Al die mannen in de techniek en ICT gewoon minder salaris geven.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:05 schreef remlof het volgende:
Oh ik zie je edit, Yücel had het inderdaad over "sectoren waarin veel vrouwen werken".
Hmmm.
Ik prefereer "klappen".quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Slagen, wat klinkt dat schattig, zo kinderlijk.
Zolang mannelijke onderwijzers niet meer verdienen dan vrouwelijke zie ik geen probleem.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Al die mannen in de techniek en ICT gewoon minder salaris geven.
Om de vakantievierende onderwijzeressen tegemoet te komen.
In India is dat heel normaal.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, dat noemen we het "ik heb schijt aan de maatschappij" verdienmodel.
Het juridische systeem in India rammelt zo hard dat je daar niet eens hoeft creatief te ondernemen om onder je verplichtingen uit te komen, je kan gewoon tot in den treure met dezelfde entiteit blijven doorgaan.quote:
Ik "stompen" want dat insinueert dat je met je vuist de maximale schade in het gezicht wilt aanrichten, "klappen" eerder dat je met vlakke hand op de wang een corrigerende tik wilt geven.quote:
Als ze dat wel doen omdat ze bepaalde "management-taken" verrichten, zou ik het ook niet meteen als nadelig zien.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Zolang mannelijke onderwijzers niet meer verdienen dan vrouwelijke zie ik geen probleem.
Zolang er voor gelijke functies maar gelijk betaald wordt, ongeacht geslacht.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als ze dat wel doen omdat ze bepaalde "management-taken" verrichten, zou ik het ook niet meteen als nadelig zien.
Hé clown, ook tussen mannen bestaan op dezelfde functies verschillen in beloning, hoor je mannen daarover huilie huilie doen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Zolang er voor gelijke functies maar gelijk betaald wordt, ongeacht geslacht.
Ik zou ook meer dan jou verdienen in dezelfde functie, alleen al omdat ik ouder benquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hé clown, ook tussen mannen bestaan op dezelfde functies verschillen in beloning, hoor je mannen daarover huilie huilie doen?
Leeftijdsdiscriminatiequote:Op donderdag 13 juni 2013 19:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou ook meer dan jou verdienen in dezelfde functie, alleen al omdat ik ouder ben
Maar daar gaat het dus niet om.
Ook als je even oud bent, je kan immers vaak onderhandelen over je salaris. Niet gek dat er dan ook inkomensverschillen ontstaan, niet iedereen is een even goede onderhandelaar.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou ook meer dan jou verdienen in dezelfde functie, alleen al omdat ik ouder ben
Maar daar gaat het dus niet om.
Die is algemeen geaccepteerd. Heeft ook te maken met ervaring die, zoals je weet, op termijn meer waard is dan opleiding.quote:
Maar naarmate je ouder wordt, word je ook minder productief.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Die is algemeen geaccepteerd. Heeft ook te maken met ervaring die, zoals je weet, op termijn meer waard is dan opleiding.
Dat weet ik nog zo net niet, ben nu productiever dan op m'n twintigste toen ik elke avond in de kroeg hingquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar naarmate je ouder wordt, word je ook minder productief.
Ik moet het nog zien, de NOS heeft er niets over gemeld, kan dus ook een goedgelovige RTL-journalist zijn geweestquote:
En PietZeur heeft er een topic over geopend...............quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien, de NOS heeft er niets over gemeld, kan dus ook een goedgelovige RTL-journalist zijn geweest
Waar?quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:28 schreef betyar het volgende:
[..]
En PietZeur heeft er een topic over geopend...............
NWS, het meest intellectuele subforum van Fok!.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:28 schreef jatochneetoch het volgende:
beetje vliegen beetje schieten
piew piew paf paf hahahahahahahahahahahahahahahahah
Dat mannen meer verdienen dan vrouwen is ook bij een groot deel van het parlement geaccepteerdquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Die is algemeen geaccepteerd. Heeft ook te maken met ervaring die, zoals je weet, op termijn meer waard is dan opleiding.
quote:Spaanse belasting klaagt Messi aan
FC Barcelona-speler Lionel Messi is door de Spaanse justitie aangeklaagd voor belastingontduiking. De Argentijn wordt ervan verdacht in 2007, 2008 en 2009 meer dan vier miljoen euro te hebben achtergehouden voor de belastingdienst.
Volgens de aanklacht hebben Messi en zijn adviseurs onder meer gebruikt gemaakt van ontoelaatbare constructies met zogenoemde belastingparadijzen. Het initiatief daarbij zou zijn uitgegaan van Jorge Messi, de vader van de voetballer.
Bron: NOS
quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
NWS, het meest intellectuele subforum van Fok!.
Pareltje.quote:Hoezo een is jsf faalproject?
Je bent het zonnetje in huis, en dat hebben we wel nodig vandaag.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:56 schreef von_Preussen het volgende:
Jullie boffen maar met zo'n gekke v_P die allemaal hits voor jullie post.
Niet bij de meerderheid neem ik aan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat mannen meer verdienen dan vrouwen is ook bij een groot deel van het parlement geaccepteerd.
Hmm.. 50/50 I guessquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet bij de meerderheid neem ik aan.
Ach, dat geld is makkelijk te halen uit de miljarden aan ontwikkelingshulp die we jaarlijks overboeken naar warlords.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:12 schreef Friek_ het volgende:
Dat geld van de JSF kan beter gestopt worden in het verhogen van de uitkeringen.
Ik vernam aldaar dat wij intelligentsia zijnquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, dat geld is makkelijk te halen uit de miljarden aan ontwikkelingshulp die we jaarlijks overboeken naar warlords, zo vernam ik in NWS.
Vooral vP.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vernam aldaar dat wij intelligentsia zijn
De link was toch naar zijn postquote:
Jawel. Je bent te intelligentquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan je niet volgen. Misschien hoor ik er toch niet bij
POL is een oase van rust en liefdequote:
Ook alleen maar omdat v_P hier post.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
POL is een oase van rust en liefde.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat v_P hier post.
Intelligente post zegquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:56 schreef von_Preussen het volgende:
Jullie boffen maar met zo'n gekke v_P die allemaal hits voor jullie post.
Sinds het hier een oase van rust en liefde is probeer ik ook de intellectueel minder bedeelden uit NWS hierheen te lokken zodat er hier weer wat te rellen valt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat v_P hier post.
Du_ke heeft daar zo'n kattenbakschepje voor.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:21 schreef von_Preussen het volgende:
Maar ik heb wel medelijden met du_ke, als hij straks weer hier komt mag hij weer de rotzooi opruimen die anderen - lees ik - hier achtergelaten heb(ben).
Maar je hebt gelijk dat GSborderline echt een stuk tuig is.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Du_ke heeft daar zo'n kattenbakschepje voor.
Erik. Dat was pas een reller. Die heeft voor de eerste ruzie tussen jou en mij gezorgdquote:
Van de richelquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar je hebt gelijk dat GSborderline echt een stuk tuig is.
Zo ver als de PvdA gaat, gaan niet veel partijen.quote:
Is dat zo. Wat gemeen van hem.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Erik. Dat was pas een reller. Die heeft voor de eerste ruzie tussen jou en mij gezorgd.
quote:Minister van Sociale Zaken Lodewijk Asscher kan de grappen van Gordon niet altijd waarderen.
Gordon maakte onlangs op de Amsterdamse zender AT5 een grap over de joodse afkomst van superster Barbra Streisand, die in Nederland was voor twee concerten. "Ik denk dat ze geld nodig heeft. Dat is een joodse instelling", riep Gordon.
Asscher is not amused. Hij vindt namelijk dat Gordon een voorbeeldfunctie heeft en zulke dingen niet hoort te zeggen. "Rondetafelgesprek over antisemitisme bij jongeren. "Grappige" Gordon ongeschikt als rolmodel", twittert de minister en vicepremier.
Gordon laat aan RTL Boulevard weten dat hij niet snapt waarom Asscher zo boos is en wil benadrukken dat hij geen antisemiet is. Asscher zegt met de zanger in gesprek te willen gaan.
Ik zie haar al langere tijd nergens meer posten.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:25 schreef von_Preussen het volgende:
Toch ben ik benieuwd wat er met Ziba gebeurd is, nadat ze naar Amsterdam is verhuisd.
Ik zet m'n geld op mensenhandel.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:25 schreef von_Preussen het volgende:
Toch ben ik benieuwd wat er met Ziba gebeurd is, nadat ze naar Amsterdam is verhuisd.
Het standpunt van de PvdA in deze is me nog niet helemaal duidelijk, maar ik ga er wel van uit dat een meerderheid van het parlement vindt dat een salaris gekoppeld aan een functie niet afhankelijk mag zijn van het geslacht.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo ver als de PvdA gaat, gaan niet veel partijen.
Volgens O'Reilly is ze vast verslaafd geraakt aan de drugs en wordt ze gedwongen om achter een raam te staan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:25 schreef von_Preussen het volgende:
Dit acht ik onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Volgens O'Reilly is ze vast verslaafd geraakt aan de drugs en wordt ze gedwongen om achter een raam te staan.
Ik denk dat ze wordt gebruikt bij dwergwerpen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Volgens O'Reilly is ze vast verslaafd geraakt aan de drugs en wordt ze gedwongen om achter een raam te staan.
Dan nog liever een JSF.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:12 schreef Friek_ het volgende:
Dat geld van de JSF kan beter gestopt worden in het verhogen van de uitkeringen.
Ik acht nog steeds onwaarschijnlijk dat Ziba aan de drugs zit.quote:
Misschien heeft ze een leven gekregen....quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik acht nog steeds onwaarschijnlijk dat Ziba aan de drugs zit.
Check.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:37 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
En wat vinden de mensen hier van deze hippe tas?
Gay als er geen sportkleren inzitten.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:37 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
En wat vinden de mensen hier van deze hippe tas?
quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:41 schreef betyar het volgende:
Paper_Tiger is zo'n mannetje dat na het zien van een actiefilm in zijn achtertuin gaat liggen om criminele bendes op te wachten en ze met Chuck Norris moves te overmeesteren.
Dat lijkt mij niet, hij lijkt mij eerder het type om na het zien van een actiefilm op Fok! te gaan huilen dat er geen geprivatiseerde politie is die hij kan inhuren al gelang naar zijn goeddunken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:41 schreef betyar het volgende:
Paper_Tiger is zo'n mannetje dat na het zien van een actiefilm in zijn achtertuin gaat liggen om criminele bendes op te wachten en ze met Chuck Norris moves te overmeesteren.
Tamelijk haram.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:40 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een leuk kapsel.
Het lijkt heel erg op een vraagteken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:40 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een leuk kapsel.
Zijn kast puilt dan ook uit met films waar vooral huurlingen te zien zijn en alle seizoenen van die enorme slechte serie waar een opgeblazen redneck samen met zijn 10 tons vrouw auto's wegsleept.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet, hij lijkt mij eerder het type om na het zien van een actiefilm op Fok! te gaan huilen dat er geen geprivatiseerde politie is die hij kan inhuren al gelang naar zijn goeddunken.
Komt TS weleens in de SC hier?quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
R&P / Waarom doen sommige mannen dit?
Beter topic.
TS heeft een A-cup met pannekoekentepelsquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
R&P / Waarom doen sommige mannen dit?
Beter topic.
Maar wij moeten ons aanpassen. Dit krijg je er nou van, Jetje Bussemaker!quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:59 schreef remlof het volgende:
[..]
TS heeft een A-cup met pannekoekentepels
Ik post altijd in R&Pquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:00 schreef von_Preussen het volgende:
Ow, nu zie ik pas dat GS de helft van z'n postcount in dat topic heeft gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |