Mag ik emailtjes van de FA openbaren?quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Aan mij heeft het niet gelegen.
[ afbeelding ]
quote:Bedankt voor je open sollicitatie. Ik zal je sollicitatie achter de
schermen neerzetten zodat mijn collega FA's en A's hem ook zien. Wie weet
komen we er nog op terug.
Groeten,
Hmm, dan weet ik t ook niet. Mijn dropbox doet t wel automatisch, dus denk dat je daar in de instellingen iets niet goed hebt staan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Had het nog niet geprobeerd. Hij zegt alleen prrfftt als ik het probeer, gebeurt verder niks.
Ik in mijn mailbox kijken en ja hoorquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mag ik emailtjes van de FA openbaren?
Je propaganda heeft mij door ronde één gesleept.
[..]
Meh hij staat er ondertussen wel in, denk dat ie die 400kb gewoon vrij veel vondquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hmm, dan weet ik t ook niet. Mijn dropbox doet t wel automatisch, dus denk dat je daar in de instellingen iets niet goed hebt staan.
Is voor mij vooral fijn dat ik er totaal geen omkijken naar heb. Blijft even lekker doorpruttelen. Bij windows was het na een paar maanden altijd compleet naar de klote door mijn digibeten gedragquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ben niet overtuigd. Als de eigenaar van dit ding uitgespeeld is met mijn inDesign zweer ik het weer af
Volledig terecht. Ik gun het je van harte. Zal ik mijn sollicitatie maar terugtrekken anders?quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik in mijn mailbox kijken en ja hoor
Hallo johannes_vermeer,
Bedankt voor je open sollicitatie. Ik zal je sollicitatie achter de schermen neerzetten zodat mijn collega FA's en A's hem ook zien. Wie weet komen we er nog op terug.
Groeten,
Mijn sollicitatie vonden ze dus even goed als die van jou
quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is voor mij vooral fijn dat ik er totaal geen omkijken naar heb. Blijft even lekker doorpruttelen. Bij windows was het na een paar maanden altijd compleet naar de klote door mijn digibeten gedrag
Dat leek me voor zich spreken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel ff erbij zeggen dat dit dus Tyron moet voorstellen he.![]()
Nee dat snappen we allemaal niet. Dat krijg je er van kapiteintje. Het hele seizoen een beetje op Eriksen geilen, nu krijg je de deksel op de neus.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel ff erbij zeggen dat dit dus Tyron moet voorstellen he.![]()
" Wie weet komen we er nog op terug" ????quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mag ik emailtjes van de FA openbaren?
Je propaganda heeft mij door ronde één gesleept.
[..]
Het is wennen, maar daarna wil je echt nooit meer terug.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ben niet overtuigd. Als de eigenaar van dit ding uitgespeeld is met mijn inDesign zweer ik het weer af
Heb het lef....quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volledig terecht. Ik gun het je van harte. Zal ik mijn sollicitatie maar terugtrekken anders?
Als je dat doet kan stylo het moderatorschap niet meer ontgaan, dus ga je gang.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volledig terecht. Ik gun het je van harte. Zal ik mijn sollicitatie maar terugtrekken anders?
Mijn Lenovo ookquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het is wennen, maar daarna wil je echt nooit meer terug.Ik heb hem nu 2 jaar, en hij is nog steeds zo snel als in het begin (zonder scannen etc etc).
Je doet je werk kennelijk niet met genoeg overtuiging Goebbels.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
" Wie weet komen we er nog op terug" ????
Wat is dit voor een ongein
Zitten 3 FOK!ers tussen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:10 schreef kapiteintje het volgende:
Man man man.
http://www.rtl.nl/xl/#/u/9f79cb2d-41e3-4b1c-b53a-51d0d7599b9b
Op z'n minst lichter dan, maar goed, ik heb z'n fb al een tijdje niet bekeken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik keek op zijn FB en was geen blond.
die geschiedenisstudentquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Marcel, die lange blonde en wie nog dan?
Apple is echt gruwelijk duur.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het is wennen, maar daarna wil je echt nooit meer terug.Ik heb hem nu 2 jaar, en hij is nog steeds zo snel als in het begin (zonder scannen etc etc).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |