252326quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:52 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Gooi dan je eigen nummer, gun die jongen toch eens wat.
't Interesseart mah nie, diary of a slut.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mensen zijn van nature helemaal niet monogaam. Dus waarom een heel leven bij 1 en dezelfde blijven.
Nee is mijn eigen nummer. Klik mijn username maar aan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:54 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
ahaha nee niet het keurnummer van je paard ;p
Heb die met gehakt geprobeerd. Was lekker.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moest huilen omdat ik weet hoe het is. Nog kip gegeten gisteren?
Gewoon mijn line blijven jatten, geeft aan hoe goed je 'm vindt =$quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
't Interesseart mah nie, diary of a slut.
o ok ik snapte t al nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee is mijn eigen nummer. Klik mijn username maar aan.
Maand geleden zei een chick dat, maar echt op deze manier zoals je het hier typt zeg maar. Ik schrok man, dacht van misschien heeft ze het wel van hierquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:56 schreef Allure_ het volgende:
Gewoon mijn line blijven jatten, geeft aan hoe goed je 'm vindt =$
Als dat echt is is ze wel bizar naief.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:57 schreef wise het volgende:
[img]http://oi39.tinypic.com/birltf.jpg[/mg]
[..]
ze is wel met fotos aan het smijten. En dat terwijl ze er net is
Nog naief.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:57 schreef wise het volgende:
[img]http://oi39.tinypic.com/birltf.jpg[/mg]
[..]
ze is wel met fotos aan het smijten. En dat terwijl ze er net is
żquote:
Kan best, ik heb het van mijn gay best friend en hij heeft contacten overal vriendjequote:Op woensdag 12 juni 2013 14:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maand geleden zei een chick dat, maar echt op deze manier zoals je het hier typt zeg maar. Ik schrok man, dacht van misschien heeft ze het wel van hier.
Oh ik ken ze wel die nog ouder zijn hoorquote:
Dat zijn meestal mbokutjes.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ik ken ze wel die nog ouder zijn hoorzou jij ook moeten weten met al dat FB gedoe
Maar ze zijn er ook in hbo en wo?quote:
quote:
quote:
quote:
Ja idd. Dacht al dat je juist dat niet vondquote:
Waar heb jij haar gezien dan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja idd. Dacht al dat je juist dat niet vond
En dan ook nog zo popijopi doen aldoor met zo'n kop hahahaha mooi ;D
In fototopic meer dan 1x haar hoofd ook.quote:
en wat als ze nou nep is he wat dan he wat dan!?!quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:15 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Denk wel dat ze fake is die chick in US. Wist niet dat de grootste club van Leeuwarden van naam is veranderd en spelde zelfs haar eigen dorp fout
.
Iddquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:15 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Denk wel dat ze fake is die chick in US. Wist niet dat de grootste club van Leeuwarden van naam is veranderd en spelde zelfs haar eigen dorp fout
.
er bestaan geen vrouwen op fok duh ;squote:Op woensdag 12 juni 2013 15:15 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
.
wy weten wel beter hequote:Op woensdag 12 juni 2013 15:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
er bestaan geen vrouwen op fok duh ;s
quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In fototopic meer dan 1x haar hoofd ook.
Nee, wel jammer.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]Ze hebben niet allemaal zoete krullen.
??quote:
Ik vind jou alles behalve grappig eigenlijkquote:
dus je vind me een goede date voor je zusjequote:Op woensdag 12 juni 2013 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind jou alles behalve grappig eigenlijk
Als ik die zou hebben zou ze jou uitlachen, srsquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:32 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
dus je vind me een goede date voor je zusje![]()
gooi dur nummer
maar misschien zou je zusje blind, doof, stom en geen gevoelens hebben. Hoe wil ze me uitlachen dan mi papiquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ik die zou hebben zou ze jou uitlachen, srs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |