no shit denken dat iedereen gaat lopen blokkenquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:35 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wedden dat er elk jaar examenfraude wordt gepleegd en kkveel corruptie en shit is.
Dat was stage en allang niet meer nuquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:38 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Hoezo care jij zo erg eigenlijk, jij zit toch al lekker keukens te bouwen?
Ik niet man, liep 2 jaar achter met wiskunde. In een fucking week 15 hoofstukken of zo gefeastquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Denk afgunst omdat ze zich kapot heeft gezweet voor d'r examens.
Ik zat lekker laid back in het zonnetje, als 16-jarige door m'n Havo-examens gedanst. Toen had ik nog motivatie.
Nee man, ik heb niks gedaan voor mijn examens toentertijd, maar toen was de druk ook nog niet zo groot als dat 'ie nu is.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Denk afgunst omdat ze zich kapot heeft gezweet voor d'r examens.
Ik zat lekker laid back in het zonnetje, als 16-jarige door m'n Havo-examens gedanst. Toen had ik nog motivatie.
Wat.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:39 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik niet man, liep 2 jaar achter met wiskunde. In een fucking week 15 hoofstukken of zo gefeast.
zoskquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:40 schreef Nestalgie het volgende:
ik heb net facebook aangemaakt wie wil vrienden met me worden
Zag wel dat daar eerst Chai stond, gore teef.quote:
Vas spaart ze allemaalquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:40 schreef Nestalgie het volgende:
ik heb net facebook aangemaakt wie wil vrienden met me worden
mn koffiequote:Op woensdag 12 juni 2013 14:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zag wel dat daar eerst Chai stond, gore teef.
Hehehquote:
trquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zelfs vas moet niets van nestalgie hebben.
Boink jij dr nog of wa?quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
"Zelfs Vas"quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Make that the cat wise, als ze een quote-notificatie kreeg van iemand wou ze diegene al op FBquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |