Ik vind het getuigen van weinig respect voor de Nederlandse cultuur als je de werkwoorden niet goed spelt.quote:
Hij kan er niets aan doen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:02 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik vind het getuigen van weinig respect voor de Nederlandse cultuur als je de werkwoorden niet goed spelt.
Het is grappig omdat het waar is.quote:
Daar heeft het weinig mee van doen.quote:
Het verhaal rondom die Itavia-vlucht die de Fransen in 1980 hebben neergeknald hebben ze ook netjes onder de tafel geveegd, nadat men dacht dat de archieven van de Lybische geheime dienst opheldering hadden kunnen geven.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:10 schreef remlof het volgende:
Berlusconi wilde Kaddafi laten 'afmaken'
Eerder al hadden andere Franse en Italiaanse media gesuggereerd dat westerse geheime diensten ervoor hebben gezorgd dat Kaddafi niet levend in handen zou komen van het Internationaal Strafhof (ICC) in Den Haag. Hij zou er dingen kunnen vertellen die onder meer de toenmalige Franse president Nicolas Sarkozy in een lastig parket hadden gebracht.
Jij bent een democratenvriend, dus jij moet je bek houden.quote:
Welke vrienden hebben we het dan over?quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij bent een democratenvriend, dus jij moet je bek houden.
Enkel nare mensen hebben recht op duistere zaakjes.
Lubbers en remlof.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:20 schreef waht het volgende:
[..]
Welke vrienden hebben we het dan over?
In that day Gaddafi was crossing the zone in his official plane (a sophisticated DC-9 with anti missile devices) traveling from Tripoli to Varsaw and scorted by two MIG-23 Libyan military fighters. Apparently one -not two- unnidentified fighter coming from Tolouse fired two missiles to Gaddafi's plane wich were schieved, but following his trajectory hit the Itavia plane. All this was recorded by Majorca's radar.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het verhaal rondom die Itavia-vlucht die de Fransen in 1980 hebben neergeknald hebben ze ook netjes onder de tafel geveegd, nadat men dacht dat de archieven van de Lybische geheime dienst opheldering hadden kunnen geven.
Hmm.. dat is wel zo ja. Maar goed, dat geeft mij wel weer het voordeel van de twijfel.quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:02 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik vind het getuigen van weinig respect voor de Nederlandse cultuur als je de werkwoorden niet goed spelt.
De springstof was afkomstig van gestolen materiaal uit Luxemburgse steengroeve's.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:46 schreef RM-rf het volgende:
deels gebaseerd op corruptie en zelfs terrorisme in de jaren tachtig (er werden toen 25 bomaanslagen gepleegd, naar nu blijkt door een geheime eenheid vand e Gendarmerie, met NATO-materiaal.. beetje gelijkend op de Bende van Nijvel).
Je kan het toch gewoon proberen. Het is gratisquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:40 schreef robin007bond het volgende:
Hmmm, is het 't waard om zo'n 'signature track' van een van de courses te volgen?
https://www.coursera.org
Niet allemaal hehe.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan het toch gewoon proberen. Het is gratis
En waar komen die cijfers vandaan? Juist.quote:Dijsselbloem: cijfers uit Brussel leidend bij nieuwe bezuinigingen
De cijfers uit enquêtes over Brussel komen ook ergens vandaan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:41 schreef Reya het volgende:
[..]
En waar komen die cijfers vandaan? Juist.
Mooi. We zien de extreem negatieve cijfers wel verschijnen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:41 schreef Reya het volgende:
[..]
En waar komen die cijfers vandaan? Juist.
We hebben al bindende verkiezingen, laten we het niet erger maken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:47 schreef Webschip het volgende:
Het wordt tijd voor een bindend referendum.
quote:Minister Hennis van Defensie kiest definitief voor de aankoop van JSF-toestellen. Dat staat in de toekomstvisie op de krijgsmacht van Hennis. Dat bevestigen bronnen aan RTL Nieuws.
Het volk!quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:50 schreef waht het volgende:
[..]
We hebben al bindende verkiezingen, laten we het niet erger maken.
We zijn nog in onderhandeling met diverse partijen aangaande de aard van de cijfers.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:46 schreef waht het volgende:
[..]
Mooi. We zien de extreem negatieve cijfers wel verschijnen.
Raadplegende verkiezingen zijn eerder een Turkse traditie.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:50 schreef waht het volgende:
[..]
We hebben al bindende verkiezingen, laten we het niet erger maken.
Cijfers hebben geen aard.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:52 schreef Reya het volgende:
[..]
We zijn nog in onderhandeling met diverse partijen aangaande de aard van de cijfers.
De cijfers die Frankrijk in negatief daglicht zetten liggen al klaar neem ik aan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:52 schreef Reya het volgende:
[..]
We zijn nog in onderhandeling met diverse partijen aangaande de aard van de cijfers.
Geen idee, misschien vind Jeanine de JSF leuker.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:54 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar JSF is erg duur. Waarom geen Saab Gripen?
Die is ook leuker.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Geen idee, misschien vind Jeanine de JSF leuker.
Een vastbindend referendum?quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:47 schreef Webschip het volgende:
Het wordt tijd voor een bindend referendum.
Die beslissingen worden door de generaals gemaakt, Jeanine is nog steeds bezig met haar kantoor inrichten en een nieuw bloemetjesmotief voor op het uniform van de soldaten.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Geen idee, misschien vind Jeanine de JSF leuker.
En ze kan nu ook leuk voor zichzelf gaan shoppen met die creditcard die ze van die aardige Amerikaan kreeg.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die beslissingen worden door de generaals gemaakt, Jeanine is nog steeds bezig met haar kantoor inrichten en een nieuw bloemetjesmotief voor op het uniform van de soldaten.
Ah joh, details detailsquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer het eerste productietoestel ooit geleverd gaat worden
Met de eerste nieuwe HST.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer het eerste productietoestel ooit geleverd gaat worden
Gelukkig maakt de PvdA zich zorgen om belangrijker zakenquote:
Ja, wmb hadden ze wel wat meer hun mond mogen opendoen over de F-35.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gelukkig maakt de PvdA zich zorgen om belangrijker zaken.
Onvoldoende mannen die mantelzorgen. Tut-tut.
Rendre a grande vitesse.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:32 schreef von_Preussen het volgende:
De TGV is ook maar ontworpen zodat het Franse leger zich bij een volgende Europese oorlog nog sneller kunnen terugtrekken.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:32 schreef von_Preussen het volgende:
De TGV is ook maar ontworpen zodat het Franse leger zich bij een volgende Europese oorlog nog sneller kunnen terugtrekken.
Wat een kankerpartij is het ook, ze proberen ons mannen echt te feminiseren, zum kotzen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gelukkig maakt de PvdA zich zorgen om belangrijker zaken.
Onvoldoende mannen die mantelzorgen. Tut-tut.
Dat komt binnenkort goed van pas.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:32 schreef von_Preussen het volgende:
Wat mij betreft ook. Vuurwerk, in plaats van emancipatie-gehuil.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, wmb hadden ze wel wat meer hun mond mogen opendoen over de F-35.
quote:Ander soort werk
Het Kamerlid (Keklik Yücel) maakt zich er ook druk om dat sectoren waarin veel vrouwen werken vaak minder worden beloond dan de sectoren waarin veel mannen werkzaam zijn. Met het wetsvoorstel hoopt ze ook dit verder op de agenda te zetten.
"Ik geloof niet dat bedrijven opzettelijk denken: ‘ik ga die vrouw eens lekker minder belonen’. Daarom is het ook zo belangrijk dat managers zich ervan bewust worden dat ze bepaalde compententies bij vrouwen anders waarderen."
Bron: nu.nl
Dan ben je wel lekker snel door Brabant heen inderdaad.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:48 schreef Friek_ het volgende:
Treinen met snelheden van 500 km/h, dat zie ik liever.
Ze wordt immers toch onderhouden met het inkomen van haar man.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:58 schreef Friek_ het volgende:
Ik zou als manager regelmatig denken: "Ha, die vrouw ga ik eens minder belonen."
Ik ben het wel met Yücel eens, las laatst ergens dat de inkomensverschillen tussen man en vrouw in Italië kleiner zijn dan in Nederland.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat mij betreft ook. Vuurwerk, in plaats van emancipatie-gehuil.
Het stukje dat ik vanochtend las was helemaal hilarisch:
[..]
Ah, moet Nederland meer op Italie gaan lijkenquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben het wel met Yücel eens, las laatst ergens dat de inkomensverschillen tussen man en vrouw in Italië kleiner zijn dan in Nederland.
Dat geeft over het algemeen wel minder problemen dan vriendinnetjes.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:58 schreef von_Preussen het volgende:
Ik zou als manager regelmatig denken: "Ha, ik neem alleen vriendjes van mij aan".
Vind je ook dat vrouwen slechter presteren dan mannen in dezelfde functie dan?quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, moet Nederland meer op Italie gaan lijken?
In Duitsland verdient de vrouw nog veel minder dan de man.
Dat lijkt mij evident.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Vind je ook dat vrouwen slechter presteren dan mannen in dezelfde functie dan?
Je wilt op kantoor natuurlijk wel gewoon slap kunnen ouwehoeren, dat verneuken vrouwen meestal door overal aanstoot aan te nemen en te eisen dat men ook gezond voedsel voor de lunch verzorgt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat geeft over het algemeen wel minder problemen dan vriendinnetjes.
Tenzij je homo bent natuurlijk.
Ik vind ze in de prostitutie toch duidelijk beter.quote:
Ik heb geen ervaring met die sector.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind ze in de prostitutie toch duidelijk beter.
Nee. Het gaat hier dus ook over mensen in ANDERE branches.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Vind je ook dat vrouwen slechter presteren dan mannen in dezelfde functie dan?
Ik sta open om meer te weten te komen over uw bevindingen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind ze in de prostitutie toch duidelijk beter.
Of: "Ha, die mensen ga ik eens minder dan het minimumloon betalen."quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:58 schreef Friek_ het volgende:
Ik zou als manager regelmatig denken: "Ha, die vrouw ga ik eens minder belonen."
Maandenlang niet betalen en het bedrijf dan failliet laten gaan, terwijl de assets sowieso al van een andere onderneming (die je zelf controleert) werden gehuurd.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:07 schreef waht het volgende:
[..]
Of: "Ha, die mensen ga ik eens minder dan het minimumloon betalen."
Als ze vragen om opslag gelijk een paar slagen verkopen voor die muil van ze.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:07 schreef waht het volgende:
[..]
Of: "Ha, die mensen ga ik eens minder dan het minimumloon betalen."
Noemen we dat het Griekse verdienmodel?quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maandenlang niet betalen en het bedrijf dan failliet laten gaan, terwijl de assets sowieso al van een andere onderneming (die je zelf controleert) werden gehuurd.
Fysiek geweld is onethisch meneertje.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als ze vragen om opslag gelijk een paar slagen verkopen voor die muil van ze.
Slagen, wat klinkt dat schattig, zo kinderlijk.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als ze vragen om opslag gelijk een paar slagen verkopen voor die muil van ze.
Nee, dat noemen we het "ik heb schijt aan de maatschappij" verdienmodel.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:11 schreef waht het volgende:
[..]
Noemen we dat het Griekse verdienmodel?
Al die mannen in de techniek en ICT gewoon minder salaris geven.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:05 schreef remlof het volgende:
Oh ik zie je edit, Yücel had het inderdaad over "sectoren waarin veel vrouwen werken".
Hmmm.
Ik prefereer "klappen".quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Slagen, wat klinkt dat schattig, zo kinderlijk.
Zolang mannelijke onderwijzers niet meer verdienen dan vrouwelijke zie ik geen probleem.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Al die mannen in de techniek en ICT gewoon minder salaris geven.
Om de vakantievierende onderwijzeressen tegemoet te komen.
In India is dat heel normaal.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, dat noemen we het "ik heb schijt aan de maatschappij" verdienmodel.
Het juridische systeem in India rammelt zo hard dat je daar niet eens hoeft creatief te ondernemen om onder je verplichtingen uit te komen, je kan gewoon tot in den treure met dezelfde entiteit blijven doorgaan.quote:
Ik "stompen" want dat insinueert dat je met je vuist de maximale schade in het gezicht wilt aanrichten, "klappen" eerder dat je met vlakke hand op de wang een corrigerende tik wilt geven.quote:
Als ze dat wel doen omdat ze bepaalde "management-taken" verrichten, zou ik het ook niet meteen als nadelig zien.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Zolang mannelijke onderwijzers niet meer verdienen dan vrouwelijke zie ik geen probleem.
Zolang er voor gelijke functies maar gelijk betaald wordt, ongeacht geslacht.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als ze dat wel doen omdat ze bepaalde "management-taken" verrichten, zou ik het ook niet meteen als nadelig zien.
Hé clown, ook tussen mannen bestaan op dezelfde functies verschillen in beloning, hoor je mannen daarover huilie huilie doen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Zolang er voor gelijke functies maar gelijk betaald wordt, ongeacht geslacht.
Ik zou ook meer dan jou verdienen in dezelfde functie, alleen al omdat ik ouder benquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hé clown, ook tussen mannen bestaan op dezelfde functies verschillen in beloning, hoor je mannen daarover huilie huilie doen?
Leeftijdsdiscriminatiequote:Op donderdag 13 juni 2013 19:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou ook meer dan jou verdienen in dezelfde functie, alleen al omdat ik ouder ben
Maar daar gaat het dus niet om.
Ook als je even oud bent, je kan immers vaak onderhandelen over je salaris. Niet gek dat er dan ook inkomensverschillen ontstaan, niet iedereen is een even goede onderhandelaar.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou ook meer dan jou verdienen in dezelfde functie, alleen al omdat ik ouder ben
Maar daar gaat het dus niet om.
Die is algemeen geaccepteerd. Heeft ook te maken met ervaring die, zoals je weet, op termijn meer waard is dan opleiding.quote:
Maar naarmate je ouder wordt, word je ook minder productief.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Die is algemeen geaccepteerd. Heeft ook te maken met ervaring die, zoals je weet, op termijn meer waard is dan opleiding.
Dat weet ik nog zo net niet, ben nu productiever dan op m'n twintigste toen ik elke avond in de kroeg hingquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar naarmate je ouder wordt, word je ook minder productief.
Ik moet het nog zien, de NOS heeft er niets over gemeld, kan dus ook een goedgelovige RTL-journalist zijn geweestquote:
En PietZeur heeft er een topic over geopend...............quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien, de NOS heeft er niets over gemeld, kan dus ook een goedgelovige RTL-journalist zijn geweest
Waar?quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:28 schreef betyar het volgende:
[..]
En PietZeur heeft er een topic over geopend...............
NWS, het meest intellectuele subforum van Fok!.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:28 schreef jatochneetoch het volgende:
beetje vliegen beetje schieten
piew piew paf paf hahahahahahahahahahahahahahahahah
Dat mannen meer verdienen dan vrouwen is ook bij een groot deel van het parlement geaccepteerdquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Die is algemeen geaccepteerd. Heeft ook te maken met ervaring die, zoals je weet, op termijn meer waard is dan opleiding.
quote:Spaanse belasting klaagt Messi aan
FC Barcelona-speler Lionel Messi is door de Spaanse justitie aangeklaagd voor belastingontduiking. De Argentijn wordt ervan verdacht in 2007, 2008 en 2009 meer dan vier miljoen euro te hebben achtergehouden voor de belastingdienst.
Volgens de aanklacht hebben Messi en zijn adviseurs onder meer gebruikt gemaakt van ontoelaatbare constructies met zogenoemde belastingparadijzen. Het initiatief daarbij zou zijn uitgegaan van Jorge Messi, de vader van de voetballer.
Bron: NOS
quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
NWS, het meest intellectuele subforum van Fok!.
Pareltje.quote:Hoezo een is jsf faalproject?
Je bent het zonnetje in huis, en dat hebben we wel nodig vandaag.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:56 schreef von_Preussen het volgende:
Jullie boffen maar met zo'n gekke v_P die allemaal hits voor jullie post.
Niet bij de meerderheid neem ik aan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat mannen meer verdienen dan vrouwen is ook bij een groot deel van het parlement geaccepteerd.
Hmm.. 50/50 I guessquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet bij de meerderheid neem ik aan.
Ach, dat geld is makkelijk te halen uit de miljarden aan ontwikkelingshulp die we jaarlijks overboeken naar warlords.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:12 schreef Friek_ het volgende:
Dat geld van de JSF kan beter gestopt worden in het verhogen van de uitkeringen.
Ik vernam aldaar dat wij intelligentsia zijnquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, dat geld is makkelijk te halen uit de miljarden aan ontwikkelingshulp die we jaarlijks overboeken naar warlords, zo vernam ik in NWS.
Vooral vP.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vernam aldaar dat wij intelligentsia zijn
De link was toch naar zijn postquote:
Jawel. Je bent te intelligentquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan je niet volgen. Misschien hoor ik er toch niet bij
POL is een oase van rust en liefdequote:
Ook alleen maar omdat v_P hier post.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
POL is een oase van rust en liefde.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat v_P hier post.
Intelligente post zegquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:56 schreef von_Preussen het volgende:
Jullie boffen maar met zo'n gekke v_P die allemaal hits voor jullie post.
Sinds het hier een oase van rust en liefde is probeer ik ook de intellectueel minder bedeelden uit NWS hierheen te lokken zodat er hier weer wat te rellen valt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat v_P hier post.
Du_ke heeft daar zo'n kattenbakschepje voor.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:21 schreef von_Preussen het volgende:
Maar ik heb wel medelijden met du_ke, als hij straks weer hier komt mag hij weer de rotzooi opruimen die anderen - lees ik - hier achtergelaten heb(ben).
Maar je hebt gelijk dat GSborderline echt een stuk tuig is.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Du_ke heeft daar zo'n kattenbakschepje voor.
Erik. Dat was pas een reller. Die heeft voor de eerste ruzie tussen jou en mij gezorgdquote:
Van de richelquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar je hebt gelijk dat GSborderline echt een stuk tuig is.
Zo ver als de PvdA gaat, gaan niet veel partijen.quote:
Is dat zo. Wat gemeen van hem.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Erik. Dat was pas een reller. Die heeft voor de eerste ruzie tussen jou en mij gezorgd.
quote:Minister van Sociale Zaken Lodewijk Asscher kan de grappen van Gordon niet altijd waarderen.
Gordon maakte onlangs op de Amsterdamse zender AT5 een grap over de joodse afkomst van superster Barbra Streisand, die in Nederland was voor twee concerten. "Ik denk dat ze geld nodig heeft. Dat is een joodse instelling", riep Gordon.
Asscher is not amused. Hij vindt namelijk dat Gordon een voorbeeldfunctie heeft en zulke dingen niet hoort te zeggen. "Rondetafelgesprek over antisemitisme bij jongeren. "Grappige" Gordon ongeschikt als rolmodel", twittert de minister en vicepremier.
Gordon laat aan RTL Boulevard weten dat hij niet snapt waarom Asscher zo boos is en wil benadrukken dat hij geen antisemiet is. Asscher zegt met de zanger in gesprek te willen gaan.
Ik zie haar al langere tijd nergens meer posten.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:25 schreef von_Preussen het volgende:
Toch ben ik benieuwd wat er met Ziba gebeurd is, nadat ze naar Amsterdam is verhuisd.
Ik zet m'n geld op mensenhandel.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:25 schreef von_Preussen het volgende:
Toch ben ik benieuwd wat er met Ziba gebeurd is, nadat ze naar Amsterdam is verhuisd.
Het standpunt van de PvdA in deze is me nog niet helemaal duidelijk, maar ik ga er wel van uit dat een meerderheid van het parlement vindt dat een salaris gekoppeld aan een functie niet afhankelijk mag zijn van het geslacht.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo ver als de PvdA gaat, gaan niet veel partijen.
Volgens O'Reilly is ze vast verslaafd geraakt aan de drugs en wordt ze gedwongen om achter een raam te staan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:25 schreef von_Preussen het volgende:
Dit acht ik onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Volgens O'Reilly is ze vast verslaafd geraakt aan de drugs en wordt ze gedwongen om achter een raam te staan.
Ik denk dat ze wordt gebruikt bij dwergwerpen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Volgens O'Reilly is ze vast verslaafd geraakt aan de drugs en wordt ze gedwongen om achter een raam te staan.
Dan nog liever een JSF.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:12 schreef Friek_ het volgende:
Dat geld van de JSF kan beter gestopt worden in het verhogen van de uitkeringen.
Ik acht nog steeds onwaarschijnlijk dat Ziba aan de drugs zit.quote:
Misschien heeft ze een leven gekregen....quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik acht nog steeds onwaarschijnlijk dat Ziba aan de drugs zit.
Check.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:37 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
En wat vinden de mensen hier van deze hippe tas?
Gay als er geen sportkleren inzitten.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:37 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
En wat vinden de mensen hier van deze hippe tas?
quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:41 schreef betyar het volgende:
Paper_Tiger is zo'n mannetje dat na het zien van een actiefilm in zijn achtertuin gaat liggen om criminele bendes op te wachten en ze met Chuck Norris moves te overmeesteren.
Dat lijkt mij niet, hij lijkt mij eerder het type om na het zien van een actiefilm op Fok! te gaan huilen dat er geen geprivatiseerde politie is die hij kan inhuren al gelang naar zijn goeddunken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:41 schreef betyar het volgende:
Paper_Tiger is zo'n mannetje dat na het zien van een actiefilm in zijn achtertuin gaat liggen om criminele bendes op te wachten en ze met Chuck Norris moves te overmeesteren.
Tamelijk haram.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:40 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een leuk kapsel.
Het lijkt heel erg op een vraagteken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:40 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een leuk kapsel.
Zijn kast puilt dan ook uit met films waar vooral huurlingen te zien zijn en alle seizoenen van die enorme slechte serie waar een opgeblazen redneck samen met zijn 10 tons vrouw auto's wegsleept.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet, hij lijkt mij eerder het type om na het zien van een actiefilm op Fok! te gaan huilen dat er geen geprivatiseerde politie is die hij kan inhuren al gelang naar zijn goeddunken.
Komt TS weleens in de SC hier?quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
R&P / Waarom doen sommige mannen dit?
Beter topic.
TS heeft een A-cup met pannekoekentepelsquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
R&P / Waarom doen sommige mannen dit?
Beter topic.
Maar wij moeten ons aanpassen. Dit krijg je er nou van, Jetje Bussemaker!quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:59 schreef remlof het volgende:
[..]
TS heeft een A-cup met pannekoekentepels
Ik post altijd in R&Pquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:00 schreef von_Preussen het volgende:
Ow, nu zie ik pas dat GS de helft van z'n postcount in dat topic heeft gemaakt.
Ik zal vaker linken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik kom er enkel als ik hier een linkje zie staan.
Met name naar topics waarin vrouwen benieuwd zijn naar de mening van de mannen, de POL-heren zullen niet te beroerd zijn om die dan te ventileren.quote:
R&P / poep romantiserenquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik kom er enkel als ik hier een linkje zie staan.
Open een nieuwe dan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat topic zit dicht, daar heb je natuurlijk niets aan.
Ik heb gezegd dat ik enkel naar R&P ga als ik hier linkjes tegenkom, ik ga geen topics openen.quote:
We zijn ideaal materiaal voor een onafhankelijke steekproef van de mannelijke sekse.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Met name naar topics waarin vrouwen benieuwd zijn naar de mening van de mannen, de POL-heren zullen niet te beroerd zijn om die dan te ventileren.
Wat ons zo geschikt maakt is dat wij direct zeggen waarop het staat.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
We zijn ideaal materiaal voor een onafhankelijke steekproef van de mannelijke sekse.
Voequote:
Toen ze begon met foto's van haar op internet te pleuren wel ja, inmiddels is ze 17.quote:
U speelt met het zelfvertrouwen van tienermeisjes.quote:
Bijna telt niet voor de wetquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
GS is zelf bijna nog een kind, dus dan mag dat.
Zou het aantal zelfmoorden na een bezoek van GS aan R&P nou ook omhoog gaan?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:12 schreef waht het volgende:
[..]
U speelt met het zelfvertrouwen van tienermeisjes.
Ik ben 24 jaar jonger dan jijquote:
Dat lijkt me wat extreem, maar een extra krasje is goed mogelijk.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zou het aantal zelfmoorden na een bezoek van GS aan R&P nou ook omhoog gaan?
Misschien moeten we gezamenlijk een toernooi opzetten, diegene die binnen 12 uur de meeste krasjes weet te veroorzaken krijgt dan een mooie prijs.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:14 schreef waht het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat extreem, maar een extra krasje is goed mogelijk.
Dat zijn al mijn troll-accounts.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:21 schreef Boze_Appel het volgende:
http://www.upcoming.nl/tb(...)en-die-geslaagt-zijn
Blijft elk jaar leuk.
Ze doen het er gewoon om, zou ik ook doen denk ikquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:21 schreef Boze_Appel het volgende:
http://www.upcoming.nl/tb(...)en-die-geslaagt-zijn
Blijft elk jaar leuk.
quote:
DILBEEK - Negentig bakken bier omdat ze zelf negentig jaar geworden is. Dat kreeg de bejaarde Bertha De Bot van haar familie. Sinds haar zeventiende drinkt Bertha elke dag zestien Jupilers. ‘Ik verzet twee bakken per drie dagen, maar ik word nooit zat.’
Zo’n dertig van de in totaal negentig bakken zijn dit weekend al afgeleverd bij Bertha thuis, in Dilbeek. Speciaal voor haar 90ste verjaardag. ‘Ik dronk mijn eerste glas op mijn zeventiende. Ik was alleen thuis en er was veel bier beschikbaar, want vader dronk er ook graag eentje.’
Vanaf de eerste slok was Bertha verkocht. ‘Zo lekker! En dus ben ik steeds meer gaan drinken. Voor de smaak van het bier, niet voor de roes. Want ik ben geen alcoholiste die geen dag zonder de drank kan. Toen ik onlangs twee weken in het ziekenhuis was opgenomen, dronk ik alleen maar water. Het smaakte niet, maar het ging wel binnen.’
Pas na 11 uur
Bertha drinkt haar eerste pintje – altijd direct uit het flesje – pas om 11 uur ’s morgens. ‘Want dan is de mevrouw van het Wit-Gele Kruis weg. En om acht uur ’s avonds stop ik. Dat betekent dat ik om de drie kwartier een flesje opentrek. Maar denk niet dat ik waggel op het einde van de avond. Ik ga nog altijd met de trap naar mijn slaapkamer.’
Van de vele drank heeft Bertha amper last. Ze is nog kwiek en maakt bijna dagelijks het middagmaal klaar voor het gezin van haar zoon, bij wie ze inwoont. Maar zelf om haar bier gaan, daarvoor is ze te oud geworden. Haar zoon Michel brengt om de twee dagen een nieuwe voorraad mee. ‘Ik vroeg eens aan de dokter of dat wel gezond was, dat moeder zo veel dronk’, zegt hij. ‘En de dokter antwoordde: Als jij er geen last van hebt, laat haar dan maar drinken.’
Dokter Hendrik Peuskens, gespecialiseerd in alcoholverslaving, vindt Bertha De Bot niet echt een stichtend voorbeeld: ‘Ik wil de dame wel feliciteren met haar sterke gestel, maar ik raad niemand aan haar voorbeeld te volgen. Alcohol verkort het leven en ook de gezonde jaren. Moet die mevrouw op die leeftijd nog stoppen met drinken? Ja, zeker vanaf het moment dat ze er nadelen van ondervindt. Voor de rest ben ik geen zedenpolitie.’
http://www.nieuwsblad.be/(...)DMF20130609_00616424
Je gaat morgen 1500km rijden?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:30 schreef von_Preussen het volgende:
Zo, even wat nationalistische Servische muziek op mijn telefoon zetten, dan kan ik morgen in Belgrado helemaal de blits maken.
Dat is NWS, daar kom ik 1x per 2 weken ofzo.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:33 schreef remlof het volgende:
[..]
NWS / Vrouw van 90 drinkt al jaren 16 Jupiler flesjes per dag
Ach. Ik heb 1300 gedaan met mijn gare Twingo, dan kan hij makkelijk 1500 doen met een degelijke auto.quote:
Over goeie snelwegen wel ja.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ach. Ik heb 1300 gedaan met mijn gare Twingo, dan hij makkelijk 1500 doen met een degelijke auto.
Grote wegen vallen reuze mee.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, ik weet niet wat de staat van het wegennet in voormalig Joegoslavië is
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar je gaat wapens verkopen aan de Serven dus?
Dank dank, maar ben morgenavond alweer terug, zaterdagochtend alweer met m'n jaarclub op stap op Köln onveilig te maken.quote:
Ah dus je gaat vliegen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dank dank, maar ben morgenavond alweer terug, zaterdagochtend alweer met m'n jaarclub op stap op Köln onveilig te maken.
Klinkt allicht beter als Friek_ de holocaustontkenner.quote:
Friek_ heeft tenminste enige vorm van opleiding genoten.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Klinkt allicht beter als Friek_ de holocaustontkenner.
Ontkennen is een groot woord. We praten hier liever over bagatelliseren.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En die crewbasht niet.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Friek_ heeft tenminste enige vorm van opleiding genoten.
Beter dan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Holocaustbagatalliseren. Mooi scrabblewoord.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ontkennen is een groot woord. We praten hier liever over bagatelliseren.
Inderdaad, anders is het qua tijd niet te doen. En ik neem alleen een aktentas mee, dus dat zegt wel genoeg over de aard van het bezoek.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah dus je gaat vliegen.
En Keulen is leuk
En condooms, neem ik aan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Inderdaad, anders is het qua tijd niet te doen. En ik neem alleen een aktentas mee, dus dat zegt wel genoeg over de aard van het bezoek.
Ik ben niet van plan om een potentiële klant van het familiebedrijf te neuken, heeft ook weinig met logistiek te maken.quote:
Het zou een strategische move kunnen zijn. En misschien is ze wel lekker.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan om een potentiële klant van het familiebedrijf te neuken, heeft ook weinig met logistiek te maken.
We zijn op zoek naar een sub-ondernemer, niet naar een hoer.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zou een strategische move kunnen zijn. En misschien is ze wel lekker.
Ik had het dank ook niet over hoeren maar over de eeuwenoude traditie om macht te vergroten door seks te gebruiken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
We zijn op zoek naar een sub-ondernemer, niet naar een hoer.
Denk je dat de klanten van jouw werkgever het op prijs stellen als jij de vrouwen van hun neukt?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had het dank ook niet over hoeren maar over de eeuwenoude traditie om macht te vergroten door seks te gebruiken.
De klanten van mijn werkgever is het niet toegestaan om een relatie te hebbenquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Denk je dat de klanten van jouw werkgever het op prijs stellen als jij de vrouwen van hun neukt?
U doet de IT voor de gemeente Staphorst?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:58 schreef remlof het volgende:
[..]
De klanten van mijn werkgever is het niet toegestaan om een relatie te hebben
Zoiets.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
U doet de IT voor de gemeente Staphorst?
Nee, maar bezwangeren vaak wel. Een relatie voor het leven zelfs, al is het maar in de vorm van een omgangsregeling.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:59 schreef von_Preussen het volgende:
En neuken is toch niet meteen een relatie?
Hoezo? Je kan toch ook gewoon het kind niet erkennen en nooit meer contact met de moeder / kind hebben?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar bezwangeren vaak wel. Een relatie voor het leven zelfs, al is het maar in de vorm van een omgangsregeling.
Dat kan jij wel doen maar zij nietquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoezo? Je kan toch ook gewoon het kind niet erkennen en nooit meer contact met de moeder / kind hebben?
Zo doe ik het tenminste altijd.
Ik wou je vragen naar goeie bierdrinktenten in Keulen, maar je gaat met je jaarclub en ik hou niet van stropdassen dus laat maarquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:12 schreef von_Preussen het volgende:
We gaan met z'n allen in elk geval teringdronken worden.
In Keulen ben ik zelf niet bekend, maar m'n maat heeft wel minimaal één volkse bierkelder uitgezocht, dus ik kan je na het weekend wel verslag uitbrengen over hoe die ervaring tussen het gewone volk was.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wou je vragen naar goeie bierdrinktenten in Keulen, maar je gaat met je jaarclub en ik hou niet van stropdassen dus laat maar
Tof, volkse bierkellers spreken me wel aan dus ik kijk uit naar je verslagquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In Keulen ben ik zelf niet bekend, maar m'n maat heeft wel minimaal één volkse bierkelder uitgezocht, dus ik kan je na het weekend wel verslag uitbrengen over hoe die ervaring tussen het gewone volk was.
Neuken en zo snel mogelijk wegwezen, dat is de beste methode.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:59 schreef von_Preussen het volgende:
En neuken is toch niet meteen een relatie?
Op galactische schaal dus erg dicht bij elkaar.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:53 schreef remlof het volgende:
Wel een beetje matig dat ze in Ancient Aliens het steeds over het sterrebeeld Orion hebben als een fysieke plek, "a point of destination zelfs".
Die sterren die we vanaf hiet bij elkaar zien staan liggen duizenden lichtjaren uit elkaar
Ik vraag me af wat die man bezielde om zo openhartig te zijn in de Volkskrant.quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:03 schreef remlof het volgende:
En Amerika gaat ingrijpen in Syrië, want the red line has been crossed.
Gaar rood vakbondsgekkie met d'r rollator.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Samen met die andere Jet toch wel de engste uit het kabinet.
[ afbeelding ]
Ze heeft het gehandicaptenquotum er maar mooi doorheen geduwd.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gaar rood vakbondsgekkie met d'r rollator.
Dat ga ik morgen ook maar weer eens doen voor slechts 3,50 euro per pint.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:15 schreef remlof het volgende:
Ik ga maar eens een pint of Guinness drinken in de kroeg om de hoek.
Omdat het kan.
Vallen filosofen daar ook onder?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze heeft het gehandicaptenquotum er maar mooi doorheen geduwd.
Minimaal 5% gehandicapten voor bedrijven > 25, waar haal je ze vandaan
Dat is goedkoop. 1/200e bijstandsuitkeringquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat ga ik morgen ook maar weer eens doen voor slechts 3,50 euro per pint.
Ik heb geen flauw benul.quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat ga ik morgen ook maar weer eens doen voor slechts 3,50 euro per pint.
Nog bedankt trouwens, op dit moment ben ik dankzij een zijdelingse opmerking van jou over D66'ers (iets van de strekking "lekker democratisch voordoen maar ondertussen technocratisch te werk gaan") een scriptie aan het schrijven over technocratie.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is goedkoop. 1/200e bijstandsuitkering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |