abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127956718
Vandaag m'n DX-pakketje binnen, de 3e besteld. Dikke ^O^ dus voor ze, mag ook wel eens gezegd worden.

Inhoud:
- oordopjes voor telefoon van 'n maat
- extra lange micro-usb kabel (ruim 'n meter)
- accu en oplader met EU-plug voor m'n Galaxy Nexus.
- carabiner clip met vlechttouwtje en ring

Als ze zo snel blijven en ze zijn de goedkoopste voor 'n bepaalde accesoire dan bestel ik nog vaker bij DX.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_127957051
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 18:52 schreef Eric_Cantona het volgende:
Vandaag m'n DX-pakketje binnen, de 3e besteld. Dikke ^O^ dus voor ze, mag ook wel eens gezegd worden.

Inhoud:
- oordopjes voor telefoon van 'n maat
- extra lange micro-usb kabel (ruim 'n meter)
- accu en oplader met EU-plug voor m'n Galaxy Nexus.
- carabiner clip met vlechttouwtje en ring

Als ze zo snel blijven en ze zijn de goedkoopste voor 'n bepaalde accesoire dan bestel ik nog vaker bij DX.
Zoals ik al vaker heb gezegd is dat DX gebash hier een beetje kinderachtig. Omdat ze een tijd geleden beetje problemen met drukte hebben gehad, zijn veel mensen negatief. Maar het gaat al weer een jaar prima daar. Bestel daar zonder problemen als ze de goedkoopste zijn.
En er zullen wat mensen raar van opkijken, maar mijn ervaring van DX aftersales is beter dan die van BIC.
pi_127957328
Ik heb ook ruimschoots ervaring, maar 't is nog nooit zo snel geweest.
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 18 juni 2013 @ 19:14:18 #229
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_127957534
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 19:02 schreef yorkick het volgende:

[..]

Zoals ik al vaker heb gezegd is dat DX gebash hier een beetje kinderachtig. Omdat ze een tijd geleden beetje problemen met drukte hebben gehad, zijn veel mensen negatief. Maar het gaat al weer een jaar prima daar. Bestel daar zonder problemen als ze de goedkoopste zijn.
En er zullen wat mensen raar van opkijken, maar mijn ervaring van DX aftersales is beter dan die van BIC.
Hier exact hetzelfde. Ik stoor me ook een beetje aan de kinderachtige "DX :') " "Haha, DX is wel 0,02 dollar duurder dan BIC, vééél te duur!" en "DX is de slechtste Chinese webshop ooit" reacties die hier massaal van elkaar worden nagepraat. Nog nooit één probleem gehad met DX, ook niet met aftersales.
Don't let my username fool you...
pi_127960026
quote:

[..]

De laatste 2/3 maanden zijn ze pas weer een beetje fatsoenlijk aan de gang... Niks een jaar.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 20:19:23 #231
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_127960181
DX was gewoon tijdenlang "ships within 2-5 days" om dan na 2 weken pas een verzendmelding te krijgen, dat dat nu eindelijk weer verbeterd is heeft lang genoeg geduurd.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_127963194
Oja, mijn tv en receiver (telfort) hebben een optische output voor geluid. Welke kabelbreedte heb ik nodig voor de toslink kabel?

Ben momenteel niet thuis en op internet kan ik maar weinig vinden...
Het betreft dit model: http://azerty.nl/22-1965-499616/lg-42lm620s-42-3d-tv-met-lc.html
En een Logitech Z5500

[ Bericht 27% gewijzigd door relativity op 18-06-2013 21:32:57 ]
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 21:30:16 #233
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_127963410
Tsjah, leuk dat je persoonlijk goeie ervaringen hebt met een webshop, maar het zijn persoonlijke ervaringen he?
Tijdlang was het bij DX gewoon zo dat je wat kon bestellen, er wekenlang niets met je order gebeurde, en als je vervolgens een ticket in legde met de vraag wat er aan de hand was, er gewoonweg daar ook niks mee gebeurde. Bij meerdere mensen in dit topic gebeurd - dus dat is dan geen toeval meer. Enige wat dan overblijft is een paypal claim. Beetje lullig.

Er zijn meer shops met betere prijzen en waar daadwerkelijk wat gebeurt na het plaatsen van een order. Waarom meer betalen om vervolgens zo behandeld te worden? Als je als ondernemer besluit van de ene op de andere dag je klanten als schijt te behandelen dan raak je snel je vaste klanten kwijt ja.. Gaat gewoon nergens over. Nog niet ergens anders meegemaakt, en heb inmiddels genoeg Chinezen meegemaakt die het verkloot hebben of gewoon te dom zijn om te poepen hoor. :')

Nog lulliger: vervolgens kwamen ze met allerlei Youtube filmpjes met mededelingen dat alles verbeterd was, om een paar weken later op de forums allerlei boze forum posts te lezen dat er niks veranderd is. En wederom; bij 1 forumpost denk ik; ach een aansteller. Bij 2 geloof ik het ook wel. Maar bij een stuk of 10 gaat het "Buyer beware" al snel op me dunkt. :P
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  dinsdag 18 juni 2013 @ 21:47:50 #234
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_127964190
Ik heb 5 juni wat besteld bij Dx maar deze bestelling bleef op PaymentConfirmed staan.
Zondag een ticket geplaatst en maandag deze reacte :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu is de status van mijn bestelling ¨Full Shipment¨
  dinsdag 18 juni 2013 @ 23:05:22 #235
209721 Downstar
Moeimaker
pi_127967967
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 19:14 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Hier exact hetzelfde. Ik stoor me ook een beetje aan de kinderachtige "DX :') " "Haha, DX is wel 0,02 dollar duurder dan BIC, vééél te duur!" en "DX is de slechtste Chinese webshop ooit" reacties die hier massaal van elkaar worden nagepraat. Nog nooit één probleem gehad met DX, ook niet met aftersales.
Fijn dat jij wel zulke goede ervaringen hebt, maar merendeel heeft dat de afgelopen tijd gewoonweg niet goed onder vonden..

Daarom word er gewoon afgeraden om bij dx te halen, er zijn immers genoeg shops die wel gewoon 'goed zijn' en waar prijzen lager zijn dan bij dx.. dan is de keuze toch snel gemaakt?

Shops waar de ervaringen niet goed zijn moet je in mijn ogen gewoon weren als er andere zijn die het beter kunnen..

DX is gewoon een tijdje terug aan zijn eigen bekendheid 'ten onder gegaan'.. het kan best zijn dat ze de capaciteit nu wel prima aan kunnen, maar een poosje terug was dat zeker niet het geval.

Daarnaast ben ik niet van van de manier waarop hun systeem werkt, Sellers kunnen zelf producten in hun database invoeren.. en houden dit vervolgens zelf amper bij als er wel of geen stock is etc.
of dat producten helemaal niet meer leverbaar zijn.. Wat dus weer resulteert in een bestelling die een hele tijd op processing staat, om vervolgens van DX te horen.. sorry maar de seller kunnen we niet benaderen, of de seller heeft het product niet meet etc..

Eigen voorraadbeheer zoals bij andere sites is naar mijn mening veel efficiënter en betrouwbaarder ( in deze normaal word bij gehouden)
  dinsdag 18 juni 2013 @ 23:25:51 #236
327191 RobertNL
For your gear.
pi_127968985
quote:

[..]

Ik sta op de lijst met negatieve uitzonderingen zeker; de laatste 5 orders:
- 44 dagen - na 6 dagen verzonden
- 37 dagen - na 12 dagen verzonden
- 35 dagen - na 4 dagen verzonden
- 18 dagen - binnen een dag verzonden
- 39 dagen - na 10 dagen verzonden

Allemaal ruim langer dan orders van BIC, BangGood en Ebay in de zelfde periode(n).
BIC support is helaas niet meer wat het is geweest maar na de lucky bags heb ik bij DX zo weinig mogelijk besteld. Daarna en daarvoor heb ik nog wel eens een paar niet erg behulpzame dingen gehad/gezien dus ze staan ver in diskrediet
.
Ben wel met je eens dat er het laatste paar maand wel iets veranderd is, eerst stond de order dood leuk 4 weken op waiting for stock :')! Nu alleen nog een paar betere shipping agents en het kan zowaar weer op de lijst met shops die ik niet actief aan het ontwijken ben tijdens het shoppen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 19:14 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Het scheelt vaak genoeg (veel) meer dan 2 cent ;) vooral bij duurdere producten was/is DX vaak genoeg veel duurder (samen met een paar andere shops).

quote:
10s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 21:30 schreef neo2000 het volgende:
Tsjah, leuk dat je persoonlijk goeie ervaringen hebt met een webshop, maar het zijn persoonlijke ervaringen he?
Tijdlang was het bij DX gewoon zo dat je wat kon bestellen, er wekenlang niets met je order gebeurde, en als je vervolgens een ticket in legde met de vraag wat er aan de hand was, er gewoonweg daar ook niks mee gebeurde. Bij meerdere mensen in dit topic gebeurd - dus dat is dan geen toeval meer. Enige wat dan overblijft is een paypal claim. Beetje lullig.

Er zijn meer shops met betere prijzen en waar daadwerkelijk wat gebeurt na het plaatsen van een order. Waarom meer betalen om vervolgens zo behandeld te worden? Als je als ondernemer besluit van de ene op de andere dag je klanten als schijt te behandelen dan raak je snel je vaste klanten kwijt ja.. Gaat gewoon nergens over. Nog niet ergens anders meegemaakt, en heb inmiddels genoeg Chinezen meegemaakt die het verkloot hebben of gewoon te dom zijn om te poepen hoor. :')

Nog lulliger: vervolgens kwamen ze met allerlei Youtube filmpjes met mededelingen dat alles verbeterd was, om een paar weken later op de forums allerlei boze forum posts te lezen dat er niks veranderd is. En wederom; bij 1 forumpost denk ik; ach een aansteller. Bij 2 geloof ik het ook wel. Maar bij een stuk of 10 gaat het "Buyer beware" al snel op me dunkt. :P
Dat dus :')!
Of de mensen die een lucky bag gekocht hebben gewoon even lekker afbranden op het forum; dat iedereen maar beter had moeten begrijpen wat het inhield :')!
Ze kwamen er overigens iets later ook zelf achter dat het niet erg handig was waarna alles lekker gecensureerd/getrashed is :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_127969337
Godsamme die Lucky bag, wat een bagger was dat.. Sindsdien niets meer besteld bij DX.
Als DX de goedkoopste is bestel ik er gewoon, maar dat is nog nooit voorgekomen bij de producten die ik bestel.
pi_127969710
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 23:32 schreef Painore het volgende:
Godsamme die Lucky bag, wat een bagger was dat.. Sindsdien niets meer besteld bij DX.
Als DX de goedkoopste is bestel ik er gewoon, maar dat is nog nooit voorgekomen bij de producten die ik bestel.
Kende het fenomeen niet, maar dat is ook wel vrij stom om zo'n 'lucky bag' te kopen. Het is gewoon gokken, en wie wint er altijd? Dealextreme dus.
pi_127969905
Moet je eens youtube bekijken over die lucky bags, hahaha wat een rotzooi dat er uit komt, ik lach me de pleures :D
  dinsdag 18 juni 2013 @ 23:47:07 #240
327191 RobertNL
For your gear.
pi_127970062
Uiteindelijk (bijna) al het geld terug gekregen (via Paypal) :7
De duurste bag ging gelukkig wat fout (lang onderweg) zodat ik die kon claimen :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_127970315
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 23:47 schreef RobertNL het volgende:
Uiteindelijk (bijna) al het geld terug gekregen (via Paypal) :7
De duurste bag ging gelukkig wat fout (lang onderweg) zodat ik die kon claimen :P
Ben jij loligheid op youtube? Verhaal komt erg bekend voor met wat ik zojuist las op yt.. ;)
  woensdag 19 juni 2013 @ 00:57:55 #242
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_127972582
Wat de gerenommeerde stamgasten voor mij al zeiden. Bij mij is het bij DX ook nog nooit sneller gegaan dan schijnbaar wel kan bij andere shops.

En de iBood box is ook een leuke verassing en precies dat concept boden zij ook aan met een zogenaamde 'gegarandeerde waarde' aan gadgets erin. Vervolgens kreeg ik voor 50 USD ofzo 4x R4 Gameboy casettes en een Angry Birds hoesje voor een Samsung Galaxy ofzo. Dus variatie was er zo goed als niet, met een aardig risico dat je de compatible producten niet in huis zou hebben en gingen we de sku's terugzoeken kwamen we ook lang niet op de beloofde waarde die erin zou moeten zitten, sterker nog, dat je meer betaalde dan je kreeg. Dat kan gewoon niet.

En daarna heb ik ze gewoon vermeden en terecht want verzendtijden, prijzen en customer service zijn elders toch beter te vinden. Een Banggood bijvoorbeeld is echt top. Maar BIC, Tinydeal en al die andere die in de OP staan, met recentelijk ook erg overtuigend: FastTech en Tmart, zijn dan in vergelijk met DX zoveel fijner.

En het is zonde dat men altijd alleen DX kent, terwijl andere shops veel meer waardering verdienen. Maar goed aan hun populariteit hadden ze dan ook te lijden, want ze konden het bij DX tijdenlang gewoon niet behapstukken. De laatste tijd hoor je inderdaad wel weer aardige berichten qua verzendtijden, dus dat geeft goede moed, maar ik bestel liever bij een andere shop, tenzij ze iets nergens anders hebben of het zowaar significant genoeg goedkoper is bij ze dan elders, maar ik denk dat ik dit jaar nog niks bij ze heb besteld, dus schijnbaar kom je sowieso beter uit met andere shops.

Om een lang verhaal kort te maken: als je eenmaal bepaalde ervaringen met een shop hebt, blijft dat bij je. En velen hebben DX van een nare kant meegemaakt en dan kies je in het vervolg voor de shops waar je overwegend positieve ervaringen mee hebt. Maar bij het maken van de nieuwe OpeningsPost heb ik nog altijd DX een plekje gegeven, want een pure scamshop met contactdetails in Nigeria is het nu ook weer niet. Maar als je dan toch aanbevelingen doet, dan qua mogelijkheden eerst eens kijken of het niet elders kan.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_127972855
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 23:05 schreef Downstar het volgende:

[..]

Fijn dat jij wel zulke goede ervaringen hebt, maar merendeel heeft dat de afgelopen tijd gewoonweg niet goed onder vonden..
jij noemt een jaar terug de afgelopen tijd?

ik kan mij wel het "debacle" met de Lucky bags herinneren, zelf heb ik echt nog nooit pech gehad met DX, ook waren de prijzen niet schrikbarend duurder als elders (het ging over het algemeen max over $1 ofzo, ik lig niet direct wakker van ¤0.81
  woensdag 19 juni 2013 @ 07:50:38 #244
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_127974880
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 01:10 schreef mschol het volgende:

[..]

jij noemt een jaar terug de afgelopen tijd?

ik kan mij wel het "debacle" met de Lucky bags herinneren, zelf heb ik echt nog nooit pech gehad met DX, ook waren de prijzen niet schrikbarend duurder als elders (het ging over het algemeen max over $1 ofzo, ik lig niet direct wakker van ¤0.81
Heroïneverslaafden verliezen ook elk besef van tijd, Chinashoppers ook _O-

woensdag 19 juni 2013 @ 08:11:19 #245
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_127975101
! *proest*
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 19 juni 2013 @ 09:00:35 #246
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_127975857
  woensdag 19 juni 2013 @ 09:20:54 #247
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_127976385
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 21:25 schreef relativity het volgende:
Oja, mijn tv en receiver (telfort) hebben een optische output voor geluid. Welke kabelbreedte heb ik nodig voor de toslink kabel?

Ben momenteel niet thuis en op internet kan ik maar weinig vinden...
Het betreft dit model: http://azerty.nl/22-1965-499616/lg-42lm620s-42-3d-tv-met-lc.html
En een Logitech Z5500
Kabelbreedte? Zolang je een kabel pakt met twee Toslink-connectoren zit je altijd goed. (zie http://chinaprices.us?q=toslink)
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
pi_127976447
quote:
Ik begrijp ze niet. Die methode kost alleen maar extra inspanning. Misschien houden ze juist van extra veel dom werk?

Anyways, DX, 13e betaald, vandaag verzonden.
pi_127976977
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 09:23 schreef Negakinu het volgende:

[..]

Ik begrijp ze niet. Die methode kost alleen maar extra inspanning. Misschien houden ze juist van extra veel dom werk?

Anyways, DX, 13e betaald, vandaag verzonden.
enige wat ik kan bedenken is dat het een actieve manier van tijdrekken is zonder dat je staat te niksen..? :P
pi_127977433
quote:
Verdomme shiz die wou ik net posten.
Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')