Feyenoord is nog armlastig en hapt eerder toe. Dat idee? Of... onze spelers zijn minder goed dan wij hopen/ denken dat ze zijn.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:34 schreef De_Pel het volgende:
Hoe de fuck kunnen andere clubs zo belachelijk veel vangen voor zulke matige spelers.
Ik hoor dat er voor mertens tussen de 10 en 15 miljoen is geboden, terwijl die jongen zich in pakweg 1 op de 10-15 topwedstrijden eens even laat zien. Ik zie dat Lens voor 9 miljoen naar Kiev kan, terwijl hij dit seizoen vaker slecht dan goed heeft gespeeld en duidelijk nogal wat issues heeft. Daarbij zijn ze allebei al 26.
Twente vraagt voor ook ruim boven de 10 miljoen voor Chadli, overigens ook al 24 deze zomer, terwijl hij nog maar 1 jaar contract heeft en fysiek gewoon compleet ongeschikt is voor topvoetbal. Komt voor de top ook simpelweg heel veel tekort.
Waarom krijgen wij dan steeds te horen dat 5 tot 7 miljoen echt het maximale zou zijn voor spelers als de Vrij, Clasie, Janmaat, BMI, spelers met een lang contract, jonger etc![]()
NAC is al jaren de hoer van Feyenoord.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:14 schreef vandermar het volgende:
Tichem is al de 4e Feyenoorder die deze zomer richting NAC gaat. Niet alleen Twente maar nu ook NAC![]()
fr12.nlquote:Anass Achahbar lijkt op weg te zijn naar promovendus Go Ahead Eagles. De aanvaller van Feyenoord is in beeld in Deventer als versterking voor de aanval. Technisch directeur Martin van Geel heeft eerder al aangegeven opzoek te gaan naar een club waar Anass kan rekenen op meer speelminuten.
Anass Achahbar lijkt op weg te zijn naar promovendus Go Ahead Eagles. De aanvaller van #Feyenoord is in beeld in Deventer als versterking
— Dennis van Eersel (@DennisVanEersel) June 14, 2013
Best wel ja.quote:
Jammer dit getroll.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:05 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Best wel ja.
Verbaast me enigszins dat ajax hem nog niet heeft gejat
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje, omdat je mij altijd zo noemt, snap je?![]()
lighten up.
Ha-ha-haaaa!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje, omdat je mij altijd zo noemt, snap je?![]()
lighten up.
Voortaan dan maar ook een verbod voor RKC en Den Haag supporters?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:52 schreef Buitendam het volgende:
Maar met matpartijen in het stadion bij bijvoorbeeld RKC en Den Haag is het toch ook niet zo vreemd dat die man dan geen zin heeft?
Want dat vind jij evenredige vergelijkingen tot de confrontatie tussen Ajax en Feyenoord?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Voortaan dan maar ook een verbod voor RKC en Den Haag supporters?
Dat zijn niets meer dan vredelievende aaien over de bol.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Want dat vind jij evenredige vergelijkingen tot de confrontatie tussen Ajax en Feyenoord?
Als hij ziet dat het bij RKC en Den Haag ook kan ontvlammen is het toch niet zo vreemd dat hij "aartsrivaal" Ajax niet in het stadion wil en andersom?
Alsof het te vergelijken is.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Want dat vind jij evenredige vergelijkingen tot de confrontatie tussen Ajax en Feyenoord?
Als hij ziet dat het bij RKC en Den Haag ook kan ontvlammen is het toch niet zo vreemd dat hij "aartsrivaal" Ajax niet in het stadion wil en andersom?
Dan zit je in het uitvak tussen mooie wanden en honderden me/stewards.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij trekt het op het persoonlijke. "Ik kan het, dus moet het kunnen."quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof het te vergelijken is.
In beide gevallen ging het om supporters van de thuisclub die het niet zo goed konden verkroppen dat er Feyenoorders op alle vakken aanwezig waren.
Ik ben afgelopen seizoen ook gewoon bij de klassieker in de arena geweest, net als vele andere Feyenoorders trouwens. Reken er maar op dat je gewoon je bek dicht houdt daar.
Enorm overdreven. Bij die klassiekers, helemaal in de arena, is er helemaal niks mogelijk wat dat aangaat. En de groepjes die los zitten laten het wel uit hun hoofd om zich herkenbaar te maken.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij trekt het op het persoonlijke. "Ik kan het, dus moet het kunnen."
Ondertussen zie je bij een hoop clubs, en niet alleen bij Feyenoord, dat er een hoop losgeslagen volk zit. Zelfs bij RKC, dus. Dan heb je maar 1 klein, al dan niet levensmoe, groepje nodig tijdens zo'n klassieker en het gaat weer heel Europa over.
Snap ook niet goed wat hij wil zeggen. Of Abou het wel/niet toestaat, de losse kaarten zitten er toch wel, zonder problemen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Enorm overdreven. Bij die klassiekers, helemaal in de arena, is er helemaal niks mogelijk wat dat aangaat. En de groepjes die los zitten laten het wel uit hun hoofd om zich herkenbaar te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |