Die jasper.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Marcel, die lange blonde en wie nog dan?
Was bruin haar dacht ik, maar misschien was het gewoon een kutfoto.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Op z'n minst lichter dan, maar goed, ik heb z'n fb al een tijdje niet bekeken.
Tyron is voor mij nog steeds een geil mysteriequote:Op donderdag 13 juni 2013 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was bruin haar dacht ik, maar misschien was het gewoon een kutfoto.
Geen ervaring met Lenovo's, maar hiervoor verschillende laptops gehad, en elke keer kreeg ik het probleem dat ik niet twee tekenprogramma's (met inhoud) kon openen.quote:
Ik snap niet dat die Jasper van 33 nog geen chick gedaan heeft. Dat is gewoon echt een superleuke gozer in alle opzichten.quote:
Ik voel me hier ongemakkelijk bij.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tyron is voor mij nog steeds een geil mysterieLekker fantaseren en dergelijke.
inDesign werkt gewoon op de Macbook....quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:16 schreef Saind het volgende:
[..]
En de TU ondersteunt mac niet qua software. Vandaar geen inDesign enzo
rule 34 Eriksenquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik voel me hier ongemakkelijk bij.
Mijn laptop is wel echt een heeel stuk sneller met zware programma's als revit en autocad 3d toestanden dan deze macbook proquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Geen ervaring met Lenovo's, maar hiervoor verschillende laptops gehad, en elke keer kreeg ik het probleem dat ik niet twee tekenprogramma's (met inhoud) kon openen.
Zijn dan ook wel zware programma's, maar op de Macbook geen last van gehad.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap niet dat die Jasper van 33 nog geen chick gedaan heeft. Dat is gewoon echt een superleuke gozer in alle opzichten.
Te onzeker, als je niet met vrouwen praat dan ga je ze ook nooit neuken natuurlijk.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap niet dat die Jasper van 33 nog geen chick gedaan heeft. Dat is gewoon echt een superleuke gozer in alle opzichten.
Ouderwetsquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:16 schreef Saind het volgende:
[..]
En de TU ondersteunt mac niet qua software. Vandaar geen inDesign enzo
BIed je aanquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja maar ik zeg je toch, de TU ondersteunt hem niet GODVERDOMMEquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
inDesign werkt gewoon op de Macbook....
Dan moet een Lenovo heel bijzonder zijn, of de Mac die je gebruikt is niet goedquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Mijn laptop is wel echt een heeel stuk sneller met zware programma's als revit en autocad 3d toestanden dan deze macbook pro
True, maar bij die andere weet je eigenlijk wel waar 't aan ligt en bij hem snap je 't totaal niet.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:17 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Te onzeker, als je niet met vrouwen praat dan ga je ze ook nooit neuken natuurlijk.
Gekke ding van mij kostte ook 1700, duurder dan deze Macbook Proquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan moet een Lenovo heel bijzonder zijn, of de Mac die je gebruikt is niet goed
altijd naar het incognito mannetje gaan van chromequote:Op donderdag 13 juni 2013 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow...
rule 34 mac was niet goed voor mijn internet historie.
Ohww...quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja maar ik zeg je toch, de TU ondersteunt hem niet GODVERDOMME
Anders kun je hem hier lekker installeren
http://w3.tue.nl/nl/diens(...)instelling_software/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |