Ziet er wel gelikt uitquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:54 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
~ http://www.mp4nation.net/(...)936&p=264394#p264394 Not too shabby.
Superlux HD668B schijnt wel leuk te zijn. Ik heb zelf de 681, bevalt prima.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:03 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Zucht ik ben nog steeds niet verder met mijn koptelefoon zoektocht :/ Niemand een idee van een goedkope koptelefoon met goed geluid?
Zeg dan gewoon dat 18650 4.2 volt geven en gewone AA's 1.3volt, dan snapt de dame ook dat er meer kracht uit komt. Je kunt uit AA's ook turbolampen maken maar dan moet je zoals bij de Fenix tk41 8 stuks AA's erin stoppen waardoor de lamp dik en zwaar gaat worden.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:54 schreef shiznuts het volgende:
Ómdat ze krachtiger zijn, zijn ze groter.
Dus uit een AA batterij (of meerdere) kun je maar een beperkte hoeveelheid licht halen.
Ga je licht genereren met een 18650 accu dan is er opeens veel meer lichtopbrengst mogelijk.
18650 VS AA
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Let wel: bij de camera is een negatieve exposure compensation gebruikt (onderbelicht) om het effect van de zaklampen duidelijk te maken, zijn dus feller in het echt
Zie verder ook de flashlightsopsompost hier: GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic .
XM-L T6 is het populairste type.
Laatst heb ik een XM-L2 U2 gereviewed die ik erg kan aanbevelen vanwege z'n krachtige output.
Je kunt zoals ik laatst voorbij liet komen ook een XM-L2 U3 halen van AliExpress bijvoorbeeld.
Bestel gewoon alles apart. Kost niks extra's, behalve wat tijd.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:20 schreef De-Hamster het volgende:
Ik heb de volgende bestelling bij BuyinCoins uitstaan:
[ afbeelding ]
Volgens de invoercalculator (http://www.invoercalculator.nl/) komt dit uit op:
Bestelbedrag in euro’s
¤ 188,06
Invoerrechten bedrag
¤ 7,90
BTW bedrag
¤ 41,15
Totale bijkomende kosten
¤ 66,55
Totaalbedrag
¤ 254,61 (+35,39%)
Is dit het definitieve bedrag als alles langs de douane is geweest en ingevoerd is etc. Na deze kosten heb ik het 'gewoon' mooi hier?
Hoe werkt die 5% Recommender korting van Buyincoins?
Dus jij zegt, vandaag een bestelling, morgen een bestelling en overmorgen? Of is dat te snel achter elkaar? Kijkt de douane hier niet doorheen en alsnog alles bij elkaar optelt etc.?quote:Op zondag 16 juni 2013 15:27 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Bestel gewoon alles apart. Kost niks extra's, behalve wat tijd.
Nee alles apart bestellen,of je dat nu morgen vandaag of volgend jaar doet maakt niet uit.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:30 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Dus jij zegt, vandaag een bestelling, morgen een bestelling en overmorgen? Of is dat te snel achter elkaar? Kijkt de douane hier niet doorheen en alsnog alles bij elkaar optelt etc.?
quote:Op zondag 16 juni 2013 15:08 schreef Painore het volgende:
[..]
Superlux HD668B schijnt wel leuk te zijn. Ik heb zelf de 681, bevalt prima.
Ik lees idd goede bang for buck!quote:Op zondag 16 juni 2013 15:08 schreef Painore het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 juni 2013 15:42 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Of bestel 10 items per bestelling, dan heb je geen last van de douane.
Dus stel ik bestel direct nu 1x 20 artikelen, dan nog 1x 20 artikelen enzovoorts. Waardoor ik zometeen binnen het uur 15 bestellingen heb geplaatst, dan doet Buyincoins niet moeilijk en versturen ze ze allen apart en dan ziet de douane dit iedere keer als aparte bestellingen en vermijdt je zo douane en invoerrechten?quote:Op zondag 16 juni 2013 15:38 schreef davedavy het volgende:
[..]
Nee alles apart bestellen,of je dat nu morgen vandaag of volgend jaar doet maakt niet uit.
Dat verwacht ik wel ja.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:53 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
[..]
Dus stel ik bestel direct nu 1x 20 artikelen, dan nog 1x 20 artikelen enzovoorts. Waardoor ik zometeen binnen het uur 15 bestellingen heb geplaatst, dan doet Buyincoins niet moeilijk en versturen ze ze allen apart en dan ziet de douane dit iedere keer als aparte bestellingen en vermijdt je zo douane en invoerrechten?
quote:Op zondag 16 juni 2013 15:38 schreef monkeybrain het volgende:
Test!!!
Helaas heb ik de IR thermometer nog niet binnen om de foto nog meer profi te laten uitzien![]()
[ afbeelding ]
Tijdens het wasgoed en stofzuigen een lange test gedaan. Pana 3400 vs. Sanyo 2600![]()
Zoals ik in de vorige korte test al had gezegd, de Pana's gaven veel minder volt na 1 uur branden. Na wat inlezen blijken de Pana's vooral marathon lopers te zijn en de Sanyo's doodlopersDaarom heb ik een lange test gedaan om dit eens haarfijn uit te zoeken, rechtstreeks uit de ghetto
![]()
Wederom 60 minuten laten branden in de c8 en vervolgens intervallen van 10 minuten. Direct uitmeten en weer aanzetten onder een ventilator om de lamp koel te houden.
Xstar/Sanyo
60 - 3,75v
70 - 3,65v
80 - 3,55v
90 - 3,20v
Na 80 minuten zie je de Sanyo volledig in elkaar zakken.
Fasttech/Panasonic
60 - 3,55v
70 - 3,51v
80 - 3,47v
90 - 3,43v
100 - 3,39v
110 - 3,34v
120 - 3,30v
130 - 3,25v
140 - 3,19v
De Pana blijft bij lagere voltage veel stabieler qua prestatie met totaal 50 minuten meer brandtijd.
Na wat rust herstelt de voltage van de accu, Sanyo tot 3,46v en de Pana tot 3,28v. Vervolgens heb ik ze nog even 5 minuten laten branden en de Sanyo stort helemaal in tot 3,10V. De Pana ging naar 3,18v wat weer aangeeft hoe langdurig deze energie blijft persen.
Conclusie:
De Sanyo's blijven hun voltage beter behouden tot aan 80 minuten. Ik vind deze brandtijd meer dan voldoende in de praktijk en met de vrij bescheiden aanschafprijs bij Fasttech een goede keus voor de gemiddelde gebruiker.
De Pana's vind ik een beetje tegenvaller qua voltage maar na 60 minuten willen ze gewoon niet meer leegZover ik begrijp zal de regulator van de zaklamp de led goed blijven aansturen ook al is de voltage vrij laag. Deze accu's zijn aan te raden als je perse een lange brandtijd wilt hebben zonder batterijwisseling of een dorstige turbolamp hebt. De prijs is stevig maar dan kun je wel indruk maken bij de vrouwtjes met deze specs
Er wordt gezegd dat de Maxell DHP-II beter is though. Iemand enig idee?quote:Op zondag 16 juni 2013 15:08 schreef Painore het volgende:
[..]
Feedback.nl heeft ze normaal uber cheap. Nu alleen nog maar de HD651 en HD661 op voorraad. Ze hadden de HD662, HD669 en HD668b voor 20 euro though.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:41 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
[..]
Ik lees idd goede bang for buck!Nu nog de goedkoopste vinden
Dit is waar de uitdaging naar voren komt he
NOOO D:quote:
Lijkt mezelf erg vreemd stel ik zou al 25 artikelen per bestelling doen. Ik zou deze binnen het uur allemaal afgerond hebben waardoor ik 12 keer onder de 22 euro blijf. Er staat bij: "Processing Time: 1-2 Business Days". Als zij morgen de bestellingen gaan klaarmaken voor verzending zullen ze dan niet zien dat dit allemaal van mij afkomstig is en alles bij elkaar voegen? Of zal de douane het niet opvallen als er 12 doosjes ter waarde van 18-21 euro langskomen voor hetzelfde adres, van dezelfde afzender?quote:
Cosmic Sans in paars/roze ook.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:57 schreef Downstar het volgende:
[..],
nu nog eens een keer een fatsoenlijke camera kopen..
wat een ruis man, zelfs of een gecropte foto
Er wordt gezegd dat de kwaliteit een stuk minder is.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:08 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wat?
Niks mis mee.
Ik heb hem ook.
[ afbeelding ]
Van wat? Het is gewoon top.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:11 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Er wordt gezegd dat de kwaliteit een stuk minder is.
Ik heb toen voor circa 35 euro gekocht op thomann.de Geen spijt van.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:13 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Hij is nu gewoon 40 euro weer.
http://www.feedbackmusic.(...)/100005989/FBR106457
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |