Dan nog liever een JSF.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:12 schreef Friek_ het volgende:
Dat geld van de JSF kan beter gestopt worden in het verhogen van de uitkeringen.
Ik acht nog steeds onwaarschijnlijk dat Ziba aan de drugs zit.quote:
Misschien heeft ze een leven gekregen....quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik acht nog steeds onwaarschijnlijk dat Ziba aan de drugs zit.
Check.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:37 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
En wat vinden de mensen hier van deze hippe tas?
Gay als er geen sportkleren inzitten.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:37 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
En wat vinden de mensen hier van deze hippe tas?
quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:41 schreef betyar het volgende:
Paper_Tiger is zo'n mannetje dat na het zien van een actiefilm in zijn achtertuin gaat liggen om criminele bendes op te wachten en ze met Chuck Norris moves te overmeesteren.
Dat lijkt mij niet, hij lijkt mij eerder het type om na het zien van een actiefilm op Fok! te gaan huilen dat er geen geprivatiseerde politie is die hij kan inhuren al gelang naar zijn goeddunken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:41 schreef betyar het volgende:
Paper_Tiger is zo'n mannetje dat na het zien van een actiefilm in zijn achtertuin gaat liggen om criminele bendes op te wachten en ze met Chuck Norris moves te overmeesteren.
Tamelijk haram.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:40 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een leuk kapsel.
Het lijkt heel erg op een vraagteken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:40 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een leuk kapsel.
Zijn kast puilt dan ook uit met films waar vooral huurlingen te zien zijn en alle seizoenen van die enorme slechte serie waar een opgeblazen redneck samen met zijn 10 tons vrouw auto's wegsleept.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet, hij lijkt mij eerder het type om na het zien van een actiefilm op Fok! te gaan huilen dat er geen geprivatiseerde politie is die hij kan inhuren al gelang naar zijn goeddunken.
Komt TS weleens in de SC hier?quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
R&P / Waarom doen sommige mannen dit?
Beter topic.
TS heeft een A-cup met pannekoekentepelsquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
R&P / Waarom doen sommige mannen dit?
Beter topic.
Maar wij moeten ons aanpassen. Dit krijg je er nou van, Jetje Bussemaker!quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:59 schreef remlof het volgende:
[..]
TS heeft een A-cup met pannekoekentepels
Ik post altijd in R&Pquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:00 schreef von_Preussen het volgende:
Ow, nu zie ik pas dat GS de helft van z'n postcount in dat topic heeft gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |