Neequote:Op donderdag 13 juni 2013 15:03 schreef vandermar het volgende:
Zal ik mijn zusje zometeen trollen door naar de huistelefoon te gaan bellen?
Ik krijg ook niet betaaldquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je neemt niet elke opdrachtgever aan
Dit staat heel negatief op je CV.
Ik ga er voor zorgen dat je nooit aan werk zal komen.
Haha je hebt mac spullenquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:03 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik weet alleen niet hoe iCloud werkt tussen mijn iPhone en Macbook.
Gewoon opslaan op iCloud toch en dan kan je het gewoon op je macbook openen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:03 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik weet alleen niet hoe iCloud werkt tussen mijn iPhone en Macbook.
Ik heb de wolken gecopy paste en voor het hoofd stukje bij beetje gesleept. Ik kom zo binnen op JR zijn opleiding, wat een talent.quote:
Nog eentje voor jouw campagnequote:Op donderdag 13 juni 2013 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Ron is bijpassende kleding voor zijn auto.
[ afbeelding ]
Ik zou niet weten hoe ik iets moet opslaan op iCloud.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gewoon opslaan op iCloud toch en dan kan je het gewoon op je macbook openen?
Ik ook niet. Binnenkort even uitvogelen als ik een macbook hebquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ik iets moet opslaan op iCloud.
Hoe refresh ik een map? Er staat iets op dropbox dat ik nog niet zie maar f5 doet iets andersquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ik iets moet opslaan op iCloud.
Vodka was het, maar dan wel eerst open schroeven om de kern te raken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:06 schreef vandermar het volgende:
Alt + f4 of Ctrl + Water schijnt te werken
Ik zou het niet weten. Ik druk altijd even een andere map aan en weer terug.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoe refresh ik een map? Er staat iets op dropbox dat ik nog niet zie maar f5 doet iets anders
Appeltje rquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoe refresh ik een map? Er staat iets op dropbox dat ik nog niet zie maar f5 doet iets anders
Ik ben niet overtuigd. Als de eigenaar van dit ding uitgespeeld is met mijn inDesign zweer ik het weer afquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |