Wat lief, twee kleine mensjes.quote:
Leuk om te horenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nog bedankt trouwens, wellicht ga ik dankzij een zijdelingse opmerking van jou over D66'ers (iets van de strekking "lekker democratisch voordoen maar ondertussen technocratisch te werk gaan") ben ik nu een scriptie aan het schrijven over technocratie.
Zal ik zeker doen. Hopelijk emigreer je niet naar Google Hangouts in de tussentijd.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Leuk om te horen.
Ik blijf waarschijnlijk niet erg lang in Eindhoven wonen, je moet het maar een keer zeggen als je zin hebt om op de Markt een drankje te doen!
De Verenigde Googleatische Emiraten. Ik zit er hard aan te denkenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zal ik zeker doen. Hopelijk emigreer je niet naar Google Hangouts in de tussentijd.
Tijd voor voedselbank-backed securities. Nu nog verzinnen hoe voedselbanken inkomsten genereren.quote:
Sponsor-inkomsten?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:52 schreef waht het volgende:
[..]
Tijd voor voedselbank-backed securities. Nu nog verzinnen hoe voedselbanken inkomsten genereren.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Uitschenken in een pint natuurlijk. Duh.
Best leuk met dat bolletje erin.
Rammel-kutblikje.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Uitschenken in een pint natuurlijk. Duh.
Best leuk met dat bolletje erin.
En straks natuurlijk goedmaak-sex wat je natuurlijk ook met 7.1 geluid kunt volgen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:15 schreef Hexagon het volgende:
MIjn onderbuurvrouw en haar vriend hebben zulke knallende ruzie dat ik het woord voor woord kan verstaan
[ afbeelding ]
Op het snijvlak van het Vonderkwartier en Philipsdorpquote:
Nee, vriendlief is net boos weggelopen, naar huis. Zo gaat het altijd als het te heet wordt voor die gast.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En straks natuurlijk goedmaak-sex wat je natuurlijk ook met 7.1 geluid kunt volgen.
Zo vroeg in de ochtend? Waar halen ze de energie vandaan.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:15 schreef Hexagon het volgende:
MIjn onderbuurvrouw en haar vriend hebben zulke knallende ruzie dat ik het woord voor woord kan verstaan
[ afbeelding ]
Mijn ochtend begint weer goed.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:49 schreef GSbrder het volgende:
Ah, het gaat over voedsel. Even een plus-size model van de plank trekken
[ afbeelding ]
De plaatselijke evenknie van 99.999 verveelde zich.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:54 schreef Boze_Appel het volgende:
Straatnaambordjes en post op onbewoonde eilanden.
Regels zijn regels.
----------------------quote:When I hold you in my arms
I know that I can't do no wrong
and when I hold you in my arms
My love won't do you no harm
Soms moet je de juristen niet betrekken bij besluitvorming.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:41 schreef Reya het volgende:
[..]
De plaatselijke evenknie van 99.999 verveelde zich.
Dus het wordt knokkenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nee bij lange na niet.....vaster (was al vast) in het zadel .
gniffel...quote:
Befehl ist Befehl.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:54 schreef Boze_Appel het volgende:
Straatnaambordjes en post op onbewoonde eilanden.
Regels zijn regels.
Ah, u hebt een collega-politicus als buur?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:24 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, vriendlief is net boos weggelopen, naar huis. Zo gaat het altijd als het te heet wordt voor die gast.![]()
Ik vermoed ruzie over orale seks in een parkeergarage.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:20 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ah, u hebt een collega-politicus als buur?
De demo F16 heeft binnen 10 minuten tijd genoeg brandstof verbruikt om naar Rome te kunnen vliegenquote:
Fietshokje was dat toch?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vermoed ruzie over orale seks in een parkeergarage.
Dat gelobby ook altijd.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vermoed ruzie over orale seks in een parkeergarage.
Nope, ik heb vlucht LH1406 gepakt.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zit je ook te kijken? Ik zit werkelijk te genieten.
Mja, iets er tussenin, een fietsenkelder geloof ikquote:
Ah ok. Als je morgen tijd hebt (en Defensie dan nog steeds een stream heeft) zou ik zeker gaan kijken. Mooie vliegtuigen en mooie beelden. Ook mooie show van de Bo-105.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nope, ik heb vlucht LH1406 gepakt.
Renniesubsidie zal ons meer goed doen.quote:
Note!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:26 schreef Bluesdude het volgende:
Sommige fokmanagers worden steeds enger.
Niet technocratisch , niet democratisch.
Ik schreef ergens " ........ haat spuien is een Fok-traditie "
Dat werd weggehaald, ik kreeg daarvoor een ban, nu ik in een fbtopic deze moderatiebeslissing wil bespreken worden opnieuw mijn posts gecensureerd. Per mail word ik bedreigd met een nieuwe verbanning als ik per mail of in fb erop terugkomt.
Het schijnt een Fokbash te zijn en kennelijk moet dat zwaar de kop onderdrukt worden.
Hoezo vrije meningsuiting op Fok ?
Wees nou technocratisch in je beleid.... gewoon tolereren, want het is een feit of een meningsuiting en zo maak je geen onnodige weerstanden.
Er is wat krachtigers nodig. Ik zeg, diazepam en omeprazol mengen door het drinkwater.quote:
We kunnen ook gewoon alle magen verwijderen, dan heeft niemand meer last van brandend maagzuur.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Er is wat krachtigers nodig. Ik zeg, diazepam en omeprazol mengen door het drinkwater.
Dat wordt zo'n troep.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:35 schreef waht het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon alle magen verwijderen, dan heeft niemand meer last van brandend maagzuur.
Mail gewoon de admins met een onderbouwd en duidelijk verhaal.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:26 schreef Bluesdude het volgende:
Dat werd weggehaald, ik kreeg daarvoor een ban, nu ik in een fbtopic deze moderatiebeslissing wil bespreken worden opnieuw mijn posts gecensureerd. Per mail word ik bedreigd met een nieuwe verbanning als ik per mail of in fb erop terugkomt.
Het schijnt een Fokbash te zijn en kennelijk moet dat zwaar de kop onderdrukt worden.
Wees nou technocratisch in je beleid.... gewoon tolereren, want het is een feit of een meningsuiting en zo maak je geen onnodige weerstanden.
Neem mijn opmerking terug....quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:53 schreef YokiKater het volgende:
[ [url=http://cdn-www.airliners.net/aviatio(...)07346.jpg]afbeelding[/url] ]
Het mag niet gezegd worden!!11quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:39 schreef Boze_Appel het volgende:
Waarom denkt iedereen toch altijd dat als je op een forum zit je opeens volledige vrijheid van meningsuiting moet hebben.
Je bent in hun huis, hun regels. Zo lastig is dat niet.
In redelijkheid kom je best ver maar meneer probeerde op de verkeerde manier de verkeerde persoon ergens van te overtuigenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:39 schreef Boze_Appel het volgende:
Waarom denkt iedereen toch altijd dat als je op een forum zit je opeens volledige vrijheid van meningsuiting moet hebben.
Haha. Toch wel 25 characters ofzo.quote:De bestandsnaam is te lang. Hernoem het bestand en upload het daarna opnieuw.
Je kreeg de deksel op de neus in onze FB dus ga je hier maar verder?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:26 schreef Bluesdude het volgende:
Feedbackquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Mail gewoon de admins met een onderbouwd en duidelijk verhaal.
Zo kom je geen steek verder...
Digitaal technocratisch zijn we goed genoeg voor 4++ jaar gevangenis.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:39 schreef Boze_Appel het volgende:
Bio-style.... we zijn allemaal border collies.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Digitaal technocratisch zijn we goed genoeg voor 4++ jaar gevangenis.
De gewone man moet z'n bestandsnamen kort houden en de HOGE HEREN mogen oneindig lange namen gebruiken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Haha. Toch wel 25 characters ofzo.
Heb je het over mij ?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
In redelijkheid kom je best ver maar meneer probeerde op de verkeerde manier de verkeerde persoon ergens van te overtuigen
Niet, ik ruim gewoon even wat NWS rommel op.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:48 schreef Boze_Appel het volgende:
Hee VS. sinds wanneer ben jij hier weer mod?
Als iemand vanuit jouw huis op straat kotst is het jouw rommel.quote:
Ben je aan het polsen of er een Project-X feest bij mij thuis mogelijk is?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:50 schreef waht het volgende:
[..]
Als iemand vanuit jouw huis op straat kotst is het jouw rommel.
Vergeet je gasmasker niet!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:49 schreef De_Guidance het volgende:
Ik ga alvast een tent opzetten in het Fok Gezi-Park
Nee, maar iedereen met een zwembad in de achtertuin zou dit nu moeten openbaren.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ben je aan het polsen of er een Project-X feest bij mij thuis mogelijk is?
Ja ik heb het over jou.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:48 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Heb je het over mij ?
Wie is die verkeerde persoon?
Waarom is mijn posting 81 weggecensureerd?
En posting 83...?
Wat voor verschrikkelijke dingen schreef ik dan ?
Wat een fantasieloze pizza, dat zou Titus nooit eten.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:55 schreef waht het volgende:
php en Titus eten ondertussen even een pizza.
[ afbeelding ]
Ik mis de mosselsaus.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat een fantasieloze pizza, dat zou Titus nooit eten.
Gewoon een vrouw op laten zitten.quote:
Het is dit of niets.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat een fantasieloze pizza, dat zou Titus nooit eten.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon een vrouw op laten zitten.
Kun je een mooi tasje van maken.quote:
quote:
Vikings is veel leuker. Dat is GoT, maar dan wel goed.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:04 schreef Voorschrift het volgende:
Maar eens even seizoen 3 van GoT afkijken.
Ook al is B_A het niet met me eens.
Ja ik zag het op je FB.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Vikings is veel leuker. Dat is GoT, maar dan wel goed.
The Colbert Report is veul beter.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Vikings is veel leuker. Dat is GoT, maar dan wel goed.
is het normaal dat gastmods onder jouw ogen zit te modden in een topic waar jij op dat moment zitquote:
Gaafquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:20 schreef YokiKater het volgende:
Livestream luchtmachtdagen
http://www.defensie.nl/luchtmachtdagen/live_stream/
Nee dit is een slowchat, open anders fijn een topic in Feedbackquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:50 schreef Bluesdude het volgende:
ok... niet uitvechten hier....mee eens.
Maar hier bespreken wat een fokbash is en hoe fok dat moet aanpakken mag ook niet dus hier?
Is dat niet intolerantie tov fokkritiek. En is dat wel technocratisch modereren, om maar weer op TT terug te komen .
Je momentum is niet zo handig gekozen nuquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:50 schreef Bluesdude het volgende:
ok... niet uitvechten hier....mee eens.
Maar hier bespreken wat een fokbash is en hoe fok dat moet aanpakken mag ook niet dus hier?
Is dat niet intolerantie tov fokkritiek. En is dat wel technocratisch modereren, om maar weer op TT terug te komen .
Wat stond hier nou? Ik weet als sc lezer niet waar het over gaat als het steeds wordt weggehaald.quote:
Hou je lekker erbuiten ofzo.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:59 schreef remlof het volgende:
Vs is het modden in POL aan het inhalen?
Laat het lekker aan du_ke joh, die is hier toch ook.
Kwel jezelf nou niet zo, Bluesdude. Je komt hier niet verder mee en gaat jezelf er alleen maar gefrustreerder door voelen. Het is echt het beste een FA te mailen.quote:
Bemoei je er eens gewoon een keertje niet tegenaan...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:59 schreef remlof het volgende:
Vs is het modden in POL aan het inhalen?
Laat het lekker aan du_ke joh, die is hier toch ook.
En dat laatste met een redelijk, leesbaar en begrijpelijk verhaal...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Kwel jezelf nou niet zo, Bluesdude. Je komt hier niet verder mee en gaat jezelf er alleen maar gefrustreerder door voelen. Het is echt het beste een FA te mailen.
Nee maar toch heb ik het altijd gedaan, ben er al aan gewendquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:02 schreef hexje het volgende:
Remlof is niet de eerste die er iets over zegt.
Remlof solliciteert al een tijdje naar een verbanning en snapt meer dan prima dat hij zich hier niet mee moet bemoeienquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:02 schreef hexje het volgende:
Remlof is niet de eerste die er iets over zegt. Wat een gevoeligheden hier. Krijg je met allemaal haantjes in 1 hok.
Snap nu eens dat dit niet de plaats en tijd is voor die discussie...quote:
ok.. ik stop ermee..quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Snap nu eens dat dit niet de plaats en tijd is voor die discussie...
Niemand heeft hier nu zin in en je komt er echt geen steek verder mee...
En hiermee is alles ook wel gezegd wat mij betreft...
Wat jij wil..quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:07 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ok.. ik stop ermee..
diskussie over verkeerde politieke opvattingen van mods is verboden.
boodschap is duidelijk
"Earn"quote:
De verloedering der Engelse taal, de enige die ik machtig ben.quote:
Dat krijg je met de interwebz waar voor 90% Engels niet de moedertaal izquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De verloedering der Engelse taal, de enige die ik machtig ben.
Ach alles beter dan Chinees denk ik dan maar.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat krijg je met de interwebz waar voor 90% Engels niet de moedertaal iz
Ja, dat leest echt kut.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach alles beter dan Chinees denk ik dan maar.
Je bent de verloedering van de Engelse taal machtig?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De verloedering der Engelse taal, de enige die ik machtig ben.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:25 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Een docent bij rechten heet A.J. Kwak. Ik dacht dat het een grap was.
Ik hoop dat ze morgen ook weer een stream hebben. Heb tot 1500 uur zitten kijken vandaag. Show van Italie was geweldig, met een overenthousiaste commentator die Italiaans, Engels en Nederlands met geweldig accent door elkaar zat te praten. Was fantastisch.quote:
Misschien heeft EG nog wat tips voor je.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:54 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben mijn nieuwe pc aan het installeren. Wat een dolle pret!
Die is toch inmiddels klantenservice-medewerker bij de rooms-katholieke kerk?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Misschien heeft EG nog wat tips voor je.
Kleine jongetjes douchen en weer schoonmaken nadat ze misbruikt zijn bedoel je?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die is toch inmiddels klantenservice-medewerker bij de rooms-katholieke kerk?
Excuses broeder.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:04 schreef 99.999 het volgende:
Appel je weet beter dan dergelijke suggesties min of meer over deelnemers aan dit forum te doen...
https://ninite.com/quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:54 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben mijn nieuwe pc aan het installeren. Wat een dolle pret!
Ik gebruikte vroeger nog weleens de Telecomwereld als mooi voorbeeld van redelijke vrije private bedrijven, dat kan ik nu dus echt volledig afschrijven.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:31 schreef GSbrder het volgende:
Neelie zorgt er weer eens voor dat telco's nieuwe argumenten hebben om de prijs van telefoonabonnementen omhoog te gooien.
Mja, die hele frequenties hebben ook niet echt meegeholpen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik gebruikte vroeger nog weleens de Telecomwereld als mooi voorbeeld van redelijke vrije private bedrijven, dat kan ik nu dus echt volledig afschrijven.
Maar ook dat je minder gaat betalen in andere Europese landen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:31 schreef GSbrder het volgende:
Neelie zorgt er weer eens voor dat telco's nieuwe argumenten hebben om de prijs van telefoonabonnementen omhoog te gooien.
Ja en maximumprijzen voor bellen en sms, maar die zijn er nu al volgens mij. Iedereen juichen natuurlijk, jeej, nu kunnen we normaal internetten op x zonnig oord en daarna gaan zeuren dat de abbo's inderdaad omhoog gaan als een malle.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mja, die hele frequenties hebben ook niet echt meegeholpen.
Maar goed, Europa gaat ze nu verplichten niet meer roaming-kosten in rekening te brengen. Dat werkt vast geweldig.
Dat is leuk voor die 3 weekjes vakantie, maar je zal het terug gaan zien in de prijs die je hier voor je minuten en MB's moet betalen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar ook dat je minder gaat betalen in andere Europese landen.
Vooral handig voor de reiziger, zo'n vP ofzo. Die kan wat goedkoper uitzijn per jaar.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja en maximumprijzen voor bellen en sms, maar die zijn er nu al volgens mij. Iedereen juichen natuurlijk, jeej, nu kunnen we normaal internetten op x zonnig oord en daarna gaan zij zeuren dat de abbo's inderdaad omhoog gaan als een malle.
Mja, ze denken wellicht dat sinds Europa één is, dat alle burgers lekker de hele week door Europa trekken ofzo.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vooral handig voor de reiziger, zo'n vP ofzo. Die kan wat goedkoper uitzijn per jaar.
De gemiddelde Nederlander haalt daar weinig voordeel uit.
Prepaid.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:38 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik blijf voorlopig lekker mijn simonly houden.
Kunnen we wel mooi met Estse telecomproviders in Nederland gaan bellen. Om ze te fucken natuurlijkquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mja, ze denken wellicht dat sinds Europa één is, dat alle burgers lekker de hele week door Europa trekken ofzo.
Of, het is gewoon voor zichzelf omdat ze zelf de hele tijd reizen. Kan natuurlijk ook.
Hmm, door de toegenomen concurrentie hoeft het niet per se duurder te worden lijkt me.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vooral handig voor de reiziger, zo'n vP ofzo. Die kan wat goedkoper uitzijn per jaar.
De gemiddelde Nederlander haalt daar weinig voordeel uit.
Je weet maar nooit hèquote:
Welke concurrentie?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, door de toegenomen concurrentie hoeft het niet per se duurder te worden lijkt me.
Hmm, in dat geval toch niet zo'n goed idee.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welke concurrentie?
De concurrentie op de telefoonmarkt neemt eerder af dan toe; er zijn immers maar een paar providers die alle frequentiebanden in handen hebben en andere providers moeten bij hen aftikken.
Hahahaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:48 schreef Boze_Appel het volgende:
http://nos.nl/op3/artikel(...)erversnipperaar.html
![]()
![]()
![]()
Keren die uit in dit soort situaties?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:53 schreef Voorschrift het volgende:
Jammer dat ik niet met particulieren werk, anders had ik een mooi argument om wat doorlopende annuleringsverzekeringen ze door de strot te duwen volgend jaar.
Maakt dat uit?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Keren die uit in dit soort situaties?
Als je wat gymnasium-klantjes hebt wel.quote:
Ach, die zijn er niet zoveel.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je wat gymnasium-klantjes hebt wel.
Hun ouders, die betalen immers alles voor zequote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:57 schreef Voorschrift het volgende:
Maar goed, niet aan mij, ik ga niet over particulieren, maar 't is een mooi argument voor wat scholieren geld uit te zak te trekken.
Whoever pays, is not of my concern.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hun ouders, die betalen immers alles voor ze.
Ach, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Whoever pays, is not of my concern.
Kom nou GS, beetje meer zakenmentaliteit.
Zoiets zou jou nooit gebeuren. Je hebt de buit al binnen voordat ze de kist in gaanquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:00 schreef betyar het volgende:
WGR / erfenis niet gekregen
WGR / erfenis niet gekregen
Een Voorschrift in spe.
TS daar meent ergens recht op te hebben..... Dus inderdaad zoiets zal mij niet gebeuren.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zoiets zou jou nooit gebeuren. Je hebt de buit al binnen voordat ze de kist in gaan.
Niets beter dan even geen internet te hebben.quote:Nederlanders niet zonder internet op vakantie
Social travel lijkt de nieuwe vakantietrend. Nederlanders blijven tijdens hun vakantie online. Even Facebooken, toch maar wat mails beantwoord en... Herkenbaar?
Niet alleen tijdens het vakantieverblijf is een internetverbinding belangrijk om te kunnen blijven e-mailen en facebooken, ook bij het boeken van de vakantie speelt internet een grote rol.
Vorige vakantie nam ik mijn laptop mee en wat SNES-roms. Ik had bijna Final Fantasy VI uitgespeeld.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:04 schreef waht het volgende:
[..]
Niets beter dan even geen internet te hebben.
Een boek van Adam Smith lezen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat moet iemand als ik anders doen?
Met je vriendin rollebollen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat moet iemand als ik anders doen?
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tsja, dan moet je ook samen op vakantie gaan hé. Zo lang heb ik nog niet
Een gezellige familieband, gebaseerd op goed vertrouwen, hoor ik alweerquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:06 schreef betyar het volgende:
Ik weet nog goed toen opa stierf kwam er een brief uit Hongarije dat opa een stuk land had. Mijn pa geeft zijn deel van die dorre vlakte aan een oom. De broers en zussen van pa dachten dat mijn vader de brief in zijn voordeel zou hebben vertaald en schakelen een beëdigd vertaler in. De kosten om die brief te vertalen waren duurder dan de plak grond...![]()
Je moet niet per se samen op vakantie. Je kan ook samen thuisblijven.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tsja, dan moet je ook samen op vakantie gaan hé. Zo lang heb ik nog niet
Tja, dat krijg je als er een ruzie ontstaat door een ernstig delict.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een gezellige familieband, gebaseerd op goed vertrouwen, hoor ik alweer.
Dit vertrouwen in de medemens heb jij overgenomen.
Of apart op vakantie gaan. De een naar Cherso en de ander naar Lloret.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je moet niet per se samen op vakantie. Je kan ook samen thuisblijven.
Dan kan je gamen, rollebollen en kan zij sandwiches maken.
Toe maar, ook nog criminelen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je als er een ruzie ontstaat door een ernstig delict.
Zijn de internetverbindingen daar wel goedquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:16 schreef waht het volgende:
[..]
Of apart op vakantie gaan. De een naar Cherso en de ander naar Lloret.
Als ze een Starbucks hebben zit dat wel snor.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zijn de internetverbindingen daar wel goed?
Er zijn amper verkeerde keuzes.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:20 schreef robin007bond het volgende:
Dat gevoel wanneer je niet durft te solliciteren bij een ander stagebedrijf voor je volgende stage en bang bent verkeerde keuzes te maken.
[ afbeelding ]
Dat is ook weer zo, maar vaak zijn de tafeltjes niet toegespitst op gamers.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:20 schreef waht het volgende:
[..]
Als ze een Starbucks hebben zit dat wel snor.
Ik wilde zeggen er bestaan geen verkeerde keuzes, maar dat klopt niet volledig.quote:
Nietsdoen, dat is pas een verkeerde keuzequote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:21 schreef waht het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen er bestaan geen verkeerde keuzes, maar dat klopt niet volledig.
Zeer juist, in het kader van robin007bond bestaan er dan (bijna) geen verkeerde keuzes.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nietsdoen, dat is pas een verkeerde keuze.
Nog even een onderhandelingsronde over arbeidsvoorwaarden en als die rond is begin ik over anderhalve of twee en een halve maand aan een nieuwe baan.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:20 schreef robin007bond het volgende:
Dat gevoel wanneer je niet durft te solliciteren bij een ander stagebedrijf voor je volgende stage en bang bent verkeerde keuzes te maken.
[ afbeelding ]
Oeh, spannend! Hoe ga jij om met dergelijke keuzes? Als je jouw leeftijd hebt lijkt me zo'n keuze juist nog veel ingrijpender.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nog even een onderhandelingsronde over arbeidsvoorwaarden en als die rond is begin ik over anderhalve of twee en een halve maand aan een nieuwe baan.
In welke zin?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oeh, spannend! Hoe ga jij om met dergelijke keuzes? Als je jouw leeftijd hebt lijkt me zo'n keuze juist nog veel ingrijpender.
Hmm, dat kan ik me voorstellen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
In welke zin?
Ik heb het steeds minder naar m'n zin in m'n huidige functie en wil weer meer puur developmentwerk gaan doen. Daar krijg ik nu een goede kans voor met een mooi scholingstraject om nog snel wat extra kennis op te doen.
Ik kijk er alleen maar naar uit.
Ach, met een goede kwalificatie op zak, een aardige dosis ervaring en een enorm aanpassingsvermogen hoef ik me in onze sector geen zorgen te maken over werk hoor.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, dat kan ik me voorstellen.
Dat het wat ingrijpender is op jouw leeftijd: niets is zeker en er moet toch brood op de plank komen.
Anyway, de realiteit is vaak anders. Ervaren mensen kunnen zich beter vertakken dan jonge mensen, de beroepskeuze van jongeren en de eerste 5 jaar zijn vaak betekenisvoller dan bij oudere werknemers.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, dat kan ik me voorstellen.
Dat het wat ingrijpender is op jouw leeftijd: niets is zeker en er moet toch brood op de plank komen.
En zo is het maar net, snotneus.quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, met een goede kwalificatie op zak, een aardige dosis ervaring en een enorm aanpassingsvermogen hoef ik me in onze sector geen zorgen te maken over werk hoor.
Dat is erg prettig. Zo leef ik ook het liefstquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bovendien leef ik altijd met genoeg buffer. Of ik nou een half jaar thuis zou komen te zitten of bij wijze van spreken het echt zat ben en besluit eens lekker drie maanden thuis te gaan zitten.
Ah het is ook maar net hoe je er zelf instaat, ik ben ook de jongste in m'n huidige functie, de rest is toch over het algemeen minimaal 10 jaar danwel 30 jaar ouder.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
En zo is het maar net, snotneus.
Maar nee, ook al zit ik op m'n werk wel regelmatig tussen de mensen die alweer bijna twee keer mijn leeftijd hebben, heb ik inmiddels toch ook wel ongeveer twee keer de leeftijd van Robin.
Nou is dat gezien de leeftijdsverdeling van de beroepsbevolking natuurlijk ook niet heel verwonderlijk.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah het is ook maar net hoe je er zelf instaat, ik ben ook de jongste in m'n huidige functie, de rest is toch over het algemeen minimaal 10 jaar danwel 30 jaar ouder.
Ja maar er is sowieso weinig jonge instroom tegenwoordig. Oudere werknemers hebben de kennis en ervaring en zijn vaak duur uit te kopen, dus jongeren moeten vaak het onderspit delven en dat merk je wel tegenwoordig.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou is dat gezien de leeftijdsverdeling van de beroepsbevolking natuurlijk ook niet heel verwonderlijk.
Daarnaast zit ik persoonlijk nog veel om tafel met mensen die wat meer in de managementlagen zitten en daar wordt toch ook meestal een stukje senioriteit gevraagd, waarbij leeftijd en ervaring ook wel een rol spelen.
Enige vervelende puntje dat me nog staat te wachten als het doorgaat is het nemen van ontslag aan de organisatie zo ongeveer al hun hoop met betrekking tot innovatie op mij heeft gevestigd.
Nee, maar dat is natuurlijk een beetje zo gegroeid vanwege branchekennis, kennis van de gebruikte software en systemen, een goed overzicht in vogelvlucht van alle processen e.d. en dan nog eens veel technische kennis. Daar is ook in de markt absoluut geen directe vervanging voor te vinden, hooguit iemand die na een flink aantal maanden eens een beetje mee kan gaan draaien op vergelijkbaar niveau, maar daar ga je dan ook vrij grof voor betalen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:39 schreef Voorschrift het volgende:
Wat betreft de innovatie, tja, dat is niet erg slim van ze geweest dan alles op 1 persoon spitsen.
Absoluut, maar goed dat is dan een risico die ze zelf genomen hebben denk ik dan maar. Dat zou jou verder weinig uit moeten maken, hoe lullig ook.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, maar dat is natuurlijk een beetje zo gegroeid vanwege branchekennis, kennis van de gebruikte software en systemen, een goed overzicht in vogelvlucht van alle processen e.d. en dan nog eens veel technische kennis. Daar is ook in de markt absoluut geen directe vervanging voor te vinden, hooguit iemand die na een flink aantal maanden eens een beetje mee kan gaan draaien op vergelijkbaar niveau, maar daar ga je dan ook vrij grof voor betalen.
Er werken mensen van 80 daar?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
En zo is het maar net, snotneus.
Maar nee, ook al zit ik op m'n werk wel regelmatig tussen de mensen die alweer bijna twee keer mijn leeftijd hebben, heb ik inmiddels toch ook wel ongeveer twee keer de leeftijd van Robin.
Absoluut niet. Ik voel me nog het meest schuldig richting een afstudeerder die ik op het moment begeleid.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Absoluut, maar goed dat is dan een risico die ze zelf genomen hebben denk ik dan maar. Dat zou jou verder weinig uit moeten maken, hoe lullig ook.
Ik ben Remlof niet.quote:
Daar robin 16 is, mogen de collega's van Monolith over 1 jaar met pensioenquote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik voel me nog het meest schuldig richting een afstudeerder die ik op het moment begeleid.
Ik kom uit het jaar dat deze SC veel ellende heeft gebracht.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar robin 16 is, mogen de collega's van Monolith over 1 jaar met pensioen.
Nou ja opbokken, hij heeft gewoon een probleem wanneer hij inhoudelijke hulp of advies nodig heeft. Vermoed dat de begeleiding wordt doorgeschoven naar een interim projectmanager die er zit, maar die man heeft echt de ballen verstand van de materie.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die kan ook wel opbokken dan inderdaad.
De ballen verstand, maar hopelijk wel tijd dan.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja opbokken, hij heeft gewoon een probleem wanneer hij inhoudelijke hulp of advies nodig heeft. Vermoed dat de begeleiding wordt doorgeschoven naar een interim projectmanager die er zit, maar die man heeft echt de ballen verstand van de materie.
Ik was wat vrijer met de term 'ongeveer'.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar robin 16 is, mogen de collega's van Monolith over 1 jaar met pensioen.
Ik ben 31, dus collega's die 80 zijn is wel erg vrij.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:53 schreef waht het volgende:
[..]
Ik was wat vrijer met de term 'ongeveer'.
Bweehehequote:
Foei, bètaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:53 schreef waht het volgende:
[..]
Ik was wat vrijer met de term 'ongeveer'.
Waar moet u heen dan?quote:
Ik krijg straks in ieder geval wel een premievrij pensioen, hoef ik er in ieder geval geen geld voor af te dragen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:56 schreef Voorschrift het volgende:
Ach wij mogen nog 50 jaar werken als het goed is.
Wie heeft er nou nog pensioenopbouw nodig tegenwoordig, een dag na je pensioen val je toch dood neer.
Heb ik nu ook, is wel handig an sich.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik krijg straks in ieder geval wel een premievrij pensioen, hoef ik er in ieder geval geen geld voor af te dragen.
Vanochtend rechtstreeks Frankfurt - Belgrado gevlogen, op de terugweg was er 's avonds geen directe vlucht meer dus moet ik via München naar Frankfurt en dan weer 400 kilometer richting Holland terugknallen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waar moet u heen dan?
Maar mooi dat je in ieder geval in een fatsoenlijke Duitse stad bent aanbeland, eindelijk.
Wat de neuk moet een fatsoenlijke man als uzelf in Belgrado?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vanochtend rechtstreeks Frankfurt - Belgrado gevlogen, op de terugweg was er 's avonds geen directe vlucht meer dus moet ik via München naar Frankfurt en dan weer 400 kilometer richting Holland terugknallen.
En morgenvroeg weer naar Keulen, waar ik vandaag twee keer langs zal komen.
Mogelijke sub-contractor bezoeken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat de neuk moet een fatsoenlijke man als uzelf in Belgrado?
Ik heb nog wel een mooie transportverzekering voor u dan, je weet maar nooit met die mensen daar, voor je het weet is de lading voor de helft weg.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mogelijke sub-contractor bezoeken.
Geweldig, dat soort mensen dat altijd denkt dat ze tekort komenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:06 schreef betyar het volgende:
Ik weet nog goed toen opa stierf kwam er een brief uit Hongarije dat opa een stuk land had. Mijn pa geeft zijn deel van die dorre vlakte aan een oom. De broers en zussen van pa dachten dat mijn vader de brief in zijn voordeel zou hebben vertaald en schakelen een beëdigd vertaler in. De kosten om die brief te vertalen waren duurder dan de plak grond...![]()
Voor welk bedrag?quote:
Bedoel het jaarlijks uit te keren bedrag.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:13 schreef betyar het volgende:
[..]
10 euro per maand en mijn knieën worden niet uitgesloten!!![]()
![]()
Die hebben we al.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voor welk bedrag?
Overigens lijkt een ORV me beter voor jou, met je drankgedrag.
Ben tevreden met zo'n 24K per jaar netto.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bedoel het jaarlijks uit te keren bedrag.
Oh dat is goed te doen, die kan je zo afsluiten.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Ben tevreden met zo'n 24K per jaar netto.
Uiteraard, alleen jammer dat die verzekering zo godsakkers veel geld kost.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh dat is goed te doen, die kan je zo afsluiten.
Komt omdat je netto moet betalen voor een bruto uitkering.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Uiteraard, alleen jammer dat die verzekering zo godsakkers veel geld kost.
Eerst maar een transportlijn naar Turkije opzetten, met de bedoeling om in de toekomst uit te breiden naar Irak / Iran / Jordanië / Libanon / Syrië, maar dat is natuurlijk ook afhankelijk van de politieke situatie in de regio.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een mooie transportverzekering voor u dan, je weet maar nooit met die mensen daar, voor je het weet is de lading voor de helft weg.
Ik ben vlug tevreden, nu loopt een verzekering via het UWV omdat daar mijn knieën niet worden uitgesloten, het is echter een compleet ander soort verzekering.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Komt omdat je netto moet betalen voor een bruto uitkering.![]()
Ze betalen maar 80% van je verzekerde bedrag max.
Dus je zou sowieso al rond de 30k moeten zitten.
Voor expediteurs wereldwijd, m.u.v. VS/Canada.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eerst maar een transportlijn naar Turkije opzetten, met de bedoeling om in de toekomst uit te breiden naar Irak / Iran / Jordanië / Libanon / Syrië, maar dat is natuurlijk ook afhankelijk van de politieke situatie in de regio.
In de gewone transportsector is geen zak te verdienen, maar in die niche's wel. Alleen wil je natuurlijk niet je eigen assets die kant op sturen, dan liever die van iemand anders, voor een zo laag mogelijk kostprijs.
Bij welke grens stopt de dekking jullie transportverzekering?
<25% AO wordt sowieso weinig gedekt op de markt, en knieën die wat roestig zijn is niet meer dan een kwart arbeidsongeschikt. Dus dan zit je sowieso wel redelijk vast aan het UWV.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ben vlug tevreden, nu loopt een verzekering via het UWV omdat daar mijn knieën niet worden uitgesloten, het is echter een compleet ander soort verzekering.
Zie je nou wel, je trekt gewoon nog steeds een uitkering i.p.v. gewoon te werken voor je geld.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ben vlug tevreden, nu loopt een verzekering via het UWV omdat daar mijn knieën niet worden uitgesloten, het is echter een compleet ander soort verzekering.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zie je nou wel, je trekt gewoon nog steeds een uitkering i.p.v. gewoon te werken voor je geld.
En maar een grote bek hebben over dat anderen moeten gaan werken.
En je ontvangt waarschijnlijk ¤2.500 per maand van het UWV vanwege extra zielig, zo kan ik het ook.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:26 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
Ik betaal maandelijks zo'n 400 euro aan het UWV.
Waarom wil je per se je knieën op je AOV hebben dan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:26 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
Dure hobbyquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:26 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
Was dat maar waar.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En je ontvangt waarschijnlijk ¤2.500 per maand van het UWV vanwege extra zielig, zo kan ik het ook.
Omdat naast mijn vingers de knieën het meeste risico vormen om arbeidsongeschikt te raken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom wil je per se je knieën op je AOV hebben dan?
Die zijn toch al verrot, vind je 't gek dat je dan zo'n premie moet betalen.
Dat bedrag krijg ik alleen al voor m'n autisme, dat kan jij met je kreupele knieën er vast wel meer uit halen.quote:
Risico's loop je altijd.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Omdat naast mijn vingers de knieën het meeste risico vormen om arbeidsongeschikt te raken.
Ja dat snap ik, maar je bent nu toch ZZP'er, dan kan je er toch zelf rekening mee houden met de belasting van je knieën. Neem dan een AOV m.u.v. je knieën en bespaar jezelf een euri of 200 maandelijks zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Omdat naast mijn vingers de knieën het meeste risico vormen om arbeidsongeschikt te raken.
Helaas.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat bedrag krijg ik alleen al voor m'n autisme, dat kan jij met je kreupele knieën er vast wel meer uit halen.
Daar zag ik vandaag ook al een pareltje van op FB staan.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Behalve als je invalide bent, dan kan je helemaal niet meer lopen.
BWAHAHAHAHAHAAHA
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar zag ik vandaag ook al een pareltje van op FB staan.
Iemand die door een politiekogel een dwarslaesie opliep en inmiddels weer op vrije voeten was.
Erik.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar zag ik vandaag ook al een pareltje van op FB staan.
Iemand die door een politiekogel een dwarslaesie opliep en inmiddels weer op vrije voeten was.
Dat doe ik ook, ben niet voor niks overgestapt naar het meubelmaken en kleine timmerwerkzaamheden.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar je bent nu toch ZZP'er, dan kan je er toch zelf rekening mee houden met de belasting van je knieën. Neem dan een AOV m.u.v. je knieën en bespaar jezelf een euri of 200 maandelijks zou ik zeggen.
Een normaal gezond persoon zou ik gewoon een volle AOV adviseren, maar jij bent al kreupel dus dan krijg je die premies, dan is 't meer je eigen verantwoording er nu niet teveel belasting op te zetten, me dunkt.
Ah, vandaarquote:
En nog verzeker je ze voor een shitload aan premie?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:32 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, ben niet voor niks overgestapt naar het meubelmaken en kleine timmerwerkzaamheden.
Dan kan je die > 200 euro p/maand toch in je eigen krakkemikkige-knieen-spaarpotje stoppenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:32 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, ben niet voor niks overgestapt naar het meubelmaken en kleine timmerwerkzaamheden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |