Sinds het hier een oase van rust en liefde is probeer ik ook de intellectueel minder bedeelden uit NWS hierheen te lokken zodat er hier weer wat te rellen valt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat v_P hier post.
Du_ke heeft daar zo'n kattenbakschepje voor.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:21 schreef von_Preussen het volgende:
Maar ik heb wel medelijden met du_ke, als hij straks weer hier komt mag hij weer de rotzooi opruimen die anderen - lees ik - hier achtergelaten heb(ben).
Maar je hebt gelijk dat GSborderline echt een stuk tuig is.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Du_ke heeft daar zo'n kattenbakschepje voor.
Erik. Dat was pas een reller. Die heeft voor de eerste ruzie tussen jou en mij gezorgdquote:
Van de richelquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar je hebt gelijk dat GSborderline echt een stuk tuig is.
Zo ver als de PvdA gaat, gaan niet veel partijen.quote:
Is dat zo. Wat gemeen van hem.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Erik. Dat was pas een reller. Die heeft voor de eerste ruzie tussen jou en mij gezorgd.
quote:Minister van Sociale Zaken Lodewijk Asscher kan de grappen van Gordon niet altijd waarderen.
Gordon maakte onlangs op de Amsterdamse zender AT5 een grap over de joodse afkomst van superster Barbra Streisand, die in Nederland was voor twee concerten. "Ik denk dat ze geld nodig heeft. Dat is een joodse instelling", riep Gordon.
Asscher is not amused. Hij vindt namelijk dat Gordon een voorbeeldfunctie heeft en zulke dingen niet hoort te zeggen. "Rondetafelgesprek over antisemitisme bij jongeren. "Grappige" Gordon ongeschikt als rolmodel", twittert de minister en vicepremier.
Gordon laat aan RTL Boulevard weten dat hij niet snapt waarom Asscher zo boos is en wil benadrukken dat hij geen antisemiet is. Asscher zegt met de zanger in gesprek te willen gaan.
Ik zie haar al langere tijd nergens meer posten.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:25 schreef von_Preussen het volgende:
Toch ben ik benieuwd wat er met Ziba gebeurd is, nadat ze naar Amsterdam is verhuisd.
Ik zet m'n geld op mensenhandel.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:25 schreef von_Preussen het volgende:
Toch ben ik benieuwd wat er met Ziba gebeurd is, nadat ze naar Amsterdam is verhuisd.
Het standpunt van de PvdA in deze is me nog niet helemaal duidelijk, maar ik ga er wel van uit dat een meerderheid van het parlement vindt dat een salaris gekoppeld aan een functie niet afhankelijk mag zijn van het geslacht.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo ver als de PvdA gaat, gaan niet veel partijen.
Volgens O'Reilly is ze vast verslaafd geraakt aan de drugs en wordt ze gedwongen om achter een raam te staan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:25 schreef von_Preussen het volgende:
Dit acht ik onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Volgens O'Reilly is ze vast verslaafd geraakt aan de drugs en wordt ze gedwongen om achter een raam te staan.
Ik denk dat ze wordt gebruikt bij dwergwerpen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Volgens O'Reilly is ze vast verslaafd geraakt aan de drugs en wordt ze gedwongen om achter een raam te staan.
Dan nog liever een JSF.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:12 schreef Friek_ het volgende:
Dat geld van de JSF kan beter gestopt worden in het verhogen van de uitkeringen.
Ik acht nog steeds onwaarschijnlijk dat Ziba aan de drugs zit.quote:
Misschien heeft ze een leven gekregen....quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik acht nog steeds onwaarschijnlijk dat Ziba aan de drugs zit.
Check.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:37 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
En wat vinden de mensen hier van deze hippe tas?
Gay als er geen sportkleren inzitten.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:37 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
En wat vinden de mensen hier van deze hippe tas?
quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:41 schreef betyar het volgende:
Paper_Tiger is zo'n mannetje dat na het zien van een actiefilm in zijn achtertuin gaat liggen om criminele bendes op te wachten en ze met Chuck Norris moves te overmeesteren.
Dat lijkt mij niet, hij lijkt mij eerder het type om na het zien van een actiefilm op Fok! te gaan huilen dat er geen geprivatiseerde politie is die hij kan inhuren al gelang naar zijn goeddunken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:41 schreef betyar het volgende:
Paper_Tiger is zo'n mannetje dat na het zien van een actiefilm in zijn achtertuin gaat liggen om criminele bendes op te wachten en ze met Chuck Norris moves te overmeesteren.
Tamelijk haram.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:40 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een leuk kapsel.
Het lijkt heel erg op een vraagteken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:40 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een leuk kapsel.
Zijn kast puilt dan ook uit met films waar vooral huurlingen te zien zijn en alle seizoenen van die enorme slechte serie waar een opgeblazen redneck samen met zijn 10 tons vrouw auto's wegsleept.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet, hij lijkt mij eerder het type om na het zien van een actiefilm op Fok! te gaan huilen dat er geen geprivatiseerde politie is die hij kan inhuren al gelang naar zijn goeddunken.
Komt TS weleens in de SC hier?quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
R&P / Waarom doen sommige mannen dit?
Beter topic.
TS heeft een A-cup met pannekoekentepelsquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
R&P / Waarom doen sommige mannen dit?
Beter topic.
Maar wij moeten ons aanpassen. Dit krijg je er nou van, Jetje Bussemaker!quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:59 schreef remlof het volgende:
[..]
TS heeft een A-cup met pannekoekentepels
Ik post altijd in R&Pquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:00 schreef von_Preussen het volgende:
Ow, nu zie ik pas dat GS de helft van z'n postcount in dat topic heeft gemaakt.
Ik zal vaker linken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik kom er enkel als ik hier een linkje zie staan.
Met name naar topics waarin vrouwen benieuwd zijn naar de mening van de mannen, de POL-heren zullen niet te beroerd zijn om die dan te ventileren.quote:
R&P / poep romantiserenquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik kom er enkel als ik hier een linkje zie staan.
Open een nieuwe dan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat topic zit dicht, daar heb je natuurlijk niets aan.
Ik heb gezegd dat ik enkel naar R&P ga als ik hier linkjes tegenkom, ik ga geen topics openen.quote:
We zijn ideaal materiaal voor een onafhankelijke steekproef van de mannelijke sekse.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Met name naar topics waarin vrouwen benieuwd zijn naar de mening van de mannen, de POL-heren zullen niet te beroerd zijn om die dan te ventileren.
Wat ons zo geschikt maakt is dat wij direct zeggen waarop het staat.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
We zijn ideaal materiaal voor een onafhankelijke steekproef van de mannelijke sekse.
Voequote:
Toen ze begon met foto's van haar op internet te pleuren wel ja, inmiddels is ze 17.quote:
U speelt met het zelfvertrouwen van tienermeisjes.quote:
Bijna telt niet voor de wetquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
GS is zelf bijna nog een kind, dus dan mag dat.
Zou het aantal zelfmoorden na een bezoek van GS aan R&P nou ook omhoog gaan?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:12 schreef waht het volgende:
[..]
U speelt met het zelfvertrouwen van tienermeisjes.
Ik ben 24 jaar jonger dan jijquote:
Dat lijkt me wat extreem, maar een extra krasje is goed mogelijk.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zou het aantal zelfmoorden na een bezoek van GS aan R&P nou ook omhoog gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |