Solliciteer dan. Mijn steun heb je.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stem op kapo en jullie mogen allemaal doen wat jullie willen.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:04 schreef Tjacka het volgende:
Wat updates mogen wel. Zeker qua namen, TarodoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steven staat nog in je brief. Dit is broddelwerk zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Ik heb gewoon netjes mijn sollicitatie ingestuurd hoor.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:04 schreef DonRaja het volgende:
Schattig dat jullie denken dat stemmen een optie is
Nee. Zit al meer dan goed voor me is op Fok!.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Solliciteer dan. Mijn steun heb je.
[..]
Wat updates mogen wel. Zeker qua namen, Tarodo
Ja, jij wel.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb gewoon netjes mijn sollicitatie ingestuurd hoor.
bedankt voor de tip hij is ook nog van 12 juni 2012 zie ik nuquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Steven staat nog in je brief. Dit is broddelwerk zo.
Wat bedoel je hiermee?quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
bedankt voor de tip hij is ook nog van 12 juni 2012 zie ik nu
Graagquote:
Ik stel jou aan als mijn beleidsadviseur.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stem op kapo en jullie mogen allemaal doen wat jullie willen. Drugs gebruiken, lekkere wijven neuken, met kanker schelden, psv-ers pesten.
Geen #TeamJohannes genoemdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen #TeamInsomnia_ genoemd
![]()
ja daar stond eerst jojoortje, heb ggmm al uit mijn geheugen gewist.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee?
[ afbeelding ]
Maar ik wil jou of Stylo als mod.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee?
[ afbeelding ]
[..]
Graag
Ik vrees eigenlijk dat ik mijn sollicitatie brief iets te goed heb gemaakt. Straks word ik nog echt gekozenquote:
De mijne heeft ook een iets te serieuze insteek.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vrees eigenlijk dat ik mijn sollicitatie brief iets te goed heb gemaakt. Straks word ik nog echt gekozen
Misschien had ik moeten zeggen dat je een filmpje had met meer dan honderdduizend views. Dat kunnen ze toch niet controleren.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De mijne heeft ook een iets te serieuze insteek.
Gelukkig heb ik geen facebookquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oohjee allemaal geslaagd berichten zo op FB
quote:
Neuh. Is hetzelfde als hyves en dat was pauper.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |