Ik zal vaker linken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik kom er enkel als ik hier een linkje zie staan.
Met name naar topics waarin vrouwen benieuwd zijn naar de mening van de mannen, de POL-heren zullen niet te beroerd zijn om die dan te ventileren.quote:
R&P / poep romantiserenquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik kom er enkel als ik hier een linkje zie staan.
Open een nieuwe dan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat topic zit dicht, daar heb je natuurlijk niets aan.
Ik heb gezegd dat ik enkel naar R&P ga als ik hier linkjes tegenkom, ik ga geen topics openen.quote:
We zijn ideaal materiaal voor een onafhankelijke steekproef van de mannelijke sekse.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Met name naar topics waarin vrouwen benieuwd zijn naar de mening van de mannen, de POL-heren zullen niet te beroerd zijn om die dan te ventileren.
Wat ons zo geschikt maakt is dat wij direct zeggen waarop het staat.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
We zijn ideaal materiaal voor een onafhankelijke steekproef van de mannelijke sekse.
Voequote:
Toen ze begon met foto's van haar op internet te pleuren wel ja, inmiddels is ze 17.quote:
U speelt met het zelfvertrouwen van tienermeisjes.quote:
Bijna telt niet voor de wetquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
GS is zelf bijna nog een kind, dus dan mag dat.
Zou het aantal zelfmoorden na een bezoek van GS aan R&P nou ook omhoog gaan?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:12 schreef waht het volgende:
[..]
U speelt met het zelfvertrouwen van tienermeisjes.
Ik ben 24 jaar jonger dan jijquote:
Dat lijkt me wat extreem, maar een extra krasje is goed mogelijk.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zou het aantal zelfmoorden na een bezoek van GS aan R&P nou ook omhoog gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |