Beste adminsquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjacka. Ook jij behoord te solliciteren. De kandidatenpool moet kwalitatief hoog zijn voor een beste keuze.
Waar moet dat?quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso, wel echt wat insturen he.
Haterquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beste admins
VBL modden lijkt me top. Ik ben bijna net zo knap en geestig als Littlerabbit.
Littlerabbit, die kan er wat van.
Die kan je om een boodschap sturen.
Ik poot maar wat aan.
Ik ben wel blij.
Littlerabbit is de ideale kandidaat. Ikzelf tja. Wat is hij goed.
Stylo is ook goed. #styloformod
Wist u wel dat littlerabbit op youtube een filmpje heeft met meer dan tienduizend views?
Hoop dat u mij selecteert.
Groeten
johannes_vermeer
Wat is dat mailadres ook al weer?
quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beste admins
Ik poot maar wat aan.
Ik ben wel blij.
Wist u wel dat littlerabbit op youtube een filmpje heeft met meer dan tienduizend views?
Groeten
johannes_vermeer
[..]
Beste admins
Ik poot maar wat aan.
Ik ben wel blij.
Groeten
johannes_vermeer
[..]
Beste admins
Ik poot maar wat aan.
Ik ben wel blij.
Groeten
johannes_vermeer
goed goed stuur de sollicitatie van de vorige keerquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjacka. Ook jij behoord te solliciteren. De kandidatenpool moet kwalitatief hoog zijn voor een beste keuze.
Nee... dit tast enkel je eigen geloofwaardigheid aan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beste admins
Ik poot maar wat aan.
Ik ben wel blij.
Groeten
johannes_vermeer
Magere vrouwenquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vrouwen die dat niet doen
skinny fat vrouwen
quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:58 schreef ajacied4lf het volgende:
Vind het een prima song. Zo even tussen Celine Dion en Nicki Minaj door.
Was dit toeval? of zag je dat ik Macklemore postte?quote:
mijn "geloofwaardigheid"quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee... dit tast enkel je eigen geloofwaardigheid aan.Wil je nou een ware collega van Lavenderr worden of niet.
forum@fok.nlquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
mijn "geloofwaardigheid"
en dan "op fok"
wat kan mij dat nou verroten.
dus wat is het mailadres
admin@fok.nl?
quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Graag JR. Dan krijg jij een magnum.
Stem op kapo en jullie mogen allemaal doen wat jullie willen. Drugs gebruiken, lekkere wijven neuken, met kanker schelden, psv-ers pesten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Solliciteer dan. Mijn steun heb je.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stem op kapo en jullie mogen allemaal doen wat jullie willen.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:04 schreef Tjacka het volgende:
Wat updates mogen wel. Zeker qua namen, TarodoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steven staat nog in je brief. Dit is broddelwerk zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Ik heb gewoon netjes mijn sollicitatie ingestuurd hoor.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:04 schreef DonRaja het volgende:
Schattig dat jullie denken dat stemmen een optie is
Nee. Zit al meer dan goed voor me is op Fok!.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Solliciteer dan. Mijn steun heb je.
[..]
Wat updates mogen wel. Zeker qua namen, Tarodo
Ja, jij wel.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb gewoon netjes mijn sollicitatie ingestuurd hoor.
bedankt voor de tip hij is ook nog van 12 juni 2012 zie ik nuquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Steven staat nog in je brief. Dit is broddelwerk zo.
Wat bedoel je hiermee?quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
bedankt voor de tip hij is ook nog van 12 juni 2012 zie ik nu
Graagquote:
Ik stel jou aan als mijn beleidsadviseur.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stem op kapo en jullie mogen allemaal doen wat jullie willen. Drugs gebruiken, lekkere wijven neuken, met kanker schelden, psv-ers pesten.
Geen #TeamJohannes genoemdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen #TeamInsomnia_ genoemd
![]()
ja daar stond eerst jojoortje, heb ggmm al uit mijn geheugen gewist.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee?
[ afbeelding ]
Maar ik wil jou of Stylo als mod.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee?
[ afbeelding ]
[..]
Graag
Ik vrees eigenlijk dat ik mijn sollicitatie brief iets te goed heb gemaakt. Straks word ik nog echt gekozenquote:
De mijne heeft ook een iets te serieuze insteek.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vrees eigenlijk dat ik mijn sollicitatie brief iets te goed heb gemaakt. Straks word ik nog echt gekozen
Misschien had ik moeten zeggen dat je een filmpje had met meer dan honderdduizend views. Dat kunnen ze toch niet controleren.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De mijne heeft ook een iets te serieuze insteek.
Gelukkig heb ik geen facebookquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oohjee allemaal geslaagd berichten zo op FB
quote:
Neuh. Is hetzelfde als hyves en dat was pauper.quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:10 schreef TwenteFC het volgende:
Vrij pittig begin van de competitie voor Twente zo:
zaterdag 3 augustus 2013 FC Twente RKC Waalwijk
zondag 11 augustus 2013 Feyenoord FC Twente
zondag 18 augustus 2013 FC Twente FC Utrecht
zondag 25 augustus 2013 Vitesse FC Twente
zaterdag 31 augustus 2013 FC Twente sc Heerenveen
zaterdag 14 september 2013 FC Twente PSV
zaterdag 21 september 2013 Heracles Almelo FC Twente
zondag 29 september 2013 FC Twente FC Groningen
vrijdag 4 oktober 2013 SC Cambuur FC Twente
zaterdag 19 oktober 2013 FC Twente Ajax
Elke wedstrijd is pittig voor een middenmotorquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:10 schreef TwenteFC het volgende:
Twente-Ajax op mijn verjaardagquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:10 schreef TwenteFC het volgende:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
[..]
Elke wedstrijd is pittig voor een middenmotor
zijn die dubbels in halle eigenlijk bo3 of bo5?quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
[..]
Neuh. Is hetzelfde als hyves en dat was pauper.
Niet klagen over je ban he als je serieus bent.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga ook ff stemmen winnen in het lesbo topic.
Green Tea Jasmine is blegh.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zijn die dubbels in halle eigenlijk bo3 of bo5?
Als ik nu een ban krijg doet dat niet onder voor het huisarrest van Aung San Suu Kyi . Zuivere politieke aanslag.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet klagen over je ban he als je serieus bent.
En ik zal een kaarsje voor je opsteken, maar het zou wel een Martin Luther King actie zijn. Een geweldloze provocatie om aandacht te vragen voor een goede zaak.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ik nu een ban krijg doet dat niet onder voor het huisarrest van Aung San Suu Kyi . Zuivere politieke aanslag.
Gewoon solliciterenquote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
stuur je portfolio gewoon in oh wacht
quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Best of 3quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zijn die dubbels in halle eigenlijk bo3 of bo5?
In Halle?quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Best of 3dubbel is altijd best of 3
Aight, zit weer eens op dingen te betten waar ik niet het fijne van af weetquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Best of 3dubbel is altijd best of 3
http://vocaroo.com/i/s0BgvyFAUkiVquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Regels die dan komen, niet meer vloeken, alleen maar lief zijn etc etc.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
campagne poster
[ afbeelding ]
Beter deed je Scarquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
campagne poster
[ afbeelding ]
Ik had wel een mooie oh oh br br pow pow pow vond ik zelf.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0BgvyFAUkiV
Welke is de goede.
[ afbeelding ]
Is daar wat mis mee?quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:19 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Regels die dan komen, niet meer vloeken, alleen maar lief zijn etc etc.
Ik zie mijn naamquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welke is de goede.
[ afbeelding ]
Ik bet meestal ook niet op tennisquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Aight, zit weer eens op dingen te betten waar ik niet het fijne van af weet
Niet goed van mij.
Waarom ik niet?quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja, jij en Stijn moeten nooit mod worden.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welke is de goede.
[ afbeelding ]
Wat doet die schorpioen op zijn buik?quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien
[ afbeelding ]
Waar blijft mijn posterquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Ik ben te lui om het goed aan te pakken
Duitsers en Engelsquote:Hi
We got you application and we will get in touch with you, becaus your
permit, soon.
all the best
Stem Knoet en alles komt goed.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Stem Knut en iedereen krijgt gratis ijs?
Het moet wel rijmen vind ik.
Ron, ben jij goed in Duits Engels in combinatie met google translate?quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Beetje propaganda voor zittende Don mod, kan geen kwaad.
quote:Hi
We got you application and we will get in touch with you, becaus your
permit, soon.
all the best
KnUt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stem Knoet en alles komt goed.
Hangt er wel van af hoe je Knut uitspreekt.
Jij gaat toch niet wegquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Beetje propaganda voor zittende Don mod, kan geen kwaad.
Zonder krachtige achterban sta je nergens vrees ik.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
He Kapi, ik geef je net een belangrijke positie in teamknut man
Dat is wel m'n zwakke punt ja.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zonder krachtige achterban sta je nergens vrees ik.
Als ik nu eerst een ijsje van je krijg ga ik je daarna steunen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is wel m'n zwakke punt ja.
Nice manquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:32 schreef kapiteintje het volgende:
Insomnia, krijg vandaag m'n eerste pot creatine.
Die is alweer geband toch?quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik stem voor die nieuwe die NIET HMF is.
Ik ga even een calippo openenquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik nu eerst een ijsje van je krijg ga ik je daarna steunen.
Kan je je adres even dm-en? Dan doe ik er zo 1tje op de postquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik nu eerst een ijsje van je krijg ga ik je daarna steunen.
Dit is een erg slechte vertaling van: Don't call us, we'll call you.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ron, ben jij goed in Duits Engels in combinatie met google translate?
Ik snap het nietMoet ik nu toestemming geven of zo?
[..]
Oh, maar het een sluit het ander niet uit.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
He Kapi, ik geef je net een belangrijke positie in teamknut man
Ja, ben ook heel erg benieuwd. Gister eerste keer genomen van wat ik van een mattie had gekregen. Heb jij er ervaring mee?quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nice man
Ben benieuwd wat je ervan vind, verschilt geloof ik heel erg per persoon.
Ok, als je mij m'n poster geeft, maak ik jouw Graaf van VBL-SC.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij gaat toch niet weg. Misschien als je me een cadeau geeft dat ik het maak dan
Serieus? Staat er niet juist dat ze toestemming vragen om contact op te nemen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit is een erg slechte vertaling van: Don't call us, we'll call you.
Trieste lui.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:35 schreef TwenteFC het volgende:
lol, dat programma van rtl "Ik heb het nog nooit gedaan"
Zit gewoon vol met FOK!ers, TV / [RTL5] Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan - Bowlende maagden
Duusss JR-Style?
Oh lekker, dan heb ik er voor morgen nog eenquote:
Zo lees ik het niet in elk geval.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Serieus? Staat er niet juist dat ze toestemming vragen om contact op te nemen.
Fuck it. Ik vraag gewoon om uitleg, stelletje analfabeten.
Perenijsjes bij mij echt op nr.1 qua waterijs.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:38 schreef Saind het volgende:
Perenijsjes zijn goed, close second na Splits
Perenijsquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:38 schreef Saind het volgende:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:35 schreef TwenteFC het volgende:
lol, dat programma van rtl "Ik heb het nog nooit gedaan"
Zit gewoon vol met FOK!ers, TV / [RTL5] Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan - Bowlende maagden
Duusss JR-Style?
Die dingen zijn echt kanjergoed als je space bentquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Perenijsjes bij mij echt op nr.1 qua waterijs.
Wat leuk. Wat wil je op je poster en wat is je leus.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, als je mij m'n poster geeft, maak ik jouw Graaf van VBL-SC.
Dat sowieso, maar ik heb wel echt een zwak voor splits.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Perenijsjes bij mij echt op nr.1 qua waterijs.
Nee, persoonlijk niet maar hoor wel veel positieve verhalen over.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, ben ook heel erg benieuwd. Gister eerste keer genomen van wat ik van een mattie had gekregen. Heb jij er ervaring mee?
Mij in Scarface pose, leus mag je zelf bedenken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat leuk. Wat wil je op je poster en wat is je leus.
Even kijken wat een Scarface pose is.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mij in Scarface pose, leus mag je zelf bedenken.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:38 schreef Saind het volgende:
Wel die van de poeiszquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:38 schreef Saind het volgende:
"Met mij aan het stuur overschrijden zelfs vrouwenauto's de snelheidslimiet"quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik quote ff verkeerd.. of Che Guevara, kun je de foto uit mijn fobo gebruiken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Even kijken wat een Scarface pose is.
Zo zie ik Tjacka voor me. Wil jij ook een poster?quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Enge smile. Kan zo in Courage the cowardly dog
Konijn, je hebt wel steun nodig achter de schermen. Dus let goed op wie je beledigt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
"Met mij aan het stuur overschrijden zelfs vrouwenauto's de snelheidslimiet"
Die heb ik blijkbaar al.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo zie ik Tjacka voor me. Wil jij ook een poster?
Omdat zometeen ze te horen krijgt dat ze is gezakt.quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat zometeen ze te horen krijgt dat ze is gezakt.
Meestal verkopen ze alleen raketjes. Die zijn net te groot. Zit heel je hand onder de plak.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die dingen zijn echt kanjergoed als je space bent
Omdat ze nou eenmaal een kort lontje heeft.quote:
Alsof ik het nodig heb. De glitterberen en metalnummers vullen Yvonne haar inbox voor 70%quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Konijn, je hebt wel steun nodig achter de schermen. Dus let goed op wie je beledigt.
Op Thunderdome liep de gozer met de raketjes zo erg te spacen dat ik er gewoon geen gekocht kreeg, die gozer lag er echt he-le-maal afquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Meestal verkopen ze alleen raketjes. Die zijn net te groot. Zit heel je hand onder de plak.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Op Thunderdome liep de gozer met de raketjes zo erg te spacen dat ik er gewoon geen gekocht kreeg, die gozer lag er echt he-le-maal af
Zij is met vakantie. Je hebt de verkeerde familie gekozen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof ik het nodig heb. De glitterberen en metalnummers vullen Yvonne haar inbox voor 70%
Ik kan niet dmen, dit is nog geblokkeerd. Ik heb je dm wel in goede ontvangst mogen aanschouwen. Wanneer ik weer kan dmen zal ik je van een antwoord voorzien. Gezien de concurrentie lijkt het mij niet verstandig om hier in de SC in detail te treden.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof ik het nodig heb. De glitterberen en metalnummers vullen Yvonne haar inbox voor 70%
Haha. Insomnia heeft 64 notes.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Naast quote zit edit, ik doe dit geregeld fout![]()
[ afbeelding ]
die is dood héquote:
Nee dat is hij niet.quote:
Inclusief rapper Scarfacequote:Op donderdag 13 juni 2013 14:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Spijtig dit. Dan laat ik mijn ideeen over een totalitair regime met mij als sterke man hier ook maar niet vallen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kan niet dmen, dit is nog geblokkeerd. Ik heb je dm wel in goede ontvangst mogen aanschouwen. Wanneer ik weer kan dmen zal ik je van een antwoord voorzien. Gezien de concurrentie lijkt het mij niet verstandig om hier in de SC in detail te treden.
Dundee United
Kan je mij ook ff een positieve note geven a4lf. Dat zou me kunnen helpen om toe te treden tot de blauwe elite.quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Inclusief rapper Scarface
[ afbeelding ]
De elite is wit hequote:Op donderdag 13 juni 2013 14:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan je mij ook ff een positieve note geven a4lf. Dat zou me kunnen helpen om toe te treden tot de blauwe elite.
Bij jou staat er een groen vinkje naast je naam. Dat houdt in dat je een aanwinst bent voor FOK!.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan je mij ook ff een positieve note geven a4lf. Dat zou me kunnen helpen om toe te treden tot de blauwe elite.
Wat heb ik? een ster en een regenboog?quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bij jou staat er een groen vinkje naast je naam. Dat houdt in dat je een aanwinst bent voor FOK!.
[ afbeelding ]
Vooral die anime-achtige ogen fascineren mij altijd.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:51 schreef kapiteintje het volgende:
Ik wacht echt op een enorm grappige tekening van JR.
Niks.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat heb ik? een ster en een regenboog?
JR zou eigenlijk bezig moeten gaan met zijn portfolio.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:51 schreef kapiteintje het volgende:
Ik wacht echt op een enorm grappige tekening van JR.
Naisquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bij jou staat er een groen vinkje naast je naam. Dat houdt in dat je een aanwinst bent voor FOK!.
[ afbeelding ]
Ach ik heb een week langer gekregen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
JR zou eigenlijk bezig moeten gaan met zijn portfolio.
donquote:
En je stelt het maar meteen weer even uit?quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik heb een week langer gekregen.
Jaquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En je stelt het maar meteen weer even uit?
binnenkort ben jij de bolle van vbl dusquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:32 schreef kapiteintje het volgende:
Insomnia, krijg vandaag m'n eerste pot creatine.
Toets langer inhoudenquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:55 schreef Saind het volgende:
Knut jij hebt een mac he?
Hoe doe ik de volgende dingen:
Een apostrof op een letter maar dan de andere kant op, dus niet é maar andersom
Welke shortcut is nieuw tabblad?
Multitasken, dus kijken welke vensters open staan
JR wil je een slechte maken voor mij? Zodat ik sowieso afval?quote:
Zal ik achter even aangeven dat het een 'grap' was?quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
JR wil je een slechte maken voor mij? Zodat ik sowieso afval?
Ik vrees dat mijn sollicitatie te serieus genomen gaat worden.
De e ingedrukt houden.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:55 schreef Saind het volgende:
Knut jij hebt een mac he?
Hoe doe ik de volgende dingen:
Een apostrof op een letter maar dan de andere kant op, dus niet é maar andersom
Welke shortcut is nieuw tabblad?
Multitasken, dus kijken welke vensters open staan
Nee daar doe ik niet aan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
JR wil je een slechte maken voor mij? Zodat ik sowieso afval?
Ik vrees dat mijn sollicitatie te serieus genomen gaat worden.
Nee, dat brengt mijn positieve opmerkingen over Littlerabbit in discrediet. Dat zal zijn campagne schaden en dan gaat hij mij de schuld geven.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zal ik achter even aangeven dat het een 'grap' was?
Je neemt niet elke opdrachtgever aanquote:
Appeltje? Die heb ik niequote:Op donderdag 13 juni 2013 14:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En nieuw tabblad is appeltje T
Op FOK! gaat dat niet. Open de app 'notities' maar even.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Dan gebeurt dit
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
En kijken welke vensters open doe je met 1 van de speciale knoppen boven de cijfers op mijn imac. Zie je een paar vensters op die knop. 3e van links uit mn hoofd.quote:
Hij lukte net al per ongeluk dat, vier vingers naar beneden op de touchpad doet ie alles laten zienquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En kijken welke vensters open doe je met 1 van de speciale knoppen boven de cijfers op mijn imac. Zie je een paar vensters op die knop. 3e van links uit mn hoofd.
F3.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En kijken welke vensters open doe je met 1 van de speciale knoppen boven de cijfers op mijn imac. Zie je een paar vensters op die knop. 3e van links uit mn hoofd.
Appeltje Tab doe je snel van venster wisselen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Hij lukte net al per ongeluk dat, vier vingers naar beneden op de touchpad doet ie alles laten zien
Hij gaat al steeds soepelerquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Appeltje Tab doe je doe je snel van venster wisselen.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Ron is bijpassende kleding voor zijn auto.
[ afbeelding ]
Talentje jij hoorquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Neequote:Op donderdag 13 juni 2013 15:03 schreef vandermar het volgende:
Zal ik mijn zusje zometeen trollen door naar de huistelefoon te gaan bellen?
Ik krijg ook niet betaaldquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je neemt niet elke opdrachtgever aan
Dit staat heel negatief op je CV.
Ik ga er voor zorgen dat je nooit aan werk zal komen.
Haha je hebt mac spullenquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:03 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik weet alleen niet hoe iCloud werkt tussen mijn iPhone en Macbook.
Gewoon opslaan op iCloud toch en dan kan je het gewoon op je macbook openen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:03 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik weet alleen niet hoe iCloud werkt tussen mijn iPhone en Macbook.
Ik heb de wolken gecopy paste en voor het hoofd stukje bij beetje gesleept. Ik kom zo binnen op JR zijn opleiding, wat een talent.quote:
Nog eentje voor jouw campagnequote:Op donderdag 13 juni 2013 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou niet weten hoe ik iets moet opslaan op iCloud.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gewoon opslaan op iCloud toch en dan kan je het gewoon op je macbook openen?
Ik ook niet. Binnenkort even uitvogelen als ik een macbook hebquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ik iets moet opslaan op iCloud.
Hoe refresh ik een map? Er staat iets op dropbox dat ik nog niet zie maar f5 doet iets andersquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ik iets moet opslaan op iCloud.
Vodka was het, maar dan wel eerst open schroeven om de kern te raken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:06 schreef vandermar het volgende:
Alt + f4 of Ctrl + Water schijnt te werken
Ik zou het niet weten. Ik druk altijd even een andere map aan en weer terug.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoe refresh ik een map? Er staat iets op dropbox dat ik nog niet zie maar f5 doet iets anders
Appeltje rquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoe refresh ik een map? Er staat iets op dropbox dat ik nog niet zie maar f5 doet iets anders
Ik ben niet overtuigd. Als de eigenaar van dit ding uitgespeeld is met mijn inDesign zweer ik het weer afquote:
Mag ik emailtjes van de FA openbaren?quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Aan mij heeft het niet gelegen.
[ afbeelding ]
quote:Bedankt voor je open sollicitatie. Ik zal je sollicitatie achter de
schermen neerzetten zodat mijn collega FA's en A's hem ook zien. Wie weet
komen we er nog op terug.
Groeten,
Hmm, dan weet ik t ook niet. Mijn dropbox doet t wel automatisch, dus denk dat je daar in de instellingen iets niet goed hebt staan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Had het nog niet geprobeerd. Hij zegt alleen prrfftt als ik het probeer, gebeurt verder niks.
Ik in mijn mailbox kijken en ja hoorquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mag ik emailtjes van de FA openbaren?
Je propaganda heeft mij door ronde één gesleept.
[..]
Meh hij staat er ondertussen wel in, denk dat ie die 400kb gewoon vrij veel vondquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hmm, dan weet ik t ook niet. Mijn dropbox doet t wel automatisch, dus denk dat je daar in de instellingen iets niet goed hebt staan.
Is voor mij vooral fijn dat ik er totaal geen omkijken naar heb. Blijft even lekker doorpruttelen. Bij windows was het na een paar maanden altijd compleet naar de klote door mijn digibeten gedragquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ben niet overtuigd. Als de eigenaar van dit ding uitgespeeld is met mijn inDesign zweer ik het weer af
Volledig terecht. Ik gun het je van harte. Zal ik mijn sollicitatie maar terugtrekken anders?quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik in mijn mailbox kijken en ja hoor
Hallo johannes_vermeer,
Bedankt voor je open sollicitatie. Ik zal je sollicitatie achter de schermen neerzetten zodat mijn collega FA's en A's hem ook zien. Wie weet komen we er nog op terug.
Groeten,
Mijn sollicitatie vonden ze dus even goed als die van jou
quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is voor mij vooral fijn dat ik er totaal geen omkijken naar heb. Blijft even lekker doorpruttelen. Bij windows was het na een paar maanden altijd compleet naar de klote door mijn digibeten gedrag
Dat leek me voor zich spreken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel ff erbij zeggen dat dit dus Tyron moet voorstellen he.![]()
Nee dat snappen we allemaal niet. Dat krijg je er van kapiteintje. Het hele seizoen een beetje op Eriksen geilen, nu krijg je de deksel op de neus.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel ff erbij zeggen dat dit dus Tyron moet voorstellen he.![]()
" Wie weet komen we er nog op terug" ????quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mag ik emailtjes van de FA openbaren?
Je propaganda heeft mij door ronde één gesleept.
[..]
Het is wennen, maar daarna wil je echt nooit meer terug.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ben niet overtuigd. Als de eigenaar van dit ding uitgespeeld is met mijn inDesign zweer ik het weer af
Heb het lef....quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volledig terecht. Ik gun het je van harte. Zal ik mijn sollicitatie maar terugtrekken anders?
Als je dat doet kan stylo het moderatorschap niet meer ontgaan, dus ga je gang.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volledig terecht. Ik gun het je van harte. Zal ik mijn sollicitatie maar terugtrekken anders?
Mijn Lenovo ookquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het is wennen, maar daarna wil je echt nooit meer terug.Ik heb hem nu 2 jaar, en hij is nog steeds zo snel als in het begin (zonder scannen etc etc).
Je doet je werk kennelijk niet met genoeg overtuiging Goebbels.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
" Wie weet komen we er nog op terug" ????
Wat is dit voor een ongein
Zitten 3 FOK!ers tussen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:10 schreef kapiteintje het volgende:
Man man man.
http://www.rtl.nl/xl/#/u/9f79cb2d-41e3-4b1c-b53a-51d0d7599b9b
Op z'n minst lichter dan, maar goed, ik heb z'n fb al een tijdje niet bekeken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik keek op zijn FB en was geen blond.
die geschiedenisstudentquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Marcel, die lange blonde en wie nog dan?
Apple is echt gruwelijk duur.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het is wennen, maar daarna wil je echt nooit meer terug.Ik heb hem nu 2 jaar, en hij is nog steeds zo snel als in het begin (zonder scannen etc etc).
Die jasper.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Marcel, die lange blonde en wie nog dan?
Was bruin haar dacht ik, maar misschien was het gewoon een kutfoto.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Op z'n minst lichter dan, maar goed, ik heb z'n fb al een tijdje niet bekeken.
Tyron is voor mij nog steeds een geil mysteriequote:Op donderdag 13 juni 2013 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was bruin haar dacht ik, maar misschien was het gewoon een kutfoto.
Geen ervaring met Lenovo's, maar hiervoor verschillende laptops gehad, en elke keer kreeg ik het probleem dat ik niet twee tekenprogramma's (met inhoud) kon openen.quote:
Ik snap niet dat die Jasper van 33 nog geen chick gedaan heeft. Dat is gewoon echt een superleuke gozer in alle opzichten.quote:
Ik voel me hier ongemakkelijk bij.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tyron is voor mij nog steeds een geil mysterieLekker fantaseren en dergelijke.
inDesign werkt gewoon op de Macbook....quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:16 schreef Saind het volgende:
[..]
En de TU ondersteunt mac niet qua software. Vandaar geen inDesign enzo
rule 34 Eriksenquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik voel me hier ongemakkelijk bij.
Mijn laptop is wel echt een heeel stuk sneller met zware programma's als revit en autocad 3d toestanden dan deze macbook proquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Geen ervaring met Lenovo's, maar hiervoor verschillende laptops gehad, en elke keer kreeg ik het probleem dat ik niet twee tekenprogramma's (met inhoud) kon openen.
Zijn dan ook wel zware programma's, maar op de Macbook geen last van gehad.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap niet dat die Jasper van 33 nog geen chick gedaan heeft. Dat is gewoon echt een superleuke gozer in alle opzichten.
Te onzeker, als je niet met vrouwen praat dan ga je ze ook nooit neuken natuurlijk.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap niet dat die Jasper van 33 nog geen chick gedaan heeft. Dat is gewoon echt een superleuke gozer in alle opzichten.
Ouderwetsquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:16 schreef Saind het volgende:
[..]
En de TU ondersteunt mac niet qua software. Vandaar geen inDesign enzo
BIed je aanquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja maar ik zeg je toch, de TU ondersteunt hem niet GODVERDOMMEquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
inDesign werkt gewoon op de Macbook....
Dan moet een Lenovo heel bijzonder zijn, of de Mac die je gebruikt is niet goedquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Mijn laptop is wel echt een heeel stuk sneller met zware programma's als revit en autocad 3d toestanden dan deze macbook pro
True, maar bij die andere weet je eigenlijk wel waar 't aan ligt en bij hem snap je 't totaal niet.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:17 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Te onzeker, als je niet met vrouwen praat dan ga je ze ook nooit neuken natuurlijk.
Gekke ding van mij kostte ook 1700, duurder dan deze Macbook Proquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan moet een Lenovo heel bijzonder zijn, of de Mac die je gebruikt is niet goed
altijd naar het incognito mannetje gaan van chromequote:Op donderdag 13 juni 2013 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow...
rule 34 mac was niet goed voor mijn internet historie.
Ohww...quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja maar ik zeg je toch, de TU ondersteunt hem niet GODVERDOMME
Anders kun je hem hier lekker installeren
http://w3.tue.nl/nl/diens(...)instelling_software/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |