quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:51 schreef Chloroform het volgende:
Jongens, ik ben zo fucking blij. Ik heb mijn assessment gehaald.Ik sta hier vreugdedansjes te doen als een malle.
zelfde geldt ook als je condoom en kinderkleding in een bijbel over de schutting gooit bij christenen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:45 schreef wise het volgende:
[..]
moet je eens opletten als je de koran met stront en spek over de schutting gooit.
verkaast my ass.
Jij hebt echt ein kronkel im kopfquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:45 schreef wise het volgende:
[..]
moet je eens opletten als je de koran met stront en spek over de schutting gooit.
verkaast my ass.
quote:
verder kijken dan chloros neus lang isquote:
beetje terugkraballahen hequote:Op woensdag 12 juni 2013 13:47 schreef wise het volgende:
[..]
dat zag ik een keer op een plaatje.
beetje respectloos om zo met dat boek om te gaan, me dunkt
quote:
quote:
quote:
"van horen zeggen"quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:47 schreef wise het volgende:
[..]
dat zag ik een keer op een plaatje.
beetje respectloos om zo met dat boek om te gaan, me dunkt
KAN NIET, HIJ IS BLINDquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
KAN NIET, HIJ IS BLIND
HAhahahahahahahahaahaWat een SC, een blinde vink, een dove kwartel en een ja, Pinokkio xD.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zou plaatje willen posten, maar ben bang voor haatbaarden.quote:
Ben jij daar bang voor, ja?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:50 schreef wise het volgende:
[..]
zou plaatje willen posten, maar ben bang voor haatbaarden.
Je vergeet schele kalf nogquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat een SC, een blinde vink, een dove kwartel en een ja, Pinokkio xD.
En dan zijn dit nog de besten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat een SC, een blinde vink, een dove kwartel en een ja, Pinokkio xD.
mond houden ventje, anders ram ik die hipsterbril door je strotquote:
en dikke bertaquote:
nou nou nou wat een taalquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:52 schreef wise het volgende:
[..]
mond houden ventje, anders ram ik die hipsterbril door je strot
quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:52 schreef wise het volgende:
[..]
mond houden ventje, anders ram ik die hipsterbril door je strot
ik vind het niet kunnen dat je zo over vas praatquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]Het enige wat jij ramt, is je pikkie in een koud geworden stuk rosbief.
Wel met dille hè, pas op.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]Het enige wat jij ramt, is je pikkie in een koud geworden stuk rosbief.
Waarom niet? die is wel wat gewend.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:53 schreef wise het volgende:
[..]
ik vind het niet kunnen dat je zo over vas praat
quote:
Seksualiteitquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom niet? die is wel wat gewend.
Fotoboek van alinity
fake
[..]![]()
dat, ja.
Ja, en dat gehap op elke opmerking van de aandachtgevende jochiesquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:54 schreef wise het volgende:
[..]
Seksualiteit
Biseksueel
tuurlijk, next...
quote:
Fipo.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, en dat gehap op elke opmerking van de aandachtgevende jochies
Nog een foutje gemaakt ook.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Da's wel het minste wat je kon doen, met je 'ippa geven'.
???quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:55 schreef wise het volgende:
[..]
Fipo.
Fierljeppen.
-
had dan kutjeseilen neergezet
reactie in foboquote:
middelste getallen pakken uit foto en achter facebook.com/ plakkenquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:56 schreef Chai het volgende:
Hoe kan je met een fb linkje van een foto de fb ook al weer traceren?
Waarom ben jij zo creep?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:56 schreef Chai het volgende:
Hebben ze heel moeilijk gemaakt want het FB id zit niet meer in de link tegenwoordig.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:56 schreef Chai het volgende:
welke?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:57 schreef wise het volgende:
[..]
middelste getallen pakken uit foto en achter facebook.com/ plakken
Nee wil kijken of ik die fb van Fotoboek van alinity zo kan vinden. Zodat het geen Jumi wordt.quote:
No spang, Frank. Een fa2 op z'n tijd moet gewooon kunnen idd. Niet zo stiff, gewoon een beetje flexen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nog een foutje gemaakt ook.
Ja, weet ik veel. Ik doe gezellig mee met dat taaltje op z'n tijd, niet te nauw op de betekenissen gaan letten.
Zou alsnog niks bewijzen maar okay.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee wil kijken of ik die fb van Fotoboek van alinity zo kan vinden. Zodat het geen Jumi wordt.Linkje van zo'n foto daar is http://i.fok.nl/userpics/(...)4178_600357382_n.jpg. Is dus gewoon opgeslagen vanaf fb.
Is dit jouw humor tegenwoordig?quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zit nu in de metro van Amsterdiggiedam. Vas is in het vizier. Ik ga haar zo weer lkkr zoenen, hihihi. :$
Zit reeds op haar FBquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee wil kijken of ik die fb van Fotoboek van alinity zo kan vinden. Zodat het geen Jumi wordt.Linkje van zo'n foto daar is http://i.fok.nl/userpics/(...)4178_600357382_n.jpg. Is dus gewoon opgeslagen vanaf fb.
Orly.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:59 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zou alsnog niks bewijzen maar okay.
DM's uitwisselen natuurlijkquote:
Als het het 5e account van Jumi zou zijn zou ze gewoon een profiel maken met die voornaam in haar fobo en het een en ander afschermen waardoor het een heel echt profiel lijkt als je haar niet als vriend hebtquote:
quote:Op 11-06-2013 22:20 schreef BaajGuardian
eindelijk eens een meisjemens met fotos in haar fotoboek, stoer![]()
.quote:
Zou eerder black hair hebben inderdaadquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:05 schreef Chloroform het volgende:
Alsof de Jumi-faker een blonde chick na gaat doen.
Misschien hebben wij het wel mis(s).quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:05 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zou eerder black hair hebben inderdaad.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:05 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien hebben wij het wel mis(s).
Ik ben high.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gelachenquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:05 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Moet je heel slow ademen.quote:
quote:Op 12-06-2013 13:51 schreef BaajGuardian
[..]
Ja, ik speelde heel lang piano en kan beetje gitaar spelen, ik componeer zelf zowel orchestrale als retro muziek voor videogames verder
groetjes.
Verkeerde link weggehaald, kut.quote:
Heb helemaal geen link weggehaald, neusquote:
Oh.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb helemaal geen link weggehaald, neus. Is fobo copy/paste
Oh, jaquote:
ik denk soms ook wel eens en voor games en zoquote:
Denk dat hij kaolo srs is manquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:10 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Is een grapje toch van die BaajGuardian?
zo direct deze manquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:11 schreef Nestalgie het volgende:
chloro stuur is picca van jezelf ben wel benieuwd how erg je neus is
Dat kan je alleen maar goed zien op zo'n reclameding achter een vliegtuigje.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:11 schreef Nestalgie het volgende:
hallonquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Denk dat hij kaolo srs is man![]()
Hoi iedereen die groette
groetjes
quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:11 schreef Nestalgie het volgende:
En zelfs dan kun jij het nog niet zien.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat kan je alleen maar goed zien op zo'n reclameding achter een vliegtuigje.
subtiele hosselbaars hoor.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:11 schreef Nestalgie het volgende:
Leuk dat je er bentquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Denk dat hij kaolo srs is man![]()
Hoi iedereen die groette
groetjes
quote:
Shiit.quote:
can't unseequote:
HAHAquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:15 schreef wolvendagen het volgende:
Examendief blijkt zoon docent Ibn Ghaldounblijkt
hoe laat in het onderzoek zijn ze hierachter gekomen dan
smiechtenschool
Lekker voor je ;Dquote:
ja eh, waarschijnlijk zitten er meer dan 1 mohammend of ali op die schoolquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:15 schreef wolvendagen het volgende:
Examendief blijkt zoon docent Ibn Ghaldounblijkt
hoe laat in het onderzoek zijn ze hierachter gekomen dan
smiechtenschool
quote:
quote:
Ze hebben toch huisonderzoek gedaan kksukkel. Dan weten ze toch dat die leraar daar ook woontquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:16 schreef wise het volgende:
[..]
ja eh, waarschijnlijk zitten er meer dan 1 mohammend of ali op die school
Die vent op de radioquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:15 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
HAHAook vast niet van zijn papa gekregen die examens.
"Zoon de examens liggen in de kluis, als jij niet slaagt maakt allah jou kapot, ik niet zeg waar sleutel is maar zit aan mijn bos, succesquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:15 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
HAHAook vast niet van zijn papa gekregen die examens.
Kutwijfquote:
tr dit vind ik echt niet kunnenquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze hebben toch huisonderzoek gedaan kksukkel. Dan weten ze toch dat die leraar daar ook woont
quote:Oh, en dan heb ik natuurlijk ook nog Fotografie in mijn opleiding, waar ik duidelijk niet zo enthousiast over ben... Toen ik begon met de opleiding was het mijn hobby, maar als je opdrachten in de trant van 'architectuur' krijgt en theorie waardoor je niet zelf kan bepalen hoe en wat je fotografeert, is het niet zo leuk meer helaas. Portret fotografie vindt ik nog wel leuk, maar geef mij toch maar een pen en papier (tegenwoordig laptop). Schrijven blijft op #1 staan. Kort en feitelijk of een column, ik vindt het leuk.
okquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze hebben toch huisonderzoek gedaan kksukkel. Dan weten ze toch dat die leraar daar ook woont
waar is onze grammanazin¿quote:
quote:
quote:Portret fotografie vindt ik
Zag laatst op de site van nu.nl "zij overleedt".quote:
nu.nl sowiesoquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zag laatst op de site van nu.nl "zij overleedt".![]()
you mad¿quote:
annequote:
ja klopt klanten van ola eisen meer room in hun ijsquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:21 schreef Modus het volgende:
Inb4 'gestord'.
En ik las vandaag ergens roomeis.
'sex' hebben.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:21 schreef Nestalgie het volgende:
ik las een keer xd![]()
zei ipv zij
![]()
![]()
ging helemaal stuk hoe kun je zo dom zijn xd
![]()
![]()
Godverquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:22 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ja klopt klanten van ola eisen meer room in hun ijs
dumpassquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:22 schreef Chloroform het volgende:
Zag iemand hier ook een paar keer heel consequent "retarted" typen.
Zal nootjes wel zijn geweest, in de veronderstelling dat het echt zo hoortquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:22 schreef Chloroform het volgende:
Of akwardquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:22 schreef Chloroform het volgende:
niet veer?quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zal nootjes wel zijn geweest, in de veronderstelling dat het echt zo hoort.
Nee, Veer.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, nee...nee, dat was ik nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je gokt eerst 2x verkeerdquote:
Ja, beetje awkward dit. :squote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:27 schreef Nestalgie het volgende:
dus ik zeg zo van wojow egocentrische kuthoer
Ga nu PLL kijkenquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:28 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n seriesletje? Vampire diaries alles of niet.
Kijk dat niet.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:28 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n seriesletje? Vampire diaries alles of niet.
best leuke serie eigenlijkquote:
Fuckers, denk je dat er wat spannends ligt in de kofferbak.quote:
Hou je bek nou gvd, ik kijk toch nog niet, nu is de hele spanning er al afquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Fuckers, denk je dat er wat spannends ligt in de kofferbak.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hou je bek nou gvd, ik kijk toch nog niet, nu is de hele spanning er al af
Je bent zelf gay.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:29 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Beter gaan jullie allemaal Hannibal kijken. En kan niet wachten op de nieuwe Suits.
Verder zijn alle series gay en voor autisten.
IK ZEG TOCH NIET WAT ER IN ZIT.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:30 schreef wolvendagen het volgende:
3 maanden afgevraagd wat het zou zijn en mevrouw spoilert die shit in 1 seconde
Ja maar nu weet ik dat het niet iets spannends is, dus is de lollings eraf.quote:
Wie weet vind jij het wel spannend.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja maar nu weet ik dat het niet iets spannends is, dus is de lollings eraf.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:31 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Alle chicks die mij ooit gay noemden heb ik geneukt.
Oh wacht :s.
Zou het niet pikken. srs.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik weet wel iets spannends...quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:
Nee, thanks hoorquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wie weet vind jij het wel spannend.
:squote:Op woensdag 12 juni 2013 14:31 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Alle chicks die mij ooit gay noemden heb ik geneukt.
Oh wacht :s.
Ik ook niet nee. Wil niet stoken verder.quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:33 schreef wolvendagen het volgende:
Eerst couscous maken, dat zal die Ibn Ghaldoun mensen leren. Al hun voedsel plunderen zoals zij ons scholensysteem naar de tyfus helpen haha.
Moeten we maar geen scholensysteem hebben waarbij dat mogelijk is.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:33 schreef wolvendagen het volgende:
Eerst couscous maken, dat zal die Ibn Ghaldoun mensen leren. Al hun voedsel plunderen zoals zij ons scholensysteem naar de tyfus helpen haha.
Hou je bek tyfyuswijf.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Moeten we maar geen scholensysteem hebben waarbij dat mogelijk is.
In principe is het ook onmogelijk. Tot je de zoon bent van Judas en zo bij de kluis kan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Moeten we maar geen scholensysteem hebben waarbij dat mogelijk is.
hou je bek tegen chai zeggenquote:
Wedden dat er elk jaar examenfraude wordt gepleegd en kkveel corruptie en shit isquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
In principe is het ook onmogelijk. Tot je de zoon bent van Judas en zo bij de kluis kan.
ja man echt welquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Echt iets voor tata's, series kijken.
En nu?quote:
Er wordt ieder jaar wel een examen gestolen, maar deze flikkers stelen een hele rits toch en die shit is nog nooit voorgekomen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:35 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wedden dat er elk jaar examenfraude wordt gepleegd en kkveel corruptie en shit is.
horkquote:
Prima prestatie van jou, boikequote:
Jij bent er ook één, dus CB pls.quote:
Zit je diep, of niet?quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:35 schreef wolvendagen het volgende:
Dus stap 1 in het scholensysteem is: Wees niet de zoon/dochter van Judas, daar komen problemen van.
Je mama.quote:
die is doodquote:
Hoezo care jij zo erg eigenlijk, jij zit toch al lekker keukens te bouwen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:37 schreef wolvendagen het volgende:
Wil niet zeggen dat het altijd dezelfde soort mensen is, maar is wel zo![]()
![]()
.
voorbeeldenquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:38 schreef Allure_ het volgende:
lol wist helemaal niet dat je bij je berichten op fb ook nog een vakje 'overig' had
Wat staan daar voor zieke berichten in
hahahahhhaahah ;pquote:
Zoveel dick misgelopen jijquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:38 schreef Allure_ het volgende:
lol wist helemaal niet dat je bij je berichten op fb ook nog een vakje 'overig' had
gvd laat dan zienquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:38 schreef Allure_ het volgende:
Nee, maar nu heb ik wel een onderwerp waar ik veel grappen over kan makenquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij bent er ook één, dus CB pls.
[..]
Zit je diep, of niet?
Denk afgunst omdat ze zich kapot heeft gezweet voor d'r examens.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:38 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Hoezo care jij zo erg eigenlijk, jij zit toch al lekker keukens te bouwen?
no shit denken dat iedereen gaat lopen blokkenquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:35 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wedden dat er elk jaar examenfraude wordt gepleegd en kkveel corruptie en shit is.
Dat was stage en allang niet meer nuquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:38 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Hoezo care jij zo erg eigenlijk, jij zit toch al lekker keukens te bouwen?
Ik niet man, liep 2 jaar achter met wiskunde. In een fucking week 15 hoofstukken of zo gefeastquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Denk afgunst omdat ze zich kapot heeft gezweet voor d'r examens.
Ik zat lekker laid back in het zonnetje, als 16-jarige door m'n Havo-examens gedanst. Toen had ik nog motivatie.
Nee man, ik heb niks gedaan voor mijn examens toentertijd, maar toen was de druk ook nog niet zo groot als dat 'ie nu is.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Denk afgunst omdat ze zich kapot heeft gezweet voor d'r examens.
Ik zat lekker laid back in het zonnetje, als 16-jarige door m'n Havo-examens gedanst. Toen had ik nog motivatie.
Wat.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:39 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik niet man, liep 2 jaar achter met wiskunde. In een fucking week 15 hoofstukken of zo gefeast.
zoskquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:40 schreef Nestalgie het volgende:
ik heb net facebook aangemaakt wie wil vrienden met me worden
Zag wel dat daar eerst Chai stond, gore teef.quote:
Vas spaart ze allemaalquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:40 schreef Nestalgie het volgende:
ik heb net facebook aangemaakt wie wil vrienden met me worden
mn koffiequote:Op woensdag 12 juni 2013 14:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zag wel dat daar eerst Chai stond, gore teef.
Hehehquote:
trquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zelfs vas moet niets van nestalgie hebben.
Boink jij dr nog of wa?quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
"Zelfs Vas"quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Make that the cat wise, als ze een quote-notificatie kreeg van iemand wou ze diegene al op FBquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
vas weet dat wel. Dm haarquote:
Bruno Marsquote:
naja vriendin vriendin beetje groots gezegdquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
"Zelfs Vas"
Wow, lullig om zo over je vriendin te praten.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:43 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
naja vriendin vriendin beetje groots gezegd
sowieso Israëlquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[Video] Halfnaakte soldates paaldansen om geweer
Ik houd van de IDF
Kk ventjequote:
quote:
Jij kan niet eens een rauw ei een hele dag heel houden, laat staan een relatie een leven langquote:
Beetje lastig pikken likken als je zo'n ei vast moet houden hele tijd.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij kan niet eens een rauw ei een hele dag heel houden, laat staan een relatie een leven lang.
allure_ zal dat eiwit wel als glijmiddel gebruikenquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beetje lastig pikken likken als je zo'n ei vast moet houden hele tijd.
Mensen zijn van nature helemaal niet monogaam. Dus waarom een heel leven bij 1 en dezelfde blijvenquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij kan niet eens een rauw ei een hele dag heel houden, laat staan een relatie een leven lang.
Mijn nichtje op het vmbo was ook alweer flink pissig zag ik, die zei dat nog net niet, maar denkt het volgens mij wel.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:37 schreef wolvendagen het volgende:
Wil niet zeggen dat het altijd dezelfde soort mensen is, maar is wel zo![]()
![]()
.
Wowquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
gelukkig moet je zelf ook huilen om je slechte grapjesquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
gooi eens nummer van je nichtjequote:Op woensdag 12 juni 2013 14:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn nichtje op het vmbo was ook alweer flink pissig zag ik, die zei dat nog net niet, maar denkt het volgens mij wel.
Moest huilen omdat ik weet hoe het is. Nog kip gegeten gisteren?quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
gelukkig moet je zelf ook huilen om je slechte grapjes
252326quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:52 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Gooi dan je eigen nummer, gun die jongen toch eens wat.
't Interesseart mah nie, diary of a slut.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mensen zijn van nature helemaal niet monogaam. Dus waarom een heel leven bij 1 en dezelfde blijven.
Nee is mijn eigen nummer. Klik mijn username maar aan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:54 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
ahaha nee niet het keurnummer van je paard ;p
Heb die met gehakt geprobeerd. Was lekker.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moest huilen omdat ik weet hoe het is. Nog kip gegeten gisteren?
Gewoon mijn line blijven jatten, geeft aan hoe goed je 'm vindt =$quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
't Interesseart mah nie, diary of a slut.
o ok ik snapte t al nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee is mijn eigen nummer. Klik mijn username maar aan.
Maand geleden zei een chick dat, maar echt op deze manier zoals je het hier typt zeg maar. Ik schrok man, dacht van misschien heeft ze het wel van hierquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:56 schreef Allure_ het volgende:
Gewoon mijn line blijven jatten, geeft aan hoe goed je 'm vindt =$
Als dat echt is is ze wel bizar naief.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:57 schreef wise het volgende:
[img]http://oi39.tinypic.com/birltf.jpg[/mg]
[..]
ze is wel met fotos aan het smijten. En dat terwijl ze er net is
Nog naief.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:57 schreef wise het volgende:
[img]http://oi39.tinypic.com/birltf.jpg[/mg]
[..]
ze is wel met fotos aan het smijten. En dat terwijl ze er net is
¿quote:
Kan best, ik heb het van mijn gay best friend en hij heeft contacten overal vriendjequote:Op woensdag 12 juni 2013 14:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maand geleden zei een chick dat, maar echt op deze manier zoals je het hier typt zeg maar. Ik schrok man, dacht van misschien heeft ze het wel van hier.
Oh ik ken ze wel die nog ouder zijn hoorquote:
Dat zijn meestal mbokutjes.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ik ken ze wel die nog ouder zijn hoorzou jij ook moeten weten met al dat FB gedoe
Maar ze zijn er ook in hbo en wo?quote:
quote:
quote:
quote:
Ja idd. Dacht al dat je juist dat niet vondquote:
Waar heb jij haar gezien dan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja idd. Dacht al dat je juist dat niet vond
En dan ook nog zo popijopi doen aldoor met zo'n kop hahahaha mooi ;D
In fototopic meer dan 1x haar hoofd ook.quote:
en wat als ze nou nep is he wat dan he wat dan!?!quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:15 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Denk wel dat ze fake is die chick in US. Wist niet dat de grootste club van Leeuwarden van naam is veranderd en spelde zelfs haar eigen dorp fout
.
Iddquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:15 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Denk wel dat ze fake is die chick in US. Wist niet dat de grootste club van Leeuwarden van naam is veranderd en spelde zelfs haar eigen dorp fout
.
er bestaan geen vrouwen op fok duh ;squote:Op woensdag 12 juni 2013 15:15 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
.
wy weten wel beter hequote:Op woensdag 12 juni 2013 15:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
er bestaan geen vrouwen op fok duh ;s
quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In fototopic meer dan 1x haar hoofd ook.
Nee, wel jammer.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]Ze hebben niet allemaal zoete krullen.
??quote:
Ik vind jou alles behalve grappig eigenlijkquote:
dus je vind me een goede date voor je zusjequote:Op woensdag 12 juni 2013 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind jou alles behalve grappig eigenlijk
Als ik die zou hebben zou ze jou uitlachen, srsquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:32 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
dus je vind me een goede date voor je zusje![]()
gooi dur nummer
maar misschien zou je zusje blind, doof, stom en geen gevoelens hebben. Hoe wil ze me uitlachen dan mi papiquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ik die zou hebben zou ze jou uitlachen, srs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |