vas weet dat wel. Dm haarquote:
Bruno Marsquote:
naja vriendin vriendin beetje groots gezegdquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
"Zelfs Vas"
Wow, lullig om zo over je vriendin te praten.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:43 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
naja vriendin vriendin beetje groots gezegd
sowieso Israëlquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[Video] Halfnaakte soldates paaldansen om geweer
Ik houd van de IDF
Kk ventjequote:
quote:
Jij kan niet eens een rauw ei een hele dag heel houden, laat staan een relatie een leven langquote:
Beetje lastig pikken likken als je zo'n ei vast moet houden hele tijd.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij kan niet eens een rauw ei een hele dag heel houden, laat staan een relatie een leven lang.
allure_ zal dat eiwit wel als glijmiddel gebruikenquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beetje lastig pikken likken als je zo'n ei vast moet houden hele tijd.
Mensen zijn van nature helemaal niet monogaam. Dus waarom een heel leven bij 1 en dezelfde blijvenquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij kan niet eens een rauw ei een hele dag heel houden, laat staan een relatie een leven lang.
Mijn nichtje op het vmbo was ook alweer flink pissig zag ik, die zei dat nog net niet, maar denkt het volgens mij wel.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:37 schreef wolvendagen het volgende:
Wil niet zeggen dat het altijd dezelfde soort mensen is, maar is wel zo![]()
![]()
.
Wowquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
gelukkig moet je zelf ook huilen om je slechte grapjesquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
gooi eens nummer van je nichtjequote:Op woensdag 12 juni 2013 14:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn nichtje op het vmbo was ook alweer flink pissig zag ik, die zei dat nog net niet, maar denkt het volgens mij wel.
Moest huilen omdat ik weet hoe het is. Nog kip gegeten gisteren?quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
gelukkig moet je zelf ook huilen om je slechte grapjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |