Dit is TS inmiddels. Té walgelijk, maar wel een aparte wending.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:53 schreef tsjakka het volgende:
Enige tijd geleden (3 jaar) is iemand in onze familie overleden, de persoon in kwestie had geen broers en zusters meer. Wel 4 neven/nichten.
Echter wat nu het geval blijkt is dat 1 neef/nicht de erfenis heeft ontvangen terwijl 4 personen daar recht op hadden. De overledene was niet handelsbekwaam (lange psychiatrisch verleden). Kortom de erfgenamen is aangepast naar 1 erfgenaam
Wat is hiertegen te doen? En welke stappen kan ik ondernemen?
quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:59 schreef tsjakka het volgende:
[..]
Nee dat gezwel in je..
Ik zei duidelijk en gaf duidelijk aan dat ik vooralsnog over gebrekkige informatie beschik, ik kan niet meer vertellen dan dat ik weet. 30 posts boven je zei ik nog excuses tegen jou (of lienekien) dat ik verkeerd vermelde wat betreft het verjaren.
Als jij niet wil helpen dan moet je gvd gewoon oprotten.
Al even afgezien van het tijdstip van overlijden (wat spontaan 2 jaar geleden geworden is ipv 3 jaar geleden), had je het gisteren toch ook echt over een ouder die overleden was, en dat die overleden ouder de erfgenaam van je oudtante zou zijn, wat impliceert dat jij dan dus recht zou hebben op datquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:59 schreef tsjakka het volgende:
[..]
is ook niet nodig eigenlijk
Ik zei duidelijk en gaf duidelijk aan dat ik vooralsnog over gebrekkige informatie beschik, ik kan niet meer vertellen dan dat ik weet. 30 posts boven je zei ik nog excuses tegen jou (of lienekien) dat ik verkeerd vermelde wat betreft het verjaren.
Als jij niet wil helpen dan moet je gvd gewoon oprotten.
Zucht, ik zou het kunnen erven namens mijn vader/moeder, echter leeft een van mijn ouders nog.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Al even afgezien van het tijdstip van overlijden (wat spontaan 2 jaar geleden geworden is ipv 3 jaar geleden), had je het gisteren toch ook echt over een ouder die overleden was, en dat die overleden ouder de erfgenaam van je oudtante zou zijn, wat impliceert dat jij dan dus recht zou hebben op dat
deel van de erfenis.
En ineens gaat het niet meer om een tante van de overleden ouder, maar om een tante van de ouder die nog wel leeft, en dus is je hele onderzoek ineens niet meer voor jezelf, maar altruïstisch als je bent, voor een van je ouders.
En dat heeft niets met het "nog niet beschikken over informatie" te maken.
Dat is wat mateloos irriteert, het feit dat het verhaal onduidelijk is en keer op keer wijzigt.
Je schandalige taalgebruik is een tweede, maar misschien had je nog niet door dat dit deel van FOK! wat serieuzer is dan ONZ en KLB.
Nee, je hebt mij net tot twee keer toe kanker toegewenst.... heel volwassen, grote jongen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:08 schreef tsjakka het volgende:
Dat pedante toontje van sommigen hier is totaal niet nodig, ik weet gewoon niet veel op dit specifieke gebied, ook gaf ik aan dat ik nog niet over alle informatie beschik. Ipv daar rekening mee te houden zitten sommige quasi interessant te doen.
Die laatste post kan overkomen alsof ik iedereen bedoel maar dat is niet zo. Voor de mensen die wel constructief bijdragen heb ik alle lof en dankbaarheid!
Dan had je gisteren geen load of crap moeten posten dat het om een tante van je overleden ouder zou gaan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:09 schreef tsjakka het volgende:
[..]
Zucht, ik zou het kunnen erven namens mijn vader/moeder, echter leeft een van mijn ouders nog.
Is de kapitein al in het topic geweest? Dan kan het.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:09 schreef jatochneetoch het volgende:
Kun je die erfenis niet gewoon storneren?
Dat gaat het nog steedsquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan had je gisteren geen load of crap moeten posten dat het om een tante van je overleden ouder zou gaan.
Na 101 denigrerende posts ja. Dat klopt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, je hebt mij net tot twee keer toe kanker toegewenst.... heel volwassen, grote jongen.
Net niet:quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:11 schreef tsjakka het volgende:
[..]
Dat gaat het nog steeds!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:59 schreef tsjakka het volgende:
[..]
Nee, de aanname dat mijn onderzoek bij voorbaat al zinloos is vind ik prematuur. Nee, een van mijn ouders is nog levend en namens hem/haar doe ik dit. Niet zozeer voor mezelf want ik erf dat in principe niet, en als ik dat erf dan hoop ik dat dat nog een tijdje duurt.
Men vind het grappig om te insinueren dat ik loop te geilen op een erfenis, wat mij betreft gaat die erfenis nog liever naar stichting AAP dan dat 1 persoon er van geniet.
Je bent écht simpel hé ?quote:
Dan moet je eens goed leren lezen, dat iemand iets post wat niet in je straatje past wil niet zeggen dat het gelijk denigrerend is, daarbij loop je zelf het halve topic al behoorlijk denigrerend over je mede-users tekeer te gaan, dus dan kun je verwachten dat men daar een keer op gaat reageren.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:11 schreef tsjakka het volgende:
[..]
Na 101 denigrerende posts ja. Dat klopt.
En de rest wens je kanker toe? Beetje uit balans ben je welquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:08 schreef tsjakka het volgende:
Die laatste post kan overkomen alsof ik iedereen bedoel maar dat is niet zo. Voor de mensen die wel constructief bijdragen heb ik alle lof en dankbaarheid!
Anders krijg je karakter ofzo, in het echte leven zal je ook nog genoeg tegenspraak krijgen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:11 schreef tsjakka het volgende:
[..]
Na 101 denigrerende posts ja. Dat klopt.
Je constateerde zelf al dat ik geen dertiger of veertiger was en desondanks vind je het nodig om telkens weer te laten blijken dat ik geen schijn van kans heb. Ook al vind je dat (je hoeft mij geen stroop op de mond te smeren) dan kun je dat genuanceerder zeggen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moet je eens goed leren lezen, dat iemand iets post wat niet in je straatje past wil niet zeggen dat het gelijk denigrerend is, daarbij loop je zelf het halve topic al behoorlijk denigrerend over je mede-users tekeer te gaan, dus dan kun je verwachten dat men daar een keer op gaat reageren.
Dat is echter nog steeds geen reden om iemand kanker toe te wensen, als je dat nodig hebt dan heb je nog een hoop te leren, want meer dan een zwaktebod is het niet.
Nee, dat is niet duidelijker.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:13 schreef tsjakka het volgende:
[..]
Je bent écht simpel hé ?![]()
Tante van een van mijn ouders is dood, een van mijn ouders leeft nog.
DUIDELIJKER???
Nee, ik wens dat niemand toe.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:16 schreef Queller het volgende:
[..]
En de rest wens je kanker toe? Beetje uit balans ben je wel
Weet ik altijd doeltreffend op te lossen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:16 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Anders krijg je karakter ofzo, in het echte leven zal je ook nog genoeg tegenspraak krijgen.
Of je wel of geen schijn van kans hebt ligt vooral aan de situatie, en hoe de situatie is, is volstrekt onduidelijk, niet alleen met betrekking tot het wel of niet aanwezig zijn van het testament, maar ook met betrekking tot wie er nou erfgenaam zou zijn, en dat dat laatste onduidelijk is, heb je toch echt aan jezelf te danken, want je verandert het verhaal iedere keer.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:17 schreef tsjakka het volgende:
[..]
Je constateerde zelf al dat ik geen dertiger of veertiger was en desondanks vind je het nodig om telkens weer te laten blijken dat ik geen schijn van kans heb. Ook al vind je dat (je hoeft mij geen stroop op de mond te smeren) dan kun je dat genuanceerder zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |