Die balletjes zijn ook gewoon in Nederland te koop (wel 5mm maar stuk goedkoper)!!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:57 schreef eQuaL het volgende:
Mezelf maar een cadeautje gegeven:
http://dx.com/p/neodymium-nib-magnet-spheres-6mm-100-pack-13504
Nu maar wachten en spelen met de 20 die ik al heb
Die 7$ prijzen zijn voor de smallere ( 3 mm etc)quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:15 schreef namemotion het volgende:
[..]
Die balletjes zijn ook gewoon in Nederland te koop (wel 5mm maar stuk goedkoper)!!
http://stockfrog.nl/neocube
Je hebt die trouwens ook wel in china shops voor zo'n 7 dollar.
Chinese post is niet betrouwbaar, en dan doel ik betrouwbaar in de zin als je kan er niet vanop aan om een exacte verzendtijd te geven.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:04 schreef nickhguitar het volgende:
Even een update: Ik heb dus eind mei een mobiele telefoon (Iocean x7) besteld, daarnaast heb ik ook een klein speakertje erbij besteld van 5 euro, uiteraard apart laten verzenden.
4 Juni kreeg ik de eerste update van de X7, hij had het land van origin verlaten. Nu heb ik sinds die tijd geen update meer gekregen, maar valt vandaag wel het pakketje met de speaker op de mat. Betekent dit dat ik vandaag nog een pakketje kan verwachten? of betekent dit automatisch dat mijn pakketje onderschept is?
Betekent helemaal niets, er zit absoluut geen logica in de werkwijze van de Chinese post bedrijven. Braaf afwachten totdat het pakketje of de brief van de douane aankomt.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:04 schreef nickhguitar het volgende:
Even een update: Ik heb dus eind mei een mobiele telefoon (Iocean x7) besteld, daarnaast heb ik ook een klein speakertje erbij besteld van 5 euro, uiteraard apart laten verzenden.
4 Juni kreeg ik de eerste update van de X7, hij had het land van origin verlaten. Nu heb ik sinds die tijd geen update meer gekregen, maar valt vandaag wel het pakketje met de speaker op de mat. Betekent dit dat ik vandaag nog een pakketje kan verwachten? of betekent dit automatisch dat mijn pakketje onderschept is?
Wordt de status wel altijd geupdate dan? Of kan het ook zo zijn dat het pakketje er ineens is zonder dat de status is bijgewerkt?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:08 schreef Painore het volgende:
[..]
Betekent helemaal niets, er zit absoluut geen logica in de werkwijze van de Chinese post bedrijven. Braaf afwachten totdat het pakketje of de brief van de douane aankomt.
Wordt niet altijd geüpdatet, kan dus voorkomen ja.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:36 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wordt de status wel altijd geupdate dan? Of kan het ook zo zijn dat het pakketje er ineens is zonder dat de status is bijgewerkt?
Om te beginnen lees even de gehele OP, dus ook alle spoiler gedeeltes. Dan heb je al redelijk antwoord op je vragen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:34 schreef RDMKR het volgende:
262 pagina's aan chinese webshop posts! Ik heb heel veel om in te halen hier over.
Is er ergens een overzicht van:
- welke webshops al dan niet betrouwbaar zijn? op basis van vindingen van mensen hier die besteld hebben bijvoorbeeld?
- welke speciale deals ze bieden zoals de 5% korting bij pandawill en hun happy hour deals?
Iemand die over deze twee onderwerpen meer kan vertellen of links kan verschaffen?
- Alle shops in de OP zijn betrouwbaar.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:34 schreef RDMKR het volgende:
262 pagina's aan chinese webshop posts! Ik heb heel veel om in te halen hier over.
- welke webshops al dan niet betrouwbaar zijn? op basis van vindingen van mensen hier die besteld hebben bijvoorbeeld?
- welke speciale deals ze bieden zoals de 5% korting bij pandawill en hun happy hour deals?
- ik vind pandawill echt vet goedkoop; zit er een addertje onder het gras? zijn er webshops die aan hun prijzen kunnen tippen?
Iemand die over deze twee onderwerpen meer kan vertellen of links kan verschaffen?
alle in de OP staan de webshops zijn betrouwbaar..quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:34 schreef RDMKR het volgende:
- ik vind pandawill echt vet goedkoop; zit er een addertje onder het gras? zijn er webshops die aan hun prijzen kunnen tippen?
En vergeet EBay niet, ook vaak erg goedkoop!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:43 schreef Downstar het volgende:
[..]
Daarnaast staan in de OP ook sites waarmee je productprijzen in verschillende shops kunt vergelijken, de bekenste daarvan zal ongetwijfeld www.chinaprices.us zijn.
daar dus even invullen wat je zoekt, en vervolgens kijken of je het ergens anders dan pandawill goedkoper kunt krijgen
3 x XM-L zegt niks, T6 of U2 of U3 of xx?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:33 schreef dynamiet het volgende:
Wat is een aanrader qua zaklamp (op 18650 cellen). Het liefst 3xXM-L denk ik wegens extreme opbrengst.
Om eerlijk te zijn had ik het idd nog niet zo goed uitgezocht, ik zal de review even lezen. Het lijkt zo op het eerste oog een prima zaklampje.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:37 schreef Downstar het volgende:
[..]
3 x XM-L zegt niks, T6 of U2 of U3 of xx?
wat heb je zelf al onderzocht?
Ik kan je een Ultrafire C8 aanraden, is echter geen 3 x T6 bijv. maar is voor de meeste mensen toch wel genoeg, daarnaast levert zoals ik heb vernomen van monkeybrain geen extra lichtopbrengst op maar alleen een bredere beam..
mijn review van de C8 hier:
GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:42 schreef monkeybrain het volgende:
TEST!!!
[ afbeelding ]
Ik heb even de Pana 3400 en xstar 2600 zitten testen (alle 6), even een tegenvaller![]()
De cellen zijn 1 uur aangezet in de c8 lamp xml. Pana's staan op 3,60V, de xstar Sanyo's op 3,75V![]()
Dat was even schrikken. Ik lees nu dat de pana's niet heel lang op voltage blijven maar wel zeer lang uitrekken. De Sanyo's zullen als een blok vallen rond de 3,50V, dat is ook mijn ervaring.
Ik moet nu dus even een langdurige test doen om te kijken wat de Pana's doen als ik de lamp minstens 25% langer aanzet dan wanneer de Sanyo's ermee ophouden.
Ik verwachtte dus echt dat de Pana's op 4V zouden zitten, ze zijn immers 25% meer mAhben benieuwd monkey naar de uitgebreidere test!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe was het met de warmte na 1 uur aan te hebben gestaan?
zal flink zijn opgelopen denk ik!?
Wel meer lichtopbrengst maar dat is voornamelijk breder dichtbij, geen verre straal (turbolampen met super grote triple lens als uitzondering). De eerste "1000" lumen van 1 led zal veel meer wow effect geven dan de 2e+3e, je oog ervaart dat als 30% extra.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:37 schreef Downstar het volgende:
[..]
3 x XM-L zegt niks, T6 of U2 of U3 of xx?
wat heb je zelf al onderzocht?
daarnaast levert zoals ik heb vernomen van monkeybrain geen extra lichtopbrengst op maar alleen een bredere beam..
GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Hehe eindelijk weer eens een monkey quote/grapquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:55 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Wel meer lichtopbrengst maar dat is voornamelijk breder dichtbij, geen verre straal (turbolampen met super grote triple lens als uitzondering). De eerste "1000" lumen van 1 led zal veel meer wow effect geven dan de 2e+3e, je oog ervaart dat als 30% extra.
Maar een c8 lijkt mij ook een prima lamp om mee te beginnen, vooral als iemand dynamiet heet en 18650 cellen wilt hebben
Er stond een ventilator op, anders kun je binnen 20 minuten de lamp niet eens meer oppakken als je deze binnen op een tafel legt zonder briesje wind.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:55 schreef Downstar het volgende:
[..]
ben benieuwd monkey naar de uitgebreidere test!
hoe was het met de warmte na 1 uur aan te hebben gestaan?
zal flink zijn opgelopen denk ik!?
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:54 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
~ http://www.mp4nation.net/(...)936&p=264394#p264394 Not too shabby.
Ik las op het forum dat er een gratis spijker bij zitquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:54 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
~ http://www.mp4nation.net/(...)936&p=264394#p264394 Not too shabby.
Ja, op ON zetten, dan het linker knopje onder het scherm wat langer indrukken.quote:Op zondag 16 juni 2013 10:14 schreef JiePieWie het volgende:
Hmmm. 2x een Teclast X30SE gekocht via Meneer TaoBao. Zaterdag ontvangen en aan de oplader gehangen. Volledig opgeladen en van de oplader afgehaald: gaan die krengen niet aan !. Aan de zijkant zit een on/off knopje. Als ik die op 'On' zet gebeurt er helemaal niets... Pas als ik ze kort aan de USB-oplader hang gaan ze aan. Als ik de USB-kabel dan verwijder blijven ze ook aanstaan en werken uistekend. Dat dan weer wel...
Is er wellicht een 'Magic Key Combo' die je moet indrukken/vasthouden om ze aan te doen ? Of toch een gevalletje RMA ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |