Vergeleken met wat? Ik heb voor het geld nog niet veel beter gehoord en heb zelf alles van een DT880, K701, HD600 tot exotischere dingen als Fostex, Fischer Audio, Teufel en Brainwavz. Ik kan me echt niet voorstellen dat iemand met een max budget van 40 euro zich een buil valt aan een HD668b. TENZIJ je echt niet goed tegen treble kan. Dan zou ik gewoon een Koss Portapro halen.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:11 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Er wordt gezegd dat de kwaliteit een stuk minder is.
Lees gewoon ff wat er staat op de site van de belastingsdienst/douane...quote:Op zondag 16 juni 2013 16:06 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Lijkt mezelf erg vreemd stel ik zou al 25 artikelen per bestelling doen. Ik zou deze binnen het uur allemaal afgerond hebben waardoor ik 12 keer onder de 22 euro blijf. Er staat bij: "Processing Time: 1-2 Business Days". Als zij morgen de bestellingen gaan klaarmaken voor verzending zullen ze dan niet zien dat dit allemaal van mij afkomstig is en alles bij elkaar voegen? Of zal de douane het niet opvallen als er 12 doosjes ter waarde van 18-21 euro langskomen voor hetzelfde adres, van dezelfde afzender?
Wat betreft BIC:quote:Hoe werkt het precies met die 5% discount bij Buyincoins?
quote:Op zondag 16 juni 2013 16:17 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Vergeleken met wat? Ik heb voor het geld nog niet veel beter gehoord en heb zelf alles van een DT880, K701, HD600 tot exotischere dingen als Fostex, Fischer Audio, Teufel en Brainwavz. Ik kan me echt niet voorstellen dat iemand met een max budget van 40 euro zich een buil valt aan een HD668b. TENZIJ je echt niet goed tegen treble kan. Dan zou ik gewoon een Koss Portapro halen.
De HD661 in vergelijking met HD668. Ik wil juist trebble. maar de prijs van 20 euro staat niet meer op feedback.nl dat is voor de HD661 gewoon 40 eu.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:17 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Vergeleken met wat? Ik heb voor het geld nog niet veel beter gehoord en heb zelf alles van een DT880, K701, HD600 tot exotischere dingen als Fostex, Fischer Audio, Teufel en Brainwavz. Ik kan me echt niet voorstellen dat iemand met een max budget van 40 euro zich een buil valt aan een HD668b. TENZIJ je echt niet goed tegen treble kan. Dan zou ik gewoon een Koss Portapro halen.
Nee, das typisch Monkey, die stijloze maar o zo grappige paintstyle van hemquote:
Thomann.de als je het snel wilt, taobao.com als je het goedkoop wilt.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:41 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
[..]
Ik lees idd goede bang for buck!Nu nog de goedkoopste vinden
Dit is waar de uitdaging naar voren komt he
ik heb dit ook een aantal maanden geleden gedaan, ik zou gewoon alles per 10 /20 doen.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:06 schreef De-Hamster het volgende:
rmaken voor verzending zullen ze dan niet zien dat dit allemaal van mij afkomstig is en alles bij elkaar voegen? Of zal de douane het niet opvallen als er 12 doosjes ter waarde van 18-21 euro langskomen voor hetzelfde adres, van dezelfde afzender?
Lees nou eens man. ik zeg net dat je het voor 35 euro incl. bij thomann kunt halen.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:22 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
[..]
De HD661 in vergelijking met HD668. Ik wil juist trebble. maar de prijs van 20 euro staat niet meer op feedback.nl dat is voor de HD661 gewoon 40 eu.
Dat is Monkey Lomo style. Ik trek speciaal de gordijnen dicht om dit effect krijgenquote:Op zondag 16 juni 2013 15:57 schreef Downstar het volgende:
[..],
nu nog eens een keer een fatsoenlijke camera kopen..
wat een ruis man, zelfs of een gecropte foto
In all capsquote:
Ik draai nog steeds XP omdat MS paint XP zo fantastisch slecht is.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:23 schreef Downstar het volgende:
[..]
Nee, das typisch Monkey, die stijloze maar o zo grappige paintstyle van hem
Scheelt me 28,05 dollar vs 35 euro is toch aanzienlijk qua verschil wat mij betreft. Dan kan ik uit gaan van zo'n maandje levertijd?quote:Op zondag 16 juni 2013 16:23 schreef Painore het volgende:
[..]
Thomann.de als je het snel wilt, taobao.com als je het goedkoop wilt.
Edit:
Ik zie dat de prijzen bij Taobao ook flink omhoog zijn gegaan, enkele maanden geleden stonden ze er nog voor $19,- dollar op, dezelfde seller vraagt nu $28,05..
Mja, of je leest even de openingspost met het stuk over Taobao/Tmall, hè...quote:Op zondag 16 juni 2013 17:19 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Scheelt me 28,05 dollar vs 35 euro is toch aanzienlijk qua verschil wat mij betreft. Dan kan ik uit gaan van zo'n maandje levertijd?
Mis alleen de knop voor de engelse website. Iemand een tip? Want ik heb geen flauw benul wat er staat.
Hierquote:Op zondag 16 juni 2013 15:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[ afbeelding ]
Besteld! Like a hipster!
Iemand nog een goedkope pikachu onesie gezien?
Ik had het inderdaad gelezen, maar heb verder nog geen ervaring met dit type verzending. Ik wist daar de kosten dus ook niet van. Maar dankje voor de uitleg dat deze in totaal voor weinig tot geen financieel voordeel zorgen + hogere verzendtijd.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:22 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mja, of je leest even de openingspost met het stuk over Taobao/Tmall, hè...
Dan lees je ook dat je een agent nodig hebt en er dus nog commissie en internationale verzendkosten bijop komen, wat je zeker nog zo'n 10 USD of meer wegzet.
Eerst dacht ik: YES 9,99 dat is vet cheap. Toen klikte ik verder 24 euro... Damnquote:Op zondag 16 juni 2013 17:26 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Hier
http://www.ebay.nl/itm/Co(...)&hash=item791ad49c70
Mijn pakketje van Mistertao is gister aangekomen. Duurt ongeveer 15 dagen.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:35 schreef Brammetjuh94 het volgende:
verder nog geen ervaring met dit type verzending. Ik wist daar de kosten dus ook niet van. Maar dankje voor de uitleg dat deze in totaal voor weinig tot geen financieel voordeel zorgen + hogere verzendtijd.
Die verzendkosten naar NLD + de commisie doen het hem natuurlijk. Lijkt me niet echt een betere deal. Tenzij ik daar meer koop, wat natuurlijk ook nog een optie wordt, alleen dan neemt de commissie ook weer toe.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:41 schreef lokpokken het volgende:
[..]
Mijn pakketje van Mistertao is gister aangekomen. Duurt ongeveer 15 dagen.
Je betaalt eerst het product + $1,60 verzendkosten.
Als het is aangekomen ontvang je een paar foto's en moet je je 2e betaling doen. (Verzendkosten naar Nederland + Commissie)
Goedkoopste die ik zo snel vind:quote:Op zondag 16 juni 2013 17:35 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik had het inderdaad gelezen, maar heb verder nog geen ervaring met dit type verzending. Ik wist daar de kosten dus ook niet van. Maar dankje voor de uitleg dat deze in totaal voor weinig tot geen financieel voordeel zorgen + hogere verzendtijd.
[..]
Eerst dacht ik: YES 9,99 dat is vet cheap. Toen klikte ik verder 24 euro... DamnMaar toch bedankt!
Yup! Same here. Zit erg te twijfelen hoe graag ik 'm wil. Is wel leuk voor carnaval enzo though. Ik begin echt verslaafd te raken aan dit online shoppen uit china. Damn.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:46 schreef Painore het volgende:
[..]
Goedkoopste die ik zo snel vind:
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item58a03c7305
quote:Op zondag 16 juni 2013 17:01 schreef monkeybrain het volgende:
Ik moest hier ook hard om lachen, gaat ie eieren koken met zijn lasergun![]()
[ afbeelding ]
100 van alles? je gaat handelen?quote:Op zondag 16 juni 2013 15:20 schreef De-Hamster het volgende:
Ik heb de volgende bestelling bij BuyinCoins uitstaan:
[ afbeelding ]
Volgens de invoercalculator (http://www.invoercalculator.nl/) komt dit uit op:
Bestelbedrag in euro’s
¤ 188,06
Invoerrechten bedrag
¤ 7,90
BTW bedrag
¤ 41,15
Totale bijkomende kosten
¤ 66,55
Totaalbedrag
¤ 254,61 (+35,39%)
Is dit het definitieve bedrag als alles langs de douane is geweest en ingevoerd is etc. Na deze kosten heb ik het 'gewoon' mooi hier?
Hoe werkt die 5% Recommender korting van Buyincoins?
Lijkt me sterk dat hij 100 car USB opladers nodig heeft :>quote:
'Jouwne'quote:Op zondag 16 juni 2013 17:56 schreef Downstar het volgende:
[..]![]()
Wacht maar tot je je jouwne hebt monkey, je meet echt alles op hahah
loop je de hele dagen met dat ding in je hand
Ik begrijp dat je gewoon jaloers bent op mijn digitale schuifmaat maar om mij nu zo te moeten trollenquote:Op zondag 16 juni 2013 18:17 schreef shiznuts het volgende:
[..]
'Jouwne'![]()
Ik zie monkey al voor me "jaaaa, maar hoe hot is dat chicky nu werkelijk?"
Digitale schuifmaat uit China?quote:Op zondag 16 juni 2013 18:44 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je gewoon jaloers bent op mijn digitale schuifmaat maar om mij nu zo te moeten trollen
Ja klopt, voor de commissie kan je 50% korting krijgen. Maar ik vind zelf de verzendkosten duur naar Nederland. Voor 2 flip covers voor m'n S3 + Galaxy Nexus betaalde ik ¤7,00 aan verzendkosten.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:45 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Die verzendkosten naar NLD + de commisie doen het hem natuurlijk. Lijkt me niet echt een betere deal. Tenzij ik daar meer koop, wat natuurlijk ook nog een optie wordt, alleen dan neemt de commissie ook weer toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |