Wat lief, twee kleine mensjes.quote:
Leuk om te horenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nog bedankt trouwens, wellicht ga ik dankzij een zijdelingse opmerking van jou over D66'ers (iets van de strekking "lekker democratisch voordoen maar ondertussen technocratisch te werk gaan") ben ik nu een scriptie aan het schrijven over technocratie.
Zal ik zeker doen. Hopelijk emigreer je niet naar Google Hangouts in de tussentijd.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Leuk om te horen.
Ik blijf waarschijnlijk niet erg lang in Eindhoven wonen, je moet het maar een keer zeggen als je zin hebt om op de Markt een drankje te doen!
De Verenigde Googleatische Emiraten. Ik zit er hard aan te denkenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zal ik zeker doen. Hopelijk emigreer je niet naar Google Hangouts in de tussentijd.
Tijd voor voedselbank-backed securities. Nu nog verzinnen hoe voedselbanken inkomsten genereren.quote:
Sponsor-inkomsten?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:52 schreef waht het volgende:
[..]
Tijd voor voedselbank-backed securities. Nu nog verzinnen hoe voedselbanken inkomsten genereren.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Uitschenken in een pint natuurlijk. Duh.
Best leuk met dat bolletje erin.
Rammel-kutblikje.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Uitschenken in een pint natuurlijk. Duh.
Best leuk met dat bolletje erin.
En straks natuurlijk goedmaak-sex wat je natuurlijk ook met 7.1 geluid kunt volgen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:15 schreef Hexagon het volgende:
MIjn onderbuurvrouw en haar vriend hebben zulke knallende ruzie dat ik het woord voor woord kan verstaan
[ afbeelding ]
Op het snijvlak van het Vonderkwartier en Philipsdorpquote:
Nee, vriendlief is net boos weggelopen, naar huis. Zo gaat het altijd als het te heet wordt voor die gast.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En straks natuurlijk goedmaak-sex wat je natuurlijk ook met 7.1 geluid kunt volgen.
Zo vroeg in de ochtend? Waar halen ze de energie vandaan.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:15 schreef Hexagon het volgende:
MIjn onderbuurvrouw en haar vriend hebben zulke knallende ruzie dat ik het woord voor woord kan verstaan
[ afbeelding ]
Mijn ochtend begint weer goed.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:49 schreef GSbrder het volgende:
Ah, het gaat over voedsel. Even een plus-size model van de plank trekken
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |