Royal Sadness.quote:
quote:
Haha, voor diegene is er ook de zaagmans-app: op woensdag twaalf uur krijg je dan een zagend geluid te horen uit je mobielquote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:02 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Haha, voor diegene is er ook de zaagmans-app: op woensdag twaalf uur krijg je dan een zagend geluid te horen uit je mobiel.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:56 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Plaatje werkt niet, maar zo moet die het wel doen:
[ afbeelding ]
Thx maat, zat mobiel en op werk. Ging even lastigquote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:56 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Plaatje werkt niet, maar zo moet die het wel doen:
[ afbeelding ]
Zeg je er ook wat van?quote:
jawel, gewoon zeggen dat ze op moeten tiefen met dit oogkanserquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:52 schreef maily het volgende:
[..]
Nee .... ik reageer er helemaal niet op.
Nee .... het is een dierbaar iemandquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
jawel, gewoon zeggen dat ze op moeten tiefen met dit oogkanser
ahahhahaquote:
Djayden.quote:
Als je humor hebt reageer je maandag met "Vandaag met de fiets aan de hand naar het werk. Het weekend zit erop".quote:
Iemand's humor op leggen is ook een no go, en grappig is het ook nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:39 schreef exile79 het volgende:
[..]
Als je humor hebt reageer je maandag met "Vandaag met de fiets aan de hand naar het werk. Het weekend zit erop".zelfde niveau.
okquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:46 schreef hosselaar.woensel het volgende:
NeT deZe Op Fb GePlAaTsT:
" #YoLoSwAg = KaNtJeS NiEt FokKen 015 sChemE 015 wE bLijVen AaN"
In dat geval wil ik je wijzen op deze FB-post, ze had binnen 1 uur al 250 likes. Ik moet zeggen dat ik het eigenlijk wel knap vond dat ze er zoveel kreeg.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:00 schreef andreas612 het volgende:
Mensen die geslaagd zijn en dat melden en vervolgens 140+ likes krijgen
Vind het wel een leuke foto!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:15 schreef kami124 het volgende:
[..]
In dat geval wil ik je wijzen op deze FB-post, ze had binnen 1 uur al 250 likes. Ik moet zeggen dat ik het eigenlijk wel knap vond dat ze er zoveel kreeg.
Oohja na twee dagen had ze er dus 389 en dat voor VMBO, (niks tegen VMBO, heb het zelf ook gedaan, maar ik vind het VWO toch wat knapper als je dat gedaan hebt)
[ afbeelding ]
Ik zag het ook alquote:
hahaha dat was mij nog niet eens opgevallen, de correcte spelling was trouwens met "ph".quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Vind het wel een leuke foto!
En typisch dat in de comments zowel Sophie als Sofie staatJE KAN VERDOMME TOCH WEL GEWOON EEN NAAM OVERTYPEN
't is blijkbaar een hele populaire meid.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:15 schreef kami124 het volgende:
In dat geval wil ik je wijzen op deze FB-post, ze had binnen 1 uur al 250 likes. Ik moet zeggen dat ik het eigenlijk wel knap vond dat ze er zoveel kreeg.
Hier wel!quote:
Die pagina is juist baasquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:47 schreef Manke het volgende:
[ afbeelding ]
van https://www.facebook.com/MakeThatTheCatWise
Wat vaag. Moet ik iets instellen ofzo? Ik wil het alleen ff doen om te trollenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Hier wel!
Maar mensen hebben vaak toch heel specifieke tagswaardoor ze alsnog geen zin hebben
Geslaagd! #endatalsenigeopibnghaldounzonderdeexamensvantevorenhebbeningekeken
Geen idee. Ik klikte facebook aan, en ineens waren de hashtags blauwquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:39 schreef ZarB het volgende:
[..]
Wat vaag. Moet ik iets instellen ofzo? Ik wil het alleen ff doen om te trollen
Zit je mobiel? Want daar werkt het (nog) niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:39 schreef ZarB het volgende:
[..]
Wat vaag. Moet ik iets instellen ofzo? Ik wil het alleen ff doen om te trollen
En 'you're' en 'your', 'there', 'their' en 'they're', etc.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:39 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Van die mensen die een status in het Nederlands posten, een reactie krijgen in het Nederlands maar dan weer reageren in het Engels en in het Engels het gesprek voortzetten.
9 van de 10 keer klopt er niks van het Engels dat ze spreken. Vol met spelfouten.
Persoon A: Ik heb zo'n zin in vrijdag! We going to fuck shit UP!
Persoon B, reactie: Ja, ik heb er ook wel zin in.
Persoon A: Yes me look forward too! I see you than?
Eens in de zoveel tijd zie ik ook nog wel eens: Yes, me two!
Dat laat mij altijd een beetje huilen van binnen.
'Two', 'too', 'to' zijn verschillende dingen! Net als 'than' en 'then'.
Ja, dat ook.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:44 schreef Ceviche het volgende:
[..]
En 'you're' en 'your', 'there', 'their' en 'they're', etc.
Maar goed eigenlijk weten ze op mijn fb de hele Engelse taal te verkloten.
Niet alleen het Engels trouwens
Of het is opzet, dat verkeerd schrijven. Ook triest, daar niet van.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:39 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Van die mensen die een status in het Nederlands posten, een reactie krijgen in het Nederlands maar dan weer reageren in het Engels en in het Engels het gesprek voortzetten.
9 van de 10 keer klopt er niks van het Engels dat ze spreken. Vol met spelfouten.
Persoon A: Ik heb zo'n zin in vrijdag! We going to fuck shit UP!
Persoon B, reactie: Ja, ik heb er ook wel zin in.
Persoon A: Yes me look forward too! I see you than?
Eens in de zoveel tijd zie ik ook nog wel eens: Yes, me two!
Dat laat mij altijd een beetje huilen van binnen.
'Two', 'too', 'to' zijn verschillende dingen! Net als 'than' en 'then'.
Daar kom ik net achter idd!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zit je mobiel? Want daar werkt het (nog) niet.
quote:echt kansloos! dingen vertellen die niet waar zijn . kijk in de spiegel en zeg ze opnieuw misschien gaan je eigen leugens wel over jou! of het is de waarheid over jou!
als je iets te zeggen hebt tegen me zeg dan de waarheid en ga niet een of andere tyfus leugen aansmeren!
Vind ik niet meer leuk · · Delen · 22 uur geleden ·
Jijzelf en --- vinden dit leuk.
"Mijn oma is zonet overledenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat 'vind ik leuk' is ook maar een raar iets. Als bijvoorbeeld iemand overleden is en er staat een memoriam en je wilt respect tonen, dan zou een + teken beter zijn dan een 'vind ik leuk'.
ik vind het leuk, want ze heeft al 6x op facebook foto's gezet met bloed op haar pols enzoquote:
Maar de mensen die gewoon haar feliciterenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:39 schreef kami124 het volgende:
[..]
mooie troll. Ik zou er zelf onder zetten: obvious troll is obvious.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |