monkey quote/grapquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:55 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Wel meer lichtopbrengst maar dat is voornamelijk breder dichtbij, geen verre straal (turbolampen met super grote triple lens als uitzondering). De eerste "1000" lumen van 1 led zal veel meer wow effect geven dan de 2e+3e, je oog ervaart dat als 30% extra.
Maar een c8 lijkt mij ook een prima lamp om mee te beginnen, vooral als iemand dynamiet heet en 18650 cellen wilt hebben![]()
![]()
wanneer kom je weer eens met plaatjes ala kakhiel?
trouwens hier een wat simpel reviewtje van de IR thermometer:
![]()
Er stond een ventilator op, anders kun je binnen 20 minuten de lamp niet eens meer oppakken als je deze binnen op een tafel legt zonder briesje wind.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:55 schreef Downstar het volgende:
[..]
ben benieuwd monkey naar de uitgebreidere test!
hoe was het met de warmte na 1 uur aan te hebben gestaan?
zal flink zijn opgelopen denk ik!?![]()
![]()
Dus....
Ik heb een tv-box en een tablet gekocht bij focalprice. De plek waarin je de kabel moet stoppen in om de tablet te laden was zo slecht geplaatst dat ik de kabel met veel moeite erin kreeg.....om vervolgens niet eens op te laden..
Maakt niet uit dacht ik ik ga wel spelen met mijn tv box: doet de wifi ervan het niet.![]()
Misschien heb ik dikke pech gehad misschien focalprice gewoon slecht maar ik wil het volgende: Mijn geld terug, die dingen terug sturen en opnieuw bestellen bij DX die mij nooit zoiets aan zou doen. Hoe pak ik het het beste aan?Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.![]()
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:54 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
~ http://www.mp4nation.net/(...)936&p=264394#p264394 Not too shabby.Arme bankrekening...
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Ik las op het forum dat er een gratis spijker bij zitquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:54 schreef shiznuts het volgende:
~ http://www.mp4nation.net/(...)936&p=264394#p264394 Not too shabby.![]()
![]()
Hmmm. 2x een Teclast X30SE gekocht via Meneer TaoBao. Zaterdag ontvangen en aan de oplader gehangen. Volledig opgeladen en van de oplader afgehaald: gaan die krengen niet aan !. Aan de zijkant zit een on/off knopje. Als ik die op 'On' zet gebeurt er helemaal niets... Pas als ik ze kort aan de USB-oplader hang gaan ze aan. Als ik de USB-kabel dan verwijder blijven ze ook aanstaan en werken uistekend. Dat dan weer wel...
Is er wellicht een 'Magic Key Combo' die je moet indrukken/vasthouden om ze aan te doen ? Of toch een gevalletje RMA ?![]()
Ja, op ON zetten, dan het linker knopje onder het scherm wat langer indrukken.quote:Op zondag 16 juni 2013 10:14 schreef JiePieWie het volgende:
Hmmm. 2x een Teclast X30SE gekocht via Meneer TaoBao. Zaterdag ontvangen en aan de oplader gehangen. Volledig opgeladen en van de oplader afgehaald: gaan die krengen niet aan !. Aan de zijkant zit een on/off knopje. Als ik die op 'On' zet gebeurt er helemaal niets... Pas als ik ze kort aan de USB-oplader hang gaan ze aan. Als ik de USB-kabel dan verwijder blijven ze ook aanstaan en werken uistekend. Dat dan weer wel...
Is er wellicht een 'Magic Key Combo' die je moet indrukken/vasthouden om ze aan te doen ? Of toch een gevalletje RMA ?![]()
quote:Op zondag 16 juni 2013 10:30 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ja, op ON zetten, dan het linker knopje onder het scherm wat langer indrukken.Ja ! René ! Kanjer !
Dus toch een MKC. Nu helaas een probleempje: een van de 2 blijft op chinees staan maar wellicht dat een romflash dat verhelpt.
![]()
Ómdat ze krachtiger zijn, zijn ze groter.
Dus uit een AA batterij (of meerdere) kun je maar een beperkte hoeveelheid licht halen.
Ga je licht genereren met een 18650 accu dan is er opeens veel meer lichtopbrengst mogelijk.
18650 VS AA![]()
Let wel: bij de camera is een negatieve exposure compensation gebruikt (onderbelicht) om het effect van de zaklampen duidelijk te maken, zijn dus feller in het echt
Zie verder ook de flashlightsopsompost hier: GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic .
XM-L T6 is het populairste type.
Laatst heb ik een XM-L2 U2 gereviewed die ik erg kan aanbevelen vanwege z'n krachtige output.
Je kunt zoals ik laatst voorbij liet komen ook een XM-L2 U3 halen van AliExpress bijvoorbeeld.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Duurt bij jullie verzending met Hongkong Post ook zo lang? Al mijn pakketjes die ik later heb besteld en met China post heb laten verzenden zijn al binnen.![]()
Ja, HK Post is de langzaamste. CN Post is wat sneller, vaak een week of twee, maar varieert ook nogal qua levertijden. Singapore Post is vrij consistent in verzendtijden en vrij snel ook nog, hier meestal vrij exact 11 dagen steeds.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Die meting bij de thermostaat is niet zo gek, die geeft niet de temperatuur aan die het is op die plek, maar de temperatuur tot waar de CV stookt.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:56 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hehe eindelijk weer eens een monkey quote/grap![]()
![]()
wanneer kom je weer eens met plaatjes ala kakhiel?
trouwens hier een wat simpel reviewtje van de IR thermometer:Geen referral hier.![]()
Nee hij staat ingesteld om de omgevings temparatuur te meten, draai je eraan stel je de temp van tot waar cv stookt in.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:01 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Die meting bij de thermostaat is niet zo gek, die geeft niet de temperatuur aan die het is op die plek, maar de temperatuur tot waar de CV stookt.
Maar daanaast meest ik de warmte van de muur en niet zo zeer omgevings temp
en dit model mag een afwijking hebben van 2 graden.. maarzoals je zag, zat hij in de koelkast er aardig dicht bij.. dus hij is wel redelijk goed![]()
![]()
Welke Chinese webshop levert het snelste momenteel? Van Dealextreme weet ik dat dit lang kan duren......Love is in the air!![]()
buyincoins of banggood zijn momenteel de snelstequote:Op zondag 16 juni 2013 14:11 schreef Landgeld het volgende:
Welke Chinese webshop levert het snelste momenteel? Van Dealextreme weet ik dat dit lang kan duren......
over het algemeen ook ebay wel.. maar dat is afhankelijk van welke seller natuurlijk![]()
Als het goed is komt DX binnen een maand met EU_Direct !!quote:Op zondag 16 juni 2013 14:11 schreef Landgeld het volgende:
Welke Chinese webshop levert het snelste momenteel? Van Dealextreme weet ik dat dit lang kan duren......
Als dat net zo gaat als met Au_Direct dan heb je al je pakketjes binnen 7 werkdagen binnen!!
In Australie hebben ze pakketjes in grote steden(Sydney,Melbourne) zelfs in 3 tot4 werkdagen.
Hier wat info over de Au_Direct
Hopen dat het in Europa ook zo gaat werken!![]()
Zucht ik ben nog steeds niet verder met mijn koptelefoon zoektocht :/ Niemand een idee van een goedkope koptelefoon met goed geluid?Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Je hebt me overgehaald: ik heb er ook eentje besteld voor de vakantiequote:Laatst heb ik een XM-L2 U2 gereviewed die ik erg kan aanbevelen vanwege z'n krachtige output.. Deze dus. inclusief een Ultrafire WF-139 Charger en 2 protected 18650 batterijen.
[Update] Grmbl:de lamp is in backorder..
[ Bericht 6% gewijzigd door JiePieWie op 16-06-2013 15:16:16 ]![]()
Ziet er wel gelikt uitquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:54 schreef shiznuts het volgende:
~ http://www.mp4nation.net/(...)936&p=264394#p264394 Not too shabby.Al mag dat zilver wel wat donkerder van mij
![]()
![]()
Superlux HD668B schijnt wel leuk te zijn. Ik heb zelf de 681, bevalt prima.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:03 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Zucht ik ben nog steeds niet verder met mijn koptelefoon zoektocht :/ Niemand een idee van een goedkope koptelefoon met goed geluid?![]()
Zeg dan gewoon dat 18650 4.2 volt geven en gewone AA's 1.3volt, dan snapt de dame ook dat er meer kracht uit komt. Je kunt uit AA's ook turbolampen maken maar dan moet je zoals bij de Fenix tk41 8 stuks AA's erin stoppen waardoor de lamp dik en zwaar gaat worden.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:54 schreef shiznuts het volgende:
Ómdat ze krachtiger zijn, zijn ze groter.
Dus uit een AA batterij (of meerdere) kun je maar een beperkte hoeveelheid licht halen.
Ga je licht genereren met een 18650 accu dan is er opeens veel meer lichtopbrengst mogelijk.
18650 VS AA
Let wel: bij de camera is een negatieve exposure compensation gebruikt (onderbelicht) om het effect van de zaklampen duidelijk te maken, zijn dus feller in het echt
Zie verder ook de flashlightsopsompost hier: GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic .
XM-L T6 is het populairste type.
Laatst heb ik een XM-L2 U2 gereviewed die ik erg kan aanbevelen vanwege z'n krachtige output.
Je kunt zoals ik laatst voorbij liet komen ook een XM-L2 U3 halen van AliExpress bijvoorbeeld.
Daarom heb ik mijn tk45 ook meteen weer verkocht, enorm dik maar vooral heel zwaar vergeleken met 2 x 18650's. 18650 is gewoon de enige weg, lekker op het randje van de afgrond lopen... rebel![]()
![]()
Al die lampjes toch altijd! mooi!
Wil er ook één![]()
Ik heb een budget van 12/14$ om een krachtig lampje te kopen die op gewone AA's van de drogist werkt.
Welke lampje is een goede koop voor dat bedrag?![]()
Ik heb de volgende bestelling bij BuyinCoins uitstaan:
Volgens de invoercalculator (http://www.invoercalculator.nl/) komt dit uit op:
Bestelbedrag in euro’s
¤ 188,06
Invoerrechten bedrag
¤ 7,90
BTW bedrag
¤ 41,15
Totale bijkomende kosten
¤ 66,55
Totaalbedrag
¤ 254,61 (+35,39%)
Is dit het definitieve bedrag als alles langs de douane is geweest en ingevoerd is etc. Na deze kosten heb ik het 'gewoon' mooi hier?
Hoe werkt die 5% Recommender korting van Buyincoins?Of saté?![]()
Bestel gewoon alles apart. Kost niks extra's, behalve wat tijd.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:20 schreef De-Hamster het volgende:
[ afbeelding ]
Bestelbedrag in euro’s
¤ 188,06
Invoerrechten bedrag
¤ 7,90
BTW bedrag
¤ 41,15
Totale bijkomende kosten
¤ 66,55
Totaalbedrag
¤ 254,61 (+35,39%)
Is dit het definitieve bedrag als alles langs de douane is geweest en ingevoerd is etc. Na deze kosten heb ik het 'gewoon' mooi hier?
Hoe werkt die 5% Recommender korting van Buyincoins?Geen referral hier.![]()
Dus jij zegt, vandaag een bestelling, morgen een bestelling en overmorgen? Of is dat te snel achter elkaar? Kijkt de douane hier niet doorheen en alsnog alles bij elkaar optelt etc.?quote:Op zondag 16 juni 2013 15:27 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Bestel gewoon alles apart. Kost niks extra's, behalve wat tijd.Of saté?![]()
Test!!!
Helaas heb ik de IR thermometer nog niet binnen om de foto nog meer profi te laten uitzien![]()
Tijdens het wasgoed en stofzuigen een lange test gedaan. Pana 3400 vs. Sanyo 2600![]()
Zoals ik in de vorige korte test al had gezegd, de Pana's gaven veel minder volt na 1 uur branden. Na wat inlezen blijken de Pana's vooral marathon lopers te zijn en de Sanyo's doodlopersDaarom heb ik een lange test gedaan om dit eens haarfijn uit te zoeken, rechtstreeks uit de ghetto
![]()
Wederom 60 minuten laten branden in de c8 en vervolgens intervallen van 10 minuten. Direct uitmeten en weer aanzetten onder een ventilator om de lamp koel te houden.
Xstar/Sanyo
60 - 3,75v
70 - 3,65v
80 - 3,55v
90 - 3,20v
Na 80 minuten zie je de Sanyo volledig in elkaar zakken.
Fasttech/Panasonic
60 - 3,55v
70 - 3,51v
80 - 3,47v
90 - 3,43v
100 - 3,39v
110 - 3,34v
120 - 3,30v
130 - 3,25v
140 - 3,19v
De Pana blijft bij lagere voltage veel stabieler qua prestatie met totaal 50 minuten meer brandtijd.
Na wat rust herstelt de voltage van de accu, Sanyo tot 3,46v en de Pana tot 3,28v. Vervolgens heb ik ze nog even 5 minuten laten branden en de Sanyo stort helemaal in tot 3,10V. De Pana ging naar 3,18v wat weer aangeeft hoe langdurig deze energie blijft persen.
Conclusie:
De Sanyo's blijven hun voltage beter behouden tot aan 80 minuten. Ik vind deze brandtijd meer dan voldoende in de praktijk en met de vrij bescheiden aanschafprijs bij Fasttech een goede keus voor de gemiddelde gebruiker.
De Pana's vind ik een beetje tegenvaller qua voltage maar na 60 minuten willen ze gewoon niet meer leegZover ik begrijp zal de regulator van de zaklamp de led goed blijven aansturen ook al is de voltage vrij laag. Deze accu's zijn aan te raden als je perse een lange brandtijd wilt hebben zonder batterijwisseling of een dorstige turbolamp hebt. De prijs is stevig maar dan kun je wel indruk maken bij de vrouwtjes met deze specs
[ Bericht 0% gewijzigd door monkeybrain op 16-06-2013 15:53:08 ]![]()
Nee alles apart bestellen,of je dat nu morgen vandaag of volgend jaar doet maakt niet uit.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:30 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Dus jij zegt, vandaag een bestelling, morgen een bestelling en overmorgen? Of is dat te snel achter elkaar? Kijkt de douane hier niet doorheen en alsnog alles bij elkaar optelt etc.?![]()
quote:Op zondag 16 juni 2013 15:08 schreef Painore het volgende:
[..]
Superlux HD668B schijnt wel leuk te zijn. Ik heb zelf de 681, bevalt prima.Ik lees idd goede bang for buck!quote:Op zondag 16 juni 2013 15:08 schreef Painore het volgende:
[..]
Superlux HD668B schijnt wel leuk te zijn. Ik heb zelf de 681, bevalt prima.Nu nog de goedkoopste vinden
Dit is waar de uitdaging naar voren komt he
quote:Op zondag 16 juni 2013 15:42 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Of bestel 10 items per bestelling, dan heb je geen last van de douane.Dus stel ik bestel direct nu 1x 20 artikelen, dan nog 1x 20 artikelen enzovoorts. Waardoor ik zometeen binnen het uur 15 bestellingen heb geplaatst, dan doet Buyincoins niet moeilijk en versturen ze ze allen apart en dan ziet de douane dit iedere keer als aparte bestellingen en vermijdt je zo douane en invoerrechten?quote:Op zondag 16 juni 2013 15:38 schreef davedavy het volgende:
[..]
Nee alles apart bestellen,of je dat nu morgen vandaag of volgend jaar doet maakt niet uit.Of saté?![]()
Dat verwacht ik wel ja.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:53 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
[..]
Dus stel ik bestel direct nu 1x 20 artikelen, dan nog 1x 20 artikelen enzovoorts. Waardoor ik zometeen binnen het uur 15 bestellingen heb geplaatst, dan doet Buyincoins niet moeilijk en versturen ze ze allen apart en dan ziet de douane dit iedere keer als aparte bestellingen en vermijdt je zo douane en invoerrechten?Geen referral hier.![]()
quote:Op zondag 16 juni 2013 15:38 schreef monkeybrain het volgende:
Test!!!
Helaas heb ik de IR thermometer nog niet binnen om de foto nog meer profi te laten uitzien![]()
[ afbeelding ]
Tijdens het wasgoed en stofzuigen een lange test gedaan. Pana 3400 vs. Sanyo 2600![]()
Zoals ik in de vorige korte test al had gezegd, de Pana's gaven veel minder volt na 1 uur branden. Na wat inlezen blijken de Pana's vooral marathon lopers te zijn en de Sanyo's doodlopersDaarom heb ik een lange test gedaan om dit eens haarfijn uit te zoeken, rechtstreeks uit de ghetto
![]()
Wederom 60 minuten laten branden in de c8 en vervolgens intervallen van 10 minuten. Direct uitmeten en weer aanzetten onder een ventilator om de lamp koel te houden.
Xstar/Sanyo
60 - 3,75v
70 - 3,65v
80 - 3,55v
90 - 3,20v
Na 80 minuten zie je de Sanyo volledig in elkaar zakken.
Fasttech/Panasonic
60 - 3,55v
70 - 3,51v
80 - 3,47v
90 - 3,43v
100 - 3,39v
110 - 3,34v
120 - 3,30v
130 - 3,25v
140 - 3,19v
De Pana blijft bij lagere voltage veel stabieler qua prestatie met totaal 50 minuten meer brandtijd.
Na wat rust herstelt de voltage van de accu, Sanyo tot 3,46v en de Pana tot 3,28v. Vervolgens heb ik ze nog even 5 minuten laten branden en de Sanyo stort helemaal in tot 3,10V. De Pana ging naar 3,18v wat weer aangeeft hoe langdurig deze energie blijft persen.
Conclusie:
De Sanyo's blijven hun voltage beter behouden tot aan 80 minuten. Ik vind deze brandtijd meer dan voldoende in de praktijk en met de vrij bescheiden aanschafprijs bij Fasttech een goede keus voor de gemiddelde gebruiker.
De Pana's vind ik een beetje tegenvaller qua voltage maar na 60 minuten willen ze gewoon niet meer leegZover ik begrijp zal de regulator van de zaklamp de led goed blijven aansturen ook al is de voltage vrij laag. Deze accu's zijn aan te raden als je perse een lange brandtijd wilt hebben zonder batterijwisseling of een dorstige turbolamp hebt. De prijs is stevig maar dan kun je wel indruk maken bij de vrouwtjes met deze specs
,
nu nog eens een keer een fatsoenlijke camera kopen..
wat een ruis man, zelfs of een gecropte foto![]()
![]()
Er wordt gezegd dat de Maxell DHP-II beter is though. Iemand enig idee?quote:Op zondag 16 juni 2013 15:08 schreef Painore het volgende:
[..]
Superlux HD668B schijnt wel leuk te zijn. Ik heb zelf de 681, bevalt prima.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Feedback.nl heeft ze normaal uber cheap. Nu alleen nog maar de HD651 en HD661 op voorraad. Ze hadden de HD662, HD669 en HD668b voor 20 euro though.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:41 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
[..]
Ik lees idd goede bang for buck!Nu nog de goedkoopste vinden
![]()
NOOO D:quote:Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Lijkt mezelf erg vreemd stel ik zou al 25 artikelen per bestelling doen. Ik zou deze binnen het uur allemaal afgerond hebben waardoor ik 12 keer onder de 22 euro blijf. Er staat bij: "Processing Time: 1-2 Business Days". Als zij morgen de bestellingen gaan klaarmaken voor verzending zullen ze dan niet zien dat dit allemaal van mij afkomstig is en alles bij elkaar voegen? Of zal de douane het niet opvallen als er 12 doosjes ter waarde van 18-21 euro langskomen voor hetzelfde adres, van dezelfde afzender?quote:
Hoe werkt het precies met die 5% discount bij Buyincoins?Of saté?![]()
Cosmic Sans in paars/roze ook.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:57 schreef Downstar het volgende:
[..],
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Er wordt gezegd dat de kwaliteit een stuk minder is.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:08 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wat?
Niks mis mee.
Ik heb hem ook.
[ afbeelding ]Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Van wat? Het is gewoon top.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:11 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Er wordt gezegd dat de kwaliteit een stuk minder is.![]()
Ik heb toen voor circa 35 euro gekocht op thomann.de Geen spijt van.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:13 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Hij is nu gewoon 40 euro weer.
http://www.feedbackmusic.(...)/100005989/FBR106457![]()
Vergeleken met wat? Ik heb voor het geld nog niet veel beter gehoord en heb zelf alles van een DT880, K701, HD600 tot exotischere dingen als Fostex, Fischer Audio, Teufel en Brainwavz. Ik kan me echt niet voorstellen dat iemand met een max budget van 40 euro zich een buil valt aan een HD668b. TENZIJ je echt niet goed tegen treble kan. Dan zou ik gewoon een Koss Portapro halen.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:11 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Er wordt gezegd dat de kwaliteit een stuk minder is.![]()
Lees gewoon ff wat er staat op de site van de belastingsdienst/douane...quote:Op zondag 16 juni 2013 16:06 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Lijkt mezelf erg vreemd stel ik zou al 25 artikelen per bestelling doen. Ik zou deze binnen het uur allemaal afgerond hebben waardoor ik 12 keer onder de 22 euro blijf. Er staat bij: "Processing Time: 1-2 Business Days". Als zij morgen de bestellingen gaan klaarmaken voor verzending zullen ze dan niet zien dat dit allemaal van mij afkomstig is en alles bij elkaar voegen? Of zal de douane het niet opvallen als er 12 doosjes ter waarde van 18-21 euro langskomen voor hetzelfde adres, van dezelfde afzender?
Let wel dat er dan inderdaad niet de regels gelden zoals op http://www.belastingdiens(...)a_hoe_bereken_ik_dat . Dat geldt voor privé-gebruikers. En ik denk niet dat je 100 stuks USB-dingen zelf gaat gebruiken.Voor import moeten waren en bepaalde internationale regelgeving voldoen. Keurmerken en dergelijke. Dus als je die shit gaat verkopen en iemand huis brand af.
Veel plezier. Sowieso wijzen we het import voor doorverkoop af. Dus you're on your own. Go figure it out.
Wat betreft BIC:quote:Hoe werkt het precies met die 5% discount bij Buyincoins?
Zorg dat je het blauwe vakje gebruikt, niet de oranje.
En dan ' shizzo ' of wie dan ook gebruiken als recommender.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
quote:Op zondag 16 juni 2013 16:17 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Vergeleken met wat? Ik heb voor het geld nog niet veel beter gehoord en heb zelf alles van een DT880, K701, HD600 tot exotischere dingen als Fostex, Fischer Audio, Teufel en Brainwavz. Ik kan me echt niet voorstellen dat iemand met een max budget van 40 euro zich een buil valt aan een HD668b. TENZIJ je echt niet goed tegen treble kan. Dan zou ik gewoon een Koss Portapro halen.De HD661 in vergelijking met HD668. Ik wil juist trebble. maar de prijs van 20 euro staat niet meer op feedback.nl dat is voor de HD661 gewoon 40 eu.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:17 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Vergeleken met wat? Ik heb voor het geld nog niet veel beter gehoord en heb zelf alles van een DT880, K701, HD600 tot exotischere dingen als Fostex, Fischer Audio, Teufel en Brainwavz. Ik kan me echt niet voorstellen dat iemand met een max budget van 40 euro zich een buil valt aan een HD668b. TENZIJ je echt niet goed tegen treble kan. Dan zou ik gewoon een Koss Portapro halen.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Nee, das typisch Monkey, die stijloze maar o zo grappige paintstyle van hemquote:
trouwens meer mensen die het hebben... Wanneer ik op ebay zoek naar bepaalde producten
en in de list gewoon zie staan freeshipping(land staat op NL), krijg ik wanneer ik naar de Productpage toch alsnog een bedrag te zien voor verzending
Shipping:
$1.00 ePacket delivery from China
ePacket?, doet mij denken aan een digitaal pakketje ofzo?
wat is dat voor een flauwe kul?![]()
Thomann.de als je het snel wilt, taobao.com als je het goedkoop wilt.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:41 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
[..]
Ik lees idd goede bang for buck!Nu nog de goedkoopste vinden
Edit:
Ik zie dat de prijzen bij Taobao ook flink omhoog zijn gegaan, enkele maanden geleden stonden ze er nog voor $19,- dollar op, dezelfde seller vraagt nu $28,05..
[ Bericht 4% gewijzigd door Painore op 16-06-2013 16:39:23 ]![]()
ik heb dit ook een aantal maanden geleden gedaan, ik zou gewoon alles per 10 /20 doen.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:06 schreef De-Hamster het volgende:
rmaken voor verzending zullen ze dan niet zien dat dit allemaal van mij afkomstig is en alles bij elkaar voegen? Of zal de douane het niet opvallen als er 12 doosjes ter waarde van 18-21 euro langskomen voor hetzelfde adres, van dezelfde afzender?
Nee de douane valt dit niet op, als je maar onder de 22 euro per order blijft.![]()
Lees nou eens man. ik zeg net dat je het voor 35 euro incl. bij thomann kunt halen.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:22 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
[..]
De HD661 in vergelijking met HD668. Ik wil juist trebble. maar de prijs van 20 euro staat niet meer op feedback.nl dat is voor de HD661 gewoon 40 eu.![]()
Dat is Monkey Lomo style. Ik trek speciaal de gordijnen dicht om dit effect krijgenquote:Op zondag 16 juni 2013 15:57 schreef Downstar het volgende:
[..],
Ik zit serieus in een verduisterde kamer met gordijnen dicht, vandaar veel ruis. MS paint verknoeit vervolgens de jpg verkleining enorm
In all capsquote:![]()
Je ziet dat het werkt, valt goed op. Mensen posten zelfs opmerkingen omdat het zo opvallend is
Ik draai nog steeds XP omdat MS paint XP zo fantastisch slecht is.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:23 schreef Downstar het volgende:
[..]
Nee, das typisch Monkey, die stijloze maar o zo grappige paintstyle van hem
Bij Win7 werkt het allemaal veel te professioneel, dan krijg ik niet de Monkey huisstijl![]()
![]()
Scheelt me 28,05 dollar vs 35 euro is toch aanzienlijk qua verschil wat mij betreft. Dan kan ik uit gaan van zo'n maandje levertijd?quote:Op zondag 16 juni 2013 16:23 schreef Painore het volgende:
[..]
Thomann.de als je het snel wilt, taobao.com als je het goedkoop wilt.
Edit:
Ik zie dat de prijzen bij Taobao ook flink omhoog zijn gegaan, enkele maanden geleden stonden ze er nog voor $19,- dollar op, dezelfde seller vraagt nu $28,05..
Mis alleen de knop voor de engelse website. Iemand een tip? Want ik heb geen flauw benul wat er staat.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Mja, of je leest even de openingspost met het stuk over Taobao/Tmall, hè...quote:Op zondag 16 juni 2013 17:19 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Scheelt me 28,05 dollar vs 35 euro is toch aanzienlijk qua verschil wat mij betreft. Dan kan ik uit gaan van zo'n maandje levertijd?
Mis alleen de knop voor de engelse website. Iemand een tip? Want ik heb geen flauw benul wat er staat.
Dan lees je ook dat je een agent nodig hebt en er dus nog commissie en internationale verzendkosten bijop komen, wat je zeker nog zo'n 10 USD of meer wegzet.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Hierquote:Op zondag 16 juni 2013 15:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[ afbeelding ]
Besteld! Like a hipster!
Iemand nog een goedkope pikachu onesie gezien?
http://www.ebay.nl/itm/Co(...)&hash=item791ad49c70VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Ik had het inderdaad gelezen, maar heb verder nog geen ervaring met dit type verzending. Ik wist daar de kosten dus ook niet van. Maar dankje voor de uitleg dat deze in totaal voor weinig tot geen financieel voordeel zorgen + hogere verzendtijd.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:22 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mja, of je leest even de openingspost met het stuk over Taobao/Tmall, hè...
Dan lees je ook dat je een agent nodig hebt en er dus nog commissie en internationale verzendkosten bijop komen, wat je zeker nog zo'n 10 USD of meer wegzet.Eerst dacht ik: YES 9,99 dat is vet cheap. Toen klikte ik verder 24 euro... Damnquote:Op zondag 16 juni 2013 17:26 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Hier
http://www.ebay.nl/itm/Co(...)&hash=item791ad49c70Maar toch bedankt!
Mijn pakketje van Mistertao is gister aangekomen. Duurt ongeveer 15 dagen.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:35 schreef Brammetjuh94 het volgende:
verder nog geen ervaring met dit type verzending. Ik wist daar de kosten dus ook niet van. Maar dankje voor de uitleg dat deze in totaal voor weinig tot geen financieel voordeel zorgen + hogere verzendtijd.
Je betaalt eerst het product + $1,60 verzendkosten.
Als het is aangekomen ontvang je een paar foto's en moet je je 2e betaling doen. (Verzendkosten naar Nederland + Commissie)![]()
Die verzendkosten naar NLD + de commisie doen het hem natuurlijk. Lijkt me niet echt een betere deal. Tenzij ik daar meer koop, wat natuurlijk ook nog een optie wordt, alleen dan neemt de commissie ook weer toe.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:41 schreef lokpokken het volgende:
[..]
Mijn pakketje van Mistertao is gister aangekomen. Duurt ongeveer 15 dagen.
Je betaalt eerst het product + $1,60 verzendkosten.
Als het is aangekomen ontvang je een paar foto's en moet je je 2e betaling doen. (Verzendkosten naar Nederland + Commissie)Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Goedkoopste die ik zo snel vind:quote:Op zondag 16 juni 2013 17:35 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik had het inderdaad gelezen, maar heb verder nog geen ervaring met dit type verzending. Ik wist daar de kosten dus ook niet van. Maar dankje voor de uitleg dat deze in totaal voor weinig tot geen financieel voordeel zorgen + hogere verzendtijd.
[..]
Eerst dacht ik: YES 9,99 dat is vet cheap. Toen klikte ik verder 24 euro... DamnMaar toch bedankt!
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item58a03c7305
Edit:
nog een: http://www.ebay.com/itm/P(...)&hash=item51aa8fbbbd![]()
Yup! Same here. Zit erg te twijfelen hoe graag ik 'm wil. Is wel leuk voor carnaval enzo though. Ik begin echt verslaafd te raken aan dit online shoppen uit china. Damn.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:46 schreef Painore het volgende:
[..]
Goedkoopste die ik zo snel vind:
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item58a03c7305Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
quote:Op zondag 16 juni 2013 17:01 schreef monkeybrain het volgende:
Ik moest hier ook hard om lachen, gaat ie eieren koken met zijn lasergun![]()
[ afbeelding ]![]()
Wacht maar tot je je jouwne hebt monkey, je meet echt alles op hahah
loop je de hele dagen met dat ding in je hand![]()
![]()
100 van alles? je gaat handelen?quote:Op zondag 16 juni 2013 15:20 schreef De-Hamster het volgende:
[ afbeelding ]
Bestelbedrag in euro’s
¤ 188,06
Invoerrechten bedrag
¤ 7,90
BTW bedrag
¤ 41,15
Totale bijkomende kosten
¤ 66,55
Totaalbedrag
¤ 254,61 (+35,39%)
Hoe werkt die 5% Recommender korting van Buyincoins?![]()
Lijkt me sterk dat hij 100 car USB opladers nodig heeft :>quote:Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
'Jouwne'quote:Op zondag 16 juni 2013 17:56 schreef Downstar het volgende:
[..]![]()
Wacht maar tot je je jouwne hebt monkey, je meet echt alles op hahah
loop je de hele dagen met dat ding in je hand![]()
Ik zie monkey al voor me "jaaaa, maar hoe hot is dat chicky nu werkelijk?"
Ik begrijp dat je gewoon jaloers bent op mijn digitale schuifmaat maar om mij nu zo te moeten trollenquote:Op zondag 16 juni 2013 18:17 schreef shiznuts het volgende:
[..]
'Jouwne'![]()
Ik zie monkey al voor me "jaaaa, maar hoe hot is dat chicky nu werkelijk?"![]()
![]()
Digitale schuifmaat uit China?quote:Op zondag 16 juni 2013 18:44 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je gewoon jaloers bent op mijn digitale schuifmaat maar om mij nu zo te moeten trollen![]()
![]()
Ja klopt, voor de commissie kan je 50% korting krijgen. Maar ik vind zelf de verzendkosten duur naar Nederland. Voor 2 flip covers voor m'n S3 + Galaxy Nexus betaalde ik ¤7,00 aan verzendkosten.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:45 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Die verzendkosten naar NLD + de commisie doen het hem natuurlijk. Lijkt me niet echt een betere deal. Tenzij ik daar meer koop, wat natuurlijk ook nog een optie wordt, alleen dan neemt de commissie ook weer toe.![]()
Vandaag op de dagsites twee keer een digitale kofferweger gezien voor 5,95 moet goedkoper kunnen dacht ik? Iemand ervaring met zo'n ding uit china. Had een paar jaar geleden zo'n ding gekocht bij de xenos voor 4 euro. Die was alleen na een week kort.Cashback? Check <a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867">Spaarcentje</a> of <a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518">Shopbuddie</a>![]()
Ik zag ze bij de Action.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:41 schreef secondant het volgende:
Vandaag op de dagsites twee keer een digitale kofferweger gezien voor 5,95 moet goedkoper kunnen dacht ik? Iemand ervaring met zo'n ding uit china. Had een paar jaar geleden zo'n ding gekocht bij de xenos voor 4 euro. Die was alleen na een week kort.![]()
http://chinaprices.us?q=lug%20scale
Bij BIC en BG kun je altijd wel de reviews lezen ook
Checkg ook ebai.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Vandaag nog het volgende besteld:
Versterker:
http://www.ebay.com/itm/1(...)id=p3984.m1497.l2649
Accu:
http://www.ebay.com/itm/3(...)id=p3984.m1497.l2649
Horloge:
http://www.ebay.com/itm/1(...)id=p3984.m1497.l2648
Ik wil zo'n kistradio gaan bouwen. Ook weer wat te doen in de vakantie![]()
Ik zal het wel reviewen als het binnen is.
Weet iemand of die versterker al modded is op basis van de gegevens op Ebay?![]()
Ik ga liever af op ervaringen hier. Die reviews vertrouw ik niet. Vandaar de vraag of iemand hier er een had. Zoeken had ik zelf ook gekund maar toch bedankt voor de servicequote:Op zondag 16 juni 2013 20:21 schreef shiznuts het volgende:
http://chinaprices.us?q=lug%20scale
Bij BIC en BG kun je altijd wel de reviews lezen ook
Checkg ook ebai.
Cashback? Check <a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867">Spaarcentje</a> of <a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518">Shopbuddie</a>![]()
Ja.GVD. Als jij niet de eerste van ons bent die het probeert, wie dan wel.
Take a leap of faith. Zo kun je wel bij alles afvragen of mensen dat al eens gekocht hebben.
Zou er niet van uit gaan dat hij gemodt is, en waarom koop je niet een los TA2024 bordje zonder behuizing? Hij wordt toch ingebouwd in een kist?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:36 schreef TheDoors het volgende:
Versterker:
Accu:
Horloge:
Weet iemand of die versterker al modded is op basis van de gegevens op Ebay?
Accu moet je even doormeten als je hem binnen krijgt, ze hebben bijna nooit daadwerkelijk 6800mAh.![]()
Lijkt me een bijzonder slecht plan. De dingen die je gekocht hebt willen nog wel eens vlam vatten, als dat bij een klant gebeurd wordt de winkel aansprakelijk gehouden. Verder hebben ze ook niet de benodigde certificering om in Nederland verkocht te mogen worden.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:14 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Handelen kan je het noemen.
Inkoop voor een winkel ja![]()
Heb het horloge ook gekocht!quote:Op zondag 16 juni 2013 20:36 schreef TheDoors het volgende:
Versterker:
Accu:
Horloge:
Weet iemand of die versterker al modded is op basis van de gegevens op Ebay?
2 stuks voor 8 dollar!![]()
![]()
Alle drie de artikelen hebben 100+ reviews en 5 sterren beoordelingen. Daarnaast is Buyincoins toch niet zomaar een Chinese webshop? De leverancier haalde de artikelen ook voornamelijk uit China, qua kwaliteit zal het vergelijkbaar zijn en er is nu behoorlijk wat vraag naar. Ik zal ze thuis eerst eens enkele dagen testen.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:23 schreef Painore het volgende:
[..]
Lijkt me een bijzonder slecht plan. De dingen die je gekocht hebt willen nog wel eens vlam vatten, als dat bij een klant gebeurd wordt de winkel aansprakelijk gehouden. Verder hebben ze ook niet de benodigde certificering om in Nederland verkocht te mogen worden.Of saté?![]()
Met die prijs in je achterhoofd kan het nooit tegenvallen. Zien er nog best chique uit.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:26 schreef wihehin het volgende:
[..]
Heb het horloge ook gekocht!
2 stuks voor 8 dollar!![]()
iPhones worden ook in China gemaakt en van daaruit geëxporteerd. Lekker argument.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:39 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Alle drie de artikelen hebben 100+ reviews en 5 sterren beoordelingen. Daarnaast is Buyincoins toch niet zomaar een Chinese webshop? De leverancier haalde de artikelen ook voornamelijk uit China, qua kwaliteit zal het vergelijkbaar zijn en er is nu behoorlijk wat vraag naar. Ik zal ze thuis eerst eens enkele dagen testen.
Statistisch gezien hoeft ook niet elk product (100 v/d 100) in rook op te gaan.
Anyhoezers, dit is niet hoe een serieuze zaak te werk gaat.
Wil je onofficiële shady business doen, houdt het dan lekker voor jezelf.
Praatjes over handeltjes en 'making an easy buck' enzo zijn hier niet welkom.
Hier kunnen we je die werkwijze alleen maar afraden.
Sowieso is onze filosofie iedereen zelf spul uit China te laten halen.
Niet tegen woekerprijzen van Sjonnies te laten afkopen.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
BIC reviews gelovenquote:Op zondag 16 juni 2013 21:39 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Alle drie de artikelen hebben 100+ reviews en 5 sterren beoordelingen. Daarnaast is Buyincoins toch niet zomaar een Chinese webshop? De leverancier haalde de artikelen ook voornamelijk uit China, qua kwaliteit zal het vergelijkbaar zijn en er is nu behoorlijk wat vraag naar. Ik zal ze thuis eerst eens enkele dagen testen.
Trouwens, hoe wil je het verkopen want je krijgt bij BIC niet de verpakking erbij...![]()
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:22 schreef Painore het volgende:
[..]
Zou er niet van uit gaan dat hij gemodt is, en waarom koop je niet een los TA2024 bordje zonder behuizing? Hij wordt toch ingebouwd in een kist?
Accu moet je even doormeten als je hem binnen krijgt, ze hebben bijna nooit daadwerkelijk 6800mAh.Deze behuizing zag er wel strak uit vond ik. Ik vind het met zo'n kaal bordje weer zo klote want dan moet je een hele behuizing bouwen dat het er een beetje leuk uit ziet. Dat die accu misschien geen 6800 mah is maakt me niet zoveel uit. Viel te verwachten.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:22 schreef Painore het volgende:
[..]
Zou er niet van uit gaan dat hij gemodt is, en waarom koop je niet een los TA2024 bordje zonder behuizing? Hij wordt toch ingebouwd in een kist?
Accu moet je even doormeten als je hem binnen krijgt, ze hebben bijna nooit daadwerkelijk 6800mAh.![]()
Een metalen band erom is tevens een puick idee:quote:Op zondag 16 juni 2013 21:49 schreef TheDoors het volgende:
[..]
Met die prijs in je achterhoofd kan het nooit tegenvallen. Zien er nog best chique uit.
Maar toch gebruik ik 'em niet meer zoals je aan het leeggelopen batterijtje kunt zien.
Ben nog altijd een groots Curren- en Shark-fan.
Maar voor het geld is de Weijleer wel leuk hoor.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Heb ook een paar keer van die goedkopere horloge gekocht, maar blijf het jammer vinden dat ze niet gewoon een clean dial maken, maar er 3 van die getekende dialtjes op zetten die dan ook nog eens op hele vreemde dingen staan (niet gewoon op 12, naar boven). Nee, dan liever 10 keer zo veel uitgeven en voor een leuk Bagelsport of nog iets meer en voor een Alpha of Parnis automaat gaan.
Zoiets dus:
http://www.ebay.com/itm/S(...)&hash=item565559d844
[ Bericht 21% gewijzigd door Raznov op 16-06-2013 22:16:41 ]![]()
Net even 2 nieuwe itempjes van e-bay gescoord.
Allereerst mijn freakflag laten fladderen in de wind.
$7,90
Dan maar een stomme case voor mijn plotseling gecrackte scherm. Ik ben zo boos ik ga morgen gelijk samsung bellen, want een telefoon scherm hoort niet zomaar te cracken. Nu maar dit hoesje omdat een gecracked scherm snel uitscheurt bij een tikje.
$1,78Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Sorry sorry niet slaan. Ik zal braaf bestellen en ervaringen delen.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:55 schreef shiznuts het volgende:
Ja.GVD. Als jij niet de eerste van ons bent die het probeert, wie dan wel.
Take a leap of faith. Zo kun je wel bij alles afvragen of mensen dat al eens gekocht hebben.
Cashback? Check <a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867">Spaarcentje</a> of <a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518">Shopbuddie</a>![]()
! That's the spirit!The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
N00bs die in de reviews van BIC trappen.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:39 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Kijk mama, zie je wel dat ze bestaan.![]()
quote:![]()
Wat moet er nog komen van deze wereld, we kunnen de reviews niet eens meer vertrouwen...Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
1999 belde ze willen hun eerlijke reviews terugquote:Op zondag 16 juni 2013 22:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]![]()
Wat moet er nog komen van deze wereld, we kunnen de reviews niet eens meer vertrouwen...
quote:Op zondag 16 juni 2013 23:22 schreef RobertNL het volgende:
[..]
1999 belde ze willen hun eerlijke reviews terug
Misschien al eerder genoemd maar wie weet goede 18650 batterijen en een lader die een beetje goed is en niet ontploft (if you know what i mean)
![]()
Hier een testje van monkeybrain en geloof ik nog niet onploft .quote:Op maandag 17 juni 2013 00:20 schreef namemotion het volgende:
Misschien al eerder genoemd maar wie weet goede 18650 batterijen en een lader die een beetje goed is en niet ontploft (if you know what i mean)
zondag 16 juni 2013 15:38![]()
https://www.fasttech.com/(...)protected-rechargeabquote:Op maandag 17 juni 2013 00:20 schreef namemotion het volgende:
https://www.fasttech.com/(...)mh-ni-cd-smart-batte![]()
Ik ben van plan om de Jiayu G4 advanced via pandawill te halen (presell). Aangezien ik onervaren ben op het gebied van ChiShopping, heb ik mijn twijfels. Waar moet ik vooral opletten?
http://www.pandawill.com/(...)yroscope-p71208.html
[ Bericht 1% gewijzigd door Domingesto op 17-06-2013 11:39:48 ]Everyone thinks of changing the world, but no one thinks of changing himself.![]()
1. In de openingspost staan linkjes naar:
DIG / Chinese Smartphones #21 - Waar 2GB RAM en MTK6589T er ooit wel komen.. & DIG / [Jiayu] #24 - Met zonder G4(S)
2. Hoewel Pandawill op zich een goede en betrouwbare toko is, wil het qua informatievoorziening en snelheid nog weleens wat te wensen over. Verder goede ervaringen met zendingen van hen.
3. Beter geen pre-order zetten vanwege de volgende redenen: je weet niet hoe lang het duurt, kan best eens augustus worden en je Paypal bescherming geldt tot 45 dagen na storting, dus je wilt daar niet buiten vallen. Tegen de tijd dat 'ie uit is, kan het goed zijn dat Pandawill niet als eerste de Jiayu G4 Advanced verkoopt, maar ja, daar heb je je geld al uitgegeven, dus wacht je, en wacht je. Beter wacht je tot 'ie gewoon beschikbaar is, mogelijk zelfs reviews van de eerste advanced batch afwachten en daarna kijk je waar je 'em het beste bestellen kan.
For further bitte de hierbovengenoemde topics!The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Bedankt voor de info, shiznutz! Die topics was ik nog niet tegengekomen.![]()
Dat wordt dan maar wachten op de release date. Gelukkig had ik nog niet betaald. Wachten is geen probleem.Everyone thinks of changing the world, but no one thinks of changing himself.![]()
de (vaak meegeleverde) brakke lader zal eerder de fik in gaan dan de batterijen zelf..quote:Op maandag 17 juni 2013 00:20 schreef namemotion het volgende:
ik raad je aan toch een fatsoenlijke lader er bij te bestellen als je er uit bent welke 18650's je gaat bestellen.
zoek anders ff op "intellicharge" op ebay ofzo.
http://www.ebay.com/sch/i(...)e&_sacat=0&_from=R40
ja, dat is ff geld, maar je muren opnieuw witten omdat er wat de fik in is gegaan is duurder!
en nog een tip: als er een cel knap warm wordt tijdens het laden, dan moet je die eigenlijk gewoon kiepen (niet meer gebruiken) want dan istie slecht en heb je een beetje pech gehad.
als je er 2 tegelijk laad, dan voel je het verschil wel.
eigenlijk is het vaak niet eens de slechte lader zelf die problemen geeft maar die bij geleverde USA to Euro blokjes die hier altijd mooie blauwe vonken trekken..
dit soort rommel moet je DIRECT de vuilnisbak in gooien zodat je niet in de verleiding komt het ooit te proberen!
[ Bericht 11% gewijzigd door mickeyD op 17-06-2013 12:36:28 ]Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Net het uber cheape horloge van Manafont gekregen. $8 incl. verzenden en ik ben echt oprecht verbaasd en positief verrast. Geen beschadigingen, 2 extra batterijen erbij, dag/datum aanduiding, gelaagde dial. Zelfs de 22mm strap is ok! Normaal krijg je karton maar dit is heel flexibel rubberachtig leer. Cheap, maar echt niet slecht. Voor 8 euro een no-brainer. Ik maak zo even een eigen foto.
http://www.manafont.com/p(...)-black-plate-p-11129![]()
Mooi die Chinese dag aanduidingquote:Op maandag 17 juni 2013 12:44 schreef Negakinu het volgende:
Net het uber cheape horloge van Manafont gekregen. $8 incl. verzenden en ik ben echt oprecht verbaasd en positief verrast. Geen beschadigingen, 2 extra batterijen erbij, dag/datum aanduiding, gelaagde dial. Zelfs de 22mm strap is ok! Normaal krijg je karton maar dit is heel flexibel rubberachtig leer. Cheap, maar echt niet slecht. Voor 8 euro een no-brainer. Ik maak zo even een eigen foto.
[ afbeelding ]
http://www.manafont.com/p(...)-black-plate-p-11129![]()
![]()
Volgens mij gebruiken meerdere vaste klanten die blokjes hier en is er niks mee aan de hand, zelf ook gebruikt en nooit klachten.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:21 schreef mickeyD het volgende:
eigenlijk is het vaak niet eens de slechte lader zelf die problemen geeft maar die bij geleverde USA to Euro blokjes die hier altijd mooie blauwe vonken trekken..![]()
ik gebruik alleen nog spullen waar een euro stekker aan zit.Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Het grappige is dat de dagen zowel in Chinees als Engels worden weergegeven. Je kunt kiezen. Dus gewoon Engelse dag-namen beschikbaar.quote:
Net even een plaatje gemaakt van dit $8 klokje:
[ Bericht 5% gewijzigd door Negakinu op 17-06-2013 13:37:53 ]![]()
Ik denk dat je grammatica in de weg zit. Ik zou ook niet willen meewerken als je mijn naam chronisch verkeerd spelt.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:33 schreef henk3412 het volgende:
ik wil graag oplaadbare battarijen voor me usb muis bestellen, maar die hape battarij op me foto, past niet in me muis, maar die philips wel.ze zijn allebei AA
wat is het verschil?
hoe kan dit?
[ afbeelding ]![]()
Alle gekheid op een stockjuh, sommige batterijen hebben een iets andere behuizing. De meeste 14500's, of in jouw geval 2200mAh's, zijn bijvoorbeeld een stukje groter en passen daarom vaak moeilijk.![]()
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:33 schreef henk3412 het volgende:
ik wil graag oplaadbare battarijen voor me usb muis bestellen, maar die hape battarij op me foto, past niet in me muis, maar die philips wel.ze zijn allebei AA
wat is het verschil?
hoe kan dit?
[ afbeelding ], is dit serieus?
Geen referral hier.![]()
hoeveel mah kan ik dan het beste bestellen, die wel past?quote:Op maandag 17 juni 2013 14:39 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Ik denk dat je grammatica in de weg zit. Ik zou ook niet willen meewerken als je mijn naam chronisch verkeerd spelt.![]()
Alle gekheid op een stockjuh, sommige batterijen hebben een iets andere behuizing. De meeste 14500's, of in jouw geval 2200mAh's, zijn bijvoorbeeld een stukje groter en passen daarom vaak moeilijk.-Real power isn't given, it must be taken-![]()
Koop gewoon cheape oplaadbare AA penlites bij de Lidl of Aldi? Als je ze in China wilt bestellen:quote:Op maandag 17 juni 2013 14:45 schreef henk3412 het volgende:
[..]
hoeveel mah kan ik dan het beste bestellen, die wel past?
http://dx.com/p/soshine-1(...)ng-case-4-pack-19463![]()
dan passen deze en deze toch ook?quote:Op maandag 17 juni 2013 14:48 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Koop gewoon cheape oplaadbare AA penlites bij de Lidl of Aldi? Als je ze in China wilt bestellen:
http://dx.com/p/soshine-1(...)ng-case-4-pack-19463-Real power isn't given, it must be taken-![]()
maar die hape zijn ook AA en die philips ook....quote:Op maandag 17 juni 2013 15:00 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Nee man, dat zijn AAA batterijen... Die zijn een heel stuk dunner en kleiner.-Real power isn't given, it must be taken-![]()
Ok I'm out. Iemand die het over wil nemen?quote:Op maandag 17 juni 2013 15:08 schreef henk3412 het volgende:
[..]
maar die hape zijn ook AA en die philips ook....![]()
quote:Op maandag 17 juni 2013 15:27 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Ok I'm out. Iemand die het over wil nemen?![]()
Mooie dag vandaag.
http://www.ishetaltijdvoo(...)dishetaltijdvoorBier![]()
Beste troll account na gebruiker: Lollquote:Op maandag 17 juni 2013 15:08 schreef henk3412 het volgende:
[..]
maar die hape zijn ook AA en die philips ook....
hmmm wat zal nou het verschill zijn?
AA of AAA... hmmmm Moeilijk![]()
Die je dus linkt zijn AAA (penlites) die je nodig hebt zijn AA batterijen..
Koop dat spul gewoon in nederland joh, wat kost het 5 euro ofzo setje oplaasbare AA batterijtjes voor in een muisje ?![]()
Yes! Na een weekje eindelijk op Prepare shipment.Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'![]()
Tegenvaller, als de hele klok ging vliegen had ik 'm gekocht.quote:![]()
Heeft nogal wat weg van een 'Military Royale' / 'Shark Army' / 'Infantry' watch, wat ook geinige horloges zijn voor de prijs.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:44 schreef Negakinu het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.manafont.com/p(...)-black-plate-p-11129De aanbeveling voor ganz normale batterijen (denk AA/AAA) luidt: haal ze gewoon dichtbij huis. In ieder geval niet uit China, dan heb je gewoon goed spul dat de opgespelde capaciteit nakomt en niet ontploffen gaat enzo.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:33 schreef henk3412 het volgende:
wat is het verschil?
hoe kan dit?
[ afbeelding ]
Zelf heb ik recent nog een aantal GP ReCyko+ blisterpacks gekocht. 4x duo AA en 2x duopack AAA. Mooie dinkies. Pre-charged en gering verlies van accucapaciteit na verloop van tijd. Mijne hier gekocht: http://gogreenbatteries.co.uk. Topshop (zitten ook op eBay en Amazon btw).
Wat betreft 18650-accu's, dat is inmiddels ook hondermiljoenmiljard keer voorbijgekomen.
Het beste lees je je in op de fora hier: http://www.candlepowerfor(...)s-Batteries-Included en hier: http://budgetlightforum.com/forum/batteries/rechargeable . Vergeet ook deze pagina niet: http://www.lygte-info.dk/info/indexBatteriesAndChargers%20UK.html ! En laad inderdaad op met een betrouwbare lader! Zelf heb ik een Jetbeam intellicharger i4 (eBay) en de nieuwere i4 PRO (FastTech). Die hebben een microprocessor en zorgen dat je accu op een juiste manier wordt opgeladen. Verder er tevens voor zorgen dat de accu zelf een PCB (protected circuit module) heeft. Verder opladen op een zo 'brandvriendelijke' plek en niet onbeheerd achterlaten. Houd je dat allemaal in acht, dan ben je goed bezig.
Inderdaad niks mis mee, zit verder ook geen elektronica in dat in de fik kan vliegen. Is simpelweg een stuk metaal in de juiste vorm. De blauwe vonken komt door een inductiespanning doordat je de stekker er snel uittrekt, niets raars aan.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:21 schreef mickeyD het volgende:
[..]
de (vaak meegeleverde) brakke lader zal eerder de fik in gaan dan de batterijen zelf..
ik raad je aan toch een fatsoenlijke lader er bij te bestellen als je er uit bent welke 18650's je gaat bestellen.
zoek anders ff op "intellicharge" op ebay ofzo.
http://www.ebay.com/sch/i(...)e&_sacat=0&_from=R40
ja, dat is ff geld, maar je muren opnieuw witten omdat er wat de fik in is gegaan is duurder!
en nog een tip: als er een cel knap warm wordt tijdens het laden, dan moet je die eigenlijk gewoon kiepen (niet meer gebruiken) want dan istie slecht en heb je een beetje pech gehad.
als je er 2 tegelijk laad, dan voel je het verschil wel.
eigenlijk is het vaak niet eens de slechte lader zelf die problemen geeft maar die bij geleverde USA to Euro blokjes die hier altijd mooie blauwe vonken trekken..
[ afbeelding ]
dit soort rommel moet je DIRECT de vuilnisbak in gooien zodat je niet in de verleiding komt het ooit te proberen!![]()
Hallo allemaal
Iemand een idee waar ik dit hoesje kan vinden voor mijn S3:
Met magneet slutiing kan ik hem niet vinden...
Bij sunsky is hij uitverkocht en mijn oude is dringend aan vervanging toe
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
http://www.coolicool.com/(...)00-black-p20134.htmlquote:Op maandag 17 juni 2013 18:22 schreef relativity het volgende:
Hallo allemaal
Iemand een idee waar ik dit hoesje kan vinden voor mijn S3:
[ afbeelding ]
Met magneet slutiing kan ik hem niet vinden...
Bij sunsky is hij uitverkocht en mijn oude is dringend aan vervanging toe![]()
Bedankt! Als ik geen andere zonder zo'n flap op de achterkant kan vinden, wordt het deze maarquote:Op maandag 17 juni 2013 18:24 schreef davedavy het volgende:
[..]
http://www.coolicool.com/(...)00-black-p20134.html
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
http://www.ownta.com/luxu(...)y-s3-siii-i9300.html
http://chinaprices.us?q=magnet%20case%20galaxy%20s3
En kijk ook eens op eBay... (en i.p.v. galaxy s3, 'i9300')The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Bedankt die eerste moet ik hebbenquote:Op maandag 17 juni 2013 18:37 schreef shiznuts het volgende:
http://www.ownta.com/luxu(...)y-s3-siii-i9300.html
http://chinaprices.us?q=magnet%20case%20galaxy%20s3
En kijk ook eens op eBay... (en i.p.v. galaxy s3, 'i9300')
Op ebay had ik al gekeken
Mooie Seiko 5 military kloonquote:Op maandag 17 juni 2013 12:52 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Het grappige is dat de dagen zowel in Chinees als Engels worden weergegeven. Je kunt kiezen. Dus gewoon Engelse dag-namen beschikbaar.
Net even een plaatje gemaakt van dit $8 klokje:
[ afbeelding ]![]()
WUS stond eerst ook op zijn kop voor zo'n soort Seiko 5 kloon, moest ineens iedereen kopen voor $10![]()
![]()
Nee.Fixed forward pitch 2CH (met een half kanaal voor licht waarschijnlijk) heli, dus megagaar om mee rond te vliegen. Dan ook nog eens IR, dus alleen binnenshuis te gebruiken. En dan ook nog een of ander merk/type waar je waarschijnlijk de grootste moeite voor hebt spare parts te vinden.
3CH of 4CH van een bekend merk met 2.4Ghz transmission!
Meer over R/C gebeuren leest u uiteraard hier: GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic .The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Klopt! Seiko SNK kloon. Op WuS ging het over de Eyki Overfly. Die was echter duurder en heeft een wat dikkere kroon. Verder hetzelfde lijkt het. Wel echt een leuk ding voor $8.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:47 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Mooie Seiko 5 military kloon![]()
[ afbeelding ]
WUS stond eerst ook op zijn kop voor zo'n soort Seiko 5 kloon, moest ineens iedereen kopen voor $10![]()
![]()
De 1 USD Artscow actie is weer..
http://www.artscow.com/photo-gifts/99cents-gifts
Coupon: Z099PLAYVN7ZV
Ik weet niet of het mag, het is en blijft een refferal link maar ik kon geen non refferal link vinden. In principe merkt niemand er wat van, ook ik niet want de opbrengst is NIET uit te betalen dus ik heb er ook niks aanAls het niet mag DM me en ik verwijder het
![]()
![]()
Ik zat in de live chat om te vragen hoe het ervoor staat met mijn bestelling en toen dacht ik...laat ik even vragen of ze wat foto's hebben. Dat wilde ze in eerste instantie niet doen maar toen ik aangaf dat we hier een groot forum hebben waar we veel over Chinese meuk praten en dat het goed is voor hun PR kreeg ik opeens een mailtje met foto's die blijkbaar dus net gemaakt zijn daar.quote:![]()
eerste foto lijkt wel een beetje op mijn kamer.....quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:32 schreef rene90 het volgende:
Nou hier worden dus onze pakketjes uitgezocht / ingepakt (banggood)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Die eerste foto
Wat een zooi.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Weet iemand hier hoe lang het duurt als de bestelling bij bijv dx is verzonden voordat het bij jou thuis op de deurmat ligt>![]()
Respect voor die gasten. Ik heb eigenlijk nog nooit iets gehad wat verkeerd is gegaan. Petje af.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:32 schreef rene90 het volgende:
Nou hier worden dus onze pakketjes uitgezocht / ingepakt (banggood)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Gemiddeld 23, 4 dagen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:28 schreef badschaap het volgende:
Weet iemand hier hoe lang het duurt als de bestelling bij bijv dx is verzonden voordat het bij jou thuis op de deurmat ligt>Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Daar zal het inderdaad nog erger zijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:46 schreef rene90 het volgende:
[..]
En moet je nagaan dat banggood nog één van de snelste is, hoe zal het er dan bij DX uitzien
Jammer genoeg geen lekkere Aziatische dames aan het werk op de foto.![]()
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Jup, normaal daar. We kunnen hem ook sponseren en schoenen uitzoeken op de banggood website en die voor hem kopen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:50 schreef Negakinu het volgende:
Zit die gast nou op zijn blote voeten?
[ afbeelding ]![]()
Pluutje binnen ( http://www.ebay.nl/itm/171025418286 )!
En hier vergeleken met m'n Samsonite die ik laatst op iBood had besteld.
Stuk forser, maar daarmee ook degelijker. De auto pop-up en auto-shut is natuurlijk vet.
Waar je bij de Samsonite er zo'n beetje alleen zelf onder kunt schuilen, kun je nog wel iemand, of misschien wel twee anderen, uit de regen houden. De double canopy zorgt ervoor dat de wind kan ontsnappen en het dus niet zo'n vlieger wordt. Voor dat geld ga je denk ik niks beters krijgen.China op z'n best.
Ook nieuwe tablet trouwens:
Meer hier: DIG / Android tablet discussie topic #38 quadcore party .The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Die plu is wel nice. Ben benieuwd of ie in een flinke regenbui met wind ook zo degelijk is tbh.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:55 schreef shiznuts het volgende:
Pluutje binnen ( http://www.ebay.nl/itm/171025418286 )!
Ook nieuwe tablet trouwens:
[ afbeelding ]
Meer hier: DIG / Android tablet discussie topic #38 quadcore party .
Vind zelf de samurai umbrellas nog steeds cool:
http://www.ebay.com/itm/C(...)&hash=item4abf762960
http://www.ebay.com/itm/J(...)&hash=item3370c24d2c
..maar vrees dat het merendeel van de plu's op Ebay crap kwaliteit zal zijn. (pisbakken staal danwel blik.)
Overigens, die tablet.. Bouw een android tablet om die er als Windows uit te laten zien d.m.v. een tile widget. Classy.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
![]()
Een wonder dat Banggood spullen aankomen, wat een ongeorganiseerde teringzooi![]()
Dat ze deze foto's sturen voor goede PR is ook humor, laat dan nep foto's zien van een mooie toko![]()
Als je de televisie moet geloven moeten we heel erg bang zijn voor China, Europa gaat een openluchtmuseum worden!!! Wij weten beter![]()
![]()
Trouwens nog een wonder dat 'het' (kan ook een vrouwtje zijn denk ikquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:50 schreef Negakinu het volgende:
Zit die gast nou op zijn blote voeten?
[ afbeelding ]) een broek aan heeft. Aziaten willen nml nog wel eens zo gehurkt in een hoekje poepen heb ik begrepen van een collega die regelmatig naar Vietnam op vakantie gaat.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Hm. Met deze hitte buiten krijg ik zwembad/vakantie ideeën. Ik ben op zoek naar een 'floating chair' zoals deze. Er is toevallig vandaag een dagaanbieding van maar dit moet toch ook te vinden zijn in China ? Iemand een suggestie waar ik dergelijk drijfstoelen kan vinden voor (natuurlijk) zo weinig mogelijk ?![]()
Met de zoekmachines in de OP zoeken op inflatable chair? Is nie zo moeilijk nie me dunkt.Common sense is my super power. What's yours?
Precies zoeen hadden ze hier laatst nog bij de Aldi (wordt hier 'Hofer' genoemd btw).
Hebben ze ook wel gewoon bij een Intertoys/Bart Smit/Blokker ofzo dunkt me.
Let wel, zo'n ding is niet heel klein en licht en vaak zijn zulke dingen duur om te versturen, dat zie je terug in de prijs, kun je beter gewoon eentje bij een winkel in je buurt halen.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Action heeft ze deze weekquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:16 schreef shiznuts het volgende:
, kun je beter gewoon eentje bij een winkel in je buurt halen.![]()
![]()
Dat klopt maar dan zie je weer de grote bedragen voorbij komen. Ook een zoektoch op ebay leverde niets goedkoops op. En dat is juist de uitdaging: zo goedkoop mogelijkquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:10 schreef neo2000 het volgende:
Met de zoekmachines in de OP zoeken op inflatable chair? Is nie zo moeilijk nie me dunkt.Waar dan ? Ik zie het niet op de site staan...quote:![]()
In de winkel?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:28 schreef JiePieWie het volgende:
Waar dan ? Ik zie het niet op de site staan...![]()
![]()
Heb je ook zo veel Chinese chicks op je kamer dan???quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:21 schreef badschaap het volgende:
[..]
eerste foto lijkt wel een beetje op mijn kamer.....![]()
![]()
Hier ook, alleen zijn bij mij de dames iets knapper.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:21 schreef badschaap het volgende:
[..]
eerste foto lijkt wel een beetje op mijn kamer.....![]()
![]()
Bedanktquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:04 schreef davedavy het volgende:
De 1 USD Artscow actie is weer..
http://www.artscow.com/photo-gifts/99cents-gifts
Coupon: Z099PLAYVN7ZV
Ik weet niet of het mag, het is en blijft een refferal link maar ik kon geen non refferal link vinden. In principe merkt niemand er wat van, ook ik niet want de opbrengst is NIET uit te betalen dus ik heb er ook niks aanAls het niet mag DM me en ik verwijder het
Kan je dan zelf die kaarten ontwerpen voor 1 usd?
Zal mijn vriendin leuk vinden
quote:Bij mij werkt ie niet. krijg de melding dat deze maar 1x gebruikt kan worden.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:09 schreef relativity het volgende:
[..]
BedanktKan je dan zelf die kaarten ontwerpen voor 1 usd?
Zal mijn vriendin leuk vinden![]()
Op zoek naar batterijen kwam ik op fasttech terecht ,zie ik daar opeens het e-cigarette gedeelte![]()
,ik dacht dat tinydeal het grootste assortiment had maar fasttech gaat daar ruim over heen
![]()
.
Vorige week mijn eerste e-sigaret bij tinydeal besteld als het bevalt daarna bij fasttech nog meer liquids kopen. Net wel ff 3 liquids besteld daar.
Zijn er nog shops die nog meer e-cigarette stuff aanbieden dan fasttech ??
O,ja deze daar ook nog besteld ,anti mug en vlieg![]()
Ja dat snap ik maar het aanbod op fasttech is enorm ,alle shops hebben wel wat e-sigaret zaken !quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:50 schreef shiznuts het volgende:
[ link | afbeelding ]
Doorzoekt Tinydeal, Fasttech en many more...
Maar fasttech is net een elektronische sigarenboer![]()
![]()
Dan heb je er al eens een keer eentje gebruikt met jouw accountquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:18 schreef jouri1995 het volgende:
[..]
[..]
Bij mij werkt ie niet. krijg de melding dat deze maar 1x gebruikt kan worden.![]()
![]()
Ik had paar weken geleden Trustfire 3000mAh (flames) 18650 cellen besteld op DX. Volgens DX zou de capiteit tussen de 2500-2600mAh zitten. Na ontvangst bleek de capaciteit maar ongeveer 2000mAh te zijn. Hier wel netjes 3 dollar voor terug gekregen van DX.
Nu op fasttech een setje Sanyo UR18650F 18650 2600mAh Protected cellen besteld. Hopelijk halen die wel werkelijk 2600mAh.![]()
Sanyo / Pana 3100 en 3400 schijnen wel ok te zijn.
Zelf blijf ik wel lekker bij SoShine.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Mooi spul idd, maar wel weer een stuk duurder.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:20 schreef shiznuts het volgende:
Sanyo / Pana 3100 en 3400 schijnen wel ok te zijn.
Zelf blijf ik wel lekker bij SoShine.![]()
Ik heb iets terug gestuurd naar China en heb nu een track en trace code, kan ik die continue tot in China blijven tracken bij 17track?![]()
Je krijgt toch pas na 2/3 dagen antwoord.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:55 schreef wihehin het volgende:
Weeh PostNL volgt mij niet zodat ik een trackingnummer kan omzetten![]()
Ik heb altijd wel snel een reactie gehad, alleen het begin van de week moeten ze een achterstand inhalen i.v.m. het weekend natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:02 schreef lokpokken het volgende:
[..]
Je krijgt toch pas na 2/3 dagen antwoord.![]()
Vandaag m'n DX-pakketje binnen, de 3e besteld. Dikkedus voor ze, mag ook wel eens gezegd worden.
Inhoud:
- oordopjes voor telefoon van 'n maat
- extra lange micro-usb kabel (ruim 'n meter)
- accu en oplader met EU-plug voor m'n Galaxy Nexus.
- carabiner clip met vlechttouwtje en ring
Als ze zo snel blijven en ze zijn de goedkoopste voor 'n bepaalde accesoire dan bestel ik nog vaker bij DX."If you're not a manc, you're a wank"![]()
Zoals ik al vaker heb gezegd is dat DX gebash hier een beetje kinderachtig. Omdat ze een tijd geleden beetje problemen met drukte hebben gehad, zijn veel mensen negatief. Maar het gaat al weer een jaar prima daar. Bestel daar zonder problemen als ze de goedkoopste zijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:52 schreef Eric_Cantona het volgende:
Vandaag m'n DX-pakketje binnen, de 3e besteld. Dikkedus voor ze, mag ook wel eens gezegd worden.
Inhoud:
- oordopjes voor telefoon van 'n maat
- extra lange micro-usb kabel (ruim 'n meter)
- accu en oplader met EU-plug voor m'n Galaxy Nexus.
- carabiner clip met vlechttouwtje en ring
Als ze zo snel blijven en ze zijn de goedkoopste voor 'n bepaalde accesoire dan bestel ik nog vaker bij DX.
En er zullen wat mensen raar van opkijken, maar mijn ervaring van DX aftersales is beter dan die van BIC.![]()
Ik heb ook ruimschoots ervaring, maar 't is nog nooit zo snel geweest."If you're not a manc, you're a wank"![]()
Hier exact hetzelfde. Ik stoor me ook een beetje aan de kinderachtige "DXquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:02 schreef yorkick het volgende:
[..]
Zoals ik al vaker heb gezegd is dat DX gebash hier een beetje kinderachtig. Omdat ze een tijd geleden beetje problemen met drukte hebben gehad, zijn veel mensen negatief. Maar het gaat al weer een jaar prima daar. Bestel daar zonder problemen als ze de goedkoopste zijn.
En er zullen wat mensen raar van opkijken, maar mijn ervaring van DX aftersales is beter dan die van BIC." "Haha, DX is wel 0,02 dollar duurder dan BIC, vééél te duur!" en "DX is de slechtste Chinese webshop ooit" reacties die hier massaal van elkaar worden nagepraat. Nog nooit één probleem gehad met DX, ook niet met aftersales.
Don't let my username fool you...![]()
De laatste 2/3 maanden zijn ze pas weer een beetje fatsoenlijk aan de gang... Niks een jaar.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:02 schreef yorkick het volgende:
[..]
Zoals ik al vaker heb gezegd is dat DX gebash hier een beetje kinderachtig. Omdat ze een tijd geleden beetje problemen met drukte hebben gehad, zijn veel mensen negatief. Maar het gaat al weer een jaar prima daar. Bestel daar zonder problemen als ze de goedkoopste zijn.
En er zullen wat mensen raar van opkijken, maar mijn ervaring van DX aftersales is beter dan die van BIC.![]()
DX was gewoon tijdenlang "ships within 2-5 days" om dan na 2 weken pas een verzendmelding te krijgen, dat dat nu eindelijk weer verbeterd is heeft lang genoeg geduurd.![]()
Oja, mijn tv en receiver (telfort) hebben een optische output voor geluid. Welke kabelbreedte heb ik nodig voor de toslink kabel?
Ben momenteel niet thuis en op internet kan ik maar weinig vinden...
Het betreft dit model: http://azerty.nl/22-1965-499616/lg-42lm620s-42-3d-tv-met-lc.html
En een Logitech Z5500
[ Bericht 27% gewijzigd door relativity op 18-06-2013 21:32:57 ]Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
Tsjah, leuk dat je persoonlijk goeie ervaringen hebt met een webshop, maar het zijn persoonlijke ervaringen he?
Tijdlang was het bij DX gewoon zo dat je wat kon bestellen, er wekenlang niets met je order gebeurde, en als je vervolgens een ticket in legde met de vraag wat er aan de hand was, er gewoonweg daar ook niks mee gebeurde. Bij meerdere mensen in dit topic gebeurd - dus dat is dan geen toeval meer. Enige wat dan overblijft is een paypal claim. Beetje lullig.
Er zijn meer shops met betere prijzen en waar daadwerkelijk wat gebeurt na het plaatsen van een order. Waarom meer betalen om vervolgens zo behandeld te worden? Als je als ondernemer besluit van de ene op de andere dag je klanten als schijt te behandelen dan raak je snel je vaste klanten kwijt ja.. Gaat gewoon nergens over. Nog niet ergens anders meegemaakt, en heb inmiddels genoeg Chinezen meegemaakt die het verkloot hebben of gewoon te dom zijn om te poepen hoor.
Nog lulliger: vervolgens kwamen ze met allerlei Youtube filmpjes met mededelingen dat alles verbeterd was, om een paar weken later op de forums allerlei boze forum posts te lezen dat er niks veranderd is. En wederom; bij 1 forumpost denk ik; ach een aansteller. Bij 2 geloof ik het ook wel. Maar bij een stuk of 10 gaat het "Buyer beware" al snel op me dunkt.
Ik heb 5 juni wat besteld bij Dx maar deze bestelling bleef op PaymentConfirmed staan.
Zondag een ticket geplaatst en maandag deze reacte :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu is de status van mijn bestelling ¨Full Shipment¨![]()
Fijn dat jij wel zulke goede ervaringen hebt, maar merendeel heeft dat de afgelopen tijd gewoonweg niet goed onder vonden..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:14 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hier exact hetzelfde. Ik stoor me ook een beetje aan de kinderachtige "DX" "Haha, DX is wel 0,02 dollar duurder dan BIC, vééél te duur!" en "DX is de slechtste Chinese webshop ooit" reacties die hier massaal van elkaar worden nagepraat. Nog nooit één probleem gehad met DX, ook niet met aftersales.
Daarom word er gewoon afgeraden om bij dx te halen, er zijn immers genoeg shops die wel gewoon 'goed zijn' en waar prijzen lager zijn dan bij dx.. dan is de keuze toch snel gemaakt?
Shops waar de ervaringen niet goed zijn moet je in mijn ogen gewoon weren als er andere zijn die het beter kunnen..
DX is gewoon een tijdje terug aan zijn eigen bekendheid 'ten onder gegaan'.. het kan best zijn dat ze de capaciteit nu wel prima aan kunnen, maar een poosje terug was dat zeker niet het geval.
Daarnaast ben ik niet van van de manier waarop hun systeem werkt, Sellers kunnen zelf producten in hun database invoeren.. en houden dit vervolgens zelf amper bij als er wel of geen stock is etc.
of dat producten helemaal niet meer leverbaar zijn.. Wat dus weer resulteert in een bestelling die een hele tijd op processing staat, om vervolgens van DX te horen.. sorry maar de seller kunnen we niet benaderen, of de seller heeft het product niet meet etc..
Eigen voorraadbeheer zoals bij andere sites is naar mijn mening veel efficiënter en betrouwbaarder ( in deze normaal word bij gehouden)![]()
Ik sta op de lijst met negatieve uitzonderingen zeker; de laatste 5 orders:quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:02 schreef yorkick het volgende:
[..]
En er zullen wat mensen raar van opkijken, maar mijn ervaring van DX aftersales is beter dan die van BIC.
- 44 dagen - na 6 dagen verzonden
- 37 dagen - na 12 dagen verzonden
- 35 dagen - na 4 dagen verzonden
- 18 dagen - binnen een dag verzonden
- 39 dagen - na 10 dagen verzonden
Allemaal ruim langer dan orders van BIC, BangGood en Ebay in de zelfde periode(n).
BIC support is helaas niet meer wat het is geweest maar na de lucky bags heb ik bij DX zo weinig mogelijk besteld. Daarna en daarvoor heb ik nog wel eens een paar niet erg behulpzame dingen gehad/gezien dus ze staan ver in diskrediet
.
Ben wel met je eens dat er het laatste paar maand wel iets veranderd is, eerst stond de order dood leuk 4 weken op waiting for stock! Nu alleen nog een paar betere shipping agents en het kan zowaar weer op de lijst met shops die ik niet actief aan het ontwijken ben tijdens het shoppen.
Het scheelt vaak genoeg (veel) meer dan 2 centquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:14 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hier exact hetzelfde. Ik stoor me ook een beetje aan de kinderachtige "DX" "Haha, DX is wel 0,02 dollar duurder dan BIC, vééél te duur!" en "DX is de slechtste Chinese webshop ooit" reacties die hier massaal van elkaar worden nagepraat. Nog nooit één probleem gehad met DX, ook niet met aftersales.
vooral bij duurdere producten was/is DX vaak genoeg veel duurder (samen met een paar andere shops).
Dat dusquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:30 schreef neo2000 het volgende:
Tsjah, leuk dat je persoonlijk goeie ervaringen hebt met een webshop, maar het zijn persoonlijke ervaringen he?
Tijdlang was het bij DX gewoon zo dat je wat kon bestellen, er wekenlang niets met je order gebeurde, en als je vervolgens een ticket in legde met de vraag wat er aan de hand was, er gewoonweg daar ook niks mee gebeurde. Bij meerdere mensen in dit topic gebeurd - dus dat is dan geen toeval meer. Enige wat dan overblijft is een paypal claim. Beetje lullig.
Er zijn meer shops met betere prijzen en waar daadwerkelijk wat gebeurt na het plaatsen van een order. Waarom meer betalen om vervolgens zo behandeld te worden? Als je als ondernemer besluit van de ene op de andere dag je klanten als schijt te behandelen dan raak je snel je vaste klanten kwijt ja.. Gaat gewoon nergens over. Nog niet ergens anders meegemaakt, en heb inmiddels genoeg Chinezen meegemaakt die het verkloot hebben of gewoon te dom zijn om te poepen hoor.
Nog lulliger: vervolgens kwamen ze met allerlei Youtube filmpjes met mededelingen dat alles verbeterd was, om een paar weken later op de forums allerlei boze forum posts te lezen dat er niks veranderd is. En wederom; bij 1 forumpost denk ik; ach een aansteller. Bij 2 geloof ik het ook wel. Maar bij een stuk of 10 gaat het "Buyer beware" al snel op me dunkt.!
Of de mensen die een lucky bag gekocht hebben gewoon even lekker afbranden op het forum; dat iedereen maar beter had moeten begrijpen wat het inhield!
Ze kwamen er overigens iets later ook zelf achter dat het niet erg handig was waarna alles lekker gecensureerd/getrashed is
Godsamme die Lucky bag, wat een bagger was dat.. Sindsdien niets meer besteld bij DX.
Als DX de goedkoopste is bestel ik er gewoon, maar dat is nog nooit voorgekomen bij de producten die ik bestel.![]()
Kende het fenomeen niet, maar dat is ook wel vrij stom om zo'n 'lucky bag' te kopen. Het is gewoon gokken, en wie wint er altijd? Dealextreme dus.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:32 schreef Painore het volgende:
Godsamme die Lucky bag, wat een bagger was dat.. Sindsdien niets meer besteld bij DX.
Als DX de goedkoopste is bestel ik er gewoon, maar dat is nog nooit voorgekomen bij de producten die ik bestel.![]()
Moet je eens youtube bekijken over die lucky bags, hahaha wat een rotzooi dat er uit komt, ik lach me de pleures![]()
![]()
Uiteindelijk (bijna) al het geld terug gekregen (via Paypal)![]()
De duurste bag ging gelukkig wat fout (lang onderweg) zodat ik die kon claimen
Ben jij loligheid op youtube? Verhaal komt erg bekend voor met wat ik zojuist las op yt..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:47 schreef RobertNL het volgende:
Uiteindelijk (bijna) al het geld terug gekregen (via Paypal)![]()
De duurste bag ging gelukkig wat fout (lang onderweg) zodat ik die kon claimen![]()
![]()
Wat de gerenommeerde stamgasten voor mij al zeiden. Bij mij is het bij DX ook nog nooit sneller gegaan dan schijnbaar wel kan bij andere shops.
En de iBood box is ook een leuke verassing en precies dat concept boden zij ook aan met een zogenaamde 'gegarandeerde waarde' aan gadgets erin. Vervolgens kreeg ik voor 50 USD ofzo 4x R4 Gameboy casettes en een Angry Birds hoesje voor een Samsung Galaxy ofzo. Dus variatie was er zo goed als niet, met een aardig risico dat je de compatible producten niet in huis zou hebben en gingen we de sku's terugzoeken kwamen we ook lang niet op de beloofde waarde die erin zou moeten zitten, sterker nog, dat je meer betaalde dan je kreeg. Dat kan gewoon niet.
En daarna heb ik ze gewoon vermeden en terecht want verzendtijden, prijzen en customer service zijn elders toch beter te vinden. Een Banggood bijvoorbeeld is echt top. Maar BIC, Tinydeal en al die andere die in de OP staan, met recentelijk ook erg overtuigend: FastTech en Tmart, zijn dan in vergelijk met DX zoveel fijner.
En het is zonde dat men altijd alleen DX kent, terwijl andere shops veel meer waardering verdienen. Maar goed aan hun populariteit hadden ze dan ook te lijden, want ze konden het bij DX tijdenlang gewoon niet behapstukken. De laatste tijd hoor je inderdaad wel weer aardige berichten qua verzendtijden, dus dat geeft goede moed, maar ik bestel liever bij een andere shop, tenzij ze iets nergens anders hebben of het zowaar significant genoeg goedkoper is bij ze dan elders, maar ik denk dat ik dit jaar nog niks bij ze heb besteld, dus schijnbaar kom je sowieso beter uit met andere shops.
Om een lang verhaal kort te maken: als je eenmaal bepaalde ervaringen met een shop hebt, blijft dat bij je. En velen hebben DX van een nare kant meegemaakt en dan kies je in het vervolg voor de shops waar je overwegend positieve ervaringen mee hebt. Maar bij het maken van de nieuwe OpeningsPost heb ik nog altijd DX een plekje gegeven, want een pure scamshop met contactdetails in Nigeria is het nu ook weer niet. Maar als je dan toch aanbevelingen doet, dan qua mogelijkheden eerst eens kijken of het niet elders kan.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
jij noemt een jaar terug de afgelopen tijd?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:05 schreef Downstar het volgende:
[..]
Fijn dat jij wel zulke goede ervaringen hebt, maar merendeel heeft dat de afgelopen tijd gewoonweg niet goed onder vonden..
ik kan mij wel het "debacle" met de Lucky bags herinneren, zelf heb ik echt nog nooit pech gehad met DX, ook waren de prijzen niet schrikbarend duurder als elders (het ging over het algemeen max over $1 ofzo, ik lig niet direct wakker van ¤0.81![]()
Heroïneverslaafden verliezen ook elk besef van tijd, Chinashoppers ookquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:10 schreef mschol het volgende:
[..]
jij noemt een jaar terug de afgelopen tijd?
ik kan mij wel het "debacle" met de Lucky bags herinneren, zelf heb ik echt nog nooit pech gehad met DX, ook waren de prijzen niet schrikbarend duurder als elders (het ging over het algemeen max over $1 ofzo, ik lig niet direct wakker van ¤0.81![]()
![]()
![]()
Kabelbreedte? Zolang je een kabel pakt met twee Toslink-connectoren zit je altijd goed. (zie http://chinaprices.us?q=toslink)quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:25 schreef relativity het volgende:
Oja, mijn tv en receiver (telfort) hebben een optische output voor geluid. Welke kabelbreedte heb ik nodig voor de toslink kabel?
Ben momenteel niet thuis en op internet kan ik maar weinig vinden...
Het betreft dit model: http://azerty.nl/22-1965-499616/lg-42lm620s-42-3d-tv-met-lc.html
En een Logitech Z5500Wat deed Ctrl+W ook alweer?![]()
Ik begrijp ze niet. Die methode kost alleen maar extra inspanning. Misschien houden ze juist van extra veel dom werk?quote:
Anyways, DX, 13e betaald, vandaag verzonden.![]()
enige wat ik kan bedenken is dat het een actieve manier van tijdrekken is zonder dat je staat te niksen..?quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:23 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Ik begrijp ze niet. Die methode kost alleen maar extra inspanning. Misschien houden ze juist van extra veel dom werk?
Anyways, DX, 13e betaald, vandaag verzonden.![]()
![]()
Verdomme shiz die wou ik net posten.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?![]()
Ja ik geloof iedereen hier ook wel, alleen het blijft zo dat als je eigen orders altijd goed gaan, je toch wel vertrouwen kweekt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:25 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik sta op de lijst met negatieve uitzonderingen zeker; de laatste 5 orders:
- 44 dagen - na 6 dagen verzonden
- 37 dagen - na 12 dagen verzonden
- 35 dagen - na 4 dagen verzonden
- 18 dagen - binnen een dag verzonden
- 39 dagen - na 10 dagen verzonden
Allemaal ruim langer dan orders van BIC, BangGood en Ebay in de zelfde periode(n).
BIC support is helaas niet meer wat het is geweest maar na de lucky bags heb ik bij DX zo weinig mogelijk besteld. Daarna en daarvoor heb ik nog wel eens een paar niet erg behulpzame dingen gehad/gezien dus ze staan ver in diskrediet.
Daarnaast heb ik nu 3 keer achter elkaar slechte ervaring met de aftersales van BIC. Producten van 8 dollar die niet werken, en dan gaan ze 1$ coins aanbieden. Bij DX 2 keer probleem gehad, meteen een nieuw product verzonden.![]()
Ach geef mij maar "Banggood" ipv BIC & DX.
Snel & goede service.
DX verkoopt ook net iets teveel "Genuine" producten die dan uiteraard totaal niet genuine zijn. JVC XX oortjes die ze via hun facebook pagina promoten bleken dus ook niet genuine te zijn (Volgens bepaalde mensen die via DX hadden aangekocht toch).![]()
PDS. Jwt.quote:The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
waar staat dat ik een jaar geleden voor het laatst problemen met DX heb vernomen dan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:10 schreef mschol het volgende:
[..]
jij noemt een jaar terug de afgelopen tijd?
ik kan mij wel het "debacle" met de Lucky bags herinneren, zelf heb ik echt nog nooit pech gehad met DX, ook waren de prijzen niet schrikbarend duurder als elders (het ging over het algemeen max over $1 ofzo, ik lig niet direct wakker van ¤0.81
een maand of 3 geleden nog geouwehoer meegemaakt, bij mijn neefje.. die 1 van de vele is die denk dat DX de beste chinese shop is.. en er geen benul van heeft dat er tig andere shops zijn
Dat doet dx dan welgoed, reclame maken etc. Dit topic is gestart door DX,
ik zelf ben door DX in de chinashopping gerold, en velen anderen ookhahah eindelijk weer een kwaliteitspostjequote:Op woensdag 19 juni 2013 07:50 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Heroïneverslaafden verliezen ook elk besef van tijd, Chinashoppers ook![]()
[ afbeelding ]![]()
Wel mijn nieuwste foto, met mijn nieuwste Shark horloge!
Hoe jij toch altijd aan die foto's komt is mij een raadsel
[ Bericht 0% gewijzigd door Downstar op 19-06-2013 10:45:29 ]![]()
lol.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:04 schreef JiePieWie het volgende:
Hm. Met deze hitte buiten krijg ik zwembad/vakantie ideeën. Ik ben op zoek naar een 'floating chair' zoals deze. Er is toevallig vandaag een dagaanbieding van maar dit moet toch ook te vinden zijn in China ? Iemand een suggestie waar ik dergelijk drijfstoelen kan vinden voor (natuurlijk) zo weinig mogelijk ?Joh dat meen je...quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:22 schreef lokpokken het volgende:
Bijna alle Chinese shops hadden problemen met verzenden rond December / Januari. ...Maar bij DX was het gewoon een tijdlang structureel mis.quote:Gedurende (Chinese) feestdagen leggen de webshops, maar vooral ook de postdiensten waar zij en wij afhankelijk van zijn, hun werk neer. Dit houdt in dat er vertragingen optreden in het bestel- en verzendproces. Ook nadat de feestdagen af zijn gelopen ebt dit nog een beetje na omdat al het achterstallig werk (bestellingen, stapels post) ingehaald moet worden. Houd hier dus rekening mee!
[..]
In de aanloop naar populaire westerse feestdagen wil er ook nog weleens verhoogde drukte optreden door mensen die allen bijvoorbeeld hun kerstinkopen in China doen. Wie op 1 december een bestelling doet heeft dus goede kans door die verhoogde drukte zijn of haar bestelling(en) voor kerst niet op tijd binnen te hebben. De tip luidt dan ook: wees er vroeg bij wanneer je cadeaushoppen gaat voor de decembermaand.
Maar goed.Mensen rapporteren dat DX weer uit het dal is, dus als je daar zin in hebt lekker doen!
[ Bericht 22% gewijzigd door shiz op 19-06-2013 13:35:44 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Bedankt voor de info. Dus...?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:22 schreef lokpokken het volgende:
Bijna alle Chinese shops hadden problemen met verzenden rond December / Januari. ...![]()
Ff een vraagje: mijn bestelling bij geekbuying is inmiddels verzonden met als trackingnummer: TLVSxxxxxxxxxxxxxxxx. Als ik dit invul op de website staat er origin Germany, dit klopt toch niet?![]()
Kreeg mijn Shark watch laatst ook per DHL Duitsland met 'RG123456789DE'.Kan best.
Vaak zijn er wel dezelfde producten in de aanbieding trouwens.
Heel soms tegelijkertijd, soms zit er een delay tussen van een week of wat.
Is wel geinig. Zo had ik laatst voor mezelf een kleine UV vliegen/muggenstekker gekocht, had ik nog nooit gezien. Dus ik dacht, neem er eentje mee voor m'n ouders. Kom ik in Nederland, hebben ze die daar even later ook.
Oke, maar staat verder geen DE bij ofzo, maar gewoon die letters gevolgd door 13 nummers. Ik zit eigenlijk niet op DHL te wachten, want dan komen altijd die inklaringskosten bij. We zullen zien...quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:37 schreef shiznuts het volgende:
Kreeg mijn Shark watch laatst ook per DHL Duitsland met 'RG123456789DE'.Kan best.
![]()
Als Duitsland daadwerkelijk het bronland is niet. Iets met EU-landen.
Dat horloge was volgens DHL Oostenrijk in Duitsland met DHL Duitsland op de post gedaan, maar daar ze niet dezelfde firma zijn is het toch bezorgd (tenminste...![]()
) met de normale nationale postdienst.
p
[ Bericht 99% gewijzigd door henk3412 op 19-06-2013 19:20:17 ]-Real power isn't given, it must be taken-![]()
*ughm* edit je post weer ff leeg?
Topicpointer:OpeningsPost (OP):quote:Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten.Lees de OpeningsPost voor je reageert
quote:Het bespreken van producten waarvan het erg aannemelijk is dat ze nep zijn is in dit topic tevens niet toegestaan.quote:Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden productenThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Was dat Aldi Süd of Nort?quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:16 schreef shiznuts het volgende:
Vaak zijn er wel dezelfde producten in de aanbieding trouwens.
Heel soms tegelijkertijd, soms zit er een delay tussen van een week of wat.
Is wel geinig. Zo had ik laatst voor mezelf een kleine UV vliegen/muggenstekker gekocht, had ik nog nooit gezien. Dus ik dacht, neem er eentje mee voor m'n ouders. Kom ik in Nederland, hebben ze die daar even later ook.Bij noord moet ik de folders in de gaten houden.
![]()
Allebei niet.http://www.hofer.at
Kofferweegschaal al gehad? http://www.hofer.at/at/html/offers/58_37714.htm
Hadden we het hier laatst ook al over.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
10-6 deze zaklamp besteld bij BIC, vandaag binnen.
Had hem besteld omdat ik gelezen had dat hij bang for buck is. (O+)
http://www.buyincoins.com(...)-3w-product-920.html
Echt een awesome lampje, handpalm formaat (8cm x1,5cm), lekker licht, 1x aaa, erg fel.
Enige nadeel is dat je hem aan moet draaien om hem aan te zetten. dus geen drukknop.
Pics:
Vergeleken met mijn saik- sa-15.
[ Bericht 17% gewijzigd door Miniem op 19-06-2013 23:33:31 ]![]()
Benieuwd wat/of ik krijg... Het is vandaag verzonden
http://www.aliexpress.com/snapshot/240909173.htmlSkysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
ATB ADVANCED SHITAquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:28 schreef revpolen het volgende:
http://www.aliexpress.com/snapshot/240909173.html
Je krijgt in ieder geval geavanceerde shit![]()
![]()
What the fuck.... is het met DHL?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:28 schreef revpolen het volgende:
http://www.aliexpress.com/snapshot/240909173.html![]()
FF quoten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:50 schreef davedavy het volgende:
Als je de hele fiets krijgt eet ik mijn Banggood muismat op![]()
quote:ben opgelicht! Hij is per hk post verzonden....
Ach voor die 30,- hou ik wel van gokken...Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Baas!quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:28 schreef revpolen het volgende:
http://www.aliexpress.com/snapshot/240909173.html
Helaas niet meer beschikbaar anders had ik m ook wel besteld
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
in idergeval gezeik bij het inklaren Die geloven die 30 euro nooitquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:28 schreef revpolen het volgende:
![]()
Dan vragen ze om een factuur, uitdraai van Paypal en klaar.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:50 schreef Bill_E het volgende:
[..]
in idergeval gezeik bij het inklaren Die geloven die 30 euro nooit![]()
Normaal gesproken zoals elke webshop, binnen 72hr. Zoals ook de keer dat ik daar wat besteld had (3 dgn).
Daarna ligt het aan de postdienst hoe lang het vanaf dan nog duurt uiteraard, niet aan de webshop.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Bij mij max 2 dagen tot nu toe, meestal 1 dag. En tot het pakketje er is meestal 8 ~ 10 dagenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:14 schreef henk3412 het volgende:
iemand ervaring met de verzendtijd bij priceangels?![]()
Na 7 dagen is mijn pakketje verzonden! Gaat snel
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'![]()
Één van mijn pakketjes heeftIs dit een nieuw soort tussenstatus? Het is verzonden met Chinapost btw.quote:Status: NULL en Location: PEK
Gister was ie uiteindelijk vertrokken (Departure from outward office of exchange) en nu dus NULL.![]()
quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:36 schreef bakacakes het volgende:
Één van mijn pakketjes heeft
[..]
Is dit een nieuw soort tussenstatus? Het is verzonden met Chinapost btw.
Gister was ie uiteindelijk vertrokken (Departure from outward office of exchange) en nu dus NULL.quote:Er kunnen veel problemen ontstaan wat betreft het traceren van je pakket uit China. Waaronder deze 'storing', het is gewoon een fout in hun systeem waar je niks aan kunt doen en het betekend ook niks.
Negeer het dus gewoon en als je pakket weer een update krijgt zal deze NULL melding ook waarschijnlijk blijven staan.![]()
Thanks, ik was op google niets nuttigs tegengekomen. Dacht ook aan een storing, maar vond het opvallend dat alle verschillende trackingsites die 'storing' dan hadden. In principe negeer ik de tracking vaak, maar vond deze wel apart.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:59 schreef Woelwater het volgende:
Er kunnen veel problemen ontstaan wat betreft het traceren van je pakket uit China. Waaronder deze 'storing', het is gewoon een fout in hun systeem waar je niks aan kunt doen en het betekend ook niks.
Negeer het dus gewoon en als je pakket weer een update krijgt zal deze NULL melding ook waarschijnlijk blijven staan.![]()
Oh, was bij mij de 2e hit op google toen ik zocht naar null pekquote:Op donderdag 20 juni 2013 02:05 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Thanks, ik was op google niets nuttigs tegengekomen. Dacht ook aan een storing, maar vond het opvallend dat alle verschillende trackingsites die 'storing' dan hadden. In principe negeer ik de tracking vaak, maar vond deze wel apart.
http://www.import-forum.n(...)na-post-status-null/![]()
Ik heb na 2 maanden mijn e-cigarette binnen, heb voor de goedkoopste combo gezocht. Was iets van $7 voor de smoker en $1 voor de olie (7ml).
Ben geen roker maar s avonds achter de pc zitten met zoiets is heerlijk. Morgen videoreview!GGGG![]()
Die worden idd nooit vervalstquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:09 schreef Painore het volgende:
[..]
Dan vragen ze om een factuur, uitdraai van Paypal en klaar.![]()
.
Ik heb al meerdere keren gezeik gehad omdat ze de facturen niet geloofde..![]()
Iemand tips voor een Bluetooth receivertje die ik via 3.5mm kan aansluiten op een speakersetje? Liefst met een stroomkabel, dus geen accu oid.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Toen ik China op vakantie was, heb ik ook een fiets gekocht daar. Was goedkoper dan lenen. ¤22 voor een prima fietsje (dacht ik). Na paar dagen door Beijing fietsen begon steeds meer te rammelen, lekke banden, etc. Maar goed, alsnog goedkoop! Ben benieuwd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:28 schreef revpolen het volgende:
me pakketje ligt al sinds 17 juli op schiphol van DX moet ik bang zijn voor douane nuik heb wel onder de 25euro besteld. Maar hoe bekijken ze naar die waarde dan?
![]()
Zou er na bijna een jaar maar niet meer op rekenen dat die nog aan komtquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:23 schreef hosselaar.woensel het volgende:
me pakketje ligt al sinds 17 juli op schiphol van DX moet ik bang zijn voor douane nuik heb wel onder de 25euro besteld. Maar hoe bekijken ze naar die waarde dan?
![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:28 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Zou er na bijna een jaar maar niet meer op rekenen dat die nog aan komtbedoelde 17 juni natuurlijk.
![]()
Grmbl: ik gisteren dus bij de Action en nergens die drijfstoel te vinden. Dat is trouwens wel een type wat ik zoek. Straks nog maar eens langsgaan (misschien heb ik niet goed gekeken).quote:![]()
Hoe moet een pakketje eruit zien bij terug zenden? Ik heb een formulier met het ordernummer prijs en problemen in het pakket zitten. Adres erop, moet er nog wat meer op komen?
(Is een retourzending, op eigen kosten wel)Ajax Amsterdam![]()
Waarheen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:51 schreef Kuhly het volgende:
Hoe moet een pakketje eruit zien bij terug zenden? Ik heb een formulier met het ordernummer prijs en problemen in het pakket zitten. Adres erop, moet er nog wat meer op komen?
(Is een retourzending, op eigen kosten wel)
China = CN23 formulier
check ook de actie op samenkopen van de guldenzegels, scheelt je in het verzenden. Ik was 14 euro kwijt om het naar China te sturen wat normaal 24.30 kost.![]()
Dat formulier hebben ze gewoon bij postNL?quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:59 schreef rene90 het volgende:
[..]
Waarheen?
China = CN23 formulier
check ook de actie op samenkopen van de guldenzegels, scheelt je in het verzenden. Ik was 14 euro kwijt om het naar China te sturen wat normaal 24.30 kost.
Bedankt voor de tip, ik zal eens even kijken.Ajax Amsterdam![]()
Jup, kan je bij postnl halen, ook wel daar ter plekke invullen op zich. Telefoon nummer van die gast in China is ook handig.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:08 schreef Kuhly het volgende:
[..]
Dat formulier hebben ze gewoon bij postNL?
Bedankt voor de tip, ik zal eens even kijken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: