Wat lief, twee kleine mensjes.quote:
Leuk om te horenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nog bedankt trouwens, wellicht ga ik dankzij een zijdelingse opmerking van jou over D66'ers (iets van de strekking "lekker democratisch voordoen maar ondertussen technocratisch te werk gaan") ben ik nu een scriptie aan het schrijven over technocratie.
Zal ik zeker doen. Hopelijk emigreer je niet naar Google Hangouts in de tussentijd.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Leuk om te horen.
Ik blijf waarschijnlijk niet erg lang in Eindhoven wonen, je moet het maar een keer zeggen als je zin hebt om op de Markt een drankje te doen!
De Verenigde Googleatische Emiraten. Ik zit er hard aan te denkenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zal ik zeker doen. Hopelijk emigreer je niet naar Google Hangouts in de tussentijd.
Tijd voor voedselbank-backed securities. Nu nog verzinnen hoe voedselbanken inkomsten genereren.quote:
Sponsor-inkomsten?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:52 schreef waht het volgende:
[..]
Tijd voor voedselbank-backed securities. Nu nog verzinnen hoe voedselbanken inkomsten genereren.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Uitschenken in een pint natuurlijk. Duh.
Best leuk met dat bolletje erin.
Rammel-kutblikje.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Uitschenken in een pint natuurlijk. Duh.
Best leuk met dat bolletje erin.
En straks natuurlijk goedmaak-sex wat je natuurlijk ook met 7.1 geluid kunt volgen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:15 schreef Hexagon het volgende:
MIjn onderbuurvrouw en haar vriend hebben zulke knallende ruzie dat ik het woord voor woord kan verstaan
[ afbeelding ]
Op het snijvlak van het Vonderkwartier en Philipsdorpquote:
Nee, vriendlief is net boos weggelopen, naar huis. Zo gaat het altijd als het te heet wordt voor die gast.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En straks natuurlijk goedmaak-sex wat je natuurlijk ook met 7.1 geluid kunt volgen.
Zo vroeg in de ochtend? Waar halen ze de energie vandaan.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:15 schreef Hexagon het volgende:
MIjn onderbuurvrouw en haar vriend hebben zulke knallende ruzie dat ik het woord voor woord kan verstaan
[ afbeelding ]
Mijn ochtend begint weer goed.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:49 schreef GSbrder het volgende:
Ah, het gaat over voedsel. Even een plus-size model van de plank trekken
[ afbeelding ]
De plaatselijke evenknie van 99.999 verveelde zich.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:54 schreef Boze_Appel het volgende:
Straatnaambordjes en post op onbewoonde eilanden.
Regels zijn regels.
----------------------quote:When I hold you in my arms
I know that I can't do no wrong
and when I hold you in my arms
My love won't do you no harm
Soms moet je de juristen niet betrekken bij besluitvorming.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:41 schreef Reya het volgende:
[..]
De plaatselijke evenknie van 99.999 verveelde zich.
Dus het wordt knokkenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nee bij lange na niet.....vaster (was al vast) in het zadel .
gniffel...quote:
Befehl ist Befehl.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:54 schreef Boze_Appel het volgende:
Straatnaambordjes en post op onbewoonde eilanden.
Regels zijn regels.
Ah, u hebt een collega-politicus als buur?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:24 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, vriendlief is net boos weggelopen, naar huis. Zo gaat het altijd als het te heet wordt voor die gast.![]()
Ik vermoed ruzie over orale seks in een parkeergarage.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:20 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ah, u hebt een collega-politicus als buur?
De demo F16 heeft binnen 10 minuten tijd genoeg brandstof verbruikt om naar Rome te kunnen vliegenquote:
Fietshokje was dat toch?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vermoed ruzie over orale seks in een parkeergarage.
Dat gelobby ook altijd.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vermoed ruzie over orale seks in een parkeergarage.
Nope, ik heb vlucht LH1406 gepakt.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zit je ook te kijken? Ik zit werkelijk te genieten.
Mja, iets er tussenin, een fietsenkelder geloof ikquote:
Ah ok. Als je morgen tijd hebt (en Defensie dan nog steeds een stream heeft) zou ik zeker gaan kijken. Mooie vliegtuigen en mooie beelden. Ook mooie show van de Bo-105.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nope, ik heb vlucht LH1406 gepakt.
Renniesubsidie zal ons meer goed doen.quote:
Note!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:26 schreef Bluesdude het volgende:
Sommige fokmanagers worden steeds enger.
Niet technocratisch , niet democratisch.
Ik schreef ergens " ........ haat spuien is een Fok-traditie "
Dat werd weggehaald, ik kreeg daarvoor een ban, nu ik in een fbtopic deze moderatiebeslissing wil bespreken worden opnieuw mijn posts gecensureerd. Per mail word ik bedreigd met een nieuwe verbanning als ik per mail of in fb erop terugkomt.
Het schijnt een Fokbash te zijn en kennelijk moet dat zwaar de kop onderdrukt worden.
Hoezo vrije meningsuiting op Fok ?
Wees nou technocratisch in je beleid.... gewoon tolereren, want het is een feit of een meningsuiting en zo maak je geen onnodige weerstanden.
Er is wat krachtigers nodig. Ik zeg, diazepam en omeprazol mengen door het drinkwater.quote:
We kunnen ook gewoon alle magen verwijderen, dan heeft niemand meer last van brandend maagzuur.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Er is wat krachtigers nodig. Ik zeg, diazepam en omeprazol mengen door het drinkwater.
Dat wordt zo'n troep.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:35 schreef waht het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon alle magen verwijderen, dan heeft niemand meer last van brandend maagzuur.
Mail gewoon de admins met een onderbouwd en duidelijk verhaal.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:26 schreef Bluesdude het volgende:
Dat werd weggehaald, ik kreeg daarvoor een ban, nu ik in een fbtopic deze moderatiebeslissing wil bespreken worden opnieuw mijn posts gecensureerd. Per mail word ik bedreigd met een nieuwe verbanning als ik per mail of in fb erop terugkomt.
Het schijnt een Fokbash te zijn en kennelijk moet dat zwaar de kop onderdrukt worden.
Wees nou technocratisch in je beleid.... gewoon tolereren, want het is een feit of een meningsuiting en zo maak je geen onnodige weerstanden.
Neem mijn opmerking terug....quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:53 schreef YokiKater het volgende:
[ [url=http://cdn-www.airliners.net/aviatio(...)07346.jpg]afbeelding[/url] ]
Het mag niet gezegd worden!!11quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:39 schreef Boze_Appel het volgende:
Waarom denkt iedereen toch altijd dat als je op een forum zit je opeens volledige vrijheid van meningsuiting moet hebben.
Je bent in hun huis, hun regels. Zo lastig is dat niet.
In redelijkheid kom je best ver maar meneer probeerde op de verkeerde manier de verkeerde persoon ergens van te overtuigenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:39 schreef Boze_Appel het volgende:
Waarom denkt iedereen toch altijd dat als je op een forum zit je opeens volledige vrijheid van meningsuiting moet hebben.
Haha. Toch wel 25 characters ofzo.quote:De bestandsnaam is te lang. Hernoem het bestand en upload het daarna opnieuw.
Je kreeg de deksel op de neus in onze FB dus ga je hier maar verder?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:26 schreef Bluesdude het volgende:
Feedbackquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Mail gewoon de admins met een onderbouwd en duidelijk verhaal.
Zo kom je geen steek verder...
Digitaal technocratisch zijn we goed genoeg voor 4++ jaar gevangenis.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:39 schreef Boze_Appel het volgende:
Bio-style.... we zijn allemaal border collies.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Digitaal technocratisch zijn we goed genoeg voor 4++ jaar gevangenis.
De gewone man moet z'n bestandsnamen kort houden en de HOGE HEREN mogen oneindig lange namen gebruiken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Haha. Toch wel 25 characters ofzo.
Heb je het over mij ?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
In redelijkheid kom je best ver maar meneer probeerde op de verkeerde manier de verkeerde persoon ergens van te overtuigen
Niet, ik ruim gewoon even wat NWS rommel op.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:48 schreef Boze_Appel het volgende:
Hee VS. sinds wanneer ben jij hier weer mod?
Als iemand vanuit jouw huis op straat kotst is het jouw rommel.quote:
Ben je aan het polsen of er een Project-X feest bij mij thuis mogelijk is?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:50 schreef waht het volgende:
[..]
Als iemand vanuit jouw huis op straat kotst is het jouw rommel.
Vergeet je gasmasker niet!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:49 schreef De_Guidance het volgende:
Ik ga alvast een tent opzetten in het Fok Gezi-Park
Nee, maar iedereen met een zwembad in de achtertuin zou dit nu moeten openbaren.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ben je aan het polsen of er een Project-X feest bij mij thuis mogelijk is?
Ja ik heb het over jou.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:48 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Heb je het over mij ?
Wie is die verkeerde persoon?
Waarom is mijn posting 81 weggecensureerd?
En posting 83...?
Wat voor verschrikkelijke dingen schreef ik dan ?
Wat een fantasieloze pizza, dat zou Titus nooit eten.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:55 schreef waht het volgende:
php en Titus eten ondertussen even een pizza.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |