Waar heb jij haar gezien dan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja idd. Dacht al dat je juist dat niet vond
En dan ook nog zo popijopi doen aldoor met zo'n kop hahahaha mooi ;D
In fototopic meer dan 1x haar hoofd ook.quote:
en wat als ze nou nep is he wat dan he wat dan!?!quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:15 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Denk wel dat ze fake is die chick in US. Wist niet dat de grootste club van Leeuwarden van naam is veranderd en spelde zelfs haar eigen dorp fout
.
Iddquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:15 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Denk wel dat ze fake is die chick in US. Wist niet dat de grootste club van Leeuwarden van naam is veranderd en spelde zelfs haar eigen dorp fout
.
er bestaan geen vrouwen op fok duh ;squote:Op woensdag 12 juni 2013 15:15 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
.
wy weten wel beter hequote:Op woensdag 12 juni 2013 15:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
er bestaan geen vrouwen op fok duh ;s
quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In fototopic meer dan 1x haar hoofd ook.
Nee, wel jammer.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]Ze hebben niet allemaal zoete krullen.
??quote:
Ik vind jou alles behalve grappig eigenlijkquote:
dus je vind me een goede date voor je zusjequote:Op woensdag 12 juni 2013 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind jou alles behalve grappig eigenlijk
Als ik die zou hebben zou ze jou uitlachen, srsquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:32 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
dus je vind me een goede date voor je zusje![]()
gooi dur nummer
maar misschien zou je zusje blind, doof, stom en geen gevoelens hebben. Hoe wil ze me uitlachen dan mi papiquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ik die zou hebben zou ze jou uitlachen, srs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |