Met wat pech wordt dit zo gemeengoed dat deze vervoeging in het groene boekje wordt opgenomen en het dus gewoon gaat mogen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:11 schreef maily het volgende:
http://www.upcoming.nl/tb(...)en-die-geslaagt-zijn
Weer een geniet-momentje ....
quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met wat pech wordt dit zo gemeengoed dat deze vervoeging in het groene boekje wordt opgenomen en het dus gewoon gaat mogen.
Waar wacht je opquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:12 schreef Airenu het volgende:
[..]
Had wel de neiging
Mag haar toch niet zo.
Gewoon doen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:12 schreef Airenu het volgende:
[..]
Had wel de neiging
Mag haar toch niet zo.
Swek toggquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:00 schreef andreas612 het volgende:
Mensen die geslaagd zijn en dat melden en vervolgens 140+ likes krijgen
Het is wel iets waar je naar toe leeft... Vroegah hing je je tas uitquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:00 schreef andreas612 het volgende:
Mensen die geslaagd zijn en dat melden en vervolgens 140+ likes krijgen
ja, wat is daar mis mee tegenwoordig?quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het is wel iets waar je naar toe leeft... Vroegah hing je je tas uit
Geen idee........quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:21 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ja, wat is daar mis mee tegenwoordig?
quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:56 schreef Miousana het volgende:
Tjaaa
[..]Die kwam ik op twitter tegen (als je zoekt op "geslaagt"). Ze gaat zelfs zo'n nickelson jas aan haar ouders vragen.... Zucht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
Gelukkig, het was maar een grap van degene die het op haar facebook plaatste. Die loser die jij op twitter hebt gezien meende het wel.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:07 schreef exile79 het volgende:
[..]
Die kwam ik op twitter tegen (als je zoekt op "geslaagt"). Ze gaat zelfs zo'n nickelson jas aan haar ouders vragen.... Zucht.
Wat is dit nou weerquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:38 schreef Gezicht het volgende:
Voor de grap een geslaagd status geplaatst terwijl ik vorig jaar al m'n diploma heb gehaald, 80 likes.______!
Sowieso Tony Montana een good man, wut?quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:23 schreef Platina het volgende:
[..]
Het staat godverdomme op het plaatje en dan krijgt ze het nog voor elkaar 'menn' te typen.
Nou, ik kan de tweet niet meer terug vinden, maar ik dacht toch echt dat het exact dezelfde text was.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:36 schreef Miousana het volgende:
[..]
Gelukkig, het was maar een grap van degene die het op haar facebook plaatste. Die loser die jij op twitter hebt gezien meende het wel.
'reageerd'quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:51 schreef Knijpflesje het volgende:
En de eerste foto's van de tassen aan de vlag staan weer op FB. Vol met felicitaties en likes. Stomme is is als je reageerd je steeds bericht krijgt dat een onbekend iemand er op heeft gereageerd.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 07:40 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
'reageerd'
Van alle dt-fouten vind ik dit toch wel de ergste.
Ik vind het gebruik van te moeilijke woorden behoorlijk tenenkrommendquote:want ik wou niet dat ik jullie intimendeerde haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |