Precies, dus hij bevestigd niks.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, dat is een uitstekend juristenantwoord. In feite bevestigt hij het, maar wel op een zodanige manier dat hem niets aangerekend kan worden.
Bevestigtquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, dus hij bevestigd niks.
Niets mis met een zandbak.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Bevestigt
Terug naar je zandbak.
Het is een impliciete bevestiging die je altijd weer kunt intrekken door het op deze manier te formuleren.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, dus hij bevestigd niks.
Ik kan wel zeggen dat jij ook altijd de waarheid hoog in het vaandel hebt maar dat wil niet zeggen dat je nooit liegt of ik er automatisch bevestiging aan geef.
Lekker dingen bouwen en aansluitend vernielen.quote:
Niet rechtsgeldig.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is een impliciete bevestiging die je altijd weer kunt intrekken door het op deze manier te formuleren.
Ga een ander lastigvallen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Bevestigt
Terug naar je zandbak.
Goedzoquote:
Precies.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:53 schreef waht het volgende:
[..]
Lekker dingen bouwen en aansluitend vernielen.
Je verzuurd teveel, niet goed voor je. Je wilt toch geen remlof of Mutant worden?quote:
Verzuurt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je verzuurd teveel, niet goed voor je. Je wilt toch geen remlof of Mutant worden?
Dit dusquote:
Gedraagd.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:58 schreef De_Guidance het volgende:
Heeft te maken met jouw eigen gedrag niet met verzuring of mutant. Maar goed, ik kijk even aan hoe je je gedraagt de komende tijd.
Ga je weer lekker?quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je verzuurd teveel, niet goed voor je. Je wilt toch geen remlof of Mutant worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |