Hij kwam ook al voor op een Spaans links hippie pamfletquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:48 schreef rubbereend het volgende:
lol, zoek je ff op Gremio krijg je dit te zien:
[ afbeelding ]
Het Feyenoordjongetje gaat internationaal
Dynamo Kiev had hem ook al op een spandoek staanquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij kwam ook al voor op een Spaans links hippie pamflet
Grappig om te zien hoe snel sommige afbeeldingen worden toegeëigend. Het toppunt was toen ik een paar Molukkers een afbeelding van Che Guevara hoorde omschrijven als een vrijheidsstrijder voor de RMS.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dynamo Kiev had hem ook al op een spandoek staan
Ik heb hem een paar jaar geleden al in Inter shirt gespotquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:48 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
Die foto duikt letterlijk overal ter wereld op in een aangepaste versie. Niks vreemds aan.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:48 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke keuze, al hoop ik dat ze onder de nieuwe trainer gaan voetballen, en dat hij niet misbruikt wordt als counterspits.quote:'Achahbar op weg naar Go Ahead Eagles'
Ik kwam hem op een rondreis door Kroatië ook tegen in Split, in de fanshop van Hajduk Split.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:48 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
Go Ahead Eagles is aardig aan het inkopen trouwens.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:15 schreef Grifte het volgende:
[..]
Leuke keuze, al hoop ik dat ze onder de nieuwe trainer gaan voetballen, en dat hij niet misbruikt wordt als counterspits.
Mooi toch. Prima opvoeding ook, helemaal op dat momentquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik kwam hem op een rondreis door Kroatië ook tegen in Split, in de fanshop van Hajduk Split.
Welke uitwedstrijd wordt niet lastig?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Go Ahead Eagles is aardig aan het inkopen trouwens.
Wordt het PEC Zwolle van het komende seizoen (kortom, de positieve verrassing). Kan nog een lastig uitwedstrijdje worden denk ik.
NEC uit.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:19 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Welke uitwedstrijd wordt niet lastig?
Ze worden vast niet allemaal lastig, maar inderdaad, bij Feyenoord kun je bij voorbaat nooit uitgaan van een eenvoudige uit-overwinning, zelfs niet tegen laagvliegers.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:19 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Welke uitwedstrijd wordt niet lastig?
PEC uitquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ze worden vast niet allemaal lastig, maar inderdaad, bij Feyenoord kun je bij voorbaat nooit uitgaan van een eenvoudige uit-overwinning, zelfs niet tegen laagvliegers.
Maar ik denk dus dat Eagles uit wellicht lastiger wordt dan Cambuur uit, PEC Zwolle uit of RKC uit, om maar een paar andere degradatiekandidaten te noemen. Al is het nog wat vroeg om daar al voorspellingen over te doen.
Ideaal ja. 1 puntje uit die 3 wedstrijden vorig jaar. Kunnen we gelijk al overheen gaan.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
Eerste speelronde al om revanche te nemen
Meteen de statistieken erbij pakken, virtueel kampioen dit datquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ideaal ja. 1 puntje uit die 3 wedstrijden vorig jaar. Kunnen we gelijk al overheen gaan.
twitter:feyenoordpings twitterde op vrijdag 14-06-2013 om 18:12:02Brandon Zigo Tichem(18) vertrekt naar NAC Breda en tekent voor één jaar + optie voor nog een jaar. [via @FCUpdate_nl] http://t.co/POoTpVyGS1
reageer retweet
De groeten, Gregory 2.0quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:49 schreef Grifte het volgende:
De mooiboy is ook weer vertrokken, echter niet naar QPR.twitter:feyenoordpings twitterde op vrijdag 14-06-2013 om 18:12:02Brandon Zigo Tichem(18) vertrekt naar NAC Breda en tekent voor één jaar + optie voor nog een jaar. [via @FCUpdate_nl] http://t.co/POoTpVyGS1[ afbeelding ] reageer retweet
Gelukkig kijkt tie er erg vrolijk bij. Hij heeft er echt zin in.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:49 schreef Grifte het volgende:
De mooiboy is ook weer vertrokken, echter niet naar QPR.twitter:feyenoordpings twitterde op vrijdag 14-06-2013 om 18:12:02Brandon Zigo Tichem(18) vertrekt naar NAC Breda en tekent voor één jaar + optie voor nog een jaar. [via @FCUpdate_nl] http://t.co/POoTpVyGS1[ afbeelding ] reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |