Ik had wel een mooie oh oh br br pow pow pow vond ik zelf.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0BgvyFAUkiV
Welke is de goede.
[ afbeelding ]
Is daar wat mis mee?quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:19 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Regels die dan komen, niet meer vloeken, alleen maar lief zijn etc etc.
Ik zie mijn naamquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welke is de goede.
[ afbeelding ]
Ik bet meestal ook niet op tennisquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Aight, zit weer eens op dingen te betten waar ik niet het fijne van af weet
Niet goed van mij.
Waarom ik niet?quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja, jij en Stijn moeten nooit mod worden.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welke is de goede.
[ afbeelding ]
Wat doet die schorpioen op zijn buik?quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien
[ afbeelding ]
Waar blijft mijn posterquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Ik ben te lui om het goed aan te pakken
Duitsers en Engelsquote:Hi
We got you application and we will get in touch with you, becaus your
permit, soon.
all the best
Stem Knoet en alles komt goed.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Stem Knut en iedereen krijgt gratis ijs?
Het moet wel rijmen vind ik.
Ron, ben jij goed in Duits Engels in combinatie met google translate?quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Beetje propaganda voor zittende Don mod, kan geen kwaad.
quote:Hi
We got you application and we will get in touch with you, becaus your
permit, soon.
all the best
KnUt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stem Knoet en alles komt goed.
Hangt er wel van af hoe je Knut uitspreekt.
Jij gaat toch niet wegquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Beetje propaganda voor zittende Don mod, kan geen kwaad.
Zonder krachtige achterban sta je nergens vrees ik.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
He Kapi, ik geef je net een belangrijke positie in teamknut man
Dat is wel m'n zwakke punt ja.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zonder krachtige achterban sta je nergens vrees ik.
Als ik nu eerst een ijsje van je krijg ga ik je daarna steunen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is wel m'n zwakke punt ja.
Nice manquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:32 schreef kapiteintje het volgende:
Insomnia, krijg vandaag m'n eerste pot creatine.
Die is alweer geband toch?quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik stem voor die nieuwe die NIET HMF is.
Ik ga even een calippo openenquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik nu eerst een ijsje van je krijg ga ik je daarna steunen.
Kan je je adres even dm-en? Dan doe ik er zo 1tje op de postquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik nu eerst een ijsje van je krijg ga ik je daarna steunen.
Dit is een erg slechte vertaling van: Don't call us, we'll call you.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ron, ben jij goed in Duits Engels in combinatie met google translate?
Ik snap het nietMoet ik nu toestemming geven of zo?
[..]
Oh, maar het een sluit het ander niet uit.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
He Kapi, ik geef je net een belangrijke positie in teamknut man
Ja, ben ook heel erg benieuwd. Gister eerste keer genomen van wat ik van een mattie had gekregen. Heb jij er ervaring mee?quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nice man
Ben benieuwd wat je ervan vind, verschilt geloof ik heel erg per persoon.
Ok, als je mij m'n poster geeft, maak ik jouw Graaf van VBL-SC.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij gaat toch niet weg. Misschien als je me een cadeau geeft dat ik het maak dan
Serieus? Staat er niet juist dat ze toestemming vragen om contact op te nemen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit is een erg slechte vertaling van: Don't call us, we'll call you.
Trieste lui.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:35 schreef TwenteFC het volgende:
lol, dat programma van rtl "Ik heb het nog nooit gedaan"
Zit gewoon vol met FOK!ers, TV / [RTL5] Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan - Bowlende maagden
Duusss JR-Style?
Oh lekker, dan heb ik er voor morgen nog eenquote:
Zo lees ik het niet in elk geval.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Serieus? Staat er niet juist dat ze toestemming vragen om contact op te nemen.
Fuck it. Ik vraag gewoon om uitleg, stelletje analfabeten.
Perenijsjes bij mij echt op nr.1 qua waterijs.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:38 schreef Saind het volgende:
Perenijsjes zijn goed, close second na Splits
Perenijsquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:38 schreef Saind het volgende:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:35 schreef TwenteFC het volgende:
lol, dat programma van rtl "Ik heb het nog nooit gedaan"
Zit gewoon vol met FOK!ers, TV / [RTL5] Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan - Bowlende maagden
Duusss JR-Style?
Die dingen zijn echt kanjergoed als je space bentquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Perenijsjes bij mij echt op nr.1 qua waterijs.
Wat leuk. Wat wil je op je poster en wat is je leus.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, als je mij m'n poster geeft, maak ik jouw Graaf van VBL-SC.
Dat sowieso, maar ik heb wel echt een zwak voor splits.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Perenijsjes bij mij echt op nr.1 qua waterijs.
Nee, persoonlijk niet maar hoor wel veel positieve verhalen over.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, ben ook heel erg benieuwd. Gister eerste keer genomen van wat ik van een mattie had gekregen. Heb jij er ervaring mee?
Mij in Scarface pose, leus mag je zelf bedenken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat leuk. Wat wil je op je poster en wat is je leus.
Even kijken wat een Scarface pose is.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mij in Scarface pose, leus mag je zelf bedenken.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:38 schreef Saind het volgende:
Wel die van de poeiszquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:38 schreef Saind het volgende:
"Met mij aan het stuur overschrijden zelfs vrouwenauto's de snelheidslimiet"quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mij in Scarface pose, leus mag je zelf bedenken.
Ik quote ff verkeerd.. of Che Guevara, kun je de foto uit mijn fobo gebruiken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Even kijken wat een Scarface pose is.
Zo zie ik Tjacka voor me. Wil jij ook een poster?quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Enge smile. Kan zo in Courage the cowardly dog
Konijn, je hebt wel steun nodig achter de schermen. Dus let goed op wie je beledigt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
"Met mij aan het stuur overschrijden zelfs vrouwenauto's de snelheidslimiet"
Die heb ik blijkbaar al.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo zie ik Tjacka voor me. Wil jij ook een poster?
Omdat zometeen ze te horen krijgt dat ze is gezakt.quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat zometeen ze te horen krijgt dat ze is gezakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |