wat voor groene theequote:Op donderdag 13 juni 2013 13:45 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik drink alleen maar groene thee de laatste tijd.
ValHallen mag ook blijven, voor morph is het leuk geweest.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt Morph en ValHallen ook nog he
quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vrouwen die dat niet doen
skinny fat vrouwen
Dat zijn de teksten!quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:46 schreef Tjacka het volgende:
het is over met de gein, VBL wil vooruitstrevend zijn en morph wil juist terug in de tijd.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Een rechtse conservatievelingquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ValHallen mag ook blijven, voor morph is het leuk geweest.
het is over met de gein, VBL wil vooruitstrevend zijn en morph wil juist terug in de tijd.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]Maar goed dat dat in een spoiler staat zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.holy guacamole
Ik sta voor de Users (met hoofdletters ja) in voetbal. Als voorbeeld daarvan kan ik noemen dat ik aangeboden heb de ban van iemand anders over te nemen. Zo'n stukje zelfopoffering, vindt dat nog maar eens in deze keiharde digitale samenleving.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Presenteer je sterke punten eens
quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar goed dat dat in een spoiler staat zegholy guacamole
Maar je hebt je nog nooit positief over mijn team uitgelaten dus helaas val je af, sorry.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik sta voor de Users (met hoofdletters ja) in voetbal. Als voorbeeld daarvan kan ik noemen dat ik aangeboden heb de ban van iemand anders over te nemen. Zo'n stukje zelfopoffering, vindt dat nog maar eens in deze keiharde digitale samenleving.
Verder ben ik 1 van de weinige users die niet direct (op enkele uitzonderingen na) door de andere kampen wordt uitgekotst.
Teamjohannes is niet negatief.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar je hebt je nog nooit positief over mijn team uitgelaten dus helaas val je af, sorry.
Ik voorspel nu al rellen van mensen die bij het huisadres van Littlerabbit een wortel claimen.quote:
En wat vind je van #TeamInsomnia?quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Teamjohannes is niet negatief.
Kijk, als een echte politicus draai ik met alle windrichtingen mee.
* #TeamInsomnia_quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En wat vind je van #TeamInsomnia?
En van #TeamGGMM?
quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]Aha aha, bevalt die?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hier echt dozen en dozen zwarte thee staan.
Maar van groene thee, alleen deze staan:
Maar die vind ik niet echt lekker
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Geen commentaar.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En wat vind je van #TeamInsomnia?
En van #TeamGGMM?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |