Dat zou echt geweldig zijn en dat we er dan nog gewoon aan verdienen ook qua wereldtransferquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:37 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een examenwet. Meldplicht en uitsluiting voor fraudeursen en een videoteam van de ME op en rond examens.
[..]
Mwa, Narsingh komt ook weer terug dus het wordt knokken voor een plekkie voor Ruubs. Het zou wel grap van de eeuw zijn als hij meegaat naar Brazilie![]()
Niet snappen dat velen er niets van moeten hebben. Heb je dan een bunker voor je taas.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Alle second opinions lijken tot dusverre voorzichtig aan te geven dat het een stap vooruit voor Feyenoord zou betekenen en dat renovatie van De Kuip geen optie is. In De Kuip blijven spelen vanuit sentimentele redenen lijkt mij zeer begrijpelijk, maar uiteindelijk zal de club daar op de lange termijn ook op achterstand raken.
Ik hou nog een slag om de arm omdat ik me verder in de second opinions wil verdiepen, maar ik snap die gedachtengang niet zo dat een nieuw stadion bij voorbaat al afgeschoten wordt door supporters die ten koste van alles persé in De Kuip willen blijven, maar wel zeggen het beste met Feyenoord voor te hebben.
Die second opinions zijn nog niet openbaar. De gemeenteraad krijgt ze niet eens te zien. Alleen de documenten die wij hebben kunnen zien. Hoe jij ze dan te pakken weet te krijgen is mij een raadsel.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Lees één van de second opinions nog eens zou ik zeggen. Daar blijkt dat totaal niet uit.
Het schijnt dat Lens naar Kiev gaat, no way dus dat die naar het WK gaat. Ik ga voor de flanken JPB/Schaken, Robben ligt dan weer eens 9 maanden geblesseerd te wezen en Ola John is z'n paspoort vergetenquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:37 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Mwa, Narsingh komt ook weer terug dus het wordt knokken voor een plekkie voor Ruubs. Het zou wel grap van de eeuw zijn als hij meegaat naar Brazilie![]()
Nog een jaar verder is wel veel voor Schakenquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Het schijnt dat Lens naar Kiev gaat, no way dus dat die naar het WK gaat. Ik ga voor de flanken JPB/Schaken, Robben ligt dan weer eens 9 maanden geblesseerd te wezen en Ola John is z'n paspoort vergeten
Schaken is nog steeds topfit, veel fitter dan anderen van zijn leeftijd.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:33 schreef Adames het volgende:
[..]
Nog een jaar verder is wel veel voor Schaken
Kom maar op met die kaarten danquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:29 schreef Luni het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/11(...)-zomervakantie.dhtml
Goed, de kuip gaat dus nog deze zomer plat. Dat kan dat oude krakkemikkege achterhaalde stadion toch allang niet meer aan johquote:Op donderdag 27 juni kunnen studenten hun studiejaar goed afsluiten met Het Grootste Studentenfeest in De Kuip. Voor slechts tien euro kunnen zij een prachtige avond beleven, met optredens van onder meer topartiesten als Gers Pardoel en Yellow Claw. Meer informatie is te vinden op www.hetgrootstestudentenfeest.nl.
Een dag later, op vrijdag 28 juni, is het de beurt aan Cinéma in De Kuip. Na de eerste succesvolle editie van vorig jaar hebben de hipste club van Rotterdam en De Kuip de handen opnieuw ineen geslagen. Ook dit jaar kunnen de bezoekers helemaal los gaan op de middenstip, waar naast Shermanology, Roog en Erick E ook Dennis van der Geest achter de draaitafel zal plaatsnemen. De oud-judoka was in het verleden Feyenoord-ambassadeur en speelt op deze avond dus een echte thuiswedstrijd. Een kaartje kost slechts 12,50 euro en kan worden besteld via www.cinemaindekuip.nl.
De feest-driedaagse wordt afgesloten met Mysterious, een dancefeest dat al enkele malen plaatsvond in de Maassilo en op zaterdag 29 juni voor het eerst de buitenlucht opzoekt. En waar kan dat beter dan op de mooiste en meest bijzondere locatie van Rotterdam’? Met een top line-up en diverse area’s rondom het stadion belooft ook Mysterious een topfeest te worden. Meer informatie, over onder andere kaartverkoop: www.mysterious-event.com.
Toch apart dat ze het daar dan wel aandurvenquote:
Die 5 tot 7 miljoen was nog voor het jeugdek. Daar is nu wel een miljoen of 3 vanafquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:34 schreef De_Pel het volgende:
Hoe de fuck kunnen andere clubs zo belachelijk veel vangen voor zulke matige spelers.
Ik hoor dat er voor mertens tussen de 10 en 15 miljoen is geboden, terwijl die jongen zich in pakweg 1 op de 10-15 topwedstrijden eens even laat zien. Ik zie dat Lens voor 9 miljoen naar Kiev kan, terwijl hij dit seizoen vaker slecht dan goed heeft gespeeld en duidelijk nogal wat issues heeft. Daarbij zijn ze allebei al 26.
Twente vraagt voor ook ruim boven de 10 miljoen voor Chadli, overigens ook al 24 deze zomer, terwijl hij nog maar 1 jaar contract heeft en fysiek gewoon compleet ongeschikt is voor topvoetbal. Komt voor de top ook simpelweg heel veel tekort.
Waarom krijgen wij dan steeds te horen dat 5 tot 7 miljoen echt het maximale zou zijn voor spelers als de Vrij, Clasie, Janmaat, BMI, spelers met een lang contract, jonger etc![]()
Hij gaat het waarmaken. Volgend jaar schittert hij in Rio.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Toch apart dat ze het daar dan wel aandurven. Ben benieuwd wat hij laat zien.
Simpel; mochten ze niet nog een en ander laten zien komende wedstrijd(en) dan worden ze niet verkocht. Alleen BMI blijft een optie. Die heeft volgens mij ook niet zo slecht gespeeld.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die 5 tot 7 miljoen was nog voor het jeugdek. Daar is nu wel een miljoen of 3 vanaf
Ja die hadden wij moeten nemen, begrijp er echt niets van, een linkerspits hebben we niet eens.quote:
Toch is het veel, hij krijgt dit jaar Europese wedstrijden erbij en zal dan na het seizoen direct aan de bak moeten bij het WK.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Schaken is nog steeds topfit, veel fitter dan anderen van zijn leeftijd.
Welnee man.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:02 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja die hadden wij moeten nemen, begrijp er echt niets van, een linkerspits hebben we niet eens.
Haten is verlatenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:02 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja die hadden wij moeten nemen, begrijp er echt niets van, een linkerspits hebben we niet eens.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Waar het hart vol van is....quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ligt er nou gewoon een damesslip achter hem op de rand?
Hij kwam ook al voor op een Spaans links hippie pamfletquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:48 schreef rubbereend het volgende:
lol, zoek je ff op Gremio krijg je dit te zien:
[ afbeelding ]
Het Feyenoordjongetje gaat internationaal
Dynamo Kiev had hem ook al op een spandoek staanquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij kwam ook al voor op een Spaans links hippie pamflet
Grappig om te zien hoe snel sommige afbeeldingen worden toegeëigend. Het toppunt was toen ik een paar Molukkers een afbeelding van Che Guevara hoorde omschrijven als een vrijheidsstrijder voor de RMS.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dynamo Kiev had hem ook al op een spandoek staan
Ik heb hem een paar jaar geleden al in Inter shirt gespotquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:48 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
Die foto duikt letterlijk overal ter wereld op in een aangepaste versie. Niks vreemds aan.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:48 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke keuze, al hoop ik dat ze onder de nieuwe trainer gaan voetballen, en dat hij niet misbruikt wordt als counterspits.quote:'Achahbar op weg naar Go Ahead Eagles'
Ik kwam hem op een rondreis door Kroatië ook tegen in Split, in de fanshop van Hajduk Split.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:48 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
Go Ahead Eagles is aardig aan het inkopen trouwens.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:15 schreef Grifte het volgende:
[..]
Leuke keuze, al hoop ik dat ze onder de nieuwe trainer gaan voetballen, en dat hij niet misbruikt wordt als counterspits.
Mooi toch. Prima opvoeding ook, helemaal op dat momentquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik kwam hem op een rondreis door Kroatië ook tegen in Split, in de fanshop van Hajduk Split.
Welke uitwedstrijd wordt niet lastig?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Go Ahead Eagles is aardig aan het inkopen trouwens.
Wordt het PEC Zwolle van het komende seizoen (kortom, de positieve verrassing). Kan nog een lastig uitwedstrijdje worden denk ik.
NEC uit.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:19 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Welke uitwedstrijd wordt niet lastig?
Ze worden vast niet allemaal lastig, maar inderdaad, bij Feyenoord kun je bij voorbaat nooit uitgaan van een eenvoudige uit-overwinning, zelfs niet tegen laagvliegers.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:19 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Welke uitwedstrijd wordt niet lastig?
PEC uitquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ze worden vast niet allemaal lastig, maar inderdaad, bij Feyenoord kun je bij voorbaat nooit uitgaan van een eenvoudige uit-overwinning, zelfs niet tegen laagvliegers.
Maar ik denk dus dat Eagles uit wellicht lastiger wordt dan Cambuur uit, PEC Zwolle uit of RKC uit, om maar een paar andere degradatiekandidaten te noemen. Al is het nog wat vroeg om daar al voorspellingen over te doen.
Ideaal ja. 1 puntje uit die 3 wedstrijden vorig jaar. Kunnen we gelijk al overheen gaan.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
Eerste speelronde al om revanche te nemen
Meteen de statistieken erbij pakken, virtueel kampioen dit datquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ideaal ja. 1 puntje uit die 3 wedstrijden vorig jaar. Kunnen we gelijk al overheen gaan.
twitter:feyenoordpings twitterde op vrijdag 14-06-2013 om 18:12:02Brandon Zigo Tichem(18) vertrekt naar NAC Breda en tekent voor één jaar + optie voor nog een jaar. [via @FCUpdate_nl] http://t.co/POoTpVyGS1
reageer retweet
De groeten, Gregory 2.0quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:49 schreef Grifte het volgende:
De mooiboy is ook weer vertrokken, echter niet naar QPR.twitter:feyenoordpings twitterde op vrijdag 14-06-2013 om 18:12:02Brandon Zigo Tichem(18) vertrekt naar NAC Breda en tekent voor één jaar + optie voor nog een jaar. [via @FCUpdate_nl] http://t.co/POoTpVyGS1[ afbeelding ] reageer retweet
Gelukkig kijkt tie er erg vrolijk bij. Hij heeft er echt zin in.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:49 schreef Grifte het volgende:
De mooiboy is ook weer vertrokken, echter niet naar QPR.twitter:feyenoordpings twitterde op vrijdag 14-06-2013 om 18:12:02Brandon Zigo Tichem(18) vertrekt naar NAC Breda en tekent voor één jaar + optie voor nog een jaar. [via @FCUpdate_nl] http://t.co/POoTpVyGS1[ afbeelding ] reageer retweet
Feyenoord is nog armlastig en hapt eerder toe. Dat idee? Of... onze spelers zijn minder goed dan wij hopen/ denken dat ze zijn.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:34 schreef De_Pel het volgende:
Hoe de fuck kunnen andere clubs zo belachelijk veel vangen voor zulke matige spelers.
Ik hoor dat er voor mertens tussen de 10 en 15 miljoen is geboden, terwijl die jongen zich in pakweg 1 op de 10-15 topwedstrijden eens even laat zien. Ik zie dat Lens voor 9 miljoen naar Kiev kan, terwijl hij dit seizoen vaker slecht dan goed heeft gespeeld en duidelijk nogal wat issues heeft. Daarbij zijn ze allebei al 26.
Twente vraagt voor ook ruim boven de 10 miljoen voor Chadli, overigens ook al 24 deze zomer, terwijl hij nog maar 1 jaar contract heeft en fysiek gewoon compleet ongeschikt is voor topvoetbal. Komt voor de top ook simpelweg heel veel tekort.
Waarom krijgen wij dan steeds te horen dat 5 tot 7 miljoen echt het maximale zou zijn voor spelers als de Vrij, Clasie, Janmaat, BMI, spelers met een lang contract, jonger etc![]()
NAC is al jaren de hoer van Feyenoord.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:14 schreef vandermar het volgende:
Tichem is al de 4e Feyenoorder die deze zomer richting NAC gaat. Niet alleen Twente maar nu ook NAC![]()
fr12.nlquote:Anass Achahbar lijkt op weg te zijn naar promovendus Go Ahead Eagles. De aanvaller van Feyenoord is in beeld in Deventer als versterking voor de aanval. Technisch directeur Martin van Geel heeft eerder al aangegeven opzoek te gaan naar een club waar Anass kan rekenen op meer speelminuten.
Anass Achahbar lijkt op weg te zijn naar promovendus Go Ahead Eagles. De aanvaller van #Feyenoord is in beeld in Deventer als versterking
— Dennis van Eersel (@DennisVanEersel) June 14, 2013
Best wel ja.quote:
Jammer dit getroll.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:05 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Best wel ja.
Verbaast me enigszins dat ajax hem nog niet heeft gejat
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje, omdat je mij altijd zo noemt, snap je?![]()
lighten up.
Ha-ha-haaaa!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje, omdat je mij altijd zo noemt, snap je?![]()
lighten up.
Voortaan dan maar ook een verbod voor RKC en Den Haag supporters?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:52 schreef Buitendam het volgende:
Maar met matpartijen in het stadion bij bijvoorbeeld RKC en Den Haag is het toch ook niet zo vreemd dat die man dan geen zin heeft?
Want dat vind jij evenredige vergelijkingen tot de confrontatie tussen Ajax en Feyenoord?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Voortaan dan maar ook een verbod voor RKC en Den Haag supporters?
Dat zijn niets meer dan vredelievende aaien over de bol.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Want dat vind jij evenredige vergelijkingen tot de confrontatie tussen Ajax en Feyenoord?
Als hij ziet dat het bij RKC en Den Haag ook kan ontvlammen is het toch niet zo vreemd dat hij "aartsrivaal" Ajax niet in het stadion wil en andersom?
Alsof het te vergelijken is.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Want dat vind jij evenredige vergelijkingen tot de confrontatie tussen Ajax en Feyenoord?
Als hij ziet dat het bij RKC en Den Haag ook kan ontvlammen is het toch niet zo vreemd dat hij "aartsrivaal" Ajax niet in het stadion wil en andersom?
Dan zit je in het uitvak tussen mooie wanden en honderden me/stewards.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij trekt het op het persoonlijke. "Ik kan het, dus moet het kunnen."quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof het te vergelijken is.
In beide gevallen ging het om supporters van de thuisclub die het niet zo goed konden verkroppen dat er Feyenoorders op alle vakken aanwezig waren.
Ik ben afgelopen seizoen ook gewoon bij de klassieker in de arena geweest, net als vele andere Feyenoorders trouwens. Reken er maar op dat je gewoon je bek dicht houdt daar.
Enorm overdreven. Bij die klassiekers, helemaal in de arena, is er helemaal niks mogelijk wat dat aangaat. En de groepjes die los zitten laten het wel uit hun hoofd om zich herkenbaar te maken.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij trekt het op het persoonlijke. "Ik kan het, dus moet het kunnen."
Ondertussen zie je bij een hoop clubs, en niet alleen bij Feyenoord, dat er een hoop losgeslagen volk zit. Zelfs bij RKC, dus. Dan heb je maar 1 klein, al dan niet levensmoe, groepje nodig tijdens zo'n klassieker en het gaat weer heel Europa over.
Snap ook niet goed wat hij wil zeggen. Of Abou het wel/niet toestaat, de losse kaarten zitten er toch wel, zonder problemen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Enorm overdreven. Bij die klassiekers, helemaal in de arena, is er helemaal niks mogelijk wat dat aangaat. En de groepjes die los zitten laten het wel uit hun hoofd om zich herkenbaar te maken.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:08 schreef Caland het volgende:
En de groepjes die los zitten laten het wel uit hun hoofd om zich herkenbaar te maken.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je zou door zo'n dolle ajacied gezien worden als je het ophangt.
Nee, niet de wandelgangen van voetbalzone. Volgens South Wales Argus.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgens de wandelgangen van voetbalzone () staat Immers in de belangstelling van Cardiff City.
Ook bestquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, niet de wandelgangen van voetbalzone. Volgens South Wales Argus.
Yep die Van Zweden zit bij Swansea, daarom is er ook zo'n band nu tussen Den Haag en Swansea. Mooie streek dan om voor de grote rivaal te tekenenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:37 schreef PIETR het volgende:
Die zit toch bij Swansea? Direct verkopen trouwens, t.e.a.b.
900K voor hem betaald. Als hij komend seizoen weer 10+ goals maakt dan kan dat makkelijk.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:39 schreef Caland het volgende:
De meeste jode...ehh dromen zijn bedrog.
Als je daar ooit nog winst op maakt verdient Geel een standbeeld
Afgelopen seizoen scoorde hij natuurlijk wel 6 van z'n doelpunten ofzo uit penalties.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
900K voor hem betaald. Als hij komend seizoen weer 10+ goals maakt dan kan dat makkelijk.
Anderlecht heeft 2 van de 15 penalties dit seizoen gemaakt. Daar zou hij zeker een aanwinst zijnquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:48 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen scoorde hij natuurlijk wel 6 van z'n doelpunten ofzo uit penalties.
Mocht hij dit seizoen wat beter gaan draaien en gewoon 14 velddoelpunten maken ofzo dan kun je hem inderdaad best met winst slijten.
Er verandert dan dus eigenlijk niks.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:11 schreef Happel het volgende:
Mocht Immers vertrekken dan wordt dat een groot gemis, als ze geen gelijkwaardige vervanger aantrekken. Dan weet je nagenoeg zeker dat je bij wedstrijden, tegen RKC en al die mindere clubjes, met samengeknepen billen kan gaan zitten kijken, omdat we op alle fronten worden afgetroefd qua strijd.
Immers heeft zeker zijn waarde wat dat betreft ja. Maar ik zie toch liever een dergelijke speler wat meer naar achter ipv 'op 10'quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat ik probeer te zeggen is dat je zonder Immers op zeker zulke wedstrijden gaat verliezen.
Ja, daar ben ik het dan wel weer mee eens. Op 10 moet een ander type speler staan. Zou Clasie dat niet kunnen? Lijkt me veel meer een type voor die positie.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Immers heeft zeker zijn waarde wat dat betreft ja. Maar ik zie toch liever een dergelijke speler wat meer naar achter ipv 'op 10'
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Anderlecht heeft 2 van de 15 penalties dit seizoen gemaakt. Daar zou hij zeker een aanwinst zijn
Ruilen voor Schaken. Fener betaald 3 miljoen bij. Kuyt gaat 3 ton verdienen. Ik zeg doenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:30 schreef Caland het volgende:
Gerucht: Dirk Kuyt mag vertrekken bij Fenerbahçe en geeft aan graag terug te willen naar Feyenoord. http://bit.ly/11GGwyB [via Fotospor]
Ha-ha.
De Amateurclub SC Feijenoord bedoelt hij, denk ik.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:30 schreef Caland het volgende:
Gerucht: Dirk Kuyt mag vertrekken bij Fenerbahçe en geeft aan graag terug te willen naar Feyenoord. http://bit.ly/11GGwyB [via Fotospor]
Ha-ha.
Volgens Feijenoordloyals geeft hij aan dat enkel lafaards vertrekken, en dat hij dus blijft.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:30 schreef Caland het volgende:
Ha-ha.
twitter:FeyenoordLoyal twitterde op zaterdag 15-06-2013 om 12:23:26Dirk Kuyt: ''Ben Fenerbahçe’yi bu durumda terk etmem. Korkaklar her zaman kaybeder. Ayrılmayacağımı herkes bilsin'' 1/2 reageer retweet
twitter:FeyenoordLoyal twitterde op zaterdag 15-06-2013 om 12:23:31Google translate: Ik ben niet van plan Fenerbahce te verlaten. Lafaards verliezen altijd (?). Ik vertrek niet en dat mag iedereen weten. 2/2 reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |