quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:08 schreef Caland het volgende:
En de groepjes die los zitten laten het wel uit hun hoofd om zich herkenbaar te maken.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je zou door zo'n dolle ajacied gezien worden als je het ophangt.
Nee, niet de wandelgangen van voetbalzone. Volgens South Wales Argus.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgens de wandelgangen van voetbalzone () staat Immers in de belangstelling van Cardiff City.
Ook bestquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, niet de wandelgangen van voetbalzone. Volgens South Wales Argus.
Yep die Van Zweden zit bij Swansea, daarom is er ook zo'n band nu tussen Den Haag en Swansea. Mooie streek dan om voor de grote rivaal te tekenenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:37 schreef PIETR het volgende:
Die zit toch bij Swansea? Direct verkopen trouwens, t.e.a.b.
900K voor hem betaald. Als hij komend seizoen weer 10+ goals maakt dan kan dat makkelijk.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:39 schreef Caland het volgende:
De meeste jode...ehh dromen zijn bedrog.
Als je daar ooit nog winst op maakt verdient Geel een standbeeld
Afgelopen seizoen scoorde hij natuurlijk wel 6 van z'n doelpunten ofzo uit penalties.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
900K voor hem betaald. Als hij komend seizoen weer 10+ goals maakt dan kan dat makkelijk.
Anderlecht heeft 2 van de 15 penalties dit seizoen gemaakt. Daar zou hij zeker een aanwinst zijnquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:48 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen scoorde hij natuurlijk wel 6 van z'n doelpunten ofzo uit penalties.
Mocht hij dit seizoen wat beter gaan draaien en gewoon 14 velddoelpunten maken ofzo dan kun je hem inderdaad best met winst slijten.
Er verandert dan dus eigenlijk niks.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:11 schreef Happel het volgende:
Mocht Immers vertrekken dan wordt dat een groot gemis, als ze geen gelijkwaardige vervanger aantrekken. Dan weet je nagenoeg zeker dat je bij wedstrijden, tegen RKC en al die mindere clubjes, met samengeknepen billen kan gaan zitten kijken, omdat we op alle fronten worden afgetroefd qua strijd.
Immers heeft zeker zijn waarde wat dat betreft ja. Maar ik zie toch liever een dergelijke speler wat meer naar achter ipv 'op 10'quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat ik probeer te zeggen is dat je zonder Immers op zeker zulke wedstrijden gaat verliezen.
Ja, daar ben ik het dan wel weer mee eens. Op 10 moet een ander type speler staan. Zou Clasie dat niet kunnen? Lijkt me veel meer een type voor die positie.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Immers heeft zeker zijn waarde wat dat betreft ja. Maar ik zie toch liever een dergelijke speler wat meer naar achter ipv 'op 10'
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Anderlecht heeft 2 van de 15 penalties dit seizoen gemaakt. Daar zou hij zeker een aanwinst zijn
Ruilen voor Schaken. Fener betaald 3 miljoen bij. Kuyt gaat 3 ton verdienen. Ik zeg doenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:30 schreef Caland het volgende:
Gerucht: Dirk Kuyt mag vertrekken bij Fenerbahçe en geeft aan graag terug te willen naar Feyenoord. http://bit.ly/11GGwyB [via Fotospor]
Ha-ha.
De Amateurclub SC Feijenoord bedoelt hij, denk ik.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:30 schreef Caland het volgende:
Gerucht: Dirk Kuyt mag vertrekken bij Fenerbahçe en geeft aan graag terug te willen naar Feyenoord. http://bit.ly/11GGwyB [via Fotospor]
Ha-ha.
Volgens Feijenoordloyals geeft hij aan dat enkel lafaards vertrekken, en dat hij dus blijft.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:30 schreef Caland het volgende:
Ha-ha.
twitter:FeyenoordLoyal twitterde op zaterdag 15-06-2013 om 12:23:26Dirk Kuyt: ''Ben Fenerbahçe’yi bu durumda terk etmem. Korkaklar her zaman kaybeder. Ayrılmayacağımı herkes bilsin'' 1/2 reageer retweet
twitter:FeyenoordLoyal twitterde op zaterdag 15-06-2013 om 12:23:31Google translate: Ik ben niet van plan Fenerbahce te verlaten. Lafaards verliezen altijd (?). Ik vertrek niet en dat mag iedereen weten. 2/2 reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |