Bedankt die eerste moet ik hebbenquote:Op maandag 17 juni 2013 18:37 schreef shiznuts het volgende:
http://www.ownta.com/luxu(...)y-s3-siii-i9300.html
http://chinaprices.us?q=magnet%20case%20galaxy%20s3
En kijk ook eens op eBay... (en i.p.v. galaxy s3, 'i9300')
Mooie Seiko 5 military kloonquote:Op maandag 17 juni 2013 12:52 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Het grappige is dat de dagen zowel in Chinees als Engels worden weergegeven. Je kunt kiezen. Dus gewoon Engelse dag-namen beschikbaar.
Net even een plaatje gemaakt van dit $8 klokje:
[ afbeelding ]
Klopt! Seiko SNK kloon. Op WuS ging het over de Eyki Overfly. Die was echter duurder en heeft een wat dikkere kroon. Verder hetzelfde lijkt het. Wel echt een leuk ding voor $8.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:47 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Mooie Seiko 5 military kloon![]()
[ afbeelding ]
WUS stond eerst ook op zijn kop voor zo'n soort Seiko 5 kloon, moest ineens iedereen kopen voor $10
Ik zat in de live chat om te vragen hoe het ervoor staat met mijn bestelling en toen dacht ik...laat ik even vragen of ze wat foto's hebben. Dat wilde ze in eerste instantie niet doen maar toen ik aangaf dat we hier een groot forum hebben waar we veel over Chinese meuk praten en dat het goed is voor hun PR kreeg ik opeens een mailtje met foto's die blijkbaar dus net gemaakt zijn daar.quote:
eerste foto lijkt wel een beetje op mijn kamer.....quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:32 schreef rene90 het volgende:
Nou hier worden dus onze pakketjes uitgezocht / ingepakt (banggood)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Respect voor die gasten. Ik heb eigenlijk nog nooit iets gehad wat verkeerd is gegaan. Petje af.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:32 schreef rene90 het volgende:
Nou hier worden dus onze pakketjes uitgezocht / ingepakt (banggood)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gemiddeld 23, 4 dagen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:28 schreef badschaap het volgende:
Weet iemand hier hoe lang het duurt als de bestelling bij bijv dx is verzonden voordat het bij jou thuis op de deurmat ligt>
Daar zal het inderdaad nog erger zijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:46 schreef rene90 het volgende:
[..]
En moet je nagaan dat banggood nog één van de snelste is, hoe zal het er dan bij DX uitzien
Jup, normaal daar. We kunnen hem ook sponseren en schoenen uitzoeken op de banggood website en die voor hem kopen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:50 schreef Negakinu het volgende:
Zit die gast nou op zijn blote voeten?
[ afbeelding ]
Die plu is wel nice. Ben benieuwd of ie in een flinke regenbui met wind ook zo degelijk is tbh.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:55 schreef shiznuts het volgende:
Pluutje binnen ( http://www.ebay.nl/itm/171025418286 )!
Ook nieuwe tablet trouwens:
[ afbeelding ]
Meer hier: DIG / Android tablet discussie topic #38 quadcore party .
Trouwens nog een wonder dat 'het' (kan ook een vrouwtje zijn denk ikquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:50 schreef Negakinu het volgende:
Zit die gast nou op zijn blote voeten?
[ afbeelding ]
Action heeft ze deze weekquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:16 schreef shiznuts het volgende:
, kun je beter gewoon eentje bij een winkel in je buurt halen.
Dat klopt maar dan zie je weer de grote bedragen voorbij komen. Ook een zoektoch op ebay leverde niets goedkoops op. En dat is juist de uitdaging: zo goedkoop mogelijkquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:10 schreef neo2000 het volgende:
Met de zoekmachines in de OP zoeken op inflatable chair? Is nie zo moeilijk nie me dunkt.
Waar dan ? Ik zie het niet op de site staan...quote:
In de winkel?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:28 schreef JiePieWie het volgende:
Waar dan ? Ik zie het niet op de site staan...
Heb je ook zo veel Chinese chicks op je kamer dan???quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:21 schreef badschaap het volgende:
[..]
eerste foto lijkt wel een beetje op mijn kamer.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |